העולות החדשות - הדיון הרשמי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏14/7/04.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצטרף לקירק בדעתו על ואן דר סאר.

    נכון, החסרונות שלו הם אלה שמנעו ממנו בסופו של דבר להמשיך ביובנטוס, כי בסופו של דבר המגרעות שלו לא מתאימות לקבוצה עם שאיפות כמו של יובה, אבל בשביל קבוצה כמו פולהאם הוא מתאים כמו כפפה.
    יש לו שקט עצמי, משחק עם הרבה ביטחון ועושה את כל העבודה שמצפים ממנו. בדיוק שחקן כמו שקולמן אוהב - פועל שקט ומסור, שגם אם תדרוך עליו יומם ולילה לא ייכנס איתך למלחמות אגו, למרות שעבר הרבה בכדורגל.

    גם על מקברייד אני מסכים. יש לו סיומת קטלנית בתחום ה-18-20 מטרים, אני עדיין זוכר את הכדור שלו לרשת של קייסי בסיבוב השני.

    קולמן עשה רכש טוב וחשוב במקומות שהיו צריכים חיזוק, רכש סולידי ובטוח. אני חושב שפולהאם תהיה קבוצת מרכז טבלה + לגיטימית, עם אפשרות לכרטיס אירופי.

    הרכש של ווסט ברום מאוד מזכיר לי את וולבס. אם בניגוד לאחרונים הם יתרכבו בזמן, הם יכולים להישאר. אני גם לא מאמין בקריסטל פאלאס במיוחד (אלא בתנאי שאיאן דאווי יוריש את הנחישות שלו), והיחידים שנראים לי מתמודדים רציניים הם נוריץ', אבל בתנאי שיביאו כבר רכש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/7/04
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ואן דר סאאר הוא שוער ענק. תוסיפו לכל מה שאמרתם את הנסיון הרב מאוד שיש לו. הוא ראה הכל בכדורגל. אבל לא על זה הדיון אז תחזרו בבקשה לדיון עצמו.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זה כן הדיון. אם מישהו אומר שלדעתו פולהאם יורדת זה מתקשר ישירות לשאלה האם אחת משלוש העולות החדשות לליגה יוכלו להישאר עוד עונה בפרמייר.

    לדעתי הסגל של פולהאם רחוק שנות אור מאלו של פאלאס ונוריץ', ווסט ברום חזקה יותר אבל גם היא לדעתי לא מתקרבת לקרסוליים של הקבוצה של קולמן.

    שתי הקבוצות היחידות שאני רואה להן סכנה כלשהי העונה הן אברטון ובלקבורן.
    אברטון פשוט פתאטיים וכל מאבקי הכוח בין המשולש של ההנהלה - ווין רוני - דיוויד מוייס יעלה לקבוצה הזו (לדעתי) במקום שלה בפרמיירליג. בינתיים גראבסן נשאר אז אברטון לא תרד מהמקום האחרון, אבל ברגע שהוא עוזב הקבוצה הזו פשוט תתפרק לגורמים.

    אצל הרוברס המצב קצת יותר מסובך. סונס עשה צעד נכון ובעט לצמד הזקנים מאולד טראפורד בתחת מה שמפנה מקום ברוטציה לילדים המוכשרים גאלגר את סטיד. אבל הבעיה של סונס נשארה במרכז, פרגוסון לא פותח את העונה ובכלל מרחף לגביו סימן שאלה די גדול. בעונה שעברה ראינו כמה טוגאי ופליטקורפט פשוט לא מסוגלים, מה שישאיר את הקבוצה הדי כישרונית הזו (אמרטון!!!) מאחור, כמה מאחור? זה כבר קשה לדעת.