המלצות ליום שבת מוקדמות מונדיאל 2006 + טור השף

הנושא בפורום 'ווינר וטוטו' פורסם ע"י elad8, ‏2/9/05.

  1. elad8 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מוקדמות מונדיאל 2006 http://www.galim.org.il/m/flags/gifs/flag_eec.Xxx


    פולין - אוסטריה (1.45) 1

    פולין מוליכה את בית 6 עם 18 נקודות, היא ניצחה את כל המשחקים שלה למעט אנגליה במשחק בו הפסידה. פולין יודעת שהיא תאבק עם אנגליה על ההעפלה מהמקום הראשון וכדי להגיע למצב שבו היא תזדקק לניצחון על אנגליה היא צריכה קודם לעבור את אוסטריה שמדורגת שלישית עם 11 נקודות וכביכול עדיין בתמונת ההעפלה אולם חשוב לזכור שאת הנקודות שלה היא צברה רק מול הנבחרות החלשות כמו ווילס, צפון אירלנד ואיזרביאג'אן, במשחקים נגד פולין היא הפסידה בבית 3-1 ונגד אנגליה סיימה בתיקו 2-2. את פולין ראינו בטורניר שנערך באוקראינה, מדובר בנבחרת התקפית מאוד שכבשה 22 שערים עד כה, תומאסז מוסילה קראקוב, עמנואל מפנאתיניקוס מרכיבים את החוד,כאשר קאמיל מקייזרסלאוטרן, ג'ק מלברקוזן, סבסטיאן מאוסטריה וינה ושמולארק מדורטמונד מרכיבים את הקישור. האוסטרים יודעים שמדובר בנבחרת טובה מהם ולכן הם ישחקו מבוקר ולא יפתחו את המשחק, כאשר משחקים ככה נגד פולין, הגול זה שאלה של זמן. אני מעריך שפולין תעלה עם מלוא הכוח במטרה לצבור עוד ניצחון שיקרב אותה למטרה שלה, יש לה סגל מצוין עם איכות טובה שצריך לנצח נבחרת בינונית כמו אוסטריה.

    ווילס - אנגליה (1.30) 2


    אנגליה מדורגת שנייה בבית 6 אחרי פולין ממנה היא רחוקה שתי נקודות בלבד אבל עם משחק חסר, אנגליה פתחה את המסע לא טוב כאשר איבדה נקודות חשובות בתיקו עם אוסטריה, אולם מאז היא רק מנצחת. למשחק היא מגיעה כאשר היא יודעת כל עוד היא ופולין ימשיכו לנצח אז המפגש המכריע בינהים שייערך שאנגליה הוא זה שיקבע את זהות העולה למונדיאל, כמובן שחוץ מעלייה מהמקום הראשון ייחשב באנגליה ככישלון.ווילס מדורגת לפני אחרונה עם שתי נקודות בלבד, מדובר בנבחרת חלשה שצברה את הנקודות שלה נגד איזרבאיגן בחוץ ונגד צפון אירלנד בבית, את השאר היא הפסידה. אין כאן ספק בכלל מי הנבחרת הטובה יותר, אנגליה מגיעה למשחק ללא גו'ון טרי מצ'לסי שנפצע נגד טוטנהאם, סטיבן ג'רארד בספק למשחק. אנגליה עם סגל איכותי והיא עולה עם קישור מצוין שצריך לשלוט בכדור. ווילס תגיע ללא קרייג בלאמי וללא רובי סאבאג' ככה שהתקפה לא תהיה לה במשחק הזה. כל תוצאה פרט לניצחון חוץ תעמיד את אנגליה במצב מביך שלהערכתי אף אחד לא רוצה להגיע אליו.

    סרביה - ליטא (1.25) 1

    סרביה מדורגת שנייה בבית 7 עם 12 נקודות, נקודה אחת פחות מספרד המוליכה אבל משחק חסר, היא נמצאת בעמדת זינוק מצויינת לקראת במקום הראשון כאשר היא חייבת לחלץ לפחות תיקו בספרד אבל לפני כן עליה לעבור את ליטא. סרביה עדיין לא ספגה שער במשחקים שקיימה, היא ניצחה בצורה חלקה את סאן מרינו פעמיים ואת בלגיה וסיימה בתיקו עם בלגיה, ספרד, ובוסניה. הנבחרת הסרבית בנויה על מאלדן הקשר משאלקה, סטאנקובי'ץ החלוץ ממילאן, פרדראג מאולימפיאקוס ווידי'צ מספרטק מוסקבה. ליטא מצד שני מדורגת שלישית עם תשע נקודות, היא עשתה תוצאות לא רעות בכלל שכוללות תיקו ביתי עם ספרד, תיקו בחוץ עם בלגיה, ניצחונות היא צברה רק על סאן מרינו החלשה. סרביה נבחרת טובה יותר, היא מאוד ביתית ולהערכתי היא תיטול את השליטה במשחק, ליטא תבוא להתגונן ולחפש את המתפרצות, בסרביה יודעים שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי להתמודד על ראשות הבית עם ספרד, כל תוצאה אחרת תעמיד אותה למאבק על המקום השני שמוביל להצלבה ביחד עם ליטא. להערכתי סרביה תכבוש שער אחד שיספיק לה כאן, קשה לי לראות את ליטא כובשת דווקא נגד הגנה טובה כמו של סרביה.

    איסלנד - קרואטיה (1.35) 2


    קרואטיה מוליכה את בית 8 עם 16 נקודות, עד כה היא איבדה רק שתי נקודות מפתיעות בקמפיין שסיימה עם בולגריה בתיקו 2-2 בבית, את שאר המשחקים היא ניצחה כולל ניצחון גדול בשבדיה. הסגל של קרואטיה מצוין, פרשו מגלאזגו ריינג'רס וקלאסני'ץ מורדר ברמן יאיישו את החוד כאשר ניקו קובאץ' מהרטה ברלין וסרנה מזאגרב יהוו את החלק המוביל בקישור. האיסלנדים מדורגים לפני אחרון, עם ארבע נקודותבלבד מתיקו מול מלטה בחוץ, וניצחון על מלטה בבית. הנבחרת האיסלנדית מורכבת בעיקר משחקני מקומיים וכמה שמות בולטים בכדורגל העולמי הכוללים את הקשר גווינדנסון מצ'לסי, גונארסון מרידנג, הלגוסון מפולהם ועוד כמה לא מוכרים מהכדורגל הסקנדינבי. לאיסלנד אין על מה לשחק, קרואטיה לעומתה יודעת שניצחון יעמיד אותה בסיטואציה שגם תיקו מול שבדיה במשחק המכריע יביא לה את ההעפלה למונדיאל, קשה לי לראות את קרואטיה מאבדת נקודות דווקא כאן,כל תוצאה פרט לניצחון תביא אותה למצב שהיא חייבת לנצח את שבדיה והיא תרצה להמנע מזה ואני מעריך שהיא תצליח.

    שבדיה - בולגריה (1.35) 1



    שבדיה מדורגת שנייה בבית 8 עם 16 נקודות, היא רחוקה רק נקודה מקרואטיה איתה היא במאבק על ראשות הבית. בולגריה מדורגת רביעית עם שמונה נקודות בלבד והיא אחרי הופעה חלשה להחריד במוקדמות, היא איבדה כמעט כל סיכוי להעפיל אלא אם כן משהו בלתי צפוי יקרה במשחקים הקרובים. שבדיה עם נבחרת מצויינת שכוללת את חבורת חלוצים קטלנית בדמותם של ליונדברג מארסנל, איברהימובי'ץ מיובנטוס, מרכוס מאייאקס, ולארסון מברצלונה, עד עכשיו היא כבשה 23 שערים בשישה משחקים וספגה רק שניים! מאזן מרשים לכל הדעות, כדי להמנע מעלייה להצלבה היא חייבת לנצח כאן ואז לבנות על המשחק הגורלי מול קרואטיה. בולגריה מנגד עם מסע משחקים כושל בראשותו של סטו'יצקוב האגדי מגיעה כמעט ללא סיכוי להעפיל, יש לה סגל מצוין שהיה צריך לספק יותר אבל כשלונות נגד קרואטיה,שבדיה ואפילו הונגריה גרמו לנבחרת הזאת לדעוך. הבעיה העיקרית שלה היא ההגנה שמפגינה חולשה גדולה, היא ספגה שערים אפילו מאיסלנד ומלטה החלשות ולהערכתי גם כאן היא תספוג והשאלה הגדולה היא כמה, אולי בולגריה תגיע עם מוטיבציה אבל קשה לי להאמין שזה יעזור לה נגד שבדיה המצויינת.

    רומניה - צ'כיה (2.10) 2



    המצב הוא כזה רומניה שיחקה 10 משחקים נשארו לה 2 משחקים הראשון נגד צכיה בבית המשחק השני נגד פינלנד בחוץ.לרומניה יש 19 נקודות ,אין להם שום סיכוי להגיע למקום הראשון.
    אבל בכדי להגיע למקום השני הם חייבים נס שלדעתי לא יקרה לפני זה נדבר על צכיה...לצכיה יש 21 נקודות הם שיחקו רק 8 משחקים יש להם עוד 4 משחקים נגד רומניה בחוץ המשחק השני נגד ארמניה בבית שזה 3 נקודות בטוחות המשחק השלישי נגד הולנד בבית שכנראה יקבע מי תהייה במקום הראשון והמשחק האחרון נגד פינלנד בחוץ שזה נראה 3 נקודות בטוחות גם כן.עכשיו נחזור לנס שרומניה צריכה.רומניה חייבת 6 נקודות מ2 משחקים חייבת אבל חייבת לנצח את צכיה בבית להשאיר את צכיה עם 21 נקודות ורומניה חייבת לנצח ביותר מגול את צכיה אחר כך רומניה חייבת לנצח בחוץ את פינלנד ו......רומניה צריכה לקוות לנס שצכיה לא תשיג 4 נקודות מה3 משחקים שנשארו לה נגד ארמניה הולנד ופינלנד שזה בטוח לא יקרה כי צכיה תיקח 3 נקודות מארמניה וגם 3 נקודות מפינלנד.......לכן גם אם רומניה תנצח היא רק תקלקל לצכיה להגיע למקום הראשון אז המסקנה:לצכיה יש יותר מוטיבציה לנצח את המשחק כי היא נלחמת עם הולנד על המקום הראשון.רומניה יודעת שאין לה ממש סיכוי להגיע למקום השני לכן ההמלצה :2
    אם צכיה מפסידה את המשחק אז גם אם היא תנצח את הולנד בבית זה לא יעזור לה להגיע למקום הראשון צכיה חייבת לפחות תיקו ברומניה ולנצח את כל ה3 משחקים שנשארו כולל את הולנד כדי להגיע למקום הראשון.....צכיה לא תשחק על תיקו זה ברור כי ניצחון על הולנד זה לא בטוח ורומניה כבר אמרנו תיקו לא נותן לה כלום המלצה 2 כבר אמרנו

    סקוטלנד - איטליה (1.45) 2



    סקוטלנד התחילה את הקמפיין הזה גם היא בצורה לא הכי טוב כאשר יש לה 3 נקודות פחות מהמקום שממנו הולכים להצלבה,היא במקום ה 5 בטבלה שיש לה רק 6 נקודות לאחר 6 משחקים שהיא שיחקה שכאשר כל הנבחרות בבית הזה שיחקו 6 משחקים ועכשיו סקוטלנד מארחת את איטליה למשחק שהוא אפשר להגיד יכול לקבוע את הגורל של סקוטלנד בטורניר הזה כאשר עם היא מפסידה אותו היא יכולה להגיד שלום למונדיאל אבל עם היא מצליחה לנצח אותו היא יכולה להגיע אולי למקום ה 2 שממנו הולכים להצלבה ואני מאמין שזאת המטרה שלהם אבל גם הם וגם כולם יודעים שזה לא יהיה קל בכלל לנצח את נבחרת איטליה שהליגה שם גם התחילה בשבוע הזה כאשר שם במחזור ה 1 והשחקנים שם מגיעים בכושר לא רע בכלל ואני מאמין שלסקוטלנד לא יהיו חיים קלים בכלל במשחק הזה,איטליה מגיעה למשחק הזה לאחר שהיא במקום הראשון ותצא מפה אם ניצחון בטוח


    טור השף

    וויילס - אנגליה - 2 (יחס 1.30)

    שבדיה - בולגריה - 1 (יחס 1.35)

    גרוזיה - אוקראינה - 2 (יחס 1.45)

    סקוטלנד - איטליה - 2 (יחס 1.45)

    סכום ההימור: ¤ 1,000.00

    סכום הזכייה הצפוי :¤ 3,690.00

    בהצלחה לכולם :aaa025: