הפועל באר שבע 2019/20 - מחזיקי גביע המדינה לאחר 23 שנה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏15/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אצל אופירה פורסם שהוא מועמד אלינו. לא רואה בו שום שיפור לעומת מה שיש היום.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,752
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    השאלה מה השאיפות שלנו.
    מבחינת שחקני בית שמושאלים, יש את נועם גמון בכפר סבא (מגן ימני), את שבירו שנותן אחלה שנתיים בראשון לציון (חלוץ), את עמרן אלקרנואי שמשחק בכפר קאסם ובעבר נתן עונה טובה בלוד וחצי עונה טובה בעכו (קיצוני), את רז רחמים שמושאל ללוד (הבן של אסי, שוער), את יונתן אליאס (התחיל את העונה בהכח, עכשיו הוא במכבי אשדוד) ואת בני נתן (התחיל את העונה בנס ציונה ועכשיו מושאל להפועל עפולה, קשר) ויגיל אוחנה (התחיל את העונה בחדרה ועכשיו בהפועל אשקלון, חלוץ).
    אפשר גם להוסיף את דודוי טוויטו שמסיים חוזה במכבי פתח תקווה בקיץ וגם נותן אחלה עונה (מגן שמאלי).

    בקבוצת הנוער יש היום שלושה שמות שמקווים בעתיד שיצליחו לפרוץ לקבוצה הראשונה, רום אליגון (שהושאל לקבוצת בונדסליגה 2 השנה וחזר לאחרונה לישראל בעקבות הקורונה, הוא היה בסגל במשחק האימון מול אשדוד), ואת נתי אסקיאס (קשר) שביחד עם עבדאלה אבו עאבד (חלוץ, מלך השערים של קבוצת הנוער, שיחק מחצית בליגה במשחק החוץ מול הפועל תל אביב) הם השחקנים הבולטים של קבוצת הנוער.

    בסגל של הבוגרים היום יש כמובן את דדיה, עמית ביטון, תומר יוספי ויש כאלה גם שיגידו נאור סבג (שגדל אצלנו עד שעזב בגיל נוער לבית"ר י"ם והסתובב בליגות הנמוכות עד להקיץ).

    להגיד שיש כאן משהו יוצא דופן, משהו שאפשר לבנות עליו, קשה מאוד. לא סתם הופעל לחץ על המועדון להאריך את החוזים של הזרים ויטור, זוסואה ועכשיו מקווים שישאירו גם את אלטון, כי הם הבסיס האמיתי של הקבוצה.
    אני גם לא רואה כאן אפילו איזה דן ביטון כזה (יונתן אליאס בכישרון הוא כזה, אבל יש לו ראש של שחקן חובבני וכניראה יגמור כמו הרבה שחקנים מוכשרים אחרים שמתנהלים בצורה חובבנית ולא ימצה את הכישרון שלו).
    רוב השחקנים משחקים בלאומית, חלקם גם בולטים או בלטו שם, אבל לא מספיק כדי להיות מתאימים לשאיפות של קבוצה כמו שהיינו בשנים האחרונות. אולי עכשיו כשהתקציב ירד ויחתכו בשומן שחקנים כמו אלקרנואי (כמחליף בדקות האחרונות במקום זריהן נגיד שעושה את אותו התפקיד רק בהרבה יותר כסף), או שבירו (במקום ספורי שמרוויח הרבה יותר ולא תורם כלום) או גמון (מחליף לדדיה אם בן ביטון יעזוב), או טוויטו (במקום גולדברג) או אחד הצעירים (אבו עאבד, אסקיאס או אליגון) יצליחו להפוך לשחקני סגל אצלנו, אבל לא חושב שמעבר לכך, ואם יצליחו להיות מעבר לכך זה רק אם נהפוך לקבוצת פלייאוף תחתון ונתאים את הרמה אליהם ולא הפוך.
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    שיפור?*/aaarofl
    אחד המגנים החלשים בליגה בשנתיים האחרונות, אם נצליח להיפטר גם ממנו זה יהפוך את הקורונה לדבר הכי טוב שקרה לנו בשנתיים האחרונות.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לגבי הזרים, לא צריך ללכת לקיצוניות. הקבוצה של 2015-2018 לא רלוונטית, בלתי ניתנת לשחזור, ומצד שני עד שהגיע ז'וסואה (גם הוא לא נכנס להרכב ההוא מן הסתם) - היו שנים של יותר מדי זרים כושלים או כאלה שלא התאימו לסגנון המשחק כמו לוסיו ופקהארט. אגב אני חושב שז'וסואה נהדר אבל הוא לא נכנס להרכב של מכבי תל אביב ולא בהכרח במכבי חיפה וחלה עליו חובת ההוכחה עם מספרים (מודע לכך שאין לו ממש עם מי לשחק).
    בעניין שחקני הנוער, לא מצפה שתהיה כאן הפועל תל אביב2 וחצי הרכב יהיה על טהרת שחקני הבית (אני לא אומר את זה דווקא כדי 'להרים' לנו), דיברתי בכוונה על שחקני סגל, גג מחליפים. מהתרשמותי למשל, תומר יוספי מתאים נגד סגנון משחק מאוד-מאוד ברור. לגבי אור דדיה עדיין לא גיבשתי דעה אבל הוא בסדר נראה לי. עדיף לשלם שכר לימוד על צעירים מוכשרים שאפילו יש סימן שאלה לגביהם מאשר להביא סתם שחקנים זרים. ברור גם שלגבי צעירים יש סלחנות יותר, לפחות בהתחלה.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,752
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אחרי ההתנהלות שלו בזמן המשבר, הוא שרוף אצל כולם אצלנו, ולכן כל הדעות עליו עכשיו יהיו שליליות.
    אבל מקצועית, למעט העונה (וצריך לזכור שהוא חזר אחרי פציעה שהשביתה אותו לכמה חודשים טובים, הוא עבר ניתוח במיניסקוס בברך וסיים את העונה שעברה כבר באפריל), הוא לא הוערך מספיק לדעתי והיה מגן טוב וסולידי.
    על המגרש לפחות הוא שיחק בלי אגו, מאוד מחויב, טוב מאוד הגנתית, הפתיע אותנו באירופה כשהצליח להתמודד יפה מאוד עם שחקנים בכירים, ולדעתי היה המגן ההגנתי הכי טוב בישראל בשנים האחרונות.
    התקפית כמובן הסיפור שונה והוא שחקן מאוד מוגבל. הוא פותח התקפית ועושה תנועה, אבל היכולת שלו לכבוש, או לבשל או למסור מסירת מפתח או משהו חיובי היא נמוכה מאוד. לזכותו צריך להגיד שהוא לא מנסה מה שהוא לא יודע, אבל כל הסיבה שדור אלו הגיע היה בגלל המוגבלות ההתקפית שלו במחשבה להביא מגן התקפי שיעזור לנו מול קבוצות שיסתגרו.
    אני חושב שמכבי חיפה תקח החלטה טובה אם תלך עליו, אין הרבה מגינים ישראלים טובים בשוק, ואולי אצלה הוא יוכל להיות השחקן המחויב שהיה אצלנו.
    לדעתי בלי ההתנהלות שלו בפרשה האחרונה, הוא לא היה עוזב אותנו, כי מקצועית אני חושב שהוא עדין יכול להיות בן ביטון הישן והטוב.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,695
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    בן ביטון בשנים הטובות של ב"ש ידעה להתאים את עצמו לרמה, כולל באירופה. הוא ואולי דסה היו המגנים הימנים הכי הטובים בליגה. לא עוקב יותר מדי אחרי ב"ש בשנה האחרונה אבל מאמין לאוהדים שחלה אצלו ירידה חדה. יכול להיות שהוא מהשחקנים האלה שמתאימים את עצמם לרמה של הקבוצה. אם היא מצליחה הם נדבקים ב"מוג'ו", ואם היא לא טובה אז הם מדרדרים ביחד איתה. ואולי יש לזה סיבות אחרות.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,752
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    זוסואה היום הוא השחקן הזר הכי טוב בישראל ולא בטוח שהוא לא נכנס להרכב או לפחות לרוטציה בקבוצה הגדולה שהייתה לנו כאן.
    לוסיו ממש לא היה נפילה, זר זול שהובא כזר שישי וכשעזב היה לו ממוצע של שער פר דקה כמו בן שהר שהעלות שלו הייתה בערך פי 6 מזה של לוסיו כשהוא נותן לנו דברים שבן שהר לא יכול לתת. בלי הפציעה של מיגל והלחץ להביא בלם זר (סוארס שחזר) יש מצב שלוסיו איתנו עד היום.
    פקהארט איכזב אך ורק בגלל הציפיות שהיו בגלל השכר שלו. מקצועית הוא סיים יחסית לדקות עם יחס שערים בסדר גמור, וגם במקרה שלו, אם היה מגיע בשכר אחר או שהיינו יכולים להשאיר אותו בשכר אחר לדעתי הוא היה ממשיך איתנו עוד עונה.

    עובדתית, נכון להיום, זוסואה, מיגל ואלטון הם שלושת השחקנים הכי טובים שלנו היום, ובפער מהשאר.
    שטקוס כניראה השם הבא אחריהם וגם אותו הייתי משאיר כי הוא טוב מכל השוערים הישראלים.
    על סימאו קשה לי לחוות דעה. הוא נמצא כאן מעט מאוד זמן, וקשה לשפוט אותו בשלב הזה.
    ניג'ל ששוחרר היה לא יציב בצורה קיצונית, אבל בסגל המוגבל שלנו הוא עדין סיפק מספרים ומשחקים שהרבה שחקני התקפה אחרים לא סיפקו.

    אור דדיה הוא הפתעה גדולה כי הוא מאוד בוגר ואחראי במשחק שלו, בלי פוזות, בלי ניסיון בכוח להוכיח את עצמו, פשוט משחק בשקט ורוגע ואחריות וזה עשה את העבודה כשהוא הועדף מקצועית על בן ביטון לא מעט העונה.
    להגיד כרגע שדדיה הוא המגן הבא של נבחרת ישראל או איזה כישרון ענק זה מוקדם מידי, כי יש לו ליקויים בהתקפה ובמשחק שלו שהוא צריך לשפר, אבל הבסיס הוא בהחלט משהו שאפשר לעבוד איתו וזה מעודד.
    הלוואי היו לנו עוד כמה דדיה בסגל, אבל גם אם היו, זה עדין היה מספיק נכון להיום, בטח בעמדות שהם לא מוגבלות בשחקנים כמו עמדת המגן, להיות שחקן משלים או שחקן רוטציה ולא מעבר לזה.
     
  8. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    התגובות של האוהדים שלנו לבן ביטון זה זלזול וניתוק מהמציאות ולנסות לא להפגע מעזיבתו.
    בן ביטון מגן ימני מצויין נכון ששנה שעברה התחילה ירידה שהמשיכה גם השנה אבל עדיין זה מגן מצויין מאוד לטופ של הכדורגל שלנו , זה אובדן לאבד אותו אבל בגלל ההתנהלות שלו אין ברירה והוא חייב להבעט מפה החוצפן הזה.
    אי אפשר לשקר לעצמנו , הוא ישדרג כל קבוצה שהוא יעבור אליה , זה לא שעוזב אותנו שון גולדברג.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    זוסוואה הזר הכי טוב בישראל? באמת?
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  10. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,349
    לייקים שהתקבלו:
    4,230
    מין:
    זכר
    לבטח אחד מהטובים.
    להגיד שאין לו מקום ב11 של מכבי חיפה או מכבי תל אביב זה מצחיק מי ישמע איזה טאלנטים יוצאי דופן(מיכה?אשכנזי?חזיזה?) משחקים שם.


    בואו נזכור גם שאצלנו הוא בלט בקבוצה שעשתה עונה לא טובה ושיחק עם עגלות סביבו שהרסו לו אין ספור בישולים.
    זוסואה בקבוצה שרצה, כמו מ.חיפה או מ.תל אביב = כוכב.

    בנוגע לקבוצה של האליפויות?קישור של אוגו, הובאן וז׳וסוואה..כשמקדימה טוני ומליקסון..רק המחשבה גורמת לי לאורגזמה
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כל כך פגועים מעזיבתו שכבר שנתיים האוהדים שלא מנותקים מהמציאות מתים לראות אותו בחוץ.
    מי שרוצה שבן ביטון יעזוב בגלל ההתנהגות שלו במשבר הקורונה לפני שהוא רוצה שבן ביטון יעזוב בגלל שכבר שנתיים הוא נראה כמו שחקן ליגה לאומית הוא זה שמנותק מהמציאות.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,752
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    קל.
    הזוי שהוא בישראל.
    עם אופי אחר, בלי מזג חם (לא שזה אפשרי, זה השחקן, בגלל זה אנחנו מאוהבים בו), די ברור שהוא בליגה אחרת לגמרי.
    הקצב שהוא משחק בו, ראיית המשחק, הבנת המשחק, יכולת המסירה והבעיטה שלו, האינטנסיביות שלו, כמה דרגות מעל הליגה כאן.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מוסיף חטא על פשע וכותב קל.

    ז'וסוואה שחקן מוכשר מאוד שלא הראה לדקה למה הוא ראוי לטייטל הזר הטוב בישראל כשיש שחקנים כמו מוחמד, סבוריט, שרי, ג'ראלדש וכו'. זה כמו שאגיד שקונטה הוא הזר הכי טוב בארץ כי הזוי שהוא כאן ולא, קונטה ממש לא הזר הטוב בארץ. גם ז'וסוואה לא.
     
    שי, EuropeGuy, oFiRzZz ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,752
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    כמה בישולים יש לו העונה בליגה?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.