הפועל תל אביב 2020/21: זה לא אותו דבר מלבד הגעגוע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בסגל שגיבש קובי רפואה היה חסר לנו שחקן התקפה טוב וקשר אמצע שזה אמנם הרבה אבל כרגע חסרה קבוצת כדורגל שלמה. אמנם סביב הפועל תמיד יהיה באז, תקשורת וכדומה אבל למה קבוצות אחרות יכולות להעמיד סגל טוב ב-20 מיליון שקל ואנחנו לא, איזה סיבה יש לכך? בקיץ עוד היו כאן אנשי מקצוע כמו משה סיני וניר קלינגר ומסתמן ששוב לא נתנו להם לעבוד. לא חשבתי שנרוץ לאליפות אבל כן שנהיה קבוצת צמרת והמטרות יהיו 4-5 ולא להישאר בליגה. אני שמח שאתה מבין את המצב. אם מקום חמישי או עשירי לא רלוונטי לך אז אתה יכול לקחת הפסקה לאיזה 20 שנה, נגמר החוק הלא כתוב שכל עשור דאבל הירואי. ויש דברים נוראיים ששכחו מהם כמו החובות שעל זה אף אחד לא מדבר כי יש דאגות שהן כנראה יותר קריטיות לטווח הזמן הקצר.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אלי טביב ממשיך לפזר רמזים ואמר שיישמח לחזור להפועל ת"א אם יקבל את הקבוצה בחינם, אמר שהרבה מאוד אוהבים בעד הקאמבק שלו והבטיח להשקיע מעט ("כמה מליונים") ולחזק את הקבוצה מקצועית.

    מה שנכון: הוא בן אדם מגעיל, הוא אוהב לקחת בחינם, הוא משאיר אדמה חרוכה. זה לא סוד שהוא ידע מתי להיכנס להפועל והריח את הפוטנציאל האדיר.
    סימן שאלה: לאן הפועל תל אביב הייתה מגיעה אם הוא היה נשאר הבעלים שלה - לא יודע אם הוא גנב כסף מהקופה ובכל מקרה יש לי בחילה לציין את כל הבאים אחריו.
    מה שעוד יותר נכון: עדיף להסתכל על הטווח הקצר, עם טביב נגרד את הצמרת ונאבד שחקנים רק למכבי\חיפה\ארבע הגדולות בקיצור, לא נגיע לתהום כזו.

    - מקצועית: בספורט1 פורסם שההנהלה נכנעה ללחץ של ניר קלינגר ופנו לשלומי אזולאי שבדרך החוצה מבית"ר ירושלים ולגיא מלמד המנודה ממכבי נתניה. כמובן שאנחנו חייבים חלוץ ויפה שעת אחת קודם. אבל פרסום זבל.
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אנחנו בכלל לא צריכים חלוץ, אלא קשר אמצע התקפי שמסוגל ליצור משהו מהאמצע
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    שיא השיאים, הפועל תל אביב פנתה אלינו בנוגע לנאור סבג (מהמשתכרים הכי נמוכים במועדון, מהבודדים שלא קיצץ בתקופת הקורונה כי קיצוץ שלו יכול להביא אותו מתחת לשכר ההמוצע במשק), אנחנו הסכמנו לו לעזוב, הפועל תל אביב דורשת שנשתתף בשכר שלו. הזוי, אין לי מילה אחרת.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    לפי One, בהפועל ת"א ביקשו מעומרי אלטמן שוב לקצץ בשכרו (במועדון רצו שיוותר על 30% מה-160 אלף יורו שהוא מרוויח), הוא סרב בכל תוקף ועדכן בכך את סוכניו ועורך דינו. סעיף השחרור שלו לחו"ל, נזכיר: 300 אלף יורו| עוד חדשות: הקשר הפנמי עומר בראון בן ה-26 (היה אמור להגיע רק למבחנים להזכירכם ולבסוף הוחתם להפתעת הצוות המקצועי) - התיר את חוזהו בתמורה לפיצוי כספי של מספר משכורות| דיבורים על שחקן התקפה חדש שעתיד להגיע, עדיין מו"מ על גיא מלמד...

    ********
    אם אלטמן היה עוזב זו מכת מוות עבור המועדון, אפשר לחשוב כמה הוא מרוויח ומה הסכום שאפשר לקבל על מכירתו לחו"ל, אין להם בושה. אני לא מאמין שיגיע חלוץ, גיא מלמד מרגיש לנו פתאום כמו רוברט לבנדובסקי. ואני לא אצליח לעולם להבין מה בער להם להחתים את בראון?
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אלטמן אחלה שחקן, אצלנו מפרסמים שפניתם גם בקשר לספורי, גם בקשר לסבג וגם בקשר לגאנם. הייתי שמח לראות עיסקה שבה אלטמן עובר אלינו והם עוברים אליכם (הייתי מוכן להעביר את כל השלושה כולל הששתפות בשכר בעונה הראשונה אצלכם).
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דווקא בתור אחד שראה את רמזי ספורי עונה שלמה אתה צריך לדעת שזה לא רחוק מזה, כלומר - יש הבדל בין שחקן שבאנקר בהרכב ומשחק 90 דקות בכל משחק לבין אחד שהולך להיאבק על מקום ב-11 ויותר בכיוון של 12-13. למרות שהצליח פה ושם בעמדה הזו, אלטמן לא חלוץ חוד, צריך לשחק באמצע כחלוץ שני, השתפר מאוד ורשם עונה מעולה ביחס לזה שהוא משחק עם אשפה - אבל באופי שלו הוא לא יכול לעלות מהספסל. אם אתה מכוון לליגה האירופית ולסגל עמוק אז שלב הבתים עוד רחוק. במקום מי, במקום סלליך שנראה בסדר? במקום אקולטסה? אגודלו שרק הגיע? על הנייר אתה 'מציע' לי שלושה שחקני כדורגל לא רעים בכלל ואת ספורי למדתי לחבב (גאנם? לא סובל שחקנים בסגנון הזה) אבל אלטמן כביכול הוא הפנים החדשות של הפועל כרגע, אז אני אסרב.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    הפועל תל אביב: קשיים בצירוף יניב מזרחי | ספורט 1

    "הפועל ת"א רוצה לצרף את יניב מזרחי מבית"ר ת"א רמלה, אבל דרישת רמלה לקבל עבורו דמי העברה של כ-10 אלף דולר מקשות על המעבר"
    "הצוות המקצועי מבקש את נאור סבג כבר תקופה ארוכה, אך הדרישה הכספית של סבג גבוהה מדי. ע"פ מקורביו של סבג הם הציעו לו שכר של שחקן מתחתית ליגה לאומית"
    "דן עזריה מתאמן כבר תקופה ארוכה, יוחתם רק אם שכרו יהיה נמוך מאוד"

    מביך טייק 100
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היו דווקא שמועות על גיל יצחק ששייך למכבי חיפה שהוא מקושר אלינו, החזקתי אצבעות האמת, כמובן שאין מי שייצר לו מצבים אבל הוא הפגין יכולת לא רעה בכלל בליגה הלאומית.
    משה, יש מצב שלקחת אותנו פרוייקט? תעזוב את הקבוצה שלי בשקט! וברצינות - הם שוב מוכיחים עד כמה הם נזק עצום למועדון - תדמימית-מקצועית-כלכלית. ובעיקר: שהם קצת מעוותים את המציאות הרי הם לא מביאים שקל מהבית. אין קהל אז ההכנסות הלכו לפח, למרות רשת הביטחון ממשרד האוצר (?). בוזגלו הלך ובינתיים עוד לא ניצח בתביעה, גם אוראל דגני לא כאן ואני מניח שגם יואב ג'ראפי הרוויח שכר יפה, אז אין שחקנים שמשתכרים בשכר גבוה אם אלטמן מרוויח 130 אלף יורו. ממה אנחנו בדרך לקריסה אני לא מבין. בכל קיץ אגב תמיד יש מציאות, פשוט צריך לפעול נכון. אבל אף אחד לא רוצה להצטרף כי חוזים כאן לא שווים כלום.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בדיוק לפני עשור: המשחק הביתי הראשון של הפועל ת"א בליגת האלופות - נגד ליון. אניימה כבש בפנדל וצימק זמנית ל-2:1 בדקה ה-79, הצרפתים שהיו פשוט טובים יותר - ניצחו 1:3. סיימנו את הקמפיין עם חמש נקודות שכולן "בסיבוב השני" אחרי שלושה הפסדים בתחילת הדרך.

    http://wiki.red-fans.com/images/1/1b/1011_champions_2_2.Xxx

    הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דאגלס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, רומאן רוקי (שי אבוטבול, 59), ערן זהבי (יוסי שבחון, 59), גילי ורמוט, בן סהר (טוטו תמוז, 75), איתי שכטר.

    *******
    זוכר את ההתרגשות לשמוע את המנון הצ'מפיונס בבלומפילד, צמרמורת, ושהתאכזבתי מעט מהבית הקשה והלא אטרקטיבי אם כי שאלקה=ראול, השחקן הנערץ עליי ביותר. היה לי חלום להצטלם איתו - והוא לא התגשם. במשחק הפתיחה בפורטוגל נגד בנפיקה היינו טובים, שכטר וגילי עשו להם סחרחורת בכנפיים אך השופט קיפח אותנו והפסדנו. לגבי המשחק השני, שמחתי שכבשנו וככה לא השווינו את ההישג המפוקפק של מכבי חיפה. מהלך אחד בלתי נשכח - דקה 35, הפועל בחצי מצב, הצרפתים טסו קדימה למתפרצת. זהבי עשה גליץ' ושלח קרן, ואז...באסטוס נתן גול ענק. גומיס היה גדול על באדיר, בליגה האירופית שנה קודם לכן הדברים היו קצת תלויים בנו ובצ'מפיונס הרבה פחות. אם היו לנו שבע נקודות (מספיק ליפול לליגה האירופית) הייתי מסופק, נגד שאלקה בבלומפילד היינו טובים מהם משמעותית. שימו לב להרכב ההתקפי של גוטמן, ארבעה שחקני התקפה מובהקים. רוקי היה פלופ, חבל שביבראס כבר עזב.
     
  11. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    לא יאמן שעבר רק עשור מאז... מרגיש לי כמו לפני 20 עם כל מה שקרה בזמן הזה. בעשור הקרוב לבטח לא נגיע לשם שוב. ימים מדהימים

     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/20
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכי כואב לי שהקבוצה המדהימה הזו לא לקחה עוד אליפות. ב-2008/09 זוכר את עצמי חוזר שבור מקריית אליעזר בהסעת אוהדים (מתכונת או בגרות באנגלית באותו יום), היינו קבוצה לא פחות טובה מהם אבל פחדנו מיניב קטן משום מה. ב-2010/11 הפציעה של שכטר וגילי שנעדר בחלק האחרון של העונה - פגעו בנו אבל כבר הגענו למשחק בקריית אליעזר מהמקום הראשון, שוב בזכות הקיזוז, טועמה פתח על הספסל ושבחון במקומו - והשאר היסטוריה. כמעט ניצחנו גם שלוש דרבים בעונה. את שני הראשונים ב-2008-09 וגם ב-2009/10. מעניין מי זוכר את סדרת החינוך של גוטמן לזהבי אחרי שנהג באנוכיות בדרבי ההוא (שטראובר ספג פעמיים אבל הדף הכל).
     
  13. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    10/11 היה יותר פספוס. הגענו לשם כשגם תיקו מספיק אבל היה יום חלש מאד.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אין מצב שזה אמיתי (כלומר לא הטרלה).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.