המלצות ליום שבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י matansahmy55, ‏29/9/07.

  1. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל

    מפגש מסקרן במיוחד יתקיים במנצ'סטר, בין קבוצתו הפנטסטית של אריקסון לניוקאסל הפצועה. הסיטי, שהתחילו את השנה בהצלחה אדירה עם שלושה ניצחונות רצופים ביניהם על היריבה העירונית והשנואה, מנצ'סטר יונייטד. לאחר ההתחלה המסחררת הכחולים ירדו במעט ביכולת והתמקמו במקום ה-3 כשליברפול ובניון יוכלו לעבור אותם מחר, אם הסיטי לא ישאירו את שלושת הנקודות באיצטדיון העירוני של מנצ'סטר.

    ניוקאסל האורחת אומנם נמצאת במקום ה-5 במרחק נגיעה מהסיטי, אך פציעה משמעותית של אואן תפגע בשחורים לבנים לקראת המשחק מחר. בנוסף למצב הפציעות המדאיג, אוהדי הניוקאסל צריכים לשים לב הרבה יותר לנתון אחד חשוב. האורחים לא ניצחון בביתה של הסיטי בדיוק 7 שנים{מאז ה-30 בספטמבר 2000}, ומאזן המשחקים העומד על 0-2-3 לטובת הסיטי בהחלט מסמן ייתרון לקראת המשחק מחר.

    אני חושב שהסיטי קבוצה טובה יותר, וניוקאסל גם העונה לא תצליח לשבור את הנאחס במנצ'סטר. ההימור 1 היחס 1.95

    בירמינגהאם - מנצ'סטר יונייטד

    במפגש בין הקבוצה השנייה של מנצ'סטר, תפגוש היונייטד את בירמינגהאם המארחת. היונייטד, שהתחילו את העונה בצורה קטסטרופלית, התאוששו במהרה ורצף ניצחונות אדיר דאג לסדר לה את המקום השני עם מאזן ניצחונות פנסטסטי של 1-2-4. לעומתה בירמינגהאם החלשה ממוקמת במקום ה-14, וככל הנראה תתמודד על מחזור הסיום על הישארות בפריימרליג.

    בנוסף להפרש העצום במאזן הכוחות, מפגשי העבר בין שתי הקבוצות מסמל את הייתרון המשמעותי של פרגוסון והשדים האדומים. 7-2-0 !! זהו מאזן המשחקים בין היונייטד לבירמינגהאם בשנים האחרונות, וניצחון מספר 8 בסדרה יהיה מחר. ההימור 2 היחס 1.50

    שימו לב!! יחסי ההימורים בעולם על המשחק הנתון ירדו ליחס של 1.52 ליונייטד, לעומת 6.19 לבירמינגהאם. ניתן לשלוח את היונייטד עם עוד משחק בדאבל מומלץ מאוד!!

    מכבי ת"א - מכבי חיפה

    משחק תחתית, קצת קשה לומר אך אילו העובדות לקראת המשחק בין שתי המאכזבות של השנה. מסובך לדעת מי גרועה יותר בהתנהלות המועדון, מכבי חיפה, על השארת רוני לוי למרות ההפסדים הנוראיים, או פרשת רוני מאנה והטלנובלה במכבי ת"א, אך ביכולת על המגרש יש לטעמי מפסידה אחת בולטת, וזוהי מכבי חיפה.

    ההפסד למכבי הרצליה בגביע הטוטו, סימן מבחינתי את מכבי חיפה של השנה. קבוצה לוזרית ואולי מועמדת ליגיטימית לירידה. רוני לוי כבר לא מאמין בשחקנים שלו, והם בתמורה משקיעים מינימום מאמץ על המגרש, ומתמקדים בעיקר בהכנת תירוצים על היכולת הגרועה.

    אך על תחשבו שמכבי ת"א היא אימפריה למופת, רוני מאנה והקרקס של מכבי בהחלט משפיעים על המצב במגרש, אך במבט אובייקטיבי על שתי הקבוצות הצהובים טובים יותר. תחושת הבטן שלי היא שמכבי ת"א מנצחת 0-2 , ורוני לוי הולך הביתה.יוסי שבחון, יניב עזרן ורודי חדד{אבי נמני בנתיים רק מוסיף כובד למכבי} יסמנו את הניצחון לטובת מכבי. ההימור 1 היחס 2.40

    טור שלי למחר:

    בירמינגהאם - מנצ'סטר יונייטד 2
    מכבי ת"א - מכבי חיפה 1
    לבאנטה - ברצלונה 2

    מה אתם אומרים איך ייגמר דרבי התחתית??
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/07
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתן כל הכבוד על הנתונים מסכים איתך באנגליה. לגבי ליגת העל. וואלה אם יש ליגה שאני לא יהמר עליה בחיים זו ליגת העל. שתי הקבוצות מפורקות לחלוטין שתיהן בלי הגנה ובלי התקפה. בכל מקרה לי יש חלום, לראות את הירוקים יורדים ליגה העונה ואם הפסד מחר יהיה עוד שלב בדרך לשם אני ישמח.
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח שנה הבאה דרבי של חיפה בליגה הלאומית, נשמע טוב.
     
  4. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה מתן לדעתי ניוקאסל משחק של תיקו למרות שסיטי העונה ניראת מצוין ובמגרש הביתי שלה אוגרת את רוב הנקודות לגביי מנצסטר יונייטד לדעתי 2 חזקק ולגביי ליגת העל לא הייתי נוגע שתי קבוצות חלשות בלי הגנה בלי התקפה להיתרחק!
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2/3 לא נורא מתן אמרתי והזהרתי מכבי חיפה ומכבי תל אביב משחק קשה כל הכבוד על התפיסות!!!