המחזור ה28 בפרמייר ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏9/3/12.

  1. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להגיד שהסגל שלה טוב מדי מלסיים מחוץ לטופ 4 זה בדיוק כמו להגיד שיש להם סגל יותר טוב משל ארסנל או טוטנהאם. בפועל, לשלושת הקבוצות סגלים שווים פחות או יותר, ואני לא חושב שהמאבק הזה יוכרע דווקא על איכות הסגל. למשל, צ'לסי נמצאת קצת מאחור כרגע גם בגלל שהיה לה מאמן פחות טוב מונגר והארי. לדעתי זה יוכרע על מזל, לוח משחקים, ומומנטום. המומנטום כרגע איתנו בענק.
     
  2. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    צ'לסי נמצאת מאחור כרגע בגלל שהיה לה מאמן פחות טוב? אבל כל העונה היינו לפכניכם חבר... אז בואש היה יותר טוב מונגר עד עכשיו? נו באמת. הסיבה שברחתם לנו קצת היא שניצחתם שני משחקים שהייתם "אמורים" לעשות בהם מקסימום 3 נק' ביכולת הרגילה שלכם העונה. אני מדבר כמובן על הניצחונות על טוטנהאם וליברפול. אנחנו פשוט המשכנו בשלנו באותו זמן. אתם כרגע במומנטום טוב, נראה אם ימשיך, ונראה אם השחקנים שלנו קיבלו את הזעזוע מהפיטורים של בואש. חוץ מזה שבגישה כזאת אתה פותר את האשמה מהשחקנים... שלפחות אצלנו היא מאוד קיימת, ובמגוון מובנים כפי שכולם יודעים.

    ולגבי טוטנהאם, לפחות ה15 שחקנים הראשונים שלה הרבה יותר טובים משלנו ושלכם, בקטע הזה היא יותר ברמה של שתי הראשונות בכלל. אבל אם דיברנו על מאמנים, אז אני שוב אומר שהמאמן שלהם משאיר אותם מאחור לדעתי. לא נראה לי הגיוני שקבוצה כזאת נשחטת ככה מול יונייטד בבית, ועוד כשהיא שולטת במשחק ממה שהבנתי (לא ראיתי). אם היא נושרת מהטופ 4 זה בדיחה ענקית, היא לא צריכה לקחת חלק במאבק הזה.
     
  3. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האשמה לא רק על בואש (כפי שציינתי), ואני לא פותר את האשמה מהשחקנים, הרי ציינתי פה בדיוק מה אני חושב על הסגל שלכם. אנחנו מעליכם לא בגלל שני המחזורים האחרונים, אלא בגלל שברגעים שהיינו באמת על הפנים, הצלחתם להישאר איכשהו בטווח נגיעה בטבלה. העונה שלנו מאופיינת במאנייה דיפרסיה, שלכם מאופיינת בבינוניות מתמשכת, ולדעתי, אחד האשמים הישירים בכך שהקבוצה שלכם כ"כ בינונית השנה הוא AVB, מה לעשות...

    אני חושב שאתה מעט מפריז בהערכה של ה-15 הראשונים של טוטנהאם. הם לא מדגדגים את של סיטי, ועם השוואות ליונייטד תמיד קשה לי בגלל שכל עוד פרגוסון שם אז הם תמיד יהיו יותר טובים בצורה לא מוסברת, גם בלי שיהיו להם השחקנים הכי טובים. בסה"כ לטוטנהאם אין חלוץ ברמה של הגדולות של אנגליה (אדבאיור הוא אוברייטד ענק), וגם אין איזה מרכז הגנה אימתני. בגדול, מכל ה-15 שלהם שאתה מדבר עליהם, סיטי היו לוקחים ל-15 הראשונים שלהם רק את בייל ומודריץ' פחות או יותר (לראייה שהחלוץ הכי טוב של טוטנהאם ביי פאר הוא דחוי סיטי). אני לא בטוח שלארסנל יש פחות מה להציע. אולי אני נאיבי, אבל אני חושב שיש לנו צמד בלמים יותר טוב, שוער באותה רמה, קישור פחות טוב, אבל ואן-פרסי אחד בחוד שדי מאזן את זה. הם בפירוש לא רמה מעלינו, יהיו פרשנים שיגידו שהם יותר טובים, ויהיו כאלה שיגידו ששלנו יותר טוב (יהיו כנראה יותר מהסוג הראשון בסופו של דבר, ועדיין...).
     
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני שואל באמת כי אולי הזיכרון שלי מטעה אותי, אבל חוץ משני המחזורים האחרונים, מתי נראיתם טוב העונה? לדעתי אתם כל העונה הייתם "בינוניים" ומטה. לנו היו יותר מחזורים ותקופות בהם נראינו טוב (מעט מאוד, אבל עדיין) מהזיכרון שלי לפחות. לכן לא ברור לי איך אתם אלו שחוויתם עליות וירידות ואנחנו אלו שלא ברחנו... מאיך שאני רואה את זה, אנחנו למעט תחילת העונה שהיתה חביבה, כל העונה היינו חלשים מאוד ('בינוניים' זה קצת מייפה את המציאות, הכדורגל שלנו גרוע וכך גם התוצאות, אז מה בינוני בזה), ואתם הייתם עוד יותר גרועים. לכן ברוב העונה ההפרש בין הקבוצות היה של 5 נק' פלוס מינוס. להסתכל עליכם היה כמו לומר "עוד שנייה אנחנו נופלים כבר לשם..". ברוב השלבים של העונה עד החודש-חודשיים האחרונים הייתם די רחוקים לנו, גם בראש וגם מבחינת הטבלה. וכמו שאמרתי בארבעה מחזורים האחרונים ניצלתם את השיפור שלכם, ואת התוצאות הגרועות שלנו. אז זה פשוט התקזז (והלך לצד שלכם למחזור אחד לפחות) בסופו של דבר.

    אדאביור לא הסתדר בסיטי, זה לא עושה אותו הרבה פחות טוב ממה שיש להם עכשיו. הוא לא ברמה הכי הכי גבוהה וכולם יודעים את זה, אבל הוא חלוץ ראוי לטוטנהאם לטעמי. לא חושב שחוליה קדמית שבעצם נקראת "רובין ואן פרסי" עולה בכל כך הרבה על חוליה של אדאביור, סאהה, דפו ואפשר להכניס גם את ואן דר וארט שהוא קשר-סקורר שלכם למשל אין. אז כן, החלוץ הבכיר שלכם בהרבה יותר טוב מזה שלהם, אבל יש לכם הרבה פחות שחקנים לסמוך עליהם שישימו את השערים... ככה שלטעמי זה לא 'מאזן' את הפיגור שלכם אחריהם בעמדות הקישור. כן יש לכם בלמים יותר טובים, אבל אני פשוט חושב שעמדות הקישור חשובות יותר במקרה הזה (מרכז ההגנה שלכם זה לא קיר שלא עוברים), ולראיה לאורך העונה הם משחקים כדורגל הרבה יותר טוב משלכם עם תוצאות טובות יותר. המשבר של שלושת המחזורים האחרונים בהחלט הורס להם, אבל לא חושב שזה מאפשר לנו להשוות את הקבוצות שלנו אליהם.
     
  5. Bender Member

    הצטרף ב:
    ‏3/7/11
    הודעות:
    1,722
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) הזיכרון שלך בהחלט מטעה אותך. באוקטובר-נובמבר ניצחנו 5 משחקים ברצף וסה"כ ניצחנו 7 מ-8 ברצף.

    2) אנחנו בלי קישור לדבר עליו לכאורה, ועם שחקן התקפה אחד בלבד, הבקענו יותר שערים מהקבוצה ש"משחקת הכי יפה בליגה" כמו שאומרים על ספרס. אם זה המצב בעונה גרועה שלנו, ועונת שיא שלהם המצב שלנו טוב. וגם ההגדרה שלהם כקבוצה התקפית עליונה עלינו חייב להיות מוטל בספק גדול.

    3) קשה לקרוא לVDV סקורר כאשר הוא הבקיע רק שני שערים יותר מ-וולקוט בליגה (בעונת שפל של האנגלי).

    4) הקישור שלנו פחות טוב מזה של ספרס אבל מודריץ' בייל ופארקר מוערכים יותר על המידה. הם יותר טובים מארטטה, סונג וראמזי אבל לא בכזה הבדל כנראה לפי מספר הנקודות שיש לשתי הקבוצות. סונג לא מוערך בכלל ברמה שהוא משחק (למרות שהיא ירדה בחודשים האחרונים הוא עדיין מספק מסירות ססק מדהימות מדי פעם ותורם המון). סונג היה נכנס להרכב של ספרס לדעתי ומחזק אותם לא מעט. ארטטה הוא המוסר הכי מדויק בליגה והוא בעצם משחק את התפקיד של פארקר והוא עושה את התפקיד השקט הזה בצורה לא כזו גרועה. הוא גם יודע לתרום גול כשצריך.

    ספרס היום קבוצה טובה יותר. אני גם מאמין שהסיכוי שלהם לסיים מקום 3 גדול מזה שלנו לסיים בתוך הרביעייה הראשונה (!) לאור המשחקים הבאים שלנו. אבל, ההיפ לגביהם מוגזם לחלוטין. יופי, הם קבוצה טובה בתוך ליגה שבה הגדולות נפלו בגדול. לא איזה נס לא יאומן.




     
  6. Lupos Member

    הצטרף ב:
    ‏7/1/07
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו ניצחון ושער נקי אחרי 30 משחקים בערך...זה לקח הרבה זמן
    החבורה של ה5 קבוצות בתחתית כל כך ביזיונית שעצוב שאנחנו חלק ממנה וצריכים להילחם איתם נגד הירידה.

    למרות שכל עוד ההודים וקין נשארים אז גם אם נישאר השנה שנה הבאה נהיה בדיוק באותו סיפור אם לא יותר גרועעעע
     
  7. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    מנצ'סטר יונייטד:

    דה חאה
    ג'ונס, אוונס, פרדיננד, אברה
    וולבק, קאריק, סקולס, יאנג
    רוני, הרננדז
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    הרכבים:
    מנ' יונייטד: דה חאה; ג'ונס, אוואנס, פרדיננד, אברה; סקולס, קאריק, יאנג, וולבק; רוני, הרננדז.
    ספסל: איימוס, ברבאטוב, גיגס, פארק, רפאל, קלברלי, פוגבה.
    ווסט ברום: פוסטר; תאמאש, מקאולי, אולסון, רידג'וול; מולומבו, מוריסון, אנדרוס, בראנט, אודמווינגי; פורצ'ון.
    ספסל: דניאלס, דורנס, שרנר, שוורי, קוקס, טצ'וי, לונג.

    סוונזי: וורם; רנגל, קולקר, ווילאמס, טיילור; בריטון, אלן, סיגורדסון, ראוטלדג'; סינקלר, גרהאם.
    ספסל: טרמל, מונק, טייט, גאוור, מקאקרן, ליטה, מור.
    מנ' סיטי: הארט; ריצ'ארדס, סאביץ', קולו טורה, קלישי; בארי, דה יונג, יאיא טורה, סילבה, נאסרי; באלוטלי.
    ספסל: פנטילימון, קולארוב, מילנר, ג'ונסון, פיזארו, אגוארו, דז'קו.
     
  9. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    נאני ברגילה?
     
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    וולבק באגף? הוא שיחק שם כבר כמה פעמים בעבר ולא זכור לי שאי פעם זה היה מוצלח.
     
  11. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    כנראה הוא נפצע לפי MUTV יהיה עוד פרטים בקרוב. :aaa12:
    הוא לא מופיע ברשימת הפצועים אז אולי קרה משהוא ממש בשעות האחרונות...
    גם אנדרסון אותו דבר תקף לגביו. (hamstring)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/12
  12. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    קלברלי לא פותח, ואיפה אנדרסון? מה למען השם הולך בקבוצה הזו?
    זה מרגיש כאילו גם כששחקן חוזר, אתה לא באמת יודע מה הולך איתו, אנחנו כבר במרץ ואפילו הרכב ראשון מסודר אין לנו.
     
  13. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Bender
    תוספת למה שרשמת על VDV - אם אני לא טועה, את כל, או כמעט את כל הגולים שלו העונה הוא כבש ברצף של חמישה-שישה משחקים משוגעים שלו שהתחילו בדרבי (בהם הוא גם שבר שיא מועדון של החלאות של גולים במשחקים רצוף), וחוץ מזה הוא בעונה לא משהו בכלל. הוא גם בקושי פותח בהרכב.

    ואת הרצף של החמישה נצחונות רצוף שדיברת עליו הוא כנראה שכח כי זה כלל גם חמישייה לרשת של פיטר "בלוף" צ'ך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/12
  14. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    ווסט ברום פשוט עושים במכנסיים באולד טראפורד. אין להם אמונה והבטחון שלהם בתחת. בספק רב שזה יגמר בשום תוצאה יותר צנועה מ3-0 אם לשפוט על פי איך שזה נראה עד עכשיו.
     
  15. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    ג'וני אוונס - אני אוהב אותך!