המחזור ה25 בפרמייר ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אבו, ‏9/2/12.

  1. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קראתי בכל מיני מקומות (יש אפילו סירטון ביו טיוב "WHAT SUAREZ REALLY SAID TO EVRA") שהוא אמר את המילה "ניגרו" 7 פעמים תוך 2 דקות, ובנוסף:

    The FA's case, according to the report, was that Evra asked Suarez why he had kicked him, to which the forward replied: "Because you are black."

    When Evra challenged him to repeat the answer and said he would "punch him", Suarez said: "I don't speak to blacks."

    סוארז לא גזען, הוא הרחיק לכת בשימוש בהערות גזעניות כחלק מהטראש טוק שלהם.

    חוץ מזה, הבנתי בדיוק מה אמרת, אבל איפה כאן יש "הבעת דעה" של סוארז? אין, וגם אם יש, זה כל כך לא קשור וכל כך לא משנה, שזה התחכמות מאוד טרחנית.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני מסוגל להבין את ההתנהגות של אברה (מה פירוש "ויותר מזה?"), ואני מסוגל להבין למה סוארז לא רצה ללחוץ לאברה את היד (אבל לא מסוגל להבין למה הוא היה צריך לשקר לדלגליש בקשר לזה), ועדיין אני טוען ששניהם התנהגו כמו ילדים קטנים, טיפשים ופרובוקטורים. וזה הכל.

    אצל פרגוסון זה טיפה יותר מורכב, מאחר וזו לא הפעם הראשונה בה הוא נותן יותר מדי דרור ללשונו, ובניגוד לדלגליש (או כל מנג'ר אחר), התקשורת לא תצקצק בלשונה על אף התבטאות שלו.
    למה זה כזה ביג דיל? אני לא יודע. כשהוא תקף אישית את הקוון אבל אמר שהווארד ווב היה בסדר גמור כששיחקתם מול צ'לסי, קראתי, לא אהבתי, נגעלתי קצת אבל זה לא כ"כ הטריד אותי כי זה לא מופנה כלפי הקבוצה שאני אוהד. מן הסתם, זה היה מזיז לי הרבה פחות אם הוא היה אומר משהו דומה על סטוק סיטי.

    זה לא ביג דיל, אבל אתה הראשון שמסוגל להודות בכך שלא היה צריך להתערב (ומעבר לכך, אין לו זכות בכלל להטיף מוסר לאף אחד), וזה אחרי כמה עמודים של דיון ער. לפניך עברו פה אמיר, ומשה, ו-Sir Alex ואולי עוד כמה משתמשים, שמשום מה התקשו להבין, או להודות, שמה שפרגוסון עשה זה לא מקובל. במקום זה, הדיון כל פעם הוסט לכיוון סוארז.
     
  3. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    וואי הנושא הזה כבר מזהם פה את הפורום. בואו נסכם הכל עכשיו.
    סוארז ואברה התנהגו בצורה ילדותית וטיפשית. אפשר להבין את שניהם אבל זה היה יכול להראות אחרת. את סוארז אני מבין, אני בטוח שאם בנאדם היה גורם לכם לקבל עונש חמור, ספק אם הייתם בכלל מסתכלים אליו או לוחצים לו יד בכלל. גם אברה, הוא צודק בכך שהתלונן לשופט על ההערה הגזענית. בכל אופן, את החגיגות שלו הוא יכל לעשות אחרת ולא בדרך הזאת. אני מבין שהוא היה מחומם על סוארז אבל מה שעשה היה טיפשי לחלוטין והיה אפשר לעשות את זה בדרך יותר 'יפה'. תפסיקו לגונן על שניהם כי שניהם יצאו לא בסדר אבל זה היה, נגמר. ליברפול ביקשה סליחה, סוארז התנצל, יונייטד קיבלה את ההתנצלות. למה להמשיך בויכוח הסתמי הזה?

    אבל מסוארז הייתי מצפה גם להתנצלות אישית לאברה.
     
  4. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    אוקיי, עכשיו הבנתי איפה לא היינו מתואמים.
    אני התכוונתי לזה שאברה הוא שחור, וזו עובדה.
    אם המילה "נגרו", כלומר 'כושון' בעברית, בהכרח מתייחסת לא רק לצבע העור של הבן אדם אלא גם לנחיתות שבלהיות שחור, אז אני מבין למה אתה מתכוון.

    אני פשוט לא הבנתי- במובן ההגדרתי, הפשוט ביותר- איך יכול להיות שלהגיד לאדם שחור "אתה שחור" זה לא להגיד עובדה.
     
  5. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    חשוב רק לציין שהדברים ששםמשתמש טוען שנאמרו ע?י סוארז, הם לגרסאתו של אברה, שככל הידוע לנו עליו הוא חלאה שמטנפת את מגרשי הכדורגל. זה חשוב שייאמר.
     
  6. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זאת גם הגירסא הרשמית של ההתאחדות...זה מה שנטען בריפורט בכל מקרה, למי שטען מקודם ששכתבתי אותו. אם זה באמת נכון וסוארז אמר את זה, אני חושב שבמידה רבה אפשר להבין את כל ההתנהגות של אברה, בטח במשחק האחרון.
     
  7. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    גם סוארז חלאה שמזהמת את המגרשים. אתה חושב שמה שאברה אומר לא אמין בגלל שהוא "חלאה", אל תשכח שסוארז נוכל לא קטן. אבל זה צפוי שתאמין לסוארז כי הוא שחקן של ליברפול ואתה מנסה לגונן עליו. ממש צדיק בסדום סוארז. סוארז מלוכלך יותר מאברה בהרבה, עוד מימי אייקס. מזל יונייטד לא לקחו אותו בסוף.

    ושוב, חבל שעוד פעם נכנסים לוויכוח הזה במקום לגמור אותו.
     
  8. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מה אפשר להבין מה? מילא הוא היה מתנהג ככה באותו משחק מדובר באנפילד, עוד הייתי יכול להבין. חוגג לו בפרצוף אחרי ניצחון. אבל אחרי כ"כ הרבה זמן, אחרי שהוא עוד קיבל עונש שבעייני רבים נחשב לעונש כבד? אברה פשוט פרובקטור וממש לא הייתי צריך את המקרה האחד הזה כדי להגיע למסקנה הזאת.
     
  9. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הוא העיר לו מספר הערות גזעניות ואחרי זה עוד לא לחץ לו את היד, אז אני יותר ממבין אותו. כל עוד הגירסא שלו בדו"ח/הגירסא של ההתאחדות היא באמת מדוייקת. החגיגה מול הפנים באה גם לאחר שסוארז ניסה לבעוט בו במהלך המשחק, ובסך הכל לאחר עוד כמה דברים שקרו עד לסוף המשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/12
  10. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    נו ו... זה ידוע שהוא פרובוקטור. חידשת משהו? חסרים כאלה?
    המעשה שעשה לא יפה אבל זה פירוק תסכול. סוארז אשם שגרם למצב להיות כזה מלכתכילה.
    היה ניתן למנוע את כל הארועים האלה עוד אחרי המשחק באנפילד.

    שכחתי גם, הייתה איזו זריקת חוץ שאברה זרק לעבר גיגס אבל סוארז רץ לכדור וממש ניסה לבעוט אותו על אברה במכוון. בנוסף שסוארז בעט במחצית את הכדור לעבר אוהדי יונייטד. הכעס מצטבר ואברה התפרק על סוארז ככה. עדיין זה לא היה המעשה הכי חכם לעשות, אבל אפשר להבין אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/12