המחזור ה34 בסריה A :: מילאן ופיורנטינה מעלות הילוך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏27/4/13.

  1. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת באיחור, אני מעדיף להתייחס מעט למשחק. מילאן שיחקה מצויין לדעתי והגיעה למצבי הבקעה רבים ואפילו ההגנה לא הייתה רעה. אמנם ספגנו שני שערים, אך את השער של לגרו עם משחק הראש המצוין שלו, היה קשה למנוע. אני חייב לציין שדה שיליו מעט מאכזב אותי לאחרונה וישנה תחושה שחלה ירידה ביכולותיו. הוא עושה עבודה נהדרת על הקו ובמיוחד בשיתוף הפעולה עם סטפאן, אבל אני מרשה לעצמי לצפות ממנו ליותר. פלאמיני עם שלושה שערים רצופים ונראה שכשלא עולים לא הפיוזים לראש הוא דווקא עושה עבודה טובה. נוצ'רינו כלום ושום דבר. הוא מתאמץ אבל התרומה שלו לקבוצה די אפסית לצערי. בנוגע לסטפאן- למרות בצורת השערים שלו, אני מאוד מרוצה ממנו. היום הוא היה חלש למדי, אך התרומה הקבוצתית שלו מאוד חשובה למילאן ומסייעת לנו לאסוף נקודות. הוא נמצא בכל חלק במגרש והפריצות שלו באזור היריבה גורמות בדרך כלל לצרות רבות. אף אחד לא ציפה ממנו שיגיע למספר כה רב של כיבושים העונה, והאמת שזהו גם לא התפקיד העיקרי שלו. מילאן בלעדיו תהיה מאוד שקופה וחסרת מחץ. יש סיכוי שפאציני הוא הסופר סאב הטוב ביותר שלנו מאז ימי יון דאל תומאסון?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/13
  2. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    בכושר הנוכחי מילאן לא עדיפה על פיורה, וכנראה באמת פספסתי את הנקודה שלך. בכל אופן אני דווקא חשבתי בכיוון של ההגרלה במוקדמות. אני לא בדיוק יודע איך השיטה של פלאטיני במוקדמות עובדת, אבל אם אני לא טועה ( מקום 1 מול מקום 1, מקום 2 מול מקום 2 וכו, וקבוצות מדורגות תקבל קבוצות לא מדורגות) הכוונה שלי הייתה שבמקרה שפיורה תעלה ( אני די בטוח שהיא לא מדורגת ) היא תוגרל מול הקבוצות המדורגות ותוכל לקבל קבוצות כמו ארסנל וכו. וכל זה בלי לדבר על הניסיון,המסורת ומה שהולך להיות בקיץ, שסביר להניח שמילאן תתחזק ופיורה גם אם תעלה למוקדמות כנראה שלא תוכל לשמור על כל הכוכבים שלה.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    הכושר הנוכחי לא רלוונטי לצ?מפיונס של שנה הבאה, אנחנו צריכים את
    מילאן בצמפיונס ובכל מחיר, לניסיון והמסורת שלהם במפעל אין תחליף, לא משמה כמה פיורנטינה מוכשרת
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/13
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הכושר הנוכחי לא רלוונטי. איכות הסגל שלדעתי שלם יותר והפוטנציאל להמשיך לגדול בעונה השניה שלהם ביחד (כולל מונטלה) דווקא כן.
    מקבל את הטענה של Milanista3 לגבי הדירוג. זו סיבה מוצדקת להעדיף את מילאן, הרבה יותר מצבע החולצה ומסורת של שחקני עבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/13