הפועל תל אביב 2023/24: חולמים באמריקאית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/7/23.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,411
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    החזרה של יוסי אבוקסיס מרגשת אותי מאוד מכל כך הרבה סיבות. קודם כל לפני קצת יותר משבוע אף אחד לא היה מעלה על דעתו, חשבתי שיביאו מאמן סביר וזהו. אני חטפתי התקף נוסטלגיה מטורף ואפשר להבין את זה - על הפועל תל אביב של דרור קשטן, הקבוצה שגדלתי עליה ואהבתי אותה יותר מדאבל של אלי גוטמן. ויוסי היה דמות כל כך חשובה אז גם אם לא היה חלק מהדאבל. הוא היה חלק מרבע גמר גביע אופ"א, התמונה שלו שולף את השחקנים שחוגגים עם שמעון גרשון כדי לעשות עוד גול, ההצלחות, הטירוף בדרבי, הפועל שהייתה לה אישיות ואחר כך כעוזר מאמן תחילה של אלי גוטמן בקבוצת תחתית איומה ועד החגיגות בדאבל בטדי. ובנוסף לכך הוא מאמן כדורגל נורמלי. אולי הוא בכיין, אולי הוא ברח מבית"ר ירושלים, אולי יש לו חברים בתקשורת. אולי הוא לא יעמוד בהבטחה כבר. ואולי הוא גם בטעות יעשה פלייאוף עליון. יוסי אדום מבחינתי.

    בנו פה קבוצה עם חלק התקפי לא רע, כמובן שהיו טעויות, ומה שהיה חסר זו קצת קשיחות הגנתית. אז נכון שבית"ר ירושלים ספגה אינסוף שערים אבל לנו יש שחקנים קצת יותר טובים מאדי גוטליב ובן ביטון לדעתי.

    אני לא אקח חלק במשפטי ההילולה להנהלה הנוכחית שלנו אבל כן הקהל יחבק אותו ולא כיף לעבוד אצל ברק אברמוב לדעתי. לקהל של הפועל תהיה סבלנות עצומה כלפיו.

    לגבי הסגל: אני חושב שחוסה רודריגס ממש רוצה לעזוב ואין ברירה. כבר הרבה זמן שהוא איננו - שיהיה. תודה על מסע ההסברה לישראל. לגבי אלן אוז'בולט, זה נראה כמו שחן סול נעלב, משחקי אגו מטומטמים, אפשר לחשוב כמה נרוויח עליו ואין חלוץ בסגל. שעומרי אלטמן יחלים כבר ויפתח וזהו. לא מתבאס יותר מדי כי לא נקשר לשחקנים.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,263
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
  3. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,349
    לייקים שהתקבלו:
    4,230
    מין:
    זכר
    אז בסוף החליפו את אוזבולט בזר מהליגה האסטונית
    ואת רודריגז בגנאיים.

    גם הכניסו כמה שקלים בהעברות וגם חסכו המון בשכר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,411
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בעיקר בעמדות המגינים עושה רושם שהחיזוק של הפועל תל אביב סביר אבל לא היינו מדרג את החלון הזה כ-'וואו' גם אם כולם היו נשארים. ברשותך, שני המקרים שונים. חוסה רודריגס קיבל הזדמנות להתקדם מקצועית. לטעמי היה צריך לדרוש סכום יותר גבוה, אבל שיהיה. הוא גם פצוע מלא זמן, לא שיחק מאז מכבי חיפה, לא עפתי עליו כשהוא הגיע למרות שברור שהוא שחקן טוב וגם עכשיו אני לא בדיכאון. לגבי אלן אוז'בולט - שחקן זר שקיבל הלם מהשבעה באוקטובר, רצה לחפש קבוצה אחרת, קצת חוסר חשק - או.קיי, אבל למה להיעלב ממנו? ולמכור אותו במחיר של נזיד עדשים? כל זה בזמן שעומרי אלטמן לא ממש כשיר ולאחרונה אוז'בולט טוב? חן סול מטומטם, אז מה אם אוז'בולט העלה את הסטורי ההוא וניסה "לשקר" בסיטואציה. וולקאם יפה ליוסי אבוקסיס.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,411
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פתיחה מאוד-מאוד מאכזבת לעידן יוסי אבוקסיס והאמת שהייתי מצפה ממנו שגם יעשה משהו וימנע את מכירתו המטופשת של אלן אוז'בולט. זה היה המשחק אולי לא 'הכי קל בלוח' כי אני לא מזלזל אבל יש לנו את בני ריינה בבית, צמד משחקי חוץ בפתח תקווה, הפועל ירושלים בבית ומכבי חיפה בסמי עופר - משחק שעדיף לא להגיע אליו. יוסי כמובן לא אשם אבל המשחק אתמול קבע לדעתי שנהיה בפלייאוף התחתון.
    אין ברירה, צריך לשחק עם מרכז שדה מעובה, תחילה שחקנים שרצים, אי אפשר שבשתי מסירות מגיעים לרחבה שלנו. גם הבלמים ליצנים, אור ישראלוב כל הזמן פצוע ואור בלוריאן אתמול היה מושעה כנראה. בריאן פאסי ליצן, גם טל ארצ'ל. מצפה ליכולת טובה יותר משחקני ההתקפה, הם נותנים מעט מדי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,411
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אסור לכתוב את זה בחלק מהמקומות אבל כאן מותר: תודה רבה לאולטראס הפועל האלופים שיש להם עוד כמה סרטונים לדף, עשו אווירה מה שנקרא נגד בית"ר ירושלים והנה הורידו לה נקודה. איך האנשים האלה יוכלו לנשום בלילה אם זה היה ההבדל בין פלייאוף עליון לתחתון או חלילה הישארות בליגה או לא? הרי זה לא משחק העונה בניגוד למה שהיה נגד הפועל ק"ש אשתקד, יש לנו עונש על תנאי - אז למה לכל הרוחות? אין עם מי לדבר. אי אפשר איתם ולצערי גם אי אפשר בלעדיהם. לעולם לא אצליח להבין אותם. אוף.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,411
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המחצית השנייה של הפועל תל אביב הייתה טובה וכל מה שהיה חסר זה 0:1 קטן וטוב כמו בימים הטובים, זה היה שונה לגמרי מהכאוס נגד הפועל חדרה. מצד אחד זה לא מספיק ומצד שני בני ריינה נכון לעכשיו קבוצה טובה מאיתנו. אני לא משלה את עצמי על פלייאוף עליון שלא 'התפספס' - היינו מתבזים גם ככה, רק לברוח מהתחתית. דן איינבינדר אחלה גבר אבל זה כמו לשחק עם עשרה שחקנים, או שהוא משחק מתחת לחלוצים ממש משום שהפס שלו נקי - או שייפתח על הספסל, אל ים קנצפולסקי הוא לא איזה ביבראס נאתכו אבל הוא לפחות יכול לרוץ. מעבר לכך אכזבה מהחלק הקדמי. אלן אוז'בולט זכה לשירה אדירה - הוא רוצה אבל לא יכול. הישאם לאיוס ומאוויס צ'יבוטה שעלה מהספסל - לא מוסרים זה לזה.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,187
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    אבוקסיס ב-9 משחקי הליגה האחרונים כמאמן הפועל (כולל הקדנציה ב-2013):
    9 משחקים, 0 ניצחונות, 2 תיקו, 7 הפסדים, שער זכות אחד בלבד (טועמה העוזר הנוכחי כבש), 17 שערי ספיגה.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    מקווה שלא יקללו אותו בהפועל, רגיש שכזה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,411
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יוסי אבוקסיס גם נתן לרכבת הזרים הזו להתרחש ב-2013. חשבתי שגם עם הסגל הלא מאוזן שלנו אנחנו נוציא יותר. כיום הוא מאמן אחר. עד עכשיו כמובן שזה כישלון חרוץ, הוא טועה בהרכבים (נגד בני ריינה קצת הגנתי מדי, אתמול מופקר, אבל אין לנו קשרי אמצע) מחלומות על פלייאוף עליון ביום טוב אלו מאבקי ירידה. אבל אני לא יכול שלא להאשים את השחקנים. ראיתם מה אמר יניב קטן? ראיתם בלם כמו בריאן פאסי או קשר כמו אל ים קנצפולסקי? זו בושה, גם בגולטיים לא הייתי משחק איתם.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,263
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    מסיבת עיתונאים קצת מנותקת מהמציאות של מינצברג.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,411
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין ספק, כבר היה עדיף שלא היה מדבר. עכשיו אני עוד יותר מודאג. אני משוכנע שאם יוסי אבוקסיס ימשיך בעונה הבאה וזה יקרה אלא אם כן נרד ליגה אני חושב, וזה יכול לקרות - אז הנוכחות שלו לא תאפשר לחן סול לעשות כל כך הרבה טעויות. אבל כמה קשקושים, אלוהים. או.קיי, ואם חוסה רודריגס היה משחק העונה הזו הייתה עומדת בציפיות? וודאי שלא. היו לנו עונות של פלייאוף עליון כמו 2021/22 שהוכתמו בגלל מכות בדרבי, גם שנתיים לפניכן, הייתה עונה של גמר גביע. היו עונות שניצלנו בשלב מוקדם. אז כן הכישרון ההתקפי העונה הוא כנראה הגדול ביותר מאז העונה המלאה האחרונה של גילי ורמוט אבל מה זה שווה אם מאוויס צ'יבוטה והישאם לאיוס לא נותנים כלום וכנ"ל אלן אוז'בולט. אדון סול בנה קבוצה בלי מגן ימני אמיתי, עם קישור רך, בלי '9', מתבססים על צעירים שכביכול כיכבו בנבחרת - עומר סניור לא טוב, גם אל ים קנצפולסקי לא טוב. זו הפועל הכי חלשה שיש, מקבלים גול ונשברים.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,411
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כיף לראות אותך במגרשים, ליאם | By ‏Hapoel Tel Aviv FC - מועדון הכדורגל הפועל תל אביב‏Facebook

    רגע אחד של נחת העונה - באמת הרגע הכי חשוב: ליאם אוהד צעיר של הפועל תל אביב שחזר מהגיהנום - השבי בעזה - שב ליציע עם החברים. מחייך, קופץ, שמח - במשחק בסמי עופר נגד מכבי חיפה ביום ראשון. הבמאי שם קלוז-אפ עליו לכמה שניות. הוא לבוש בחולצה לזכרו של עמית בר חברו הטוב שנרצח. כמה טוב שבאת הביתה! ואין כמו כדורגל. זה אף פעם לא "רק כדורגל". אמן שכל החטופים יחזרו כבר. וכן כמובן שהצינים כבר אמרו שחבל שמרגע שחזר לראות את הקבוצה הוא רק סובל אבל זה מה יש. פרופורציות, בהחלט, ואיזו זכות עצומה יש לנו כאוהדי כדורגל.

    הפועל מדי מחזור מקרינה על המסך את הסרטון עם כל האוהדים שנפלו ביום שבת השחור ה-7.10 ולפחות בעניין הזה מנסה להתנהל כמו שצריך. "החלום" שלי היה שעם חזרת הליגה והקהל באופן מלא יהיו גם הרבה אוהדים ויהיה אפשר לעשות אירוע לכבודם, כולם ביחד ללא יוצא מן הכלל. בעניין הזה אין כאן אדום נגד צהוב, הפועל-מכבי-בית"ר-חיפה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,411
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק חשוב מאוד מחר נגד הפועל פתח תקווה באצטדיון בלומפילד, מעניין מתי הסיוט הזה יגמר. בכל מקרה - הפועל תל אביב כמובן מנסה לקדם את המשחק ויעני עאלק מחיר אחיד של 50 ש"ח לכרטיס או משהו כזה - למה לא לעשות כמו לפני 20 שנה בעונת 2004/05, עונת ההישרדות המרגשת עם שייע פייגנבוים (גם כשלא הצלחנו לחבר שתי מסירות - שמעון גרשון, יוסי אבוקסיס, שביט אלימלך - עם מנהיגים כאלה ושחקנים עם אופי ידעתי שלא נרד, וגם קצת ביסקוט והרפסודה, איבזיטו אוגבונה) - הפועל עשו מתווה יפה של כניסה חינם לנשים וילדים באדום או כרטיס בעשרה שקלים וכל משחק היה 12-13 אלף אוהדים. חבל.
     
  15. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,689
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    מחר אין תירוצים משחק בבית מול האחרונה בטבלה השערים צריכים לבוא
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 6, אורחים: 51)

  1. ofir
  2. Bluekipper
  3. Mahranlala
  4. Milevskiy
  5. hbs7