הפועל באר שבע 09/10- ניר קלינגר יאמן בעונה הבאה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏8/7/09.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    אחרי שנאסר הוחתם סופית (כפר קנא קיבלה עבורו 50 אלף דולר) לא יבוא עוד קשר הקיץ. גם מליקסון, גם אלקיים, וגם בונפלד יכולים לשחק כקשר אמצעי יצירתי באמצע. אלקיים ומליקסון גם יכולים לשחק כמובן כקיצונים, אליהם יש להוסיף את כבדה, מסיקה ונאסר שהם שחקני כנף. וזה בלי אף מילה על העובדה שבאר שבע במשא ומתן עם עומרי אפק, שאם יוחתם יוכל גם כאן לשחק בקישור או לפנות את אילוז לשחק בקישור.
    קשה לי לראות עוד שחקן שמצטרף לקישור המעובה מאוד שלנו - ט'אצי, אסולין, שן ואוקוגו (אחורים), בונפלד, מליקסון ואלקיים (אמצע), כבדה, נאסר ומסיקה (אגפים).
    הדגש הוא כאמור על בלם (כניראה ישראלי) וחלוץ זר שיצורפו. למרות שהשמועות אומרות שסיכוים גבוהים שהזר בנגורה שיש אכזבה מיכולתיו המקצועיות ישוחרר כבר עתה ויפנה מקום להבאת עוד חלוץ.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אם אפק יגיע זה יהיה מצויין,בטח אם גיא עזורי מתכנן עליו כקשר. אין לי מושג איך קבוצות לא חוטפות את השחקן הזה, תמיד ששיחק הראה שיש לו כדורגל והוא לא שכח מה עושים עם הכדור, אין לי ספק שהקבוצה שתעניק לו את הביטחון ואת האפשרות לחזור לשחק בקישור תקבל ממנו תמורה מלאה, אם הוא יגיע לבאר שבע זה יהיה חיזוק יוצא מן הכלל, אבל אין דיבורים על כך, כך שכרגע אין לדעת.
    כמו שציינתי מקודם, לדעתי יש לנו בעיה של יצירתיות, על נאסר אמרו שהוא אחד הכשרונות הגדולים שיצאו בתקופה האחרונה, אם אכן כך הדבר זה כמובן יפתור את הבעיה מבחינתי, אבל את זה לא נגלה עד שנראה את הילד משחק ונראה מה הוא שווה.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    לירן, אפק בימים האחרונים מנהל שיחות עם באר שבע. מחר או מחרתיים צפויה לצאת הודעה לכאן או לכאן בקשר לאפק.
    http://www.dromi.co.il/html/page.asp?PageID=11678&CatId=133
    ושוב לירן, לא רק שגיא עזורי עשה את הבחירה שלו עם ההחתמה של נאסר, נתינת סרט הקפטן למליקסון והשארת בונפלד בקבוצה. אני גם לא חושב שאפשר להגיד על קישור עם מליקסון, בונפלד, אלקיים, נאסר וכבדה שהוא קישור שחסר לו יצרתיות.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה עם כבדה?הוא לא אמור להיות בקישור?
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    משה אתה אופטימי מידי, בונפלד הוא האחרון שאני יכול לבנות עליו שייתן עונה יציבה. את היצירתיות יש לו ובסיבוב האחרון בעונה שעברה ראינו אותו משדרג את היכולת שלו ונראה טוב, אבל הוא מרבה להיעלם ולא להשפיע על המשחק, לא סומך עליו. כבדה, כמו שציינתי, נתן עונה פנטסטית, ואני לא בטוח לגבי יכולתו לשחזר את היכולת גם נגד השחקנים היותר טובים בארץ, נחיה ונראה ויש מצב שאני טועה, כי כבדה קיבל בבאר שבע הרבה חום וביטחון, אולי משהו שיעזור לו להוציא מעצמו את הכדורגל שיש לו גם ברמות הגבוהות יותר, משהו שהוא לא כל כך עשה עד כה בקריירה. יוסי אלקיים ילד, גם בלאומית לא בלט בצורה מטורפת, יש לו כישרוןו, בהנחה שיקבל דקות זאת תהיה שנת מבחן עבורו אם הוא שווה את הרמות האלה או לא, צריך לזכור ששחקנים כאלה חייבים להוכיח את עצמם, לבנות עליו בתור קלף בטוח זה מיותר. ומליקסון... לבחור יש כדורגל, אין לי ספק שיש לו את כל מה שדרוש כדי להיות שחקן מוביל בליגת העל, יש לו פה עיר שלמה מאחוריו, יש לו את הביטחון ששחקן צריך, אני מאוד מקווה שהוא יראה לכולם איזה כדורגל יש לו ברגליים. (את נאסר לו ראיתי, לא יכול להגיב בקשר אליו)
    בגדול, חסרה לי יצירתיות כי בונפלג ואלקיים לא בוודאות יתנו לנו את התפוקה שאנחנו צריכים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/09
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    לירן נראה לי שאתה מחפש יציבות ולא יצרתיות. כי קבוצה עם בונפלד, וכן הוא בשנים האחרונות לא היה יציב, ומליקסון, וכבדה, ונאסר ואלקיים לא יכולה שלא להיות יצרתית. השאלה היא עד כמה אלקיים יקבל את ההזדמנות שלו כי אני מאוד מאמין בילד המוכשר הזה, והאם כבדה יוכל להמשיך את היכולת גם בליגת העל, והאם נאסר יממש את הכישרון שלו, והאם אלעד ומליקסון ישמרו על יציבות. כלומר יש המון סימני שאלה, רובם בקשר ליכולת להיות יציבים, ככה שאני עדיין טוען שהקבוצה שלנו מפוצצת ביצרתיות וכישרון, השאלה איך זה יבוא לידי ביטוי במגרש.
    אני דווקא חושב (אם כל הכבוד למליקסון) שחסר לנו דמות של מנהיג בקבוצה. אחרי הפרישה של אסי רחמים והעזיבה של אופיר חיים (הטעות הכי גדולה שנעשתה הקיץ) אין לנו באמת מישהו שהוא מנהיג, מישהו "רע" במשמעות החיובית של המילה.
    גם החיסרון הזה ישפיע בהחלט על נושא היציבות של אותם שחקנים יצרתיים שדיברנו עליו קודם.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מנהיג בטוח חסר. ומה שווה יצירתיות ללא יציבות? זה שבונפלד יצירתי במקור לא יעזור אם לא נראה את זה ממנו... אני מחפש יצירתיות וזה מין הסתם יגיע רק עם יציבות ביכולת, כמו כל דבר אחר.
    כמו שאמרת, יש סימני שאלה, אני לא רואה מישהו שהוא מנייה בטוחה, ועל זה תקום או תיפול העונה שלנו. השחקנים האלה יצטרכו להוכיח את מיקומם, בתקווה שיש להם את זה- אנחנו נרוויח מכך, אם לא- להיפך.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    הפועל באר שבע ניצחה היום את קבוצת אאוטין 08 הגרמנית 5-2.
    ההרכב שפתח :
    קאלה
    אילוז, קידר, אלול, הרוש.
    מליקסון, טאצי, שן, מסיקה.
    קדוסי, בנגורה.

    חילופים - דוידי, זגורי, דודזאדה, אוקוגו, נאסר, אסולין, בונפלד, כבדה, אלקיים ופדידה.
    כובשי השערים - שן (10), בנגורה (14), מליקסון (39), פדידה (46), אלקיים (85).

    היריבה הגרמנית הבאה תהיה קיל, וזה יהיה המשחק האימון השני והאחרון של הפועל באר שבע במחנה אימון.
    יש לציין כי המיעוט במשחקים הוא בגלל שגיא עזורי רואה במחנה אימון בעיקר כאפשרות לחיבור השחקנים וליצירת כושר גופני טוב ( 3 אימונים כל יום), דבר שלדעתו יצור פער בכושר הגופני משאר קבוצות הליגה. גיא לוי מאמין ש4 משחקי האימון שנעשו כבר בארץ, בנוסף ל2 במחנה אימון, ובנוסף למשחקי גביע הטוטו הקרובים, יספיקו לקבוצה עד לתחילת העונה.
    האמת, כאן אולי יש ביטוי ליתרונות של גיא עזורי על שאר המאמנים בארץ בהיותו מאמן כושר במשך שנים.
     
  9. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    צריכים להתרגל לעזורי,אתה לא הראשון שמתבלבל עם גיא לוי.

    ובאמת גיא עזורי היה מאמן כושר,וגם היה במערכת בימים של לואיס פרננדז וטיביריוס דראו בבית"ר,מה גם שהוא התחיל כמאמן כושר וכנראה מבחינתו זה אחד המפתחות להצלחה בעונה הבאה ובכלל כנראה שזוהי השיטה שהוא דוגל בה בקריירת האימון שלו(גם בפ"ת ובנוער של בית"ר).
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    עניין של הרגל אני חייב להגיד בקשר לבלבול בשמות המשפחה.
    ואני חייב לציין שאני אישית חושב שמגיעים המון מחמאות לגיא עזורי ולאנשי הקבוצה שהלכו על הרעיון המהפכני ויישמו אותו כבר השנה במחנה אימון.
    בהחלטה של גיא להעדיף עוד אימונים ועוד גיבוש חברתי על פני משחקים, יש ביטוי ליתרונות של גיא עזורי על שאר המאמנים בארץ בהיותו מאמן כושר במשך שנים, ובהיותו אדם שעבד עם דמויות כמו לואיס פרננדז וטיביריוס דראו, שהביאו לכדורגל הישראלי מספר מאפינים שמתקיימים בעיקר בקבוצות אירופאיות.
    אני חושב שלהפועל באר שבע היו בעיות קשות בכושר הגופני בשנה שעברה. כולנו זוכרים את הגולים בדקות הסיום שספגנו לעיתים קרובות, ואיך החברה נפלו נהרגליים במשחקים בקריית אליעזר מול הפועל חיפה, וכמובן במשחק הגביע מול הכח.
    השמת דגש על הכושר הגופני לקבוצה שהייתה עם כושר לקוי בשנה שעברה, היא נקודה חשובה ונכונה. גם השמת דגש על החיבור הקבוצתי, בטח בקבוצה שצירפה לשורתיה הקיץ לא מעט פנים חדשות, היא החלטה נכונה שמשתלבת היטב עם ההחלטה הראשונה.
    אני יודע שיש הרבה ביקורת מהקהל על חלק מהזרים שנרכשו (בעיקר על באנגורה), ואני יודע שיש ביקורת על החלטות מקצועיות שנעשו לגבי שחקנים מסוימים שעזבו, נשארו או לא הגיעו.
    חייבים להגיד שגם אם הרכש לא נראה מבריק לפעמים, אסור לנו לשכוח את הרכות המכעיסה שהייתה כאן בשנה שעברה בקבוצה. זה בלט במיוחד לאחר הפציעה של אוקוגו כשלא היו לנו שחקנים רעים בקבוצה.
    ולכן, לצד הביקורת, חייבים להגיד שבמאמן כמו גיא עזורי יש יתרונות שאין במאמנים אחרים, כמו הנושא של הכושר הגופני, שאני מקווה שיתן לנו במשחקים מול קבוצות שוות יתרונות בדקות הסיום.
     
  11. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין למה קניתם את ארז מסיקה,השחקן הוא נגר רציני שאין לו שום מושג בכדורגל...חבל על כל לירה.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    ארז מסיקה לא נקנה, אלא הוחתם כשחקן חופשי. הקבוצה של הפועל באר שבע, כפי שציינתי, הייתה רכה מאוד בשנה שעברה, וגיא עזורי חיפש מישהו שיוסיף קשיחות לקישור, שיכנס לתאקלים ושיוסיף מלחמה לקבוצה.

    אולי הנושא החם היום הוא הפנייה הנוספת של הפועל באר שבע למכבי ת"א בנוגע לאיליה יבוריאן. כזכור, הפועל באר שבע פנתה לפני מס' שבועות למכבי ת"א בנוגע יבוריאן, מכבי ת"א אישרו לבאר שבע לפתוח במשא ומתן עם החלוץ, הפועל באר שבע החלה במשא ומתן, ואז נפצע בניאני ומכבי ת"א חזרה בה ואמרה לבאר שבע שהיא מעוניינת להשאיר את יבוריאן. היום נעשתה פנייה נוספת למכבי ת"א שביקשה מספר ימים לחשוב על הנושא.

    לדעתי, יבוריאן, למרות העונה החלשה שלו במכבי ת"א (כשאסור לשכוח שהוא עבר פציעה לא פשוטה במהלך העונה) הוא שחקן שבכל הקבוצות בישראל (הפועל ת"א, סכניין וקריית שמונה) סיפק את הסחורה עם שערים, בישולים ומזג חם שהוסיף הרבה פלפל לעניינים.
    אם אפשר להביא את יבוריאן, לוקח אותו בשתי ידים, גם לפני פאנטיני למשל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/7/09
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    קאלה עתר לבג"צ כנגד משרד הפנים:
    http://www.nrg.co.il/online/3/ART1/918/536.html
    ואולי הפיסקה המכעיסה בסיפור:
    "במשרד הפנים הוחלט לדחות את בקשתו. בנוסף נמסר לשחקן כי המסמכים שהגיש אבדו במשרדי משרד הפנים. " השכונה הישראלית במיטבה.

    נ.ב
    עיסקת יבוריאן קרובה לסיכום:
    http://sports.walla.co.il/?w=/157/1523288
     
  14. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    יבוריאן רכש טוב,עיקר הצלחתו הייתה בקבוצות כדוגמאת הפועל באר שבע וקבוצות שעלו ליגה,גם בהפועל הייתה לו תקופה לא רעה,חבל שהוא מבין החלוצים שמכבי תל אביב הצליחה להרוס,אבל אם הוא רוצה להתעודד הוא תמיד יכול להסתכל על יניב עזרן ולהבין שהוא לא הכישלון הכי גדול.

    http://www.sport5.co.il/articles.aspx?fold...d=62686&lang=HE

    אולי אחרי חודש שהוא היה די בהלם מהשחרור שלו מב"ש,אופיר חיים סיכם בהרצליה,שיהיה בהצלחה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/09
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יבוריאן בהחלט יהיה חיזוק נאה להתקפה של באר-שבע. הוא יוסיף לקבוצה את המימד של שחקן שמסוגל לשחק עם הגב אל השער. יבוריאן השנה אולי החמיץ ממצבים קורצים ולא היה מספיק נייד וחכם במשחק שלו, אבל בכל-זאת הבלמים התקשו להוציא לו את הכדור כשהוא שמר אותו בעזרת הגוף. תמיד הוא שיגע את באדיר וטופוזאקוב וגם את בנאדו ועוד בלמים. בבאר-שבע הוא יוכל לחזור לחיים ואולי אפילו גם להגיע למספר דו-ספרתי של שערים. רק שיבוריאן יישאר בקבוצה אחת יותר מעונה בלבד - זה יועיל לו, לפי דעתי. מכבי כל-כך נחושה למכור אותו כנראה, כך שהעיסקה לא תיהיה יקרה מידי.

    לגבי אופיר חיים - אי מאחל לו בהצלחה בהרצליה. כשהוא יהיה כשיר הוא יבקיע, בזה אני בטוח. חבל שהוא לא שותף בייחד עם באר-שבע לחזרה המרגשת לליגת העל, לה חיכו כל-כך הרבה זמן, אבל לא הכל מסתדר בכדורגל כמו שהאוהדים רוצים. וכנראה שיבוריאן הוא חיזוק לעומתו.