המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏5/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    40. הפועל באר שבע - הפועל חיפה

    3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים (ללא ניצחון ושער זכות אחד) שבאו אחרי הניצחון הענק על מ.ס. אשדוד (0:5) הפכו את הפועל באר שבע לסיר לחץ שמעמיד את קלינגר במצב לא נעים בכלל. למרות שבאר שבע בקושי לוקחת נקודות בתקופה האחרונה ומאידך הפועל חיפה דווקא צוברת לא מעט כאלה הן עדיין צמודות זו לזו במקום של פלייאוף מרכז טבלה (9-10). זה נראה משחק עם פוטנציאל גדול לתיקו. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    44. ווסטהאם - סטוק

    ווסטהאם של אברהם גרנט הפכה להיות מכונת שערים במשחקים האחרונים, היא כבשה 11 שערים בשלושת המשחקים האחרונים : חזרה מפיגור 3:0 ל-3:3 נגד ווסט ברומיץ' (חוץ, ליגה), הביסה 1:5 את ברנלי (גביע) ו-1:3 את ליברפול (ליגה) בשני המשחקים האחרונים שלה שנערכו באפטון פארק, למחזור ה-29 ווסטהאם ומאמנה הישראלי אברהם גרנט עולים לא מהמקום האחרון (לשם שינוי) ונקודה אחת בלבד מתחת לקו האדום, ניצחון ביתי על סטוק יכול לשנות הרבה בשבילה ויש לה את הכלים, צירופם של דמבה בה ורובי קין שיפרו מאוד את החלק ההתקפי, גם חזרתו של תומאס היצלסברגר שהיה פצוע כל העונה נותנת תוספת משמעותית בעיקר במגוון הבעיטות מרחוק ובדיוק במסירות. בסטוק סיטי נמצאים בספק גדול הקשרים מתיו אתרינגטון (4 שערים, 6 בישולים) וג'רמיין פנאנט (5 בישולים) שנחשב לצד היצירתי ביותר של הקבוצה האפורה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    51. מ.ס. אשדוד - בני יהודה ת''א

    הפעם האחרונה שבני יהודה הצליחה לייצר רצף של שלושה נצחונות בליגה הייתה איי-שם בשלהי העונה שעברה, למשחק הליגה באשדוד במסגרת המחזור ה-25 היא מגיעה ברצף כזה (3 נצחונות ליגה), ובמקרה, או שלא כמו בפעם האחרונה שזה קרה לה זה היה בחודשים פברואר-מרץ. מ.ס. אשדוד נמצאת בתקופה רעה מאוד והיא לא ניצחה בליגה כבר שש מחזורים ברציפות, למשחק הזה היא לפחות עולה בהרגשה קצת חיובית אחרי שבשני משחקי הליגה האחרונים הצליחה לעצור את רצף ההפסדים עם שתי תוצאות תיקו (בית''ר, בני סכנין) ובאמצע השבוע גם טיפסה לרבע גמר גביע המדינה עם ניצחון חוץ על מכבי הרצליה מהלאומית. ההימור : 1. רמת ביטחון : 3/10.

    53. מכבי נתניה - הפועל קרית שמונה

    בסוף השבוע הנוכחי תתארח הפועל קרית שמונה (4) בקופסא במסגרת המחזור ה-25 ותשחק נגד מכבי נתניה (8), שש נקודות מפרידות בין השתיים. שתי הקבוצות מגיעות מרוצות למשחק הליגה אחרי שביום שלישי כ''א מהן זכתה בכרטיס לרבע גמר גביע המדינה - מכבי נתניה הסתפקה ב-0:1 על הפועל פ''ת, הפועל קרית שמונה התפוצצה בבית על הפועל באר שבע (0:4). המפגשים בניהן בשנים האחרונות תמיד היו מעניינים ומושכים, כל אחת מנצחת את השנייה בחוץ ושתיהן על תקן של מעין סינדרלות בליגת העל בשנה-שנתיים האחרונות. שחקניו של ראובן עטר מגיעים מלאי ביטחון למשחק ובכושר טוב מאוד (ללא הפסד כבר חמישה משחקים רצופים), עם יתרון הביתיות והעובדה שקרית שמונה נחלשה טיפה בתקופה האחרונה, בעיקר לאור עזיבתו של אלרואי כהן, היא יכולה להמשיך בדהירה לצמרת ואם תנצח - השמיים (הגזמנו, אבל לפחות פלייאוף עליון) הם הגבול. ההימור : 1. רמת ביטחון : 3/10.

    75. יובנטוס - מילאן

    המשחק האחרון של מילאן נגד יובנטוס בטורינו זכור לה לטובה - צמד שערים של רונאלדיניו ועוד אחד של נסטה סידרו לרוסונרי 3:0 באצטדיון האולימפי. מילאן, שתשחק ביום רביעי נגד טוטנהאם בגומלין שמינית גמר הצ'מפיונס (הפסד 1:0 במשחק הראשון), מוליכה את הליגה בפער של חמש נקודות על פני אינטר (2) ושש נקודות על פני נאפולי (3) אותה היא הביסה בשבוע שעבר, יובנטוס (7) נמצאת הרחק מאחורי חבורת הצמרת והיא צברה 17 נקודות פחות ממילאן! הסגל של יובנטוס שוב מאבד יציבות עם חסרונם של מספר שחקנים : פפה (מושעה), גרוסו, סלאמיהדיצ'יץ', דה צ'ליה, קווליארלה, סיסוקו (פצועים), קראסיץ' ו-מטרי (ספק קל). העומק האיכותי שיש למילאן בסגל עושה הבדלים גדולים בינה לבין יובנטוס, מילאן הרבה יותר חזקה העונה והיא מגיעה מוכנה למשחקים חשובים, לפחות בליגה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.
     
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    נתניה תחסר את קובי דג'אני וחן עזרא, לא ברור איך היא פייבוריטית מול קריית שמונה, חרף העובדה שהיא המארחת.