המחזור ה-36 בפרמיירליג: Clover Over Dover

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏26/4/19.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. מספר הנקודות הוא לא רלוונטי. היו עונות עם פרגי שפירקנו את הליגה בסיבוב הראשון וכבר אז הבטחנו אליפות (עונה אחרי עונת הטראבל אני זוכר שלקח לנו פחות מסיבוב לעלות לפער דו ספרתי מארסנל שהייתה היריבה שלנו לאליפות).
    לא הייתה לנו סיבה לסחוט את עצמנו עד הקצה בליגה כי לא היה מאבק צמוד אז הורדנו הילוך ולכן גם קצב צבירת הנקודות השתנה.
    השנה ליברפול וסיטי חייבות לסחוט את עצמם עד הסוף בליגה כי הם נאבקות ראש בראש, ולאור קצב צבירת הנקודות של שתי הקבוצות גם הרף הוא גבוה ואסור לך לטעות, אם ליברפול הייתה זוכה באליפות לפני חודש נניח אין לי ספק שהיא הייתה נותנת לשחקני מפתח לנוח, בטח לפני משחקי ליגת האלופות וגם לאחר מכן אם המשחק היה צמוד בימים, פלוס הייתה נותנים דקות לשחקנים שיש לה התלבטות לגביהם לקראת העתיד על מנת לעמוד על האיכויות שלהם וקצב צבירת הנקודות שלהם היה אחר.

    2. אני מבין את הטענות של אלכס לגבי החשיבות של זכייה בתארים. חשוב להנות מהדרך ולא רק מהתוצאה ואני בטוח שהדרך נתנה לאוהדי ליברפול זיכרונות לכל החיים, ועדין אליפות היא משהו אחר. אני גם מסכים איתו שכדורגל הוא משהו מאוד נזיל, ולפעמים אם אתה לא מנצל את האיכות שלך לזכות בתואר בהווה יכול להיות שבעתיד תתקשה לשחזר את היכולת או ההצלחה.
    עזיבה של קלופ או שחקן מפתח (נניח סאלח לריאל), יכולה לפגוע קשות בליברפול וביכולת שלה לשחזר יכולת דומה, לפעמים גם יש משברים ודברים שיכולים לשנות מומנטום וליצור משברים קשים, ולכן זה קריטי מבחינת ליברפול לזכות בליגה השנה.
    אני זוכר שעם הקבוצה של רונאלדו טבז ורוני הרגשתי שאנחנו הולכים לשלוט בליגה ובאירופה הרבה מאוד שנים, ואז בא המשבר עם טבז והעזיבה של רונאלדו ולמרות שנשארנו חזקים יחסית בליגה (בכל זאת פרגוסון נשאר) היה ברור לי שהמציאות השתנתה מהר מאוד.
    רוב הסיכויים שליברפול תשאר חזקה גם בעתיד ואם לא תזכה השנה תלך עד הסוף בשנה הבאה, מצד שני זה לא ודאי ולכן אם לא תזכה באליפות אחרי שכבר הייתה בפער 7 ומפגש ישיר מול סיטי שהיה יכול להפוך ל-10 וגיים אובר כן ירגישו תחושת פספוס מסוימת שכן זה כבר היה בידיים שלהם והם איבדו את זה (בהנחה וסיטי בכלל תזכה באליפות).
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    בזמנו חשבו שהעזיבה של קונטיניו תפגע קשות בקבוצה. הנכס הכי גדול של ליברפול זה המאמן. וכל עוד הוא שם, ליברפול תמשיך להתמודד בכל עונה על כל התארים
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא חושב שקוטיניו הוא באותה רמה כמו סאלח. לדעתי צריך להשוות עזיבה של סאלח לעזיבה של סוארס בזמנו מבחינת האיכות שליברפול יכולה לאבד.
    אז ברור שעכשיו יש קלופ ומערכת חזקה בהרבה, ועדין הכדורגל כבר לימד אותנו שהוא דינמי והכל יכול להשתנות בו ולכן צריך לנסות למקסם כל איכות נוכחית שיש לך כי אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד מבחינת פציעות, משברים, אולי תחושת מיצוי או חוסר השגיות מספקת של אנשים במועדון בוודאי אם ברקע יעמדו מועדונים גדולים יותר והישגים יותר שיציעו משכורות גבוהות יותר ולא תמיד אפשר להחליף את האיש שהולך במישהו באותה איכות.
     
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    ניכר שטוטנהאם עם הראש במשחק הבא אבל משחק נוראי שלהם. דאבינסון כרגיל נראה שיכור על המגרש.
     
  5. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,215
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מין:
    זכר
    פגע בעיקר בקוטיניו
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    העוצמות של אנטוניו זה משהו שלא רואים כל יום בכדורגל.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בשיטה של 2 נק' לניצחון טוטנהאם היו סובלים.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מזל שאתה לא הבוס של פוצ׳טינו.
     
  9. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    נקווה שאייאקס יהיו השניים לנצח שם

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אני רוצה שוודי יהיה
     
  11. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    יהיה מאוד אירוני אם טוטנהאם היא זו שתסיים את העונה מחוץ לטופ פור, יהיה עוד יותר אירוני אם היא תסיים שם אבל תזכה בצ'מפיונס.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אחרי הניצחון עם יותר מזל משכל מול ברייטון, היו שדיברו על האופי של טוטנהאם ושהם דרגה בפני עצמה בין יונייטד, צ׳לסי וארסנל לליברפול וסיטי, ואני רק חשבתי לעצמי שטוטנהאם כמועדון הוא כישלון מבחינתי העונה.
    לטעמי, הם היו בנקודת הפתיחה שליברפול הגיעה אליה בקיץ עוד לפני ליברפול, רק במקום לחזק את הסגל נקודתית ולעשות את קפיצת המדרגה כדי להיאבק על האליפות כמו שליברפול עשו, הם פשוט קפאו במקום. שימו להם עוד חלוץ בסגל, אחד שיכול באמת להילחם על מקום בהרכב ולא איזה יורנטה שנכנס רק כשאין בריאה, או עוד שחקן התקפה כדי שמעבר של סון לחוד לא יפגע במקום אחר במגרש, ועוד קשר אחד לאמצע, והם יכלו להיות במקום אחר היום.
    אפילו אחרי שמכרו את דמבלה לסין הם לא הביאו קשר לאמצע, וזה לא שיש להם איזה עילוי צעיר בספסל שהדרך שלו הייתה נחסמת אם זה היה קורה.
    פוטציניו הוא הצלחה גדולה, אבל טוטנהאם כמועדון הוא לדעתי כישלון כי בניגוד לליברפול שכניראה יש לה את כוח המשיכה להשאיר את קלופ והכוכבים גם בעתיד (כבר כתבתי שגם אצלם זה לא ודאי בטח אם איזה ריאל כזאת תהפוך את סלאח נניח למטרה מספר אחת שלה), בטוטנהאם ברור שפוטציניו וגם שחקנים כמו אריקסן הם זמנים ושמתי שהוא, אולי אפילו בקיץ הנוכחי אם באיירן יחליטו להחליף מאמן, הם יאבדו את הנכסים המרכזיים שלהם וכניראה לא יצליחו להעמיד שוב בעתיד סגל כמו שיש להם עם מאמן כמו שיש להם.
    כמובן שאיזה זכייה מפתיעה בליגת האלופות יכולה לשנות את התמונה, אבל טוטנהאם העונה הייתה צריכה להיות קרובה לסיטי וליברפול ולכל הפחות מחוץ למאבקי טופ 4 בשלב הזה של העונה מול שלוש קבוצות שבניגוד אליה נמצאות עם מאמן חדש ועדין מחפשות את הדרך המקצועית שלהן.
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    @Sir Alex Ferguson לא יודע מה קורה בספרים של טוטנהאם, אבל לנוכח זה שהיא בדיוק סיימה לבנות איצטדיון, לא נראה לי שהיעדר הרכש בקיץ נבע ממחסור בשאפתנות. הם בחצי גמר ליגת האלופות, ואולי יותר. יש עדיין סיכוי יותר מסביר שהם יהיו בליגת האלופות. ואת כל זה הם עשו בלי רכש ותוך כדי חניכת איצטדיון חדש שהוא השקעה טובה לעתיד. לי נראה שזו עונה נהדרת לטוטנהאם כמועדון...
     
    קשר ימני ו-oranfu אוהבים את זה.
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    כולנו דיברנו כבר על הקיץ שהם פספסו בו ולא עשו כלום, זה דיון שהיה מעניין אולי בספטמבר 2018, אבל לא נכון להגיד שהם היו באותה נקודת פתיחה כמו ליברפול. הם בנו איצטדיון חדש והם רחוקים מאוד מאוד מהשריר הכלכלי שיש לליברפול. עד השנתיים האחרונות זה לא ממש בא לידי ביטוי בכל מה שקשור לסכומי העברה, אבל אנחנו מועדון הרבה יותר עשיר ומבוסס מזה של טוטנהאם. תוסיף לזה את הגיבנת שהם עכשיו יסחבו במשך כמה שנים עם איצטדיון חדש, ותבין שנקודת הפתיחה שלהם לא באמת הייתה קרובה לזו של ליברפול. אם כבר, עצם העובדה שהם התחילו (וכנראה יסיימו) בנקודה אחרת מזו של צ׳לסי, מנ׳ יונייטד וארסנל היא תעודת זכות עצומה למועדון הזה.

    אני לא יודע גם מה ברור לך עם פוצ'טינו. בינתיים הוא שם. יונייטד מינו מאמן. ריאל מינו מאמן. בשני המקרים לא נראה שזה מאוד הטריד אותו.

    לסיום סיומת, להגיד שהם צריכים להיות קרובים למנ׳ סיטי ולליברפול זה נחמד. אני לא בטוח שיש לך מושג עד כמה ההישג של שתי הקבוצות האלה הוא עצום בקנה מידה היסטורי. להגיד שמישהי שלא עמדה בקצב שלהן נכשלה זה לא רציני. עונה של 80 נק׳ עבור טוטנהאם זה הישג פנטסטי ואולי חסר תקדים כמועדון, עונה שבה הם מגיעים (בסבירות גבוהה) לגמר הצ׳מפיונס זה מדהים כפליים. כשעושים זום אאוט על העונה של טוטנהאם משבוע שבו הם הפסידו משחק בית לקבוצה חלשה, רואים פה עבודה נהדרת, בטח לא כישלון.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    היה רגע במהלך העונה שחשבו שהם יהיו צלע שלישית במאבק וזו הייתה מן הסתם הפרזה ביכולותיהם. סה"כ עושים עונה מצוינת, גם עם ההפסד היום הם כנראה יהיו טופ 4 בלי בעיות וכמובן חצי גמר צ'מפיונס והיד נטויה.