הפועל ת"א 09/10: דאבל! אליפות ה-13, הגביע ה-13

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/7/09.

  1. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בונדר לא נוראי בהתקפה כמו שאתה מצייר את זה, היכולת ההתקפית שלו סבירה יחסית למגן, ובהגנה הוא מעולה. קנדה טוב מאוד בהתקפה חוץ מעניין ההרמות שהזכרתי ובהגנה הוא סביר ומטה, לפעמים הוא משאיר חורים כשהוא לא מספיק לחזור. אבל כל זה לא חשוב, השיקול העיקרי שלי בהעדפת בונדר על קנדה הוא שיש משחקים שבהם נראה כאילו קנדה שם זין, לא אכפת לו מה קורה, מתחיל להתחזות יותר מבדרך כלל (עוד מחלה שלו שצריך לתקן).

    אף קשר אחורי לא נבחן כי הגרוזיני סובל ממתיחה בשריר ויעקובו רק הגיע לאוסטריה. ארגיץ' שנבחן אצלנו חתם בבורסאפור, היריבה האחרונה של הפועל במחנה האימונים.

    עריכה:מתי משחק שלנו מול סטוק? ויש שידור?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/09
  2. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לבונדר, אגב, בנוסף לפציעה היה וירוס נוראי שאיים לגמור לו את הקריירה. אבל זה מאחוריו.

    לגבי כל אלה שמדברים על אליפות, אני לא מוכן לשמוע את המילה הזו.
    הנה מה שכתבתי בדיון "הישראליות באירופה"

     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אף אחד לא מצפה שהפועל ת"א תדרוס את הליגה ללא עוררין אבל זה ברור שפחות ממקום שני ומאבק צמוד על האליפות יהיה כישלון.
    איך שלא תהפוך את זה להפועל ת"א יש סגל מצוין ועמוק, מאמן מצוין ומגרש ביתי שקשה להוציא שם נקודות.
    זה לא נאחס אלא הכרה במציאות.
     
  4. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וההכרה במציאות היא שהפועל 10 שנים בלי אליפות.
     
  5. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מספיק עם העניין הזה של אוהדי הקבוצות האחרות שטוענים שהפועל קבוצה קטנה שלקחה אליפות אחת ב-20 שנה. נכון אלה עובדות, אבל ליברפול לא לקחה אליפות מ-89 אז גם היא קטנה...? בישראל הפועל אחת מ-4 הגדולות ואין מה לעשות עם זה.
    נכון צריך ורצוי להוסיף תארים לארון, רצוי מאוד לקחת אליפות אחרי 10 שנים ללא אליפות, אבל זה לא המוטו שצריך להיות, זה רק מלחיץ ויוצר סתם סטיגמה, הפועל צריכה להשתחרר ולשחק כדורגל טוב ולתת תוצאות לאט לאט.
     
  6. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    מה שאתה עושה כאן, זה בעצם לבנות ציפיות מהקבוצה. לדעתי לפחות, אתה בונה יותר מדי ציפיות על קבוצה שלא בטוח שתוכל לעמוד בהן.
    כמו שכבר ציינתי, בית"ר, ללא הלחץ התקשורתי של גידאמק, יכולה בקלות אף לזכות באליפות, ואני לא צריך לציין שלפחות כרגע בסגל שלה רשומים יצחקי, ברוכיאן, בן שושן, ויסה, ורד, תמוז, דנין, קוז'קין (כל אלה עד כה שחקנים צעירים שהעתיד עוד לפניהם) ונוסף להם נוכל לציין גם את בנאדו, אלבארס, עידן טל, השחקנים החדשים איתם בית"ר הגיעו לסיכום וכן, גם גרשון.
    גם אם יעזבו מספר שחקנים מתוך אלה שציינתי, יהיה לבית"ר סגל חזק שיוכל בקלות לרוץ בצמרת, בטח שרמת הלחץ מהקבוצה ירדה במעט (על אף שבמועדון הזה תמיד לחוץ).
    גם במכבי רמת הציפיות ירדה, וגם לה אולי שכחתם שיש שחקנים מעולים, כמו יבוריאן, בוזגלו, שבחון, אבידור, שטראובר ועד. יש גם את אשדוד (מבחינה התקפית הסגל שלה מעולה אם לא נופל מזה של הפועל) נתניה (ללא כל ציפיות, אך עם עדיין שחקנים מוכשרים כמו אלמוג כהן), בני יהודה, באר שבע והפועל חיפה שאולי לא יאבקו על האליפות, אבל יכולות להפתיע.
    ועוד לא הזכרתי את חיפה, לה יש את הסגל הטוב והעמוק בליגה.
    מודה שאם לא נגיע ללפחות מקום שני אני אתאכזב, אבל מכאן ועד לומר כשלון...
     
  7. קובי ברייאנט Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/08
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סגל טוב מאוד יש להפועל אבל לפי דעתי שוב לא תיזכה בתואר אלא תסיים במקומות 4-5!!שזה מבחינת הפועל יהיה כישלון.סגל טוב שיקח לו הרבה זמן להתגבש בגלל זה הפועל לא תסיים מ'קום שני שוב וגם בגלל שבני יהודה טובה הפועל באר שבע וחיפה טובות וגם ביתר לכן הפועל תסיים במקומות שציינתי.אבל לה ולחיפה יש כרגע תסגלים הכי טובים!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/09
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אתה יודע מי יהיה המאמן של בית"ר בעונה הבאה?
    אתה יודע בוודאות מי יהיו השחקנים של הקבוצה לעונה הבאה?
    מי יהיה הבעלים?
    עם כמה נקודות הקבוצה תתחיל את העונה?

    אני פסימי למצב הקבוצה שלי, ובטוח שהיא לא משתווה בסגל שלה לסגל של מכבי חיפה והתל-אביביות וגם הפועל ב"ש.
    אז תוריד אותם ממועמדת לאליפות.
    אי אפשר לדעת מה יהיה עם מכבי ת"א אבל הסגל שלה כרגע לא מספיק טוב לאליפות, אז נשארנו עם 2 קבוצות - מכבי חיפה והפועל ת"א שעולות בכל פרמטר על הקבוצות האחרות(מלבד עמדת המאמן במכבי חיפה) ואם אחת הקבוצות האלו לא תסיים במקומות 1-2 זה סוג של כישלון איך שלא תנסה להפוך את זה.
    אני מאמין שגוטמן יכול לשמור את הפועל ת"א במתח עד הסוף כמו בעונה שעברה, רק שצריך לזכור שבעונה שעברה הסגל שלו היה קצר יותר(מה שקרה לאבוטבול ויבואה...) והשנה יש לו הרבה אמצעים לממש את המטרות(האמיתיות) של הפועל ת"א.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה עידכונים משמעותיים מהיום:

    * פרנסמן מעדיף להיבחן בקבוצת אודנסה הדנית, והעיסקה עם נתניה פוצלה - שכטר עובר להפועל בתמורה ל-700 אלף דולר. במידה והשחקן, שרוצה קודם כל לבדוק אפשרות באירופה, יחזור ללא תשובה חיובית - בהפועל מאמינים שהוא ישחק אצלם.
    * וינסנט אניימה הגיע למחנה האימונים באוסטריה וערך אימון ראשון עם הקבוצה. הוא סיפר לחבריו:"בינתיים אין לי הצעה רצינית מקבוצות אחרות, אבל אני לא בטוח שאחכה עד ינואר".
    * שי אבוטבול נותח בהצלחה ברגלו בבית החולים תל-השומר.

    ------------------------------------

    לפי דעתי זה גרוע מאוד אם לא נצליח לרכוש את פרנסמן, כי נישאר רק עם מנייה אחת בטוחה בחלק האחורי - דגלאס דה סילבה. אומנם באדיר הצטיין בשנה שעברה, אבל באמת קשה להאמין שהוא יציג שוב את אותה יכולת. ניקח בחשבון שבן-דיין גם יותר התקפי מאנטבי(בכלל, נראה שהפועל השנה תקבל עזרה התקפית רבה מהמגנים שלה), אז צריך בלם שיידע לסגור את החורים שהוא ישאיר, לעתים. יהודה חוטא סומן כפוטנציאל גדול בנוער והקהל אוהב אותו(מעטים באמת ראו אותו מעבר לגביע הטוטו), אבל קשה לצפות ממנו לחולל ניסים ונפלאות ולפרוץ בעונ שבה הפועל רוצה להיאבק בכל הכוח על האליפות. יכול להיות ששחרור טופוזאקוב הוא פשוט טעות, אבל זה כבר אבוד.
    לגבי שכטר - שילמנו עליו מאתיים אלף דולר יותר מידי, המחיר קצת מפריע לי, אבל אני שמח שהסאגה נגמרה ואני רוצה שהוא ויבואה, שמרשים בינתיים במחנה האימונים, יתחילו לתרגל את שיתוף הפעולה.
    רק שיביאו בלם וקשר אחורי והקבוצה 'סגורה'. אגב לגבי הקשר במרכז השדה - לא צריך שחקן 50\50 אלא גרזן בלבד. אבוטבול ינהל את המשחק.
     
  10. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים שאתם צריכים קשר אחורי. ואני גם לא חושב שיש לכם את הכסף בנוסף לבן דיין, זנדברג ושכטר (תעדכנו באמת את התת כותרת) לרכוש בלם ברמה גבוהה וגם קשר אחורי. אמנם קשה לדעת איך אבוטבול יחזור מהפציעה, אבל יש לו את כל הקיץ להשתקם ולחזור לעצמו בהדרגתיות. ואבוטבול כשיר ובכושר משחק מספיק לכם כקשר אחורי. מה גם שאין לכם אירופה על הראש ולליגה אבוטבול וגם ידין בקישור האחורי מספיקים בהחלט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/09
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    למה אין לנו אירופה על הראש? אולי התבלבלת עם בית"ר...חמישי הבא יש לנו משחק בחוץ נגד גטבורג השבדית במסגרת הליגה האירופית.
    בן-דיין וזנדברג הגיעו בהעברה חופשית, כך שהקבוצה משלמת בהקשרם רק את המשכורת שלהם.
    אני מקווה שיאמר ימכור לנו את פרנסמן בפחות מחצי מיליון דולר, כי העיסקה המקורית הייתה מיליון דולר עבור שכטר ופרנסמן.
    אני לא יודע מה לגבי מצבם של הקשרים האחוריים, אבל גוטמן מחפש 'מציאות', כאלו שלא עולים הרבה או שסיימו חוזה. הפועל לא תיבחן שחקן יקר מידי מלכתכילה.
    אבוטבול הוא לא הקשר האחורי הקלאסי כי אין לו את היכולת לחטוף מספיק כדורים, הוא לפעמים גם נראה מגושם בקטע של ללחוץ על שחקני היריבה או בכלל עבודת ההגנה. החלק החזק שלו הוא החלק ההתקפי, ולכן אני אומר שהקבוצה לא צריכה קשר 50\50, כי נאתכו יועל למלא את המשבצת במידה ויהיה צורך(עד ההחלמה של אבוטבול). וכאשר שי יחלים, אני מצפה שבהתקפה נראה ממנו עדיין את המסירות הטובות, גם אם הוא יהיה קצת חלוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/09
  12. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים. הפועל חייבת קשר אחורי. במשחק נגד חיפה בגביע קולמה וכיאל שיתקו את ביבראס ובדקה ה- 12 הוא נפצע וגמר את המשחק.
     
  13. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אאוץ'! צודק, טעות שלי
    בכל מקרה אני מאוד מחזיק מאבוטבול, אם תרצו הקשר האחורי המודרני. אולי לא הקשר האחורי הקלאסי כמו קינו (להבדיל אלפי הבדלות), אבל משלב כוח, בעיטה מצוינת מרחוק וראיית משחק פנטסטית (איך שזה ששניים מהמוסרים הטובים בארץ נפלו בצד האדום?)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/09
  14. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    ואני דווקא מאוד אופטימי לגבי הקבוצה שלך.
    לפירוק ככל הנראה היא לא תלך, והסגל שלה כרגע אולי אף הטוב בליגה.
    סביר להניח שיצחקי, ברוכיאן ואלבארס יעזבו, אבל הרכב שכולל את בן שושן, ויסה (היה מעולה בעונה החולפת), תמוז (ללא הרבה ציפיות וחולצת הרכב תמוז יכול לשחזר את העונה תחת מזרחי), ורד (שהועדף על פני זנדברג אשתקד), טל, בנאדו (מהבלמים הטובים בליגה בעונה שעברה), גרשון, בן יוסף, קוז'קין ודנין (כשרונות צעירים שיכולים לפרוח), איך שלא תסובב את זה, הוא הרכב מעולה.
    רוב השחקנים שציינתי הם שחקנים צעירים, ומשום שעל הקבוצה, סביר להניח, לא יהיו המון ציפיות מיוחדות, סביר להניח שהקבוצה תשחק מעולה כמו במחצית השנייה של העונה האחרונה תחת עטר.
    במכבי הסגל פחות נוצץ, אבל שוב, כמו לכם, לא יהיו יותר מדי ציפיות ממכבי, והרכב שכולל את בוזגלו, שבחון, יבוריאן, ישראלביץ', טומאסיץ', אבידור, שטראובר, גפני, שפוגנין וצעירים כמו דור מלול ומתן לוטטי הוא הרכב שבלי כל נטל הציפיות של העונה שעברה ועם כדורגל מהנה, יכול בקלות לקחת אליפות (חלילה).
    כמו שכבר אמרתי, אהיה מאוכזב במידה ולא נסיים בין שלושת המקומות הראשונים, אבל גם מקום רביעי הוא מקום מכובד ואחשוב שזה כשלון. מתחת למקום רביעי- בהחלט כשלון.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    פאביו ג'וניור (שם?) שום דבר עדיין לא סגור בבית"ר ורק שנדע בוודאות איך תיראה הקבוצה בעונה הבאה אי-אפשר להשוות אותה לשאר הקבוצות.
    מצד אחד ברוכיאן, יצחקי ואלברז יישארו במידה ואגייאר שם את הכסף ומצד שני הם יעזבו ביחד עם טוטו תמוז והקבוצה תיחלש מאוד.
    מכבי ת"א לא עולה על הפועל ת"א בשום עמדה, הם קבוצה מאוד בינונית מבחינת הסגל בלי בוזגלו שייעדר בחודשים הראשונים של העונה(מגיע לו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_dance.Xxx ).
    אני רוצה לשמוע את התגובה שלך אחרי ואם וכאשר הפועל ת"א תסיים במקום ה-3.
    הנמכת ציפיות זה בסדר אבל אתם ממש מגזימים, אפילו בכותרת הנושא כתוב שגוטמן בונה קבוצה לאליפות.