המחזור ה-36 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏6/5/11.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    לא זה יהיה המכשול שלו בדרך לצ'לסי. תסמוך עליו שהוא כבר ימצא את הדרך להציג את העונה החולפת כהצלחה מסחררת-שיחקנו כדורגל שוטף, פארקר נבחר לשחקן העונה, ניצחנו את טוטנהאם, שופטים, התאחדות, כולם נגדנו...הוא כבר התחיל עם זה הרי. במידה ורומן החליט להחזיר אותו אז הוא יחזור.
     
  2. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    mellow29,

    הישראליות שלו לא מזיזה לי, הוא לא מייצג את עם ישראל, הוא מייצג את אברם גרנט. וגם כנציג של עצמו הוא עושה יחסי ציבור גרועים מאוד עם רקורד של תככנות, תקיעת סכינים בגב וניצול קשרים אישיים להתקדם.
    אתה מציג את כל ה"הישגים" שלו כאילו הוא בנה את עצמו מקצועית לרמה הזו. הוא לא. הוא בנה את עצמו בקומבינות ולזה אני יכול רק לבוז.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא טענתי שהוא מייצג את עם ישראל, הטענה היחידה שלי בדיון הזה היא שכמאמן הישראלי הראשון שהגיע לפרמייר-ליג ואפילו החזיק שם מעמד כמה שנים, זה מאוד הגיוני שהוא יזכה להערכה בביצה המקומית. אני לא חושב שבאנגליה אמורים להעריך או לאהוב אותו במיוחד, לא בשל האופי שלו ולא בשל הישגיו הדלים בזירת האימון. אבל זה שבארץ מעריכים אותו על כך, זה טבעי והגיוני.

    לגבי קומבינות, אתה חושב שהרבה אנשים הגיעו למעמד שלהם באופן נקי כפיים? לשם הדוגמא, מהיכרותי עם עולם העסקים במדינות בהן צבר רומן את הונו, אני יכול לנחש שגם הוא לא ממש פעל בנקיון כפיים וללא קומבינות כדי להפוך למולטי מיליארדר. אז אין מה להתפלא שגרנט והוא מוצאים שפה משותפת...
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    חייב לצדד במילוא. רפאל, שכל המדינה מתחייסת לכספי כאל שגריר אישי שלה, ובניון זוכה לסיקור גם אם הוא ישחק בליגה השלישית בתאילנד, למה שגרנט יזכה לפחות? להפך, הוא הגיע, תרצו או לא תרצו, למקום שאף אחד לא הגיע לפניו (בדיוק כמו כספי, אגב) אז טבעי שיהפכו אותו כאן לשליח ציבור. הוא לא שונה מכספי, בניון, ברקו ורביבו בזמנו, שחר פאר.....
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/5/11
  5. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלת למה אוהדים לא מעריכים אותו, אז עניתי לך.
    לגביי מה שרשמת על הקומבינות- זה דיון כדורגל, וכדורגל זה ספורט, ובספורט ההצלחה נמדדת ע"י הישגים ספורטיביים. אם תוכל לתת לי דוגמא לעוד פונקציית כדורגל מקצועית (קרי- מאמן, שחקן, דיירקטור אוף פוטבול) שהגיע נטו בגלל הקשרים האישיים שלו לעמדה שלו אז ההשוואה תהיה הגיונית.

    עריכה:
    ארז, הוא כן שונה! הוא לא הגיע למקום שאליו הוא הגיע בזכות הרקורד שלו או בזכות ההישגים הספורטיביים שלו! הוא הגיע בזכות הקשרים והקומבינות.
    נשים בצד את זה שמגעיל אותי כל האובר התלהבות מהצלחה של ספורטאים ישראלים: כספי לא קימבן את דרכו לבחירת דראפט, שחר פאר לא דורגה בטופ 20 כי היא חברה טובה של מישהו מאיגוד הטניס ויוסי בניון לא נקנה ע"י צ'לסי אחרי שהוא תקע סכין בגב של ג'ו קול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/5/11
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זה לא הופך את בניון לשחקן גדול בפרמיירליג, זה לא הופך את כספי לשחקן יותר מבינוני ברמת הNBA וזה לא משנה את העובדה שמבחינה מקצועית ואישית גרנט הוא כישלון מהדהד.

    רוצה להעריץ אותו כי הוא ישראלי? אחלה.

    אל תקשקש על הצלחות.
     
  7. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    גם בתקופה בה אימן בארץ היה גרנט תחכן לא קטן כאשר חתר תחת קשטן כדי לחזור למכבי תל אביב בזמנו(לא פלא שמאז מכבי נכשלת באופן כמעט קבוע), את תפקיד מאמן הנבחרת הוא קיבל למרות שהיו לפחות 2 מועמדים ראויים ממנו ואין ספק שהוא עשה הרבה עבודה "מלוכלכת" מאחורי הקלעים כדי לזכות בג'וב, אני לא אתפלא אם היו עוד כמה מקרים מלוכלכים בהם הוא היה מעורב כאן אבל זה לא מה שממעיט או מוסיף לעובדה שהאיש תמיד היה קומבינטור ומה שיותר עצוב זה שמאז ומדובר פה על זמן מאוד ארוך(15 שנה לפחות) הבחור מסרב להשתנות וכל פעם מחדש מעורר שיאים של גועל.

    אני לא חושב שגרנט הוא האדם הראשון בכדורגל הישראלי שהצליח להשיג תפקידים דרך ליקוקים ואירועים תקשורתיים אבל אין לי ספק שהוא האדם שהכי נחשף לציבור הרחב עם המקרים מעוררי המחלוקת בהם הוא מעורב.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    הכל בהגדרת התפקיד. כספי ושחר פאר צריכים להוכיח את עצמם והם שחקנים. שוק של מאמנים שונה, מאמנים מייחצנים את עצמם, דוחפים את עצמם, מלקקים, חותרים מתחת. גרנט לא המציא את זה. הוא פשוט עושה את זה טוב מאחרים.

    פייס איט.
     
  9. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ועדיין אני חושב שאם הוא לא היה ישראלי אלא סיני או רומני שלא זוכה לחשיפה גדולה בארץ אבל נכשל בפרמייר-ליג, מידת השנאה אליו לא הייתה כה גדולה. אבל בגלל שהוא ישראלי, ובגלל שבתקשורת בישראל מעריכים אותו על כך שהגיע בכלל למעמד של מנג'ר בפרמייר-ליג, כנראה שלהרבה אנשים זה מאוד מפריע שמעריכים אותו על הישגים שהוא לא ראוי להם, לטענתם.

    אין לי ספק שמבחינה מקצועית הוא כנראה לא בין 20 המאמנים הכי טובים באנגליה, ולכן גם כנראה הוא לא יעמוד על הקווים. אבל זה לא גורע מההישג שלו, ואם הוא הצליח גם להתיידד עם בעלי הון והשפעה בפרמייר-ליג, אז שיהיה לו בכיף.

    קנצ'לסקיס - בנבחרת, איך שלא תסובב את זה, הוא הצליח ובגדול. היה לו בית עם צרפת, אירלנד ושוויץ נדמה לי, והוא לא הפסיד לאף אחת מהן ולא עלה רק בגלל הפרש שערים לקוי. אני בספק אם מישהו אי פעם ישחזר הישג כזה של קמפיין שלם ללא הפסד בנבחרת כמו ישראל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/5/11
  10. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    אין כמו הליגה האנגלית. הלוואי ונזכה למתח, ריגוש והנאה בישורת האחרונה הזו. ים משחקים מותחים עם הררי ציפיות.
     
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    נכון, ובגלל זה כשהוא היה בצ'לסי, היו בכל מקום ישראלים שהפכו לאוהדי צ'לסי ונשבעו שהוא מאמן יותר טוב ממוריניו (אני אפילו נתקלתי באחד שאומר שהוא יותר גדול מפרגוסון... וזה לא סתם היה ערס שרואה איזה גמר פעם ב-4 שנים ומשחק אותה מבין, זה אחד שרואה כדורגל אנגלי כל שבוע, הזוי לגמרי). אבל פה הבלוף לא מתקבל, כי ההתנהלות שלו עוד בישראל ובטח באנגליה היא התנהלות דוחה, מגעילה, שקרנית, תככנית וחתרנית וכל הקריירה שלו בממלכה מבוסס על פרוטקציות וקומבינות. אם כבר, הוא בקטגוריה של פיני זהבי.
     
  12. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארז בכל המקומות בהם הוא היה צריך להוכיח את עצמו מקצועית הוא נכשל. על פומפי ועל צ'לסי עוד אפשר להתווכח ("מרחק פנדל מזכיה בליגת האלופות", "זכה בגביע עם פומפי בתנאים בלתי אפשריים") אבל הכישלון השנה לא יתום, יש לו אבא ולאבא הזה קוראים אברם.
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אהההממ http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    אחלה. אתה לא באמת רוצה שאני אספור לך מאמנים טיפה יותר גדולים מאברהם שלקחו קבוצות טובות יותר מווסטהאם והתרסקו. אמרת בעצמך, פומפי זה לא היה כזה נורא, צ'לסי, יותר מדי עצים נכרתו בשביל הדפים שנכתבו על התקופה ההיא. אתם אומרים הרבה דברים נכונים, אבל נדמה לי שכולם פה פשוט חיכו לרגע הזה שווסטהאם תרד כדי להגיד אמרנו לכם. די פתטי. אני רחוק מלחשוב שמגיע לגרנט קבוצת פרמייר ליג, אבל נדפקתם לגמרי עם הפנאטיות שלכם נגדו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/5/11
  15. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    אז תחבב אתה אדם תחכן ומוניפולטור, אני אישית וכל מי שכותב כאן נגדו מתעבים את התנהולותו ומעשיו ובצדק!

    דרך אגב בדומה לגרנט עוד בלון שהתפוצץ השנה רשמית זהו סטיב מקלארן שהוכיח בוולפסבורג עד כמה הוא מאמן גרוע וזאת מבלי לזלזל חלילה בליגה ההולנדית בה הוא היה אלוף.