המחזור ה30 בסריה A :: הדרבי שייך ליובה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏29/3/13.

  1. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אגב, לפי מה שאני יודע המשחק השני דווקא בטורינו. אין ספק שבאיירן קבוצה חזקה, אבל אל תמהרו להספיד את יובה, לדעתי הסיכויים שלה הם לפחות 50%,למרות שליובנטוס לא ככ הולך נגד באיירן.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    קמביאסו הלך בסיום המשחק אתמול לחדר ההלבשה של יובה והתנצל בפני כל השחקנים והצוות המקצועי וכמובן ג'ובינקו על המשחק האגרסיבי שלו. כולם פה פתחו את הפה כאילו הוא היחידי שעשה את זה, אבל אני רק יכול לאחל לכם שחקנים ברמה של קמביאסו וזאנטי בקבוצה, הן מבחינת האיכות המקצועית והן מבחינת האיכות האישית. אגדה.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,217
    לייקים שהתקבלו:
    934
    ראיתי, משחק ענק שהיה בו הכל, שערים נפלאים(דזמאיילי הבקיע שלושער זה כבר מרמז על משחק מיוחד), פנדל מוחמץ, מהפכים, שיפוט מצויין, פשוט משחק אדיר שנותן הרבה כבוד לטורינו ונאפולי וכשקבאני חם ובכושר לא טורינו זו שתעצור את נאפולי, במיוחד לא כשדזמאיילי כובש שלושער שזה דבר מדהים לשכעצמו, נראה לי שבשלוש העונות האחרונות אין לו שלושה שערים.

    בנוגע לסקמביאסו: שחקן טוב, בחור טוב, ראו שהוא עצבני עוד מהרגע שהוא עמד ליד השופט החמישי לפניי החילוף וכשיובה הורגת לך את המשחק ואתה גם ככה מתוסכל אז יוצאים עצבים, לא חושב שצריך לבוא ולקרוא לקמביאסו מטונף ושלל גינויים כי הוא ממש לא אחד כזה וההתנצלות מוכיחה על כך אבל עדיין זו עבירה חמורה מאוד שצריכה לזכות את הארגנטינאי בשניים-שלושה משחקים בחוץ מעבר למשחק הקרוב.

    ובנוגע לבאיירן - יובה: זוהי התמודדות שקולה, לבאיירן יתרון בחוד ההתקפה ובקישור ההתקפי, ליובה יתרון בקישור המרכזי ובהגנה, הולך להיות חם, למרות שלדעתי באיירן היא הקבוצה בכושר הכי טוב באירופה כיום, גם יותר טובה מברצלונה שאולי נתנה הצגה מול מילאן אבל גם חווה רגעי שפל מסויימים.
     
  4. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא ליובה הולך לא רע נגד הבווארים. החל מהמפגש הראשון בין השתיים, ב 2004, יובה ניצחה שלושה פעמים בעוד שבאיירן ניצחה פעמיים. אם יש לציין שהמפגש הזכור בין השתיים, לפני קצת ויותר משלוש שנים, הסתיים בהשפלה 4-1 לזכור הגרמנים.
     
  5. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    ענישה נועדה כדי ללמד את הנענש לקח. קמביאסו ישר אחרי העבירה המכוערת, שגררה את הכרטיס האדום הראשון בקריירה האירופאית שלו שזה אומר כבר 10 שנים, הלך לחדר ההלבשה של יובה והתנצל בפני כולם ואישית בפני ג'ובינקו, והבין שעשה משהו ממש לא בסדר. בגלל זה ההרחקה למשחק אחד בלבד, כי קמביאסו הוא לא מהקקות שיחזרו על דברים כאלה.
     
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ענישה נועדה גם להרתיע שחקנים אחרים. אני לא רואה איך העונש הזה גורם לשחקנים אחרים לחשוב פעמיים לפני שהם נכנסים לתיקולים שעשויים לסיים לשחקנים אחרים את הקריירה.

    הפעולות של קמביאסו אחרי המשחק לא רלוונטיות. הענישה צריכה להיות אחידה וזהות השחקן שמבצע את התיקול לא צריכה להיות בכלל פאקטור בעונש.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    בטח שהיא צריכה, כמו שיש הבדל בענישה בין עבריינים בעלי עבר פלילי לבין כאלה עם עבר נקי.
     
  9. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    העונש הזוי, קמביאסו היה צריך להיות מורחק משלושה משחקים לפחות.
    ההתנצלות הייתה במקום והיא מעוררת הערכה כלפי קוצ'ו, אבל, זה לא אומר שצריך להתייחס לאדום שהוא קיבל כאל עוד אדום, הוא ביצע עבירה מאוד מלוכלכת שיכלה בקלות לגמור לג'ובינקו את הקריירה.
     
  10. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    הענישה צריכה להיות בהתאם לחומרת המעשה, כמו שזלטאן קיבל כמה וכמה משחקים בחוץ על עבירות מסוימות וכנ"ל לגבי שחקנים אחרים. זה לא משנה שהוא ילד טוב ירושלים. העבירה עצמה הייתה להיות מתוגמלת בעונש של הרחקה של יותר ממשחק אחד אבל זה לא פעם ראשונה שיש אי אחידות בעונשים.