המלצה שלי לרביעי-חמישי

הנושא בפורום 'ווינר וטוטו' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏9/11/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי הנפילה בקאדיס, הנה טור שחשבתי עליו בריפרוף על התוכניה הדלה של היומיים הקרובים:
    33. בני יהודה - ת"א (במחצית) X. להערכתי גם בסיום המשחק יסתיים בתיקו מכיוון ששתי הקבוצות מתכוננות למשחקים קשים במחזור הקרוב מול מכבי חיפה ומכבי נתניה, אבל המחצית היא הימור קצת יותר בטוח. שתי הקבוצות הללו באופן כללי כובשות כמעט את כל שעריהן במחצית השניה. מה שכן, כדאי שתמהרו, המשחק תיכף מתחיל. 1.85.

    41. ליידה - חטאפה 1. הגביע הספרדי מספק בכל סיבוב מספר הפתעות, והפעם, בלי בכלל לבדוק מה מצבה של ליידה הקטנה, אני מעריך שהיא תפתיע את חטאפה (התערבתי על המשחק התערבות פרטית עם חבר) שכמו רבות מחברותיה לפרימרה, תופיע למשחק הגביע בהרכב חסר בגלל שהיא מתרכזת בליגה, בה הולך לה טוב העונה. 4.00.

    ועכשיו לכדורסל של מחר, אני לא מבין בשום דבר שלא קשור למכבי ת"א, אז המלצותיי:
    73. אולימפיאקוס (8+) - מכבי ת"א 2. חבל שלא היה הימור על ההפרש שינתן בווינר לאולימפיאקוס, הייתה לי תחושה שזה יהיה בדיוק 8 נקודות. בכל מקרה, תמיד יש הפתעות אבל לדעתי מכבי ת"א טובה מאולימפיאקוס ותנצח אותה בהפרש דו ספרתי נמוך. מה שכן, במשחק הזה אני פחות בטוח מליידה אפילו. 1.8.

    77. קווינסי לואיס (3+) - אנתוני פארקר 2. למרות בונוס של 3 נקודות, אני לא חושב שהבחור שאצל הצהובים לא פגע, יקלע יותר מהשחקן הכי טוב באירופה.1.85.

    78. תיוס אדני - וויל סולומון (2+) 1. סולומון פתח את העונה גרוע, הוא פשוט לא פוגע אבל שומר על מוראל לפחות. תיוס אדני תמיד עשה צרות למכבי ת"א ואני מניח שגם מחר הוא יהיה הקלע הבולט של קבוצתו נגדה. 1.85.

    סה"כ 45.6 על כל שקל, הרבה בזכות ליידה. מה דעתכם?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/05
  2. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית בשכונה, מהלך של הביטונים ומשה כובש בדקה ה-45. מקווה שלא הספקתם להגיע לתחנה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx