הפועל אשקלון 2010/2011: ממשיכים בהתרסקות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י איגור .פ., ‏9/7/10.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בושה אם לא ניתן לקבוצה כזו חמש חתיכות בשבת.
    אבל אני יודע שאנחנו לא ניתן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/11
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    כן כן כן, כאילו שעכשיו בהפועל ב"ש הכל ורוד כי מאז שעזורי הלך אתם רנאים נפלא ודופקים חמישיות לכל קבוצה, יאללה חלאס, עם סגל הרבה פחות טוב ממה שיש היום בב"ש עזורי הגיע למקום מכובד ועוד בעונה הראשונה שלכם בליגת העל אחריי כמה שנים, אני מבין שאתם לא אוהבים אותו וזו זכותכם המלאה אבל לאף בן אדם לא מגיע שיפטרו אותו ולא ישלמו לו גם פיצויים.

    ובנוגע לאשקלון: עם כל הכבוד זו לא קבוצה שראויה להישאר בליגת העל כי הכל אצלה רקוב מהשורש, החל מאזגי שמתחרה בעצמו איזה שערוריה שהוא מייצר גדולה יותר, ממשיך בצ'יקו מאגיה שכל מה שהוא עושה זה לחתום על צ'קים דרך העובדה שהם החליפו כבר 3 עוזרי מאמן ושניי מאמני כושר ומסתיים בעובדה שנהמאמן והבעלים לא אוהבים אחד את השני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/11
  3. איתי שכן-טוב Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    1,163
    לייקים שהתקבלו:
    37
    טוב.. אז אני יעשה קצת סדר בדברים.
    בקשר לתגובה של rivaldo.. אז פה אני מצדיק את אזגי לגמרי. לא משנה איזה שחקן אתה.. אתה לא תהייה מעל המערכת. וזה ממש לא קשור לעניין שאם הוא לחץ יד או לא! ערן בא לאשקלון על תקן כוכב והוא חשב שפה מותר לו הכל, קללות, צעקות על שחקנים והרשימה עוד ארוכה. לעומת זאת בבאר שבע הוא יודע שיש את רביבו (אז גם את מליקסון) והוא יצטרך לקנות את המקום שלו.

    בעניין של אשקלון. לגיא עזורי הוצע יותר מחצי הסכום שמגיע לו והוא פשוט רצה להישאר ולא היה מוכן ללכת בלי כל הכסף. זה שהוא ישב באימון בצד ולא עשה כלום זה רק כביכול כדי לא להפר חוזה. בקיצור הזעזוע היחיד שאפשר לעשות הוא במאמן.. וגם עזורי וגם מחפוד יוצאים עכשיו מושפלים.

    אני לא מאשים את גיא עזורי באופן כללי אבל יש לי טענה אחת כלפיו. הוא כל כך רך עם השחקנים שזה מעצבן. בחיים לא ראיתי אותו צועק על שחקן. במשחקים הדבר היחיד שהוא עושה זה לעמוד ולשלב ידיים בלי שום הערה שום צעקה שום כלום! בחיים לא ראיתי אותו מוחה במהלך המשחק על שריקה של השופט.. הכל בשקט! וזה משפיע על השחקנים. ברגע שהם רואים שהמאמן ככה גם הם יהיו ככה.

    לדעתי כן יש לנו מקום בליגת העל מבחינת שמות.. (גזל, יבוריאן, עבאס, גואטה, איילי, גיטא וכו) אבל משהו פשוט לא דופק פה! ברור שהכל רקוב מהשורש ויש השפעה.. אבל אני מפה משחקנים עם ניסיון לשים דברים כאלה בצד.

    בשת מכבי חיפה.. נקודות? רק אם בטעות חיפה יעשו פאדיחה וישתפו איזה שחקן מורחק.... משתדלים להיות אופטימיים עד הרגע האחרון למרות המצב הקשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/3/11
  4. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    :aaarofl: :aaarofl: :aaarofl:

    איזה הופעה של פרוספר אזגי ב'קבלת שבת'. הם לא יודעים איך לאכול אותו. איזה פוזה של עבריין יש עליו. הוא עצבני ולא נותן להם לדבר, מתנגח בגיא עזורי ובכתב של הארץ, "גיא עזורי איים עליי" - "עליי לא מאיימים!"

    עצום פשוט עצום.

    בתחילת העונה כתבתי באחד האשכולות לאוהדי אשקלון "משתתף בצערכם" בנוגע לעזורי, והנה, לא טעיתי. ה"מאמן" הזה פשוט בושה לענף.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ההתנהגות של אזגי לא במקום, מבחינת ההתנהלות, דרך עשיית הדברים, אבל אני מאמין לי. אין לי ספק שעזורי הבטיח לקחת אחריות והוא לא עושה את זה, יש לו לשון חלקה, הוא יודע לערבב את כולם, הוא עירבב את אלונה, הוא מערבב את התקשורת, הוא ג'וק.
     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במקרה של עזורי הוא באמת צריך ללכת,יש לו קבוצה לא רעה בכלל מבחינת הסגל,יש לא מעט שמות טובים שיכולים לעשות משהו וגם עזורי קיבל חיזוק כשהוא רצה והוא פשוט לא מצליח,יש מקרים שבאמת לפטר את המאמן זה לא יעזור,במקרה הזה זה לא נראה שיש צורך להשאיר אותו.