המלך לא פורש- אבי נימני ממשיך עוד עונה בצהוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/5/07.

  1. Maksim88 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/4/07
    הודעות:
    27
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה רוצה להגיד שהוא נשאר רק בשביל לעלות את מספר הגולים שלו ???
     
  2. Orc in Yellow Member

    הצטרף ב:
    ‏1/11/06
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא סתם להעלות את מספר הגולים... זה לקבוע שיא חדש על שמו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אבי נמני הוא פשוט אגדה חייה ונושמת. למרות שאני אוהד הפועל ת"א והוא משחק ביריבה השנואה אני שם את כל זה בצד. אני לא אוהב את השחקן הזה, אבל מעריך אותו מאוד, כן, יש הבדל. אני מסכים עם ההחלטה שלו להמשיך לשחק עוד עונה. אני חושב שגם יותר ראוי אם שחקן כמוהו יהיה מלך השערים של ליגת העל ולא אלון מזרחי, למרות שלאלון היה כישרון גדול, אבל הוא לא השיג יותר מדיי תארים בקריירה ואולי הבקיע בכמות נפלאה, אבל זה לא הביא הרבה. נמני לעומת זאת סחב את מכבי ת"א להישגים.
    בכל אופן. מבחינה אישית, נמני צריך לסחוב. הוא מודע לעובדה שהוא יחמיץ משחקים והשנה הוא החמיץ מספר לא כל-כך מועט, העונה הוא החמיץ בערך שליש מהמשחקים. אבל, בהם ששיחק, הוא כבש ויחסית לשחקני ההתקפה של מכבי ת"א, הוא מוביל וכבש עשרה גולים. נמני תורם לא רק מבחינת הגולים. אני חושב שהוא צריך לשחק בשפיץ או כחלוץ נסוג ולא באגף שלפעמים שם אלי כהן מציב אותו, שם צריך לשחק שבחון. נמני יודע לתת את הפס הנכון, לשלב את המגנים בהתקפה והוא שחקן מנוסה עם המון ידע שמכריע משחקים.
    מבחינת הקבוצה, מכבי ת"א צריכה להביא שני חלוצים. את משה ביטון לשלוח הביתה. פרץ יישאר למרות שהוא עגלה גם הוא ופלופ, מרדיקוביץ גם אולי איכזב.
    אסור שמכבי תבנה על נמני כשחקן מספר 1 שלה. מישהו אחר צריך לבוא ולהוביל, או לעזור לנמני בהובלה.
    אני אישית גם מקווה שהוא יהיה מלך השערים של ליגת העל בכל הזמנים.
    אני סומך על אלי כהן שיידע להשתמש בו כמו שצריך, גם מבחינת הכושר הגופני של הבחור.
     
  4. The-Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    3,207
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/index.php?s...pic=15878&st=40

    :aaa021:

    ידיעה משמחת מאוד, הסמל הגדול ממשיך עוד עונה (מישהו אמר מאלדיני? אבל, למה מי זה מאלדיני? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx ), נהדר מבחינת האווירה (לא מצאתי מילה טובה יותר). איך הוא יעזור מבחינה מקצועית? קודם כל, אם מכבי ת"א היו מספיק כלים התקפיים ראויים, הייתי אומר שלא יקרה כלום אם נמני יפרוש, אבל במצב שנמני מבקיע חלק נכבד משערי הקבוצה, מציל את התחת של הקבוצה לא מעט פעמים, ומנהיג את הקבוצה, פרישה יכולה לגרום לזעזוע רב מדי במועדון. מי יקח את המושכות? מי ינהיג את הקבוצה? מי יוביל? יותר מדי שאלות, שאני לא בטוח שנמצא תשובות תוך עונה אחת בלבד. אז אפילו אם נמני יתן חצי עונה, אז מספיק, כי את השערים ואת המנהיגות שהוא מקרין - אי אפשר להחליף בשום רכש. אבל, ואבל גדול, צריכים לחשוב איך מתקיימים בימים שאחרי נמני.

    8 זה בדם.
     
  5. ירוק עד המוות Member

    הצטרף ב:
    ‏18/1/07
    הודעות:
    246
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שנימני יצליח לעבור את מזרחי
    הוא היה המצטיין במחצית הראשונה של העונה והיתה לו ירידה במחצית השנייה
    היו לו הרבה פציעות ושנה הבאה זה יכול להיות יותר גרוע , הוא לא נהיה צעיר יתר מעונה לעונה
    אם אני במקומו אני פורש
     
  6. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לי יהיה קשה מאוד להתרגל לרעיון של מכבי ת"א בלי אבי נימני. למרות שכבר היו שנתיים כאלה, כולם ידעו שהוא יחזור. אבל ברגע שהוא יפרוש וזה יהיה סופי שהוא לא ילבש יותר את המדים הצהובים, זה יהיה רגע עצוב מאוד בשביל כל אוהד מכבי. אני שמח שהרגע הזה נדחה לפחות בעוד שנה.
     
  7. Football God Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/07
    הודעות:
    628
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נמני המשיך עוד שנה לא בגלל האוהדים,לא בגלל שהוא מרגיש בריא לשחק עוד שנה,הסיבה היחידה לדעתי היא שבירת מלך השערים בכל הזמנים.
    במקומו אני הייתי פורש.זה נקרא לפרוש בשיא,להוביל קבוצה עם סגל שחקנים שכל פרשן ניבא לה את המקום הרביעי גג,ולגמור את העונה במקום השני(יש עוד מצב שנתניה תעבור אותה אבל בכל זאת),זה לעשות עונה מדהימה כי אני כמעט בטוח שמכבי לא תצליח לשחזר את ההצלחה של העונה הזאתי.מכבי חיפה תתחזק ותיהיה פקטור משמעותי כמו בית"ר,הפועל ת"א עם מאמן זה או אחר לא תיהיה פראירית,ומכבי נשארה עם שחקנים בינוניים פלוס,שנצלה עוד חלשה מאוד מבחינת ליגת העל.
    שורה תחתונה-הייתי מציע לנמני לפרוש ולסיים בטעם טוב קרירה מדהימה.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    נו באמת, אתה באמת חושב שהוא נשאר רק בישביל זה? נמני זקוק לעוד יותר מ 15 שערים על מנת לעבור את מזרחי, אז מה אתה טוען שאם הוא לא יעבור אותו העונה הוא ימשיך עונה נוספת רק בישביל זה? נמני מרגיש שהוא עדיין יכול לתרום לקבוצה, הוא יכול לעזור לצעירים להשתלב טוב יותר בקבוצה, להנהיג והכי חשוב ההנאה האישית שלו מכדורגל כשחקן פעיל.
     
  9. Efm Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/05
    הודעות:
    66
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל עוד הוא נהנה שימשיך. שלא יעשה חשבונות כמו לפרוש כדי לא "לבזות" את עצמו וכו' כי לנמני עדיין יש מה לתרום למכבי תל אביב. ראיתי אותם איתו, ראיתי אותם בלעדיו. זה לא אותו דבר, גם בגילו הנוכחי.
    אבל באמת כדאי שיחפשו לו יורש בקצת יותר רצינות (עם כל הכבוד ליוסי שבחון.. ויש קצת כבוד)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/07
  10. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אבי נמני, מספר 8 האגדי ממשיך עוד עונה. אבי נמני המלך של מכבי ת"א כבר המון שנים. לא כוכב, יותר מסמל או מנהיג, מלך. מכבי ת"א השנה היא כולה אבי נמני וקשה לי לתאר איפה היינו בעונה שעברה והיום ללא המלך שלנו. קשה לדמיין את מכבי שלנו בשנהשתהיה ללא אבי נמניולראות את החלל הגדול שישאיר אחריו. בשיא הכנות, אין אף אחד בקבוצה וכנראה גם בליגה שלנו, שיוכל למלאות את מקומו. למרות גילו, עדיין יש לו את הטאץ בכדור, את התשוקה והרצון של ילד בן 17. כל קריצה קטנה, כל מילה, כל טפיחה על הגב לשחקן צעיר, מעניקה עוד בטחון. ליגת העל צריכה אותו יותר ממה שהוא צריך אותה.

    אבי נמני סקורר למרות היותו קשר ולהבקיע גולים זאת בעיקר עבודה של חלוץ. למרות שאבי נמני לפעמים מציג משחקים חלשים, הוא עדיין נשאר השחקן הכי דומיננטי במגרש. מנהל את המשחק, צועק של שחקנים רק לטובה, מסמן לשחקנים איפה לעמוד והכי חשוב, משרה ביטחון לקבוצה. עם נגיעה אחת של אבי, אפשר לגמור משחק. ושוב, עדיין למרות גילו, אבי נמני ממשיך להבקיע שערים וכולנו מקווים שיעבור את אלון מזרחי ולהפוך למלך השערים של ישראל בכל הזמנים ובהחלט מגיע לו. אבי נמני הוא השחקן הכי גדול הליגה החלשה שלנו. ליגת העל צריכה אותו יותר ממה שהוא צריך אותה.

    בקשר ליורשו של נמני במכבי, יוסי שבחון. תפקודו של שבחון ליד נמני רק עוזר לו להתקדם ולהשתפר בצורה גדולה וללא ספק עוד עונה ליד נמני הגדול, רק תעזור לו ותכין אותו לקראת העונה שנמני יפרוש, ואני לא פוסל אפשרות שנמני ישחק גם אחרי העונה הבאה.


    אבי נמני=מכבי ת"א.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/5/07
  11. הפועל באר שבע אלופה! Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/07
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי גם כמנג'ר הוא יכול להיות מצויין,הוא יודע נראה לי יותר טוב מהמאמן מה הקבוצה צריכה ורוצה אבל גם להישאר זה בסדר
     
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אפרופו מנג'ר, רוני מאנה הודיע שאבי נמני יהיה נוכח בישיבות המקצועיות של הקבוצה בקשר לשחקנים ויהיה לו חלק חשוב בעניין.
     
  13. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוי קטן, אני לא סובל את אבי נימני. למרות שהוא שיחק שנתיים בבית"ר אני לא סובל אותו, את האישיות שלו, אבל אני לא יכול שלא להעריך אותו על מה שהוא עושה במכבי כבר עשור. אבל לטעמי הוא עושה טעות שהוא ממשיך עוד עונה. כבר השנה ראינו שהוא פצוע כמעט חצי מהמשחקים, שאין לו את הכושר לסיים 90 דקות ובכלל אני לא מבין בשביל מה לו להמשיך עוד עונה? כדי לעבור את אלון מזרחי במלכות השערים בכל הזמנים? נו באמת בשביל מה הוא צריך את זה, כולה תואר לא משמעותי שאף אחד לא שם עליו. כך או כך כולם יודעים שהוא שחקן גדול, הוא לא צריך את הכבוד גם להיות מלך השערים של ישראל בכל הזמנים.
     
  14. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    לדעתי הוא עשה טעות שהמשיך לשחק
    הוא לא בכושר שהוא היה בו לפני שנתיים שלוש היה צריך לפרוש

    למרות שאישית אם הוא ימשיך ויעבור את מזרחי אני ישמח
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/07
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני לא יודע עד כמה אתה מכיר את נמני, אך בתור אחד שמכיר אותו קצת אני יכול להגיד לך שהוא אחד מהשחקנים שעושים הכי הרבה מחוץ למגרש למען האוהדים. הן בבר מצוות שהוא מוזמן אליהן, והוא לרובן מבטיח להגיע ומגיע, הן בתרומות שלו לגופים שונים, והן פגישות עם האוהדים למטרות שונות. אפשר להגיד על נמני הרבה דברים, אישיות רעה היא לא אחת מהן.