הסופר-קופה האירופי:: עוד תואר לצ'ולו, בכיכובו של דייגו קוסטה - 4:2 לאתלטיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/8/18.

  1. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,957
    לייקים שהתקבלו:
    2,340
    מין:
    זכר
    ריאל אולי תשחק כדורגל יפה, אבל אפילו גביע המלך זה לא יביא.
    סגל מביך.
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    אמרתי עוד בשנה שעברה ולפני שנתיים , לוקאס ואסקז אולי שחקן חמוד וחבר של כולם בחדר הלבשה אבל הוא לא ברמה של ריאל מדריד .

    ולהכניס את בורחה מיוראל , נו באמת .
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אם אתלטיקו הייתה רוצה זה היה נגמר בתוצאה היסטורית.
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    ועכשיו בזכות הההפסד הזה נראה עוד 2 החתמות לפחות בצד הלבן אני מאמין .
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתלטיקו יודעת שאם זה היה נגמר אחרת אז ריאל אולי הייתה מביאה חיזוק, עדיף לה לנצח בקטנה.
    פשוט לא ייאמן איזה הבדל ביכולות ההתקפיות. אפשר להגיד מה שרוצים על אתלטיקו של סימאונה, אבל לפחות הם מסוגלים לתת גול כשהם צריכים. ריאל צריכה שכל כך הרבה דברים ילכו כמו שצריך כמו בגול של בנזמה כדי לתת גול מסכן. וזה עוד כשבייל, "הכוכב" של הקבוצה, נמצא בחצי עונה שהוא עוד יכול לשחק ולא פצוע.
    אם וראן היה מקבל כסף בגול השלישי זה היה נראה פחות מביך. העיקר ימשיכו לחפור לנו שהוא הבלם הכי טוב בעולם וכו'. יש לו משחקים שחורים כאלו בתדירות גבוהה מדי לבלם ברמות האלו.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    זה מה שאני מאד אוהב בקבוצה הזאת, ובסימאונה בפרט. יצא לאתלטי סטיגמה של קבוצה "בונקריסטית" אבל זאת קבוצה כל כך ורסטילית.
     
  7. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,287
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    חימנס עדיין באתלטיקו או שסאביץ מועדף?
     
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מהפה שלך..לפנקס של פלורנטינו !

    לא חושב שהתוצאה הפתיעה מישהו,אין הוקוס פוקוס.
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,552
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    הכותרת של מארקה שאטלטיקו שווה יותר זה רק סיכום ביניים. עד סוף החודש זה ישתנה. אבל כרגע קרדיט לחיל מרין ואנדראה ברטה על כך שעל כל שחקן שעזב הגיע מחליף ראוי בהקדם האפשרי.
    רק בגלל שריאל התפרקה לפני הזמן ז'לסון לא קיבל את נתח הבשר שלו.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כבר כתבתי את סיכום המשחק מנק' מבטי, אני בינתיים אתייחס לתגובות שלכם:
    * אני באמת לא רואה שינוי במצב הקבוצה, האומללות נגדם הייתה מתרחשת לעתים גם עם כריסטיאנו, ולופטגי עצמו אמר שהמשחק לא ישפיע על רכש. וגם אם יגיע איזה רודריגו, הקבוצה הזו צמאה לשחקני התקפה בכירים והשוק הולך ונסגר, אין לנו סיכוי.
    * לוקאס ואסקס הוא הבעיה של ריאל מדריד? מחליף לגיטימי, לעולם לא היה ולא יהיה שחקן הרכב לפרק זמן ממושך. אתמול הוא היה חלש מאוד.
    * אין שום סיבה לקיילור נאבאס 'ללכת הביתה' גם אם הגול הראשון עליו. הוא יילחם על מקומו. אני לא חושב שקבוצה גדולה אחרת מחכה להחתים אותו, והתחושה שלי היא שלופטגי ישחק עם שניהם.
    * רודרי באתלטיקו עשה דריבל סוחף וחילץ יותר כדורים, עשה יותר עבודה מכל הקישור של ריאל ביחד והוא השתלב מצוין.
    * אני זה שכתב לא פעם שואראן בהחלט קרוב להיות הבלם הטוב בעולם, אשמח לשמוע על שלושה בלמים שטובים משמעותית ממנו. אני מסכים לגבי אחד - דייגו גודין. וחוכמה גדולה לכתוב את ההערה הזו אחרי המשחק הגרוע ביותר שלו.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.interload.co.il/upload/2822072.Xxx

    צופים מהצד
    . כבר שכחנו איך זה מרגיש לאבד תואר, עם כל הכבוד למשחקי הליגה הגדולים[בכלל התחושה שלי היא שלריאל מדריד יש פטור מהליגה]. היה מוזר לראות את ריאל מדריד שלי בלי המלך והחולצה מס’ 7, ואני לא מדבר על המלך ראול - אבל גם עם כריסטיאנו היינו מפסידים. נותר לי רק לברך על הדסימה וכאלה ושבליגת האלופות תמיד נתנו להם בראש.
    לא רוצה להישמע דרמטי מדי אבל נשבע לכם ש-‘אין לי אומץ’ להיכנס למארקה או ל-AS ולראשונה מזה זמן רב לא קראתי אף ציטוט או תירוץ על המשחק. זה פחות ההפסד אתמול שיכול לקרות ושיחקנו טוב בחלקים מהזמן, אלא יותר התחושה לקראת העונה שבדרך, ואני אסביר.

    רוב הזמן השיטה עבדה, הובלנו 2:1 איכשהו למרות מחצית שנייה דהויה, אתלטיקו לא הייתה בעניינים ואם היינו זוכים בתואר למרות הפיגור המוקדם ובמצב הנוכחי של הקבוצה זה היה די מרשים, פתיחה ממש ברגל ימין וגם הרבה ביטחון, אבל זה היה רק דוחה את הקץ ואת הבעיות והכי חבל שאף-אחד באמת לא יתעורר, “המשחק הזה לא ישנה את דעתינו על הרכש”(לופטגי). ריאל מדריד הזו יכולה לשחק טוב - אבל חלק מהזמן, כמו במחצית הראשונה אתמול, וריאל מדריד הזו יכולה לנצח משחקים קשים - אבל מעט. זה לא יילך במירוץ של עונה שלמה, אין מצב, גם בתסריט ההזוי שלא יהיו פציעות.

    עם פרסום ההרכבים הייתי מרוצה, נגד הקבוצה הזו צריך מסה של שחקנים מקדימה ולוקה מודריץ’ הוא לא אלוהים, זה בסדר שהוא נח. במחצית הראשונה היה קצת טעם של עוד - אסנסיו עם כל נגיעה בכדור - זהב, ואפילו קצת ‘קשר יוצר’ ולא רק חלוץ, בייל עם בישול ענק ובנזמה עם משחק טוב ואמרתי כבר שאני קונה בכל שני משחקים שיתן גול(משחק הראש והמיקום שלו הם נהדרים, חייב להגיד, היה לי דז’ה-וו קל למשחק נגד באיירן) ויסריח את הדשא, אבל אז נגמר האוויר. בייל ובנזמה הם כוכבי משנה, הם בורחים לפינה, רוב הזמן הרחבה ריקה מתוכן אצלינו ואין מי שייתן גול, זה היה די מייאש. גם מרסלו במחצית ראשונה מעולה מבחינתי.
    האכזבה הגדולה - איסקו שקיבל את המושכות ופשוט לא עשה שום דבר חוץ מ-2-3 טריקים רחוק מהשער וקשה לי להאמין שזה ישתנה. גם דני סבאיוס הרגיז אותי מאוד עם משחק סתמי, לא מוצא בו שום דבר, ועל ההגנה ארחיב בהמשך.

    אני מחזיר אתכם רגע לנושא ההרכב, רבים הלינו על החילוף של קאסמירו שלא התעדכנתי עדיין אם נפצע או לא, אבל הפשע האמיתי מבחינתי הוא אחר, ממש חילופים מהבית מצד לופטגי. כמו שאמרתי, מודריץ’ לא אלוהים, הוא לא היה חייב לשחק ובטח לא בשלב כזה מוקדם, ולמה ע"ח אסנסיו בדקה ה-56 - מרגע שיצא לא היה לנו כלום בהתקפה, זה מאוד הרגיז אותי. גם שאר החילופים היו לא טובים אבל המאמן לא אשם אלא ההנהלה.

    בשנה שעברה היינו נותנים פור תמיד ליובה ובאיירן ואפשר היה להסתדר אבל נגמרו הימים האלה. חשבתי שלפחות נראה יותר אחריות בהגנה, זו לא בושה להרחיק כדור, למען השם. אני עוד יכול לסלוח על קריאה שגויה של מהלך כמו בגול הראשון או כשדייגו קוסטה הנהדר מעיף את קרבחאל התשוש עם הכוח והשרירים, אבל הגול על ואראן הוא בלתי-נסלח, שאננות וטיפשות, עם הפנים לשער שלו ובכדורגל ילדים מלמדים אותך לא לכדרר ברחבה. במשחק אחד בריאל הוא עשה יותר טעויות מאשר בכל המונדיאל עם צרפת.

    התחושה היא באמת שהפכנו לריאל מדריד קסטיליה ועם אובר-התלהבות משחקנים צעירים, אבל את סוגיית הקיץ טחנו שוב ושוב. אני רק אומר שספציפית כאן בפורום מפריע לי הדיבור הזה על ‘לוקאס-סאביוס-מאיורל’ כי זה ממש לא אותו הלבל. לוקאס שחקן ספסל לגיטימי שאתמול היה חלש מאוד. השניים האחרים לא ברמה ואין להם מספיק ניסיון כנראה.
    התרופה הכי טובה היא שהמשחק הבא קרוב ובא והוא די נוח על הנייר, אגיע עם אותה התלהבות ותשוקה וכמובן שחשוב לנצח אבל אני אהיה סקפטי מאוד-מאוד לגבי הקבוצה הזו. האללה מדריד, תמיד
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לוקאס ואסקז הוא לא הבעיה של ריאל מדריד ולא טענתי כך, הוא כמו מדחום. כשאתה חולה והמדחום מראה על 39 מעלות, המדחום לא גורם לך לחלות אבל הוא מעיד על כך שיש בעיה. ואסקז הוא אותו דבר, כמות הדקות שהוא משחק היא עם מתאם שלילי לאיכות הקבוצה. ככל שהוא מקבל תפקיד משמעותי יותר, אתה יכול לדעת שהקבוצה שלך חלשה יותר.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יותר מדי דיו וירטואלי נשפך על שחקן משעמם להחריד כמו ואסקז.

    אני חושב שאסנסיו ואיסקו דיי אוברייטדס (הכול יחסי כמובן). אחד לא מורגש במשחק מלבד איומים בודדים על השער. השני מורגש עם הכדור, ובפועל לא עושה איתו הרבה כשחושבים על זה (ולא, גם לא במובן של שחקן "לא פרודוקטיבי" כמו אינייסטה/זידאן/פירלו). לשניהם יש הרבה קסם ברגליים, אבל זה לא מספיק בשביל להוביל את ריאל מדריד. זה לוקסוס נפלא להחזיק אותם כשחקני סגל, השאלה אם יש שם מעבר לזה.

    התחושה כרגע שריאל תשחק כדורגל יותר יפה לעין עם הכדור ברגליים תחת לופטגי, אבל לא תהיה תחרותית כמו בשנים האחרונות. באיזשהו מקום זה מזכיר לי את הסיטואציה בעונה הראשונה של ארסנל ללא הנרי. לא הגיע שום שחקן שיכנס לנעליים שלו, והכדורגל באמת הפך להיות מאוזן, קבוצתי ופשוט טוב יותר, אבל לא השגנו שום דבר בפועל. ריאל היו חייבים להביא גולר. גם אם בייל יהיה כשיר לפחות 80% מהעונה ובנזמה יהיה יותר אפקטיבי מול השער. ואנחנו מדברים כאן על שני תרחישים לא סבירים בעליל כשרואים מה הם נתנו עבור ריאל בשנים האחרונות.

    מעריך שההתנהלות האובר שקטה הזו בשנים האחרונות של פרז במוקדם או במאוחר תביא למגה התפוצצות בקיץ כזה או אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/8/18
    hbs7, סיונרה ו-Civil אוהבים את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לדעתי מה שהיה יוצא דופן אתמול באמת היה מס' הטעויות בהגנה, ואני לא בא לגרוע מההישג של אתלטיקו אלא טוען שעד דקה 75' למרות שריאל נחלשה מפתיחת המחצית השנייה - הכל עבד לפי התוכניות. את כל המסקנות בהחלט היינו רואים ת'אכלס לאט-לאט בפתיחת העונה.
    כתבתי כבר שלדעתי זה גדול על איסקו לנהל את המשחק של ריאל מדריד, אני לא אוהב את האובר-פרגון שהוא עתיד לקבל מלופטגי. אסנסיו לדעתי לא ממש שחקן קישור אלא מתמחה ברחבה ומעין חלוץ שני עם בעיטת פצצה מרחוק, הישועה לא תגיע ממנו אלא מבייל.
    הקיץ השוק היה קשה, אבל יש חיים גם בלי ניימאר ואמבפה והיינו חייבים לצרף את לבאנדובסקי או קאבני בכוח וגם שחקן יוצר שהייתי רוצה לראות גם אם כריסטיאנו היה נשאר כי זה לא קשור, ובמצב העניינים הנוכחי הייתי מתפשר גם על רודריגו וגדש - האחרון סתם שם שזרקתי. ממש ריאל מדריד קסטיליה.