הפועל חיפה 09/10: מפסידים 2-1 להפועל פ"ת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י קטלוני, ‏6/7/09.

  1. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    מאמן הפועל, שלומי דורה, והמנכ"ל אפרים גבאי נפגשו הבוקר עם ניצן שירזי במלון "דן קיסריה" וסיכמו כי האחרון יחל את עבודתו כיועץ בקבוצה.
    http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/056/243.html
    ---
    נראה עד כמה שירזי יצליח להשפיע. מה גם שאם זה מה שימנע ממנו לפרשן משחקים בליגת העל אז זה מצוין.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    זה הרי ברור שלא יעבור הרבה זמן עד שדורה יפוטר ושירזי ימונה במקומו.
    "יועץ", "מנג'ר" - זה שטויות. אין דברים כאלה. וזה אף פעם לא עובד.
    אם רוצים לפטר מאמן, אז שיפטרו. בשביל מה לעשות צחוק ממנו.
     
  3. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ושכץ ישלם פיצויים?פחחחח הצחקת אותי
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מעריך את ניצן שירזי למרות הצורה העגומה בה הוא סיים את הקדנצייה החביבה שלו בבני-יהודה, אבל התפקיד הנוכחי זה נראה מאוד מוזר ותמוה. ניצן שירזי הוא במילים אחרות 'אוכל חינם'. הוא לא יעשה כמעט כלום, הוא לא ילכלך את הג'ינס שלו במגרשים והוא כן יקבל משכורת בטח יותר טובה מאשר כפרשן בצ'רלטון, אבל הוא גם לא ירווח יותר מידי - הרי להפועל חיפה אין ים של מזומנים. הרי ברור שהאחריות לא תיפול עליו במקרה של כישלון, ובמידה והפועל חיפה כן תתקדם ותצא מהמשבר - הוא ייזקוף נקודות זכות, כי כאמור עם שלומי דורה בלבד, העסק הזה נראה תקוע. שלומי דורה רוצה להמשיך בקבוצה כי הוא מאוד קשור אלייה, אבל נגסו לו בתפקיד(כץ בעצם לא מרוצה מחוות הדעת של המאמן שלו והוא רוצה לשמוע דברים נוספים באופן קבוע ממקור אחר) ואולי זה הזמן ללכת. העובדה שניצן שירזי חבר שלו ולא יחתור תחתיו, אולי מקלה עליו.

    ובכלל לא ברור לי המשבר הזה בהפועל חיפה. הסגל לא מאוזן - זה נכון, אבל יש קבוצות הרבה יותר גרועות ממנה בליגה, והיא נוחלת אכזבות קשות גם נגדן. לא לנצח את אחי-נצרת שבתשעה שחקנים, הפסד להפועל פ"ת בבית(אולי משם החלה ההידרדרות), גם עכו דילגה מעלייה ובכלל - נדמה לי שיש לה רק ניצחון אחד בעשרת המשחקים האחרונים.
    ערן לוי צריך לשחק יותר קדימה, הוא לא בידיוק פליימקר וכאשר הוא מאחור - הוא סתם מבזבז אנרגייה והוא פחות מאיים על השער. וציפיתי מירו בלו שייתן הרבה יותר.
     
  5. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    קבוצות גדולות וחזקות יותר מהפועל חיפה חוו משבר, זה מקרה מאוד שכיח בכדורגל, בטח אצל מועדונים שלא רגילים להצלחות.
    אני מאמין בסופו של דבר שהם יבטיחו את הישארותם בליגה לפני תום העונה, מכיוון שהקבוצות מתחת (להוציא את מכבי פ"ת) הרבה יותר חלשות. הפועל ר"ג, הפועל פ"ת, רעננה, נצרת ועכו, המאבק יהיה ביניהן עד שריקת הסיום של המחזור האחרון בעונת 09/10, כך אני צופה את זה.
     
  6. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחת הבעיות היא מנטלית.כשהפועל חיפה סופגת גול כבר אפשר להתארגן החוצה כי ניצחון כבר לא יהיה.
    מול אחי נצרת היה חוסר מזל משווע לדוגמה דורה החטיא מול שער ריק,בלו מ11 מטר שלח כדור לכיוון חומות האיצטדיון.מול אחי נצרת,כמו מול הפועל ת"א,לקבוצה היריבה הורחק שחקן וישר חטפנו גול בגלל ירידת מתח.
    מול הפועל פ"ת בבית,עד האדום,הפועל חיפה עשתה משולשים להפועל פ"ת והיה נראה שזה הולך להיות 3-0 חלק.ואז הגיע הטעות של ליפניה והאדום.והמנטליות הכי שבירה בליגה גרמה למהפך.
     
  7. winger379 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/08
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא רק עניין מנטלי, שלומי דורה לא יודע להתנהל אחרי ששחקן הגנה שלו מקבל אדום (זה קרה גם מול בית"ר).  
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    איזה מאמן כן ידע להתנהל כשהבלם המוביל שלו מקבל כרטיס אדום ותקציב קבוצתו מאפשר לו להעמיד סגל קצר עם מחליפים שלא מתקרבים ברמתם לאלה שפותחים בהרכב?

    שלומי דורה מאמן צעיר ויש לו עוד הרבה ללמוד, אבל אי אפשר להגיד עליו שהוא לא שקדן ונבון. לקבוצה עם תקציב נמוך כמו הפועל חיפה אין שום צורך לחפש הרפתקאות. שלומי דורה זה מאמן מהבית, שאוהד את הקבוצה ובליגה של 16 קבוצות יש לזה מקום. זה למה הפועל חיפה היא לא סתם קבוצה (בלי קשר לעובדה שהיא לקחה אליפות לא מזמן) והיא נבדלת מקבוצות אחרות בתחתית שלא מעניינות ומתוקשרות חצי ממנה.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    את המשבר של הפועל חיפה לדעתי אפשר לחלק למספר דברים:

    א. הסגל של הפועל חיפה מאוד צעיר ומורכב מהרבה שחקני בית, אז נכון יש להם נשמה ויש להם רצון, אבל אין להם את הניסיון, במיוחד על רקע העובדה שהקבוצה רק עלתה מהלאומית ולדעתי זה היה חשוב להוסיף לסגל של הקבטוצה שחקנים שכן היו במאבקי תחתית למקרה של משבר הרי אף אחד לא באמת חשב שהפועל חיםה עם הסגל הצעיר שלה תהיה מקומות 3-4 נכון?

    ב. כל עניין צירוף הזרים השנה זה פשוט בדיחה, רוי לימה הצטרף אחרי שלא הרשים בבני סכנין, אז למה ששחקן שלא מרשים בבני סכנין ישחק בהפועל חיפה, ובכלל להביא זרים מטנזניה למבחנים וכל מיני שטויות, זה התנהלות לא נכונה, לדעתי כל ענין הבאת זרים ב-50 אלף דולר סטייל חמלדזה וחבריו, זה נידון לכישלון, אגב חמלדזה זה עוד סקאוטינג מבריק של אלישע, שחקן פח. הרכש היחידי הנכון שהם עשו זה אוהד כהן אבל כמה הוא כבר יכול לעזור כשכל שאר הקבוצה מפוחדת כמו איזה חתלתול קטן ומסכן. בנוסף יש את עניין שהפועל חיפה היא סניףך של מכבי חיפה. לא להאמין אבל כל תרומת הפליטים של מכבי חיפה תרמה 0 למועדון הזה השנה ובכל זאת מבזבזים עליהם כסף, הגיע הזמן שבהפועל חיפה יבינו שלא כל מה שלא מתאים למכבי חיפה בהכרח מתאים להם, במיוחד על רקע העובדה שהשחקנים האלה לא בדיוק אוהבים ואהובים על ידי האוהדים של הפועל חיפה.

    ג. אין לי בעיה עם שלומי דורה אני לא חושב שהוא הבעיה של הפועל חיפה, נכון שהוא חלק מהבעיה בזה שהוא בנה את הקבוצה אבל חוץ מזה, אפשר לחשוב כמה תקציב היה לו ואיזו יד חופשית היתה לו בשביל לעשות את זה, אבל הבעיה הגדולה של הפועל חיפה זה יואב כ, אני ראיתי לפני כמה זמן ריאיון בוואן שהוא אמר שה]פועלן חיפה זה מועדון קטן, אין לי בעיה עם החשיבה שלו היום כי הפועל חיפה כיום היא לא מועדון גדול, אומנם יש לה מסורת אבל כמועדון גדול היום היא לא, כרגע יש שניים אחת זו מכבי חיפה והשניה זו הפועל ת"א, כי הן נמצאות ברצף למעלה. הדבר שפחות אהבתי לשמוע זה את העובדה שיואב כץ עאמר שהוא לא מתיימר לבוא ולקחת את הפועל חיפה לצמרת הכדורגל ולהשקיע בה אלא פשוט בה שהיא תהיה עם הראש מעל למים אבל אני מצטער בהתנהלות שכזאת עם 10.2 מיליון שקל אין אפשרות בקושי שהפועל חיפה תהיה עם ראש מעל למים כי זה לא יחזיק מעמד אולי השנה בלחץ. הפועל חיפה זה מועדון עם פוטנציאל, יש להפועל חיפה אלפי אוהדים רדומים שרק רוצים לראות שהקבוצה שלהם באמת תוקעת יתד ומתקדמת אל מקומות 4-6 בשביל להתחיל לבוא, יותר נכון לחזור, אבל כל עוד לבעלים לא איכפת ואין לו שום רצון לקדם את הקבוצה או לחליפין למכור אותה בשביל שאחרים יעשו זאת אז למה שהם יחזרו בשביל לסבול?? במיוחד על רקע העובדהש הוא לא שמקיע שקל בקבוצה, אין לה מתקני אימונים בשיט, הנוער שלה נהיה גרוע מרגע לרגע והוא מתקמצן על כל דבר קטן שבעולם ממש עולם שלישי.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    עומר, מה אתה רוצה מאלישע והסקאוטינג הלא מושלם שלו? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
    מכבי חיפה הביאה את הגרוזיני למבחנים. עובדה שאלישע החליט שהוא לא מתאים.

    שנים שהפועל חיפה חיה על עצמים שמכבי חיפה זורקת לה.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה מראה כמה "היריבות" בין הפועל חיפה למכבי חיפה היא אפסית. אתה רואה סיכוי ששחקן ממכבי יהיה מושאל להפועל או להיפך? יש יותר סיכוי שיהיה שלום במזה"ת.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מן הסתם בדרך כלל קבוצות חזקות משאילות שחקנים לקבוצות פחות טובות.
    כשהפועל חיפה היו בשיאם, לא היו השאלות בין המועדונים. היו מקרים של השאלת שחקנים מהפועל למכבי חיפה: תורג'מן ועטר בעונת 96/97 (אז שתי הקבוצות היו באמצע הטבלה). היה כמובן את ההשאלה של אוואט, זה קרה כשבהפועל חיפה התחיל המשבר.

    חות מזה מכבי חיפה לא פעם ולא פעמיים רכשה שחקנים מובילים מהפועל חיפה, כמו אנטמן, מגרשווילי ובנין.

    בקיצור מצב טבעי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/2/10
  13. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    alexshw ועומר אתם מדברים שטויות בכמויות שאין לתאר.חיה על חשבון מכבי חיפה?אתם בדקתם את הסגל של הפועל חיפה לאחרונה?כמעט כל הסגל מורכב משחקני בית שגדלו בקריית חיים.
    עומר אתה קצת סותר את עצמך.מצד אחד אתה אומר שיש הרבה שחקני בית צעירים,מצד שני אתה טוען שאנחנו מתבססים על השחקנים של מכבי חיפה בלבד.היום יש שחקן אחד בסגל שהגיע ממכבי,וגם הוא בעצם זר.לפני 5 שנים באמת היו הרבה השאלות כי להפועל לא היה כסף לקנות שחקנים.

    יריבות אפסית?מישהו צפה בדרבי החיפאי האחרון?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/2/10
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    הפועל חיפה כרגע היא קבוצה בינונית שלא יכולה מסיבות תקציביות לשאוף ליותר, זה מה יש.
    אם הזכרתם את האליפות הקודמת ובכלל את שנות ה-90' שבהם הפועל חיפה הייתה חברה כמעט קבועה בצמרת אז צריך לזכור שהיא הייתה אחת הקבוצות העשירות בישראל ויחד עם זרים ברמה גבוה שיחקו גם שחקני הרכב של הנבחרת.
    כסף הוא שם המשחק ולא צריך לשקר או להתחסד, מכבי חיפה והפועל ת"א הם הקבוצות המובילות של הכדורגל הישראלי כי הם הכי עשירות ויש להם את האפשרות להנחית כאן את הזרים האיכותיים ביותר וגם להתמקד בשתי מסגרות, שמכבי ת"א לא הייתה עם תקציב גדול ויציבה מבחינה ניהולית היא לא איימה על האליפות כמו שראינו בשנים האחרונות ובית"ר י-ם אחרי מספר שנים של בינוניות חזרה לעצמה הרבה בזכות גאידמק, מכבי נתניה חזרה להיות פקטור בכדורגל הישראלי בגלל יאמר וגם הפועל ב"ש חייבת המון לאלונה ברקת ששיקמה את ההריסות של ז'ינו.

    מזלה של הפועל חיפה שיש לה כיום שלד של דור מוצלח של קבוצת הנוער שזכתה באליפות ב-2006 כי מלבדם רוב השחקנים הם מאוד בינוניים.
    שלומי דורה לדעתי עושה את המקסימום עם הכלים המאוד מוגבלים שיש לו והבעלים ההזוי שלא מוכן לשלם שקל, הוא נמצא במועדון הרבה זמן וכל שנה הוא מתקדם עם הקבוצה שלו, פיטורים שלו לא יעזרו כי אני לא רואה את כץ מביא את קשטן או מאמן בכיר אחר להפועל חיפה ואין מאמנים קוסמים שיעשו משהו יותר טוב עם כל המגבלות.

    קטלוני,

    ערן לוי, בלו ועדן בן-בסט זה כבר 3 שחקנים שגדלו במכבי חיפה, גם חמלדזה הגיע ממכבי חיפה.
     
  15. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערן לוי שחקן של הפועל חיפה ורק של הפועל חיפה.הוא שיחק יותר מ4 קבוצות אחרי שהוא היה במכבי חיפה.ככה שלהגיד שהוא שחקן שבא ממכבי זה לא נכון.
    בן בסט זה לא שחקן כדורגל.לכבוש שערים בנוער גם אני יודע.חוץ מזה,אחרי מה שקרה מול הפועל ת"א,כף רגלו לא תדרוך בקריית חיים יותר.
    בלו הוא היחיד שאפשר לומר שבא ממכבי.

    חמלדזה בא ממכבי?זה כמו להגיד שבוקרי בא למכבי חיפה מהפועל ת"א.חמלדזה בקושי היה באימון אחד אצל מכבי חיפה וכבר אתם עושים ממנו סמל?בואו לא נגזים.