המחזור ה-7 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏29/9/06.

  1. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קבל תיקון - השער השלישי היה שער עצמי, מהזווית שמאחורי השער אפשר לראות את אחד משחקני ווטפורד (שייטו אני חושב) מנסה לבעוט את הכדור החוצה ושולח אותו לרשת שלו, אחד האומללים.
     
  2. W.Rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/06
    הודעות:
    4,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רודס ציין שפרנסיס הבקיע את השער העצמי כשדחק את הכדור פנימה מקרוב.
     
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק טעות שלי.

    בכל אופן עוד כמה דברים שאני חייב לציין אחרי צפייה בסיכום המחזור:

    1 - מנצ'סטר נראו נהדר, סוף סוף מזכיר משהו את הימים היפים יותר, סולשאייר פשוט גנב שני שערים לרונאלדו ווידיץ'.
    2 - הבישול בשער של יעקובו מול שפילד היה אחד היפים.
    3 - והגול השני של ואן פרסי בכלל..
    4 - לא להאמין על חוסר המזל של ווסטהאם, הבעיטה היחידה של רדינג הייתה של סאול בדקה השנייה, זה הספיק ל1-0 (אגב בניון אשם מרכזי בשער הזה, פרט שכמובן נשמט בתקשורת שלנו). אני יודע שלקשר את שרשרת ההפסדים לטבז ומשראנו זה מתבקש ופזיז מדי, אבל כל העסק רק מוכיח את הנקודה הראשונית שלי - הם הופלו על ווסטהאם, אין סיכוי שהמועדון רצה אותם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/06
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    שטויות במיץ גויאבות.

    מה זה לא רצה אותם? למה שמועדון שפוי שמציעים לו שני שחקנים צעירים ששיחקו על הבמות הכי גבוהות שיש לכדורגל להציע ומשתייכים דרך קבע לנבחרת אלמונית בשם ארגנטינה, יגרד בראש ויגיד "לא תודה"?

    ווסט האם נראו טוב בדיוק פעם אחת העונה. נגד צ'רלטון באפטון פארק. עם כל הכבוד, זה לא אומר שום דבר. באותה מידה הם היו יכולים להפסיד שני משחקים לפני שהארגנטינאים הגיעו ולנצח שניים אחרי שהם החלו ללבוש את התכלת סגול.

    גם טבז וגם מסצ'ראנו שחקנים ברמה שלווסט האם אין בסיטונות. למעשה כמעט ואין בכלל. להסתכל על התוצאות ולהגיד - הנה, תראו למה הם גרמו. זה מגוחך.

    עם כל הכבוד לצמד הזה, העובדה שריו קוקר נראה כמו שחקן קונפרנס ביום רע, שמרלון הארווד לא מצליח לכבוש מול שער ריק ושאנטון פרדיננד פצוע - היא לא בדיוק אשמתם. גם אם הם ארגנטינאים וגם אם הנחיתו אותם על המועדון.
     
  5. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  6. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגול של בני מקארתי לא חוקי בעליל, למעשה אפשר לראות איך ג'ייסון רוברטס, שלא היה בנבדל, התעצבן על הדביל שלקח לו את הכדור (כך או כך גול בטוח) בשביל התהילה האישית ונרגע רק כשראה שהדגל של הקוון נשאר למטה.

    מקארתי פשוט שחקן שכונה.

    ומישהו יכול להסביר לי מה גרהאם פול האפס עשה עם גאווין מקאן כשהוא דיבר עם מרטין אוניל? מה הלך שם?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/06
  7. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנת, ברור שאחרי שההצעה עלתה לאוויר בווסטהאם לא בדיוק התנגדו. הנקודה הייתה שווסטהאם לא יזמה את המהלך ולא חיפשה את החיזוק בעמדות האלה (ואם כן אז בטח לא שמה את שני אלה כמועמדים), מה שאומר שהם לא היו בתוכניות.

    בגלל זה אמרתי - "אני יודע שלקשר את שרשרת ההפסדים לטבז ומשראנו זה מתבקש ופזיז מדי"

    אני לא מאשים אותם אבל הם בטח לא תרמו לאיזון בסגל. כש"מנחיתים" עליך, כמו שאמרת, שני שחקנים נוספים בסגל שאתה לא ממש חיפשת מלכתחילה זה משנה הרבה תוכניות. אני לא מפיל עליהם את האשמה אבל זה לא עזר. כשאשטון יחזור ווסטהאם בכלל תהיה בבעיה, מצד אחד אוהבים לתת שם קרדיט להארווד (שאת דעתי עליו כבר אמרתי) וזאמורה, מצד שני אתה לא מוציא חלוצים כמו אשטון וטבז מההרכב אלא אם הם אפילו לא קרובים לפגוע. את הבעיה עם מסצ'ראנו ראינו מהרגע הראשון - 162 דקות ליגה יש לו כשווסטהאם שיחקה כבר 3-4 פעמים מאז שהוא הצטרף. שניהם בינתיים מתגלים יותר ככאב ראש לפארדיו מאשר כתועלת לקבוצה, גם בלי קשר להפסדים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/06
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא ראיתי את הבעייה הגדולה שמסצ'רנו היווה ב-162 הדקות שלו. דבר אחד בטוח, הוא לא פחות טוב מהיידן מאלינס. סליחה, זה מגוחך לרשום כזה דבר, הוא הרבה יותר טוב ממנו.

    כן, אז לטבז יקח זמן להסתגל. זה לא שאתרינגטון או הארווד שהוא לוקח להם כרגע את העמדה נותנים תפוקה כלשהי וכשהם יתנו - פארדיו, גם בלב הסערה, הוכיח שאין לו שום נקיפות מצפון ושהוא מסוגל לספסל את שני הארגנטינים בלי למצמץ בכלל.

    העובדה ששאלו את פארדיו אם הוא מוכן או לא מוכן לקבל לקבוצה שלו את שני הארגנטינים אומרת שלא הייתה כאן הנחתה של שום דבר. אפשר לחשוב שקבוצות מחתימות רק שחקנים שהן מגלות או עוקבות אחריהם ושהתופעה הקרוייה סוכני שחקנים לא קיימת...
     
  9. W.Rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/06
    הודעות:
    4,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה היחידה היא שפארדיו מועמד לפיטורים, ויש כבר מועמדים להחליפו. הוא מצידו יכול לספסל את מי שירצה, אבל כל עוד ווסטהאם לא מנצחת, התפקיד שלו אינו מובטח. אני חושב שטבז צריך לפתוח במשחקים הקרובים של הפטישים, הוא צריך לקבל דקות כדי להתרגל. הבעיה היא, שהרבה חושבים שמסצ'ראנו וטבז צריכים לפתוח 'ביחד' בהרכב. אולי העובדה ששניהם ארגנטינאים גורמת לאנשים לחשוב שתהיה ביניהם כימיה מיוחדת שתיתן משהו בלתי ניתן לעצירה בווסטהאם. זה לא קורה, ועל פי התוצאות האחרונות, הבעיה היא ללא ספק היא המאמן.
     
  10. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מיועד לפיטורים? לא הייתי מרחיק לכת.
    נוצרה ציפייה מסויימת סביב הקבוצה שלו, שנמצאת בתקופה מאוד לא טובה. קבוצות עוברות משברים כל הזמן, ואני די בטוח שרצף תוצאותלא טוב (ועוד בפתיחת העונה) לא יציב את פארדיו מחוץ לווסטהאם. זאת תהיה טיפשות לעשות זאת
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/06
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אם לא פיטרו אותו עד עכשיו, כנראה שכבר לא יפטרו אותו.
     
  12. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מועמד לפיטורים הוא יהיה אך ורק אם וכאשר החלפת הבעלות תתבצע. אמנם הוא לא התחיל את הקריירה שלו אצלנו ברגל ימין בימי הצ'מפיונשיפ, אבל התהליך שעברה הקבוצה בשנים האחרונות, כשהשיא מגיע בעונה שעברה הוא מדהים.
    יש לו דרך מסוימת שהוא הולך בה, ואני מסכים שההגעה של שני הארגנטינאים הייתה מפתיעה, וכנראה שהפתיעה גם אותו, אבל שקט זה הדבר היחיד שהמועדון שלנו צריך כרגע(אה כן, ומזל).
    הפכנו לשם החם בצהובונים שמחליטים להשמיץ ולהכפיש בכל רגע, וזה מבחינתי המפתח לכישלון.
     
  13. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המפתח לכישלון הוא כמובן לא ההשמצות בצהובונים, אלא חוסר החיבור בין השחקנים, שנראה בבירור בשני המשחקים של ווסטהאם שיצא לי לצפות בהם (גומלין באופ"א+משחק הליגה האחרון). חוסר חיבור זה שחסר גרוש ללירה, שהמסירה האחרונה הולכת קצת חזק מידי, שיש יותר מדי רגעים של אי הבנה בכיסוי בהגנה, שהתזוזה של כל השחקנים קדימה או אחורה היא איטית מידיי... לפני הגעת הצמד המדובר ווסטהאם נראתה (על הנייר) כמו קבוצת מקום 10 שיכולה להפתיע מקסימום עד 6-7. ההגעה שלהם לא שינתה את ההערכה בצורה גורפת, גם בגלל שהם מהווים חיזוק בעמדות יחסית מרופדות (במיוחד טבז. קשר אחורי כמסצ'רנו אולי היה חסר לקבוצה- ואולי לא- אבל מחיר ההתאקלמות שלו כנראה ככבד מידיי), כך שאין מה להתרגש מהכושר הלקוי שלהם כרגע- אני מאמין שליעד הריאלי שלהם העונה הם יגיעו.
     
  14. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה עם הצהובונים(או כל עיתון אחר) היא שמחפשים אותנו, אחרי כל משחק\ כל אירוע קטן, מנפחים דבר מעבר לפרופורציות. ההתעסקות הבלתי פוסקת בנו שהפריעה לשקט התעשייתי היא הבעיה מבחינתי.


    אם ההגעה של השניים גרמה לערעור וחוסר כימיה לא אמורה להיות שום השפעה על ההגנה.
    השערים שאנחנו סופגים השנה ספגנו גם בעונה שעברה, נאיביות מאפיינת אותנו לאורך השנים.
    נעזוב את ההגעה של השניים בצד, האם נראינו טוב גם מול צ'ארלטון(שכזכור ירדה ל-10 שחקנים)?
    לא טיפ-טופ, בלשון המעטה.

    בקשר לתמונה הכוללת שאתה מצייר, הייתי רוצה להסכים שנגיע ליעדים שלנו בסוף העונה. מבחינתי המטרה הייתה הישרדות למען ביסוס המעמד, כשבעונה הבאה הולכים לתקוע יתד בחלק העליון של הטבלה.
    הרכישות השנה העלו את רף הציפיות, ובגדול.
     
  15. John Boyle Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/06
    הודעות:
    160
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש כאלה שאומרים שזה ביכלל הרכש שך טבז ומסצ'רנו,לדעתי זה ביכלל לא קשור לטבז ומסצ'ראנו,גם הרבה קשור למוטיבציית הקבוצה מאוד נמוכה העונה,(הריב בין טדיVSקול)
    חבל על קבוצה שהישתפרה ישר אחרי שעלחתה מהליגה השניה,אבל בכנות ווסטהם משחק מאוד לא רע,אבל ההגנה ההגנה היא החוליה הכי מחוררת בהרכב ווסטהם,פארדיו ניסה לשנות את זה ברכישת מסצ'ראנו וכפי שאנו רואים את התוצאות זה לא עזר ביככל,אם מדברים על רכש לדעתי הרכש של טבז היה מיותר מאוד,כי חוליה ההתקפה של ווסטהם לא רעה(טדי,זאמורה..),
    אז הביאו את דעתכם...