הפועל ת"א 11\2010: קשטן מאמן, עבאס ועמר דמארי חתמו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏9/7/10.

  1. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן - ברור שרק דביל יספיד או יסכם קריירה של ילד שעוד לא הגיע בכלל לשיא, שלא נדבר על אמצע הקריירה.

    אם אתה שואל אותי, בן סהר כנראה ומראש לא היה השחקן המתאים למעבר הזה וכנראה שהיו שם עוד אינטרסים שהביאו אותו ללונדון חוץ מכשרון (אני זוכר שהיו דיבורים בתקשורת ובפורום של ילדים שאמרו, בזמנו, שסהר הוא שחקן טוב אבל הוא אפילו לא היה הכי טוב בנוער של הפועל).

    יש לי הרגשה (וזו אינטואיציה בלבד!!) שאנחנו נראה את סהר העונה בהפועל ושהוא ייתן שם עונה שתתחיל יפה ותסתיים בינונית לגמרי ושזה מה שדי יסתום את הגולל על כל הספקולציות לגבי מידת הכשרון העצום שהיתה לו.
    מאחל לו שאני מאוד טועה.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    http://www.one.co.il/Article/162049.html

    אם הריאיון הזה אכן נכון, זה רק מראה על האופי של בן סהר שהוא פשוט או אופי לוזרי או שהוא לא מוכן להתמודד מול שחקנים מהרמות הגבוהות ביותר...
     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    המנטליות הישראלית, אוי המנטליות הישראלית המוגבלת והנחותה. אפילו בניון, הילד הטוב מדימונה, התפרץ על המלצר הספרדי שבוע שעבר, בין אם הטענות שלו מוצדקות או לא, אף אחד לא חייב לו כלום. רגשי הנחיתות של הליגיונרים שלנו לא תורמים לנו כבוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/10
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בוא נגיד את זה ככה, אם זה אכן האופי של סהר, דבר אחד אני יכול להגיד לך, גם אם יחזור לאירופה, הוא יכשל שוב. דווקא עכשיו, דווקא בשיא השפל, הוא צריך לבוא לאספניות ולתת את כל מה שיש לו או לעבור לקבוצה בספרד שבאמת רוצה לבנות עליו ולהשתמש בו כחלוץ ראשון. לחזור לישראל זה פשוט התאבדות, ועדיין עם כל הכבוד ל-6 משחקים בליגת האלופות.
     
  5. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    "שחקן שרוצה הבטחה כזאת מראש, נמצא במקום הלא נכון"

    LIKE.

    הוא רוצה לרדת 200 רמות ולבוא להפועל שיהיה לו בכיף גדול, אבל שלא שלא יזיין את השכל בתירוצים.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קיוויתי לבוא הביתה מהעבודה ולראות סיכום סופי על הגעתו של בן-סהר, אך הציפייה לא התממשה. היום קראתי בעיתונים השונים כי בן-סהר מציב להפועל מן אולטימטום לפיו אם הדברים לא יתקדמו ב-24 השעות הקרובות, הוא לא יחכה להפועל, וזה מאוד הכעיס אותי. בן-סהר קצת חוצפן לטעמי - הפועל רודפת אחריו במשך חודש שלם - כל שחקן כבר התבטא כמה במועדון רוצים אותו, גוטמן מחמיא לו שהוא תותח על, וכל זה לא מזיז לא, על-אף שהפועל ת"א הייתה הבית שלו. הפועל חיזרה אחריו גם על-אף ההשתהות הארוכה עם התשובה, ופתאום שהדברים לא מסתדרים מהר, בן-סהר כאילו מפנה לנו עורף. הפועל מגזימה עם הרצון לקבל את בן-סהר בחינם ואני חושב שגם לשלם מאה אלף יורו על השאלה שלו לעונה זה מחיר טוב יחסית(על דה-רידר שילמו יותר ולתקופה של חצי עונה), אך צריך לזכור שהמשכורת של בן-סהר גבוהה מאוד. אני כמובן מקווה שהכל יסתדר ומיום ליום יש לי תחושה יותר טובה לגבי הצלחה שלו בהפועל, אם יגיע, אך אני מאבד את הסבלנות.

    רק דיברתי ו...http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.81926.html http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx בינתיים אין יותר מידי פרטים על העיסקה חוץ מזה שהיא סגורה, אך כמו שאמרתי - מאה אלף יורו על השאלה לעונה זה לא נורא בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/10
  7. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי בן סהר עושה בדיוק את מה שהפועל, בזמן המו"מ שלה איתו, הבהירה לו - לא משנה מה הוא עשה עד עכשיו באספניול, הולנד או טיז אל נאבי - בשבילם הוא גדול. הם רודפים אחריו, גוטמן יוצא בהצהרות אהבה כלפיו, ובן סהר הוא בחור צעיר, ומה לעשות - הדברים עולים לו לראש. לו ולסוכנים שלו. הרי לא משנה מה הוא יעשה בחו"ל (או יותר נכון מה הוא לא יעשה) - עבורו ליגת העל תהיה לנצח קטנה עליו. חזרה שלו עדיין לא קובעת גורלות, הוא עוד יוכל לצאת שוב לחו"ל, אבל נכון לעכשיו הוא יוצא , מקצועית, די פארש עם החזרה (???) לארץ.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אל תאשימו את בן סהר באי הצלחה באספניול, אספניול בדרך קבע בשנים האחרונות קונה שחקנים מוכשרים ולא נותנת להם צ'אנסים, לקבוצה של פוצ'טינו היה את ההתקפה הכי חלשה בליגה העונה ובן עדיין לא קיבל צ'אנסים שלא בצדק, וחלוצים עלובים כמו איבן אלונסו שיחקו למשל.

    בן סהר הוא שחקן בהחלט לרמות של אספניול, הוא צריך את המאמן שיתן לו אמון. בהפועל הוא ישקם את הקרירה שלו, ובקבוצה הנפלאה של גוטמן אין לי ספק שהוא יצליח.

    גם דה-רידר חזר הגיע לחצי שנה ואמר שהחצי שנה עשתה לו טוב מאוד.

     
  9. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל ריקלמה, המציאות בכדורגל היא כזו. יש מאמנים שלא אוהבים שחקנים מסויימים ומעדיפים אחרים על פניהם. אי אפשר לפטור את בן סהר (או כל שחקן אחר לצורך העניין) ולומר שהכל באשמת המאמן שלא אהב אותו. אין כאן אשם, סהר לא הצליח להגיע לאן שהוא רצה או קיווה להגיע. אני לא בקי בתקופה הקצרה שלו בדה חראפ שחאפ, אבל סביר להניח שהוא לא היה נשאר שם עוד עונה גם אם המאמן שלו היה מאוהב בו.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בן סהר עובר להפועל ת"א בהשאלה - בניגוד ליצחקי שאני יכול להגיד עליו שהוא מניה בטוחה, עם כל ההתלהבות מסהר וזה, הבן אדם הוא סימן שאלה בשבילי, גם אם יבקיע חמישייה נגד אקטובה, זה לא ירשים אותי כי לא בשביל לנצח את אקטובה הוא הובא, הוא בא בשביל שישה משחקים בליגת האלופות, ושאף אחד לא יגיד לכם אחרת, הרי גם בלעדיו הפועל היתה מסתדרת מצוין בליגה, בדיוק כמו שהסתדרה בלעדיו בשנה שעברה, וגם בלי יבואה.
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לפי דעתי עושים יותר מדי מבן סהר... הרבה בגלל שזה בן סהר. אז הוא עבר לצ'לסי, היה בסגל המורחב, ראה פה ושם דקות בסיבוב השלישי בקארלינג קאפ ומאז עבר מיליון קבוצות ושיחק מעט. זו לא חוכמה לעשות את כל הדברים שהוא עשה אבל בקושי לשחק. ממש מעניין אותי לראות איזה בן סהר נראה כי כרגע מלבד השם והרזומה שלו אנחנו לא יודעים הרבה כרגע.

    מה שכן, על הנייר לפחות, חוד שכולל את איתי שכטר ובן סהר ומאחוריהם נמצא גילי ורמוט, פשוט מפחיד. אבל שוב, זה רק על הנייר, צריך לחכות ולראות איזה בן סהר נקבל כאן בארץ. אבל לצערי גם ככה ורמוט ושכטר מספיק מפחידים ביחד, גם בלי סהר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/10
  12. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    אני אגיד משהו אחד בנושא למרות שהדיון הזה יותר מתאים לפורום ישראלים באירופה.
    חוץ מזה שבאירופה יש תנאים יותר טובים בגילאי נוער, היתרון הכי גדול שאתה מקבל זו נקודת
    הפתיחה. בן סהר קיבל הזדמנות בליגה האנגלית, בהולנדית, ובספרדית. הוא לא הצליח ועכשיו
    הוא חוזר לליגה הישראלית כשחקן בכיר (בהשאלה). וכמובן תמיד היה שחקן בכיר בנבחרת.
    כל זה לא בגלל שהוא הראה יכולות יוצאות דופן על המגרש, אלא מכיוון שהוא יוצא צ'לסי. וזה נכון
    להרבה תחומים בחיים, לא רק כדורגל. ההזדמנות והחשיפה גדולה הרבה יותר. שחקן שגדל בארץ
    צריך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להגיע לקבוצות שסהר שיחק בהן, אפילו אם מבחינת יכולת הוא
    לא פחות טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/7/10
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הוא בא בשביל להביא להפועל עוד אליפות, גביע ואחר כך ליגת האלופות. הפועל לא קבוצה שצריכה ומסוגלת לבנות על רבע גמר ליגת האלופות(למרות שעם הגרלה טובה היא כן יכולה אבל זה לא משנה), המטרה זה אליפות וגביע קודם כל, ליגת אלופות זה בונוס. העפלה לשם היא בגדר חובה לנוכח ההגרלות, מה שיבוא אחרי זה זה הבונוס- עם הגרלה טובה הפועל גם יכולה לעבור שלב, היא הוכיחה את עצמו באירופה בעונה שעברה.

    הפועל לא יכולה להחזיק בסגל שלה 2 וחצי חלוצים שהיא מתמודדת ב3 חזיותות, בן סהר הוא תוספת ענקית כי אף אחד לא מבטיח ששכטר לא יפצע ולבנות על להלא זה לא רציני.

    בן סהר הוא כשרון ענק שעדיין לא פרץ, צריך לזכור שהילד הזה רק בן 20 וכל העתיד עוד לפניו, באספניול הוא לא קיבל מספיק הזדמנויות ושקיבל הוא כן הבריק, הקבוצה שלו עברה עונה זוועתית ופוטצ'טינו הוא ממאמן חסר ניסיון שלא מאמין יותר מדי בשחקנים שלו, עקבתי אחרי בן והוא לא האשם העיקרי באי הצלחה שלו באספניול.

    בן יכול לעשות עונה טובה בהפועל, לחזור לאספניול ולקוות שפוצ'טינו כבר לא יהיה המאמן אלא מאמן יותר טוב שיתן לו צ'אנסים, בן סהר שווה מקום בקבוצח אמצע טבלה בליגה הספרדית, תאמינו לי עם שחקנים כמו איבאן אלונסו משחקים בהרכב גם הוא יכול.

    יש לו נתונים מצויינים, הוא פיזי, חזק, מהיר, כושר פריצה, סקורר- כל מה שחלות צריך, רק צריך את המקום כדאי לפרוץ, אין כמו הפועל בשביל לעשות את זה.
     
  14. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובן סהר היה בצ'לסי. יש שחקנים שגירדו את קצה הספסל בקבוצות קטנות יותר באנגליה, גם בבלגיה, והם חוזרים כשחקנים בכירים. יש תמיד מי שיתהה אם הליגה הבלגית שווה משהו, אבל כמו שאמרת - השם והמסורת עושים את שלהם. מאמני ישראל לא עיוורים, הם יודעים מה קורה במדינות אחרות, איך נראים האימונים, איך מושקעת מחלקת הנוער, ובהמלצתם משקיעים הבוסים לא מעט כדי להחזיר את בוגרי אירופה לליגה הישראלית.עד שלויטה לא עבר לקבוצת תחתית בהולנד אף אחד לא התייחס אליו. עכשיו פתאום הוא אחד מנקודות האור היחידות בשוק חסר השוערים בארץ. עורך דין מהרווארד יקבל בדרך כלל יותר הצעות וירוויח יותר מעורך דין בוגר מכללת שערי משפט.
     
  15. שגיא Guest

    עונת מאוד קריטית עבור בן סהר. בכלל, כל שחקן שחוזר לארץ מאירופה מסתכן בכך שיהיה לו אולי יותר קשה אחרכך לחזור לשם. עונה פושרת של בן סהר תוריד את רף ההתעניינות שלו (שממילא כמעט ולא קיים אחרי העונה האחרונה) ואולי תשאיר אותו להתבושש פה בארץ עוד כמה שנים. מצד שני, אין ספק שעל הנייר מדובר בחיזוק מאוד משמעותי שעד עכשיו למעשה עוד לא נבחן לאורך זמן כששמו נוצר בעיקר בתחילת הדרך בעקבות המעבר לצ'לסי.