המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏23/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל המלצות הווינר להיום אפשר לקרוא בתכנייה באתר http://iwinner.co.il!

    3. פורטו - סביליה

    היה נחמד לחפש כאן הפתעה אפשרית על ניצחון של סביליה ביחס גבוה (4.15) לאור העובדה שכן יש לה מה להציע וכן יש לה את האיכות בהרכב ושהיא חייבת לעלות במטרה לתקוף אחרי הפסד 2:1 במשחק הראשון בספרד שמשאיר אותה כמעט חסרת סיכוי, אבל פורטו בעונה שהיא כמעט מושלמת מכל בחינה אפשרית. שתי הקבוצות זכו כבר בגביע בשנות ה-2000 (עוד כגביע אופ''א) - פורטו עשתה זאת ב-2002/03, סביליה עשתה זאת פעמיים ברציפות בין השנים 2005-2007. סביליה יצאה למשחק החוץ בפורטוגל ללא השוער אנדראס פאלופ והבלם מרטין קסארס (שניהם פצועים), במשחק הליגה האחרון היא ניצחה את הרקולס, פורטו מן העבר השני לא שיחקה שום משחק מאז הניצחון בספרד. בפורטוגל סביליה כמעט חסרת סיכוי, היא אולי תכבוש שער אבל זה לא יספיק לה נגד הניסיון והכוח של פורטו שעדיין ללא הפסד בליגה המקומית (18/20 נצחונות) ומנצחת את כל משחקי הבית שלה בליגה (11/11). ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    6. סט.טרוידן - מכלן

    מכלן (מקום 6, 40 קודות) יוצאת למשחק חוץ שלישי ברציפות בליגה, השניים הקודמים הסתיימו בהפסד (גנק, ליארס), היריבה היא סט.טרוידן (מקום 13, 23 נקודות) שמחפשת ניצחון ראשון בליגה אחרי שישה רצופים ללא אחד כזה, יש גם קשר ישראלי למשחק : סט.טרוידן הפסידה 0:1 לשרלרואה (חוץ) במחזור האחרון, כובש השער היה דודו ביטון. הפערים בין הקבוצות גדולים מאוד וקשה לי לראות את מכלן מפסידה בפעם השלישית ברציפות משחק חוץ, בכל זאת היא ניצחה העונה משחקי חוץ קשים הרבה יותר (סרקל וקלאב ברוז'), ופער של 17 נקודות בטבלה בהחלט מדבר בעד עצמו, מה גם של-סט.טרוידן יש את ההתקפה החלשה בליגה (17 שערי חובה) וקו אחורי חלש מאוד שאליו תוסיפו את חסרונו של הבלם וינסנט אוברארד (מושעה, פתח ב-25/25 משחקי ליגה, 2 שערים). ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    11. אינטר - ביירן מינכן

    שחזור הגמר מהעונה שעברה בו אינטר ניצחה מצמד שערים של דייגו מיליטו (אטו וסניידר בישלו), ז'וזה מוריניו היה בזמנו המאמן שהביא לאינטר את התואר הנחשק. אינטר תנסה להחזיר את הכבוד לקבוצות הסריי-א' שיודעות השנה בעיקר כישלון בזירות האירופאיות השונות : מילאן ורומא הפסידו בבית במשחק הראשון של שמינית הגמר ונמצאות בדרך החוצה, יובנטוס פאלרמו וסמפדוריה נזרקו מהליגה האירופית כבר בשלב הבתים, כישלון נחרץ לקבוצות האיטלקיות השנה. ביירן מינכן ואינטר שתיהן נמצאות בכושר טוב ודורסות כמעט כל יריבה שהן פוגשות בליגה, מגמת השיפור של ביירן צברה תאוצה בעיקר מאז שאריאן רובן ופרנק ריברי חזרו לשתף פעולה עם מריו גומז בהתקפה, אצל אינטר הגיע השינוי מאז שהיא נפטרה מרפא בניטז האפור ומינתה במקומו את לאונרדו הצבעוני ששדרג את משחק ההתקפה בצורה משמעותית והחזיר לשחקנים את שמחת החיים. קצת פיקנטריה : גם בעונת 2006/07 נפגשו אינטר וביירן בליגת האלופות (שלב הבתים), ביירן ניצחה 2:0 בסן-סירו במשחק שאותו אינטר סיימה בתשעה שחקנים, בגרמניה הן נפרדו בתיקו 1:1. מאזן הבית של אינטר ב-15 משחקים נגד קבוצות גרמניות במפעל אופ''א השונים עומד על 10 נצחונות, תיקו אחד, 4 הפסדים, מאזן החוץ של אינטר ב-15 משחקים נגד קבוצות מארץ המגף עומד על 4 נצחונות, 2 תיקו, 9 הפסדים. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    17. מארסיי - מנצ'סטר יונייטד

    במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות יוצאת מנצ'סטר יונייטד למשחק חוץ בצרפת ומתארחת בסטאד-וולודרום של אולימפיק מארסיי, הגרלה נוחה מאוד ל"שדים האדומים" והמאמן אלכס פרגוסון. מנצ'סטר יונייטד מגיעה למשחק כמוליכת הפרמייר-ליג (כבר הרבה זמן) בפער של יותר מניצחון מהמקום השני, מארסיי מדורגת שלישית בליגה הצרפתית אבל נמצאת בכושר טוב מאוד לאחרונה. לפי דיווחים שונים בצרפת מארסיי צפויה לשחק ללא אנדר פייר ז'יניאק, ברנדאו (חלוצים) ומתיו ולבואנה (קשר) שסובחים פציעות, אבידות כבדות מאוד בחלק הקדמי. מנצ'סטר יונייטד השנה היא לא קבוצה גדולה וגם לא מאיימת - היא מוותרת על הכדורגל היפה ובאה בעיקר לעשות את העבודה, לחפש גול וללכת, על מארסיי זה עשוי לעבוד טוב מאוד גם על אדמת צרפת. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    המלצה אחת ליום חמישי 24.02.11 :
    46. ספורטינג ליסבון - ריינג'רס (+1)

    לא רגוע בגזרת שתי הקבוצות, אחרי ה-1:1 בניהן באיי-ברקוס (מגרשה של ריינג'רס) שתיהן שיחקו בתחילת השבוע משחק דרבי קריטי מאוד ושתיהן נראות קבוצות כבויות לגמריי - ספורטינג הפסידה בבית לעשרה שחקנים של בנפיקה (2:0) במה שהיה למשחק החמישי ברציפות שלה (כל המסגרות) ללא ניצחון, ריינג'רס נוצחה 0:3 ע''י סלטיק (משחק חוץ) במשחק שמיד לאחריו הודיעה ההנהלה כי המנג'ר וולטר סמית יסיים את תפקידו בתום העונה וכבר מונה מאמן חדש במקומו. את הדרבי של ספורטינג ובנפיקה יצא לי לראות, ספורטינג הייתה כל כך חלשה שאפילו נגד עשרה שחקנים של בנפיקה (החל מהדקה ה-45) לא רק שהיא בקושי הצליחה לייצר מצבים ולא לכבוש, היא גם ספגה שער שני נוסף להכל. קצת פיקנטריה : בעונת 2007/08 נפגשו הקבוצות ברבע גמר המפעל (גביע אופ''א דאז) ואחרי 0:0 במשחק הראשון ריינג'רס ניצחה 2:0 בפורטוגל ונעצרה רק בגמר, גם המאזן של ספורטינג כשהיא משחקת נגד קבוצות סקוטיות במפעלי אופ''א השונים לא מבשר טובות - 5 נצחונות לצד 6 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו, ריינג'רס דווקא מתמודדת טוב מאוד עם קבוצות פורטוגזיות (7/13 נצחונות, 3 הפסדים בלבד). ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.