הפועל באר שבע 2018/19- מחפשים להתייצב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏14/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    לא הבנתי למה טאהא לא פתח אתמול. שיחקתם עם 2 בלמים שמאליים
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני רוצה להאמין שזה בגלל שטאהה לא התאמן יומיים סדיר לקראת סוף השבוע בגלל קלקול קיבה.

    אם זו החלטה מקצועית, עוד סיבה לדאגה אמיתית.
     
  3. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    אפשר לחשוב ששיר צדק זה הבעיה שלנו, התקבעה לו עכשיו הסטיגמה של "גמר את הסוס", הוא בסדר גמור ולא חושב שטאהא היה משנה משהו אתמול.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    טאהה פשוט בלם יותר טוב, טאהה לא היה משנה כלום כי הבעיה שלנו היא במשחק ההתקפה בלבד. טאהה פשוט בלם יותר טוב והטובים יותר צריכים לשחק. בטח במצבנו.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    אלחמיד לא ימיני ברגל ?

    תיקון לגבי האסלבנייק שנכתב כאן למעלה, כבש 10 שערי ליגה בליגה הראשונה בהולנד לפני שנתיים.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אנחנו צריכים לבלוע הרבה מאוד רוק העונה. לאבד את האליפות זה לא אסון בכלל, אבל הדרך כרגע מאוד מעליבה ומאוד מאוד מאוד מאוד מאכזב פשוט לתת את האליפות ללא שום תחרות מקצועית.

    יחד עם זאת, הצוות (הנהלה+ צוות מקצועי) הביא אותנו לגבהים מטורפים ובזכותם נרשמנו בדפי ההיסטוריה, בתקווה שאנחנו בסך הכל בשנת בנייה/למידה/הפקת לקחים אחרי קיץ מזעזע שפשוט קברנו את עצמנו במו ידנו. אז אנחנו כרגע נופלים בגדול באשמת אותו צוות, אבל רק צריך לבלוע את הרוק, לראות ברקע את יריבתנו על התארים לוקחת את התואר, ולהמשיך לתמוך במערכת בכל צורה. כולנו מאושרים שזה הצוות שלנו ולא רוצים לראות שום שינוי במצבת כח האדם. הצוות המקצועי נכשל בגדול בקיץ, הצוות המקצועי ממשיך להיכשל בגדול גם עד לרגע זה כשלא מצליח לחבר את הפאזל הזה לקבוצת כדורגל חזקה, האליפות ברחה, הליגה לא, צריך לקחת את הסגנות, להגיע לאירופה ולקוות שהצוות יצליח לחבר את הפאזל הזה לקבוצה שמצליחה לרוץ ביחד ולשטוף את המגרש.

    אז אחרי 3 שנים שהיה כיף ותענוג לפתוח כל בוקר אתרי אינטרנט, להאזין לכל תוכנית רדיו, לראות כל תוכנית סיכום, חזרנו לתקופה שהרבה פחות רלוונטי וכיף לעשות את זה, צריך לסמוך על הצוות שיחזירו את המפלצת למסלול, כדי שבעונה הבאה הפתיחה תהיה רק המשך מוצלח של אמצע/סוף העונה הנוכחית.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אתם מבינים למה אני אומר שאי אפשר לבנות עליו בנבחרת?
     
  8. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    כל הקיץ אני מבואס מאופי הרכש ושלאט לאט אנחנו הופכים להיות מכבי חיפה של השנים האחרונות...
    השבוע השלמנו עוד שלב בזה - להפסיד לאקס <_<
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אוהדי הפועל באר שבע רצו כל הזמן להיות "המכבי חיפה של הדרום". היו צריכים לדעת מתי להפסיק לחלום על זה.
    :p
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/18
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשהפועל באר-שבע עשתה המון שינויים ברגע האחרון ושינתה שוב את הסגל, לא קיבלה כ-'גזרה משמיים' את ההחלטות הלא טובות שנלקחו בתחילת הקיץ, היא כמובן הודתה בטעות והשקיעה הרבה כסף וזה כן ראוי להערכה. כנראה שמה שנשאר לה העונה כדי להיות שלמה עם עצמה זה לנצח את מכבי במפגשים הישירים לפחות.
    עונה אחת גרועה זה לא סוף העולם, בהנחה שלא תיווצר לכך המשכיות וכבר בשנה הבאה באר-שבע שוב תיאבק על האליפות כמו שצריך אם לא תזכה בה. זה קשה מאוד לשמר את הרעב אחרי שלוש זכיות ברציפות, ובאר-שבע שבעה. זה משהו קבוצתי, לא דבר שאני יכול להגיד ספציפית על שחקן אחד, הרי סבע והאלסביינק לא יודעים מה זה מאבק אליפות, ומליקסון מבחינתו לקחת אליפות כל שנה ועוד ועוד.

    באר-שבע לא תהפוך כל-כך מהר למכבי חיפה, מה גם שעם הנסיגה שלו היו שתי קבוצות שנכנסו בוואקום הזה כשגם הפועל ת"א קרסה, והפעם אני לא רואה דבר כזה קורה. גם אם קלינגר מצעיד את בית"ר בגאון למקום השלישי במספרים כמעט כמו של העונה שעברה, המעבר הזה מקבוצת צמרת לקבוצה שרצה לאליפות הוא קשה-קשה-קשה בכדורגל הישראלי בזמנים אלה, גם בגלל הצורה בה הקבוצות מתנהלות. ועל מכבי חיפה אמרנו כבר כמה שנים 'היא תחזור', וזה לא קורה. והפועל ת"א, וואי וואי..
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אחרי שראיתי תקציר של המשחק מול הפועל תל אביב, מה שבעיקר בלט לי, כמו מול נתניה לאחר הגול, זאת העובדה שבשיטה הנוכחית, אם קבוצה עוברת את הלחץ הראשון שלנו, המערך ההגנתי שלנו פשוט מתפרק והיא מגיעה בקלות גדולה מידי לרחבה שלנו.
    בנסיבות העניין, אני חושב שעם כל הכבוד לרצון של הקבוצה להתחזק בחלוץ זר בינואר, אנחנו חייבים בינואר קשר 50/50 נוסף לצד אוגו וסאבו.
    זה לוקסוס גדול מידי לשחק עם שהר - סבע - האסלביינק/ממן - מליקסון באותו הרכב. מדובר ב-4 שחקנים שלא עושים הגנה (גם אם מאוד רוצים כמו במקרה של מליקסון). מדובר גם במערך שאין בו באמת קיצונים, וזה אומר שאוגו וסאבו גם צריכים לעזור למגינים וגם צריכים לעזור בכיסוי האמצע, וזה גדול עליהם, לא משנה כמה הם טובים.
    יש לי הרגשה שברק ניסה להפוך את מליקסון בשלב הנוכחי בקרירה לאותו 50/50, לקשר האמצע השלישי עם אוגו וסאבו, אבל זה מרגיש לי לא נכון, מרגיש לי שאז אנחנו גם מאבדים את האפקטיביות של מאור כי הוא עושה את הדברים רחוק מידי מהשער וגם מבחינה הגנתית מאור עם כל הרצון לא באמת יכול לתת מה שראדי/הובאן נתנו בזמנו אז גם הגנתית אין כאן רווח גדול.
    השינוי לא יהיה פשוט, כי או שמוציאים שחקן שעלה מיליונים מההרכב (סבע/האסלביינק) או שמוציאים את הקפטן והסמל (מליקסון) או שמוציאים את החלוץ היחידי שפוגע אצלנו כרגע (שהר), אבל אם להיות כנים עם עצמנו, אנחנו משחקים באש במערך הקיים ועם ההרכב הקיים.
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אסור להביא חיזוק בלי לדלל את הסגל, זה כבר באמת נהיה עומק מוגזם מדי ובמיוחד כשאנחנו לא באירופה וסביר להניח שגם לא נהיה בעונה הבאה.
    אני חושב שהפיתרון הוא לא חיזוק, בסך הכול גם בשנים קודמות לא שיחקנו עם שלישיית קישור קלאסית ותמיד זה היה בתבנית של גרזן-50\50-פליימייקר, אולי זה רק אני אבל אני חושב שקל לעבור את קו הקישור של באר שבע בהתקפות מעבר בגלל שנראה שברק הוציא את אוגו מהתבנית של הגרזן, הוא יותר מעורב התקפית ולמרות שיש לו מה לתרום אני חושב שבעיית הניידות שלו מקשה עליו לתפקד גם בתור המוציא לפועל מקו שני וגם בתור הגרזן.
    אוגו לא מהיר במיוחד ולא מסוגל לכסות כאלה שטחים, הוא צריך לחזור להיות הגרזן הקלאסי כמו בשתי עונות הראשונות, רק עומד על האמצע ומחכה לראות מי האמיץ שינסה לעבור אותו או לקחת לו כדור, בשביל לייצר התקפות מעבר מהקישור ולהכניס כדורים לשלישיית ההתקפה יש את סאבו.
    אוגו חייב לקחת על עצמו פחות, להיצמד לתפקיד ולצורת המשחק שהוציאה ממנו את המיטב, ואז כמובן שגם סאבו ומליקסון\ממן\אוחנה\מי שישחק כקדמי בחוליית הקישור יהיו יותר חופשיים לצאת קדימה וגם נראה יותר איזון בקישור.
    במקרה הזה אני חושב שעבודת אימון נכונה וחלוקת תפקידים ברורה בין שחקני ההרכב תעשה את העבודה, אחרי מסע החיזוק שנעשה בשבוע האחרון של החלון אין יותר תירוצים של "חסר שחקן X או Y", הצוות המקצועי צריך לעשות את העבודה עם החומר הקיים והוא יותר מטוב.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    הסגל שלנו רחב אבל חסר איכות.
    קבהא, זריהן, בן בסט, עזרא, על הנייר זה נשמע הרבה ועמוק, אבל נכון להיום לא הייתי רגוע עם אף אחד מהם בהרכב.
    לממן אני נותן ימי חסד לאור שנה שעברה, את אוחנה צריך לראות אחרי הפציעה הקשה שעבר, אבל מסתכל לספסל ולא נופל מהרגליים.
    גם בהרכב, שהר זה שחקן של תקופות, סבע/ניג׳ל הם בעמדה מאוד מסוימת ולא מסוגלים לשחק בעמדת הקיצוני, אם רוצים יכולת לשחק גם במערך של קיצונים אז צריך להביא קיצוני איכותי, אם רוצים ששהר ימשיך לדחוף את עצמו ובעיקר שלא נהיה תלוים בתקופות שלו צריך להביא חלוץ זר, אם רוצים יכולת לשחק כמו פעם עם שלושה קשרי אמצע סטייל ראדי-הובאן-אוגו אז צריך להביא עוד קשר בסגנון של אוגו וסאבו.
    לשחרר שחקנים? אם מביאים קשר אמצע אפשר לשחרר את קבהא וסטו כמובן גם יעזוב, אם מביאים קיצוני אפשר לשחרר את זריהן.
    בכל העמדות שציינתי אפשר להביא זר איכותי, ואם נצטרך לשחרר שחקני ספסל אז נשחרר, שדרוג להרכב חשוב יותר. כששוב, שומע שהקבוצה רוצה חלוץ זר בינואר, אני חושב שקשר זר 50/50 נדרש יותר בסגל הקיים שלנו.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
  15. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    יש לו קשר לגומא? 0-:
     
מצב נושא:
הנושא נעול.