הפועל תל אביב 2021/22: עם הפנים לצמרת, חושבים התקפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    זנטי כזה חריג גיל קלאסי של מכבי חיפה. זוכר שהוא ועוואד הורדו לעזור לנוער מול דורטמונד בליגת האלופות לנוער.
     
  2. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    מילא גאנם,זנטי לא שיחק כדורגל שנה. ולא מסיבות רפואיות.
     
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    וכמה גאנם שיחק בשנתיים האחרונות?
     
  4. matanbl22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    1,550
    לייקים שהתקבלו:
    423
    על סמך מה הוא מקבל חוזה בליגת העל בכלל?
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז בהפועל תל אביב מכחישים כל 'סכסוך' בהנהלה, עומר דמארי יהיה עוזרו של קובי רפואה "בהסכמה" מה שנקרא. עומר בוקסנבאום הוסיף שאושר דוידה ודורון ליידנר לא ימכרו לאף קבוצה בארץ אבל רמז לגבי שי אליאס שיש לו סעיף בחוזה וזה פחות תלוי בנו. העידן הזה בו אני נקשר לשחקנים, גם אם הם גדלו בקבוצה שלי - נגמר מזמן, אבל זה פשוט 'עניין של עיקרון'. האם תהיה שנה אחת בה הסגל שלנו לא יאבד שחקן משמעותי (נניח עומרי אלטמן אשתקד? אם הוא היה משחק בחוד לא היינו קצת יותר טובים?) ובפעולה הראשונה של בוקסה גם אם זה לא מאה אחוז עליו ויש רצוי ויש מצוי - הוא טעה עם החתמת גאנם. הרי זה שחקן שאפשר היה להביא גם בחודש יולי לדעתי אם פלאן A לא הייתה מסתדרת. בעצם הוא היה פלאן A.

    בית"ר ירושלים תמצא בעלים אחר לפנינו. לא יודע אם הוא יהיה שפוי או לא, אבל הם יעברו לידיים אחרות. ואני יודע שמשה חוגג הוא נורא אבל הלוואי שהיה מישו ובא ושם כסף בהפועל תל אביב ואפילו מנסה. אי אפשר לדעת מה קרה באמת עם אמיר כבירי וכמה הוא הוציא.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כנראה שבהנהלה נלחצים מחרם המנויים המסתמן ומופתעים שהקהל מגיב בבוז לכל בחירת הסמל המיוחד לכבוד השנה המאה של המועדון, ואז בא המכתב הזה:



    עצוב לי שזו תהיה השנה המאה של הפועל תל אביב, אפשר לדחות את זה בעשור? ולא אכפת לי שמכבי תל אביב בשנת המאה שלה הייתה קרקס עגלאקטיקוס שייזכר לעד. אני לא מבין למה אף עיתונאי רציני לא שואל את השאלות הנכונות (והם יחסית מתראיינים הרבה, אמנם בתזמון שלהם כמו שאושר דוידה לא פותח בהרכב של הצעירה והורס להם את הפנטזיה למכור אותו, או אחרי החלפת מאמן, אבל הם כן מדברים) כמו החוב לאופ"א, למה אין חלוץ, כמה כסף הם שמים באמת מהבית - רמז: כלום, מהן הדרישות מ'רוכש פוטנציאלי', איך הם בדיוק 'לומדים מטעויות', על שער 8 שהיה צהוב בדרבי ה-3:2 וכן הלאה.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    החתמה יפה מאוד של האדומים. לא כי רומראטו ידרוס את הליגה ומכבי אלה כי מביאים לפה שחקן צעיר שהיה שחקן הרכב בהולנד (נכון, בקבוצה שירדה ליגה, ועדיין) ושבהחלט יכול להשתדרג כאן ולחזור לאירופה. הוא אמנם ירד עם ווילם אבל לא הייתי נופל עליו. הוא שחקן חכם שיכול "לנהל" את המשחק מעמדה מספר 6 כלומר קשר אחורי. הוא בדרך כלל יעמוד נכון ופחות יזכה בכדור בתיקולים או באיזשהו סוג של גרזן שהייתם מצפים משחקן כזה. הוא יותר אינטליגנט מאשר גרזן בעמדה הזו. כן יש לו אפס איום בהתקפה וכן הוא בטח היה צריך להיות יותר דומיננטי (נעלם לא מעט...) וזאת הסיבה שהוא לא בהולנד אלה בישראל.

    החתמה טובה של הפועל עם פוטנציאל.
     
    Sir Alex Ferguson, EuropeGuy ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני כמובן לא יכול לחוות דעה מקצועית אבל בקבוצה שלנו כבר שנים זה צעד קדימה וצעד אחורה במקביל, אולי זה אומר ששי אליאס אוטוטו נמכר? הרי יש לו סעיף יציאה. אין לי בעיה אם הפועל תל אביב 'מריחה הזדמנות', הרי בטוח שהוא הגיע בחינם, לא צריך לשלם הרבה כסף כדי להגיד ששילמנו, למשל בן רייכרט - אבל מאז אותו רייכרט אני לא זוכר שרכשנו שחקן למעט אולי מוטי ברשצקי. כל הזמן מפמפמים לנו שזו עונת המאה של המועדון ועולים פה ושם פוסטים בפייסבוק, הבטיחו 'הפתעות' - שיביאו חלוץ (אוז'בולט מהפועל חיפה, סתם דוגמא). זו הולכת להיות עונת המאה הכי עצובה איי פעם למועדון פאר. עם בלומפילד 3/4 ריק, עם קבוצה פח..
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חידוש המנויים כביכול יוצא לדרך, שנה ראשונה שאני לא 'מתנפל' בלי לשאול שאלות על כמה (אומרים שהמחיר לשער 5 יהיה גבוה יותר משום מה), למה (סגל השחקנים) ואיך. מניח שאני אשבר בהמשך למרות 'החרם' שמארגנים. בכל מקרה, בכל חלון ההעברות יש לך איזו תקווה קטנה. בשנה שעברה אולי היו לי ציפיות מופרזות אבל חשבתי שכן אפשר לבנות סגל לא רע עם קבוצה סבבה שתשחק התקפי ותגיע למקום הרביעי ופינטזתי על שלומי אזולאי הקשר שהשתלב מאוד-מאוחר בגלל הפציעות, ועל בן שהר. בשנים קודמות זה היה חן עזרא. בימי הזוהר? גילי ורמוט ואיתי שכטר. ועכשיו, מה? רובי לבקוביץ' זה הרכש הכי מרגש שיכול להגיע?

    אני מתעלם לגמריי מכל 'הספינים' על התעניינות מינימלית אפילו ברכישת שהקבוצה, זה לא יקרה, אנחנו תקועים עם הניסנובים 'שהצילו את המועדון' לנצח. ועם 'פרויקט' לשנת המאה.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,640
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אוהדי הפועל מתחילים להבין איזה אוטיסט הנחיתו להם כמנהל מקצועי. כנראה שההייפ שהחברים שלו בתקשורת בנו סביבו מתחיל להתפוגג.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  11. Yoni47 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/21
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מה בעצם הוא עשה לא טוב בינתיים?
     
  12. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,810
    לייקים שהתקבלו:
    2,506
    מין:
    זכר
    בוקסה עשה את הטעות של ניסו אביטן, והוא יסיים כמוהו.
    הניסנובים משתמשים בו כש"ג תורן ואפשר לראות איך בנוגע לכל החתמה יש את השורה של "בוקסה עקב אחריו, דיבר איתו, החתים אותו".

    כבר עכשיו ההייפ שאורי אוזן ושאר החברים בנו לו לאורך השנים מתפוגג. אוהדי הפועל ת"א לא פראיירים והם מאוד טעונים על המועדון כרגע, בצדק.
    לגבי מרינוביץ', ממה שראיתי מדובר בשוער בינוני ומאוד לא יציב. סוג של קליימן בזר.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשיש לנו מחלקת נוער לא רעה בכלל, לא צריך להביא שחקנים בינוניים. לא זוכר שום דבר מהשוער הזה. לא אהבתי את ההחתמה של קייס גאנם כחלוץ הבכיר שלנו ואת השניים האחרים אני לא מכיר. אני יכול להבין שיש לבוקסה מגבלת תקציב ברורה מאוד ואולי הניסנובים עדיין מאוד מעורבים. המילה 'ציפיתי' לא מתאימה אבל הנחתי שיהיה פחות גרוע בינתיים. כבר הוכח לא פעם שאפשר להביא שחקנים טובים בלי כיס עמוק. מהראן לאלה הגיע מליגה נמוכה. אלי גוטמן זיהה את ערן זהבי שהיה בליגה הלאומית והחליט שהוא מחזיר אותו וכן הלאה. בכל מקרה הפעם לקבוצה לא יהיה את הקהל..
     
  14. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מרינוביץ היה מתחת לבינוני בנוף הגליל. מבוהל, יציאות לא טובות, חולמנות. קיבל לא מעט גולים באשמתו הישירה. אבל הוא שיחק בקבוצת תחתית וזו היתה העונה ראשונה שלו בארץ, אז אולי בקבוצה יותר טובה ואחרי עונת התאקלמות בארץ הוא ייראה יותר טוב
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני גם זוכר אותו בינוני מאוד וגם שהקהל החוצפן זרק עליו חפצים (מגעיל אותי, גם אם הוא עשה פרובוקציה והוא לא עשה משהו חריג). לגבי מה שאמרת והאופטימיות שאולי ניסית להביא - כן אבל אם יש כבר כל כך הרבה סימני שאלה אז למה לא ללכת עם שטקוס או אפילו עם רובי לבקוביץ' שהיה אהוב בסה"כ, שוער לא רע, לא תופס מקום של זר, והבנתי שהייתה התקדמות חיובית איתו. בקיצור, זו הנהלה שאי אפשר לבטוח בה, הם קיבלו מספיק זמן ולא מאה אלא יותר מאלף מימי חסד. מחר האולטראס "מכנס מסיבת עיתונאים" וימשיך להתעמת איתם עד שלא נקבל את השקיפות ויענו על השאלות הבוערות שהן יותר מחלוץ או שחקן חיזוק כזה ואחר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.