הפועל ת"א 08/09: סגנית האלופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏8/7/08.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לא יודע מה איתכם אבל אני לא חושב שההחתמה של מיכאל זנברג כזו גדולה. שנה שעברה הייתה לו עונה בינונית מאוד בניגוד לעונה לפני זה בה נבחר לשחקן השנה, אבל העונה הוא היה על הפנים, אחד השחקנים שיותר איכזבו. עכשיו השאלה היא האם העונה שעברה הייתה סתם עונה חלשה כי הוא כבר מיצה את עצמו בבית"ר והגיע הזמן לאתגר חדש או שהוא עבר כבר את השיא וכיום הוא עוד שחקן... ולכן מבחינתי כרגע הוא סימן שאלה גדול. גם שזנברג היה מקושר חזק למכבי ת"א, לא הכי התלהבתי מכך.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אם תלך עם גוטמן במדבר - הוא זה שימצא לך מים. אם יש מישהו שיכול להוציא את המקסימום מזנזברג זה גוטמן. ניסיון לעונה אחת, אין הרבה מה להפסיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/09
  3. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאוד מסכים. זנדברג הוא אולי הימור במובן מסויים, כי לך תדע מה תקבל ממנו אחרי השנתיים האחרונות שלו, אבל יש לו את הרעב להוכיח שהוא עדיין מהשחקנים הישראלים הטובים בליגה, ועדיין ראוי לקבל צ'אנסים בנבחרת. והסכום ששולם עליו הוא לא בשמים. איך שאני רואה את זה, הפועל יכולה רק להרוויח.
     
  4. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    לפי מה שהבנתי, שכטר מתקרב להפועל. נשמע טוב, אך משהו לא מובן לי:
    לאיזו עמדה?
    כמחליף ליבואה שצפוי לעזוב? כי אם כן, על אף יכולתו החלשה של יבואה לקראת סיום העונה אשתקד, שכטר יכנס לנעליים גדולות מדי עבורו.
    במידה ותבחנו את תפוקת השערים של שכטר בשלושת העונות האחרונות בנתניה, תראו שלפי דעתי (אל תתפסו אותי במילה) לא הגיעה לתפוקתו של יבואה העונה בלבד!
    יגיע כחלוץ משלים לצד יבואה? אם כן, לדעתי זה יהיה מושלם, מכיוון שבעייתו הרצינית של יבואה העונה שכל הגנה השקיעה את מירב מאמציה בו.
    הבאתו של שכטר לצידו תוריד ממנו נטל רב (שיכול להיות קריטי מאוד עבורנו) ובנוסף נראה אולי אף התפתחות מסוימת מצד שכטר, בכל זאת, לשחק בקבוצת צמרת שרוב הלחץ ההתקפי יהיה מונח על יבואה (שהתרגל ליותר לחץ=השקעה הגנתית מצד הקבוצה היריבה) יכול לעזור לו מאוד. הוא עוד צעיר.
    אך יש לזכור, שבמידה ומהלך כזה יתבצע, סביר להניח שנאתכו יפגע ממהלך כזה. או שהוא יותפקד לצד ידין/אבוטבול/זר עם משימות הגנתיות רבות על הכתפיים (דבר שהוא כבר הוכיח בעבר- כקשר מתחת לחלוצים הוא מעולה, אך יכולתיו ההגנתיות לא מרשימות במיוחד), או שימצא את עצמו על הספסל, כי אני לא רואה את גוטמן משחק 4-4-2 כשרק שחקן מרכז אחד משחק כשחקן הגנתי.
    יגיע כקיצוני ימני? נראית לי אופצייה הגיונית בהחלט, אך במצב כזה, שזנדברג בשמאל ושכטר בימין, או שורמוט ירד לספסל, או שורמוט ישחק כקשר מתחת לחלוץ מעל לשני קשרים בעלי אורנטצייה הגנתית על חשבון שחקן הבית נאתכו.
    יהיה מעניין זה בטוח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/09