הפועל ת"א 2018/19 - האימפריה עוד תחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,234
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    אני חושב שהפועל צריכה לסיים במקום הראשון בפלייאוף התחתון. עם היכולת שהיא מציגה מתחילת העונה (כמובן שהיו כמה משחקים הרבה יותר חלשים) ירידת ליגה לא דבר ריאלי מבחינתם.
    גם בפלייאוף העליון הם היו נותנים תוצאות יפות לדעתי.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני כן רואה את הפועל מסוגלת להוציא איזה תיקו הירואי נוסף בדרבי, איכשהו(ולהפסיד בדרבי הבא) ואפילו לנצח, אבל בטח לא סוס שחור או משהו שקרוב לזה. המספרים של הפועל מחביאים את זה אבל רפואה משחק די התקפי בכל משחק חוץ מהדרבי, גם נגד באר-שבע היינו התקפיים, תראו איפה המגנים עומדים לצורך העניין. מבחינתי בשלב ראשון לנצח את אשדוד בבית במחזור הקרוב אחרי שתי תוצאות תיקו מאוד מתסכלות מולן, ה-0:0 עם ה-30 בעיטות לשער וה-1:1 בי"א, בעיטה בדלי כשכבר הובלנו, ולברוח אחושרמוטה מהתחתית.

    להגיד לך את האמת? אני לא רוצה לראות פתאום התעוררות של עאבד וזקרי עם חמישה-שישה גולים או משהו כזה, הם משחקים מתסכלים, בלי שכל, אחד גם לא נלחם, להישאר עם שניהם בעונה הבאה זה אסון ואני מודע לכך שאין ביכולת הכלכלית שלנו לרכוש שחקנים טובים. הכי חשוב שרפואה ימשיך.

    הלאה: זה הזמן שכל קבוצה מנסה לדחוף קדימה את השחקנים שלה לקראת הזימונים לנבחרת. לבקוביץ' יכול להיות בסגל, לקס זו הזיה, לא פחות מכך, שחקן רך ולא משמעותי. ספורי? קודם שימשיך ככה. גוטליב לא מתאים, עם זימון של דגני אין לי בעיה אבל לטעמי לא יקרה.
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    לבקוביץ' דגני וגוטליב בהחלט צריכים להיות בתמונה, גם כי שלושתם בכושר טוב ובעיקר כי מצבת השוערים והבלמים הישראלים עצובה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה דברים:

    - המועדון נוהג בחוכמה, ומחמאות לאחים ניסנוב, והפועל מוכרת מינוי מנויים לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. בממוצע, כרטיס למשחק יעלה 45 שקלים. הפועל בונה על משחק הבית נגד בית"ר ירושלים כאטרקטיבי ומושך קהל, ואולי תגיע כמות יפה של קהל כבר נגד אשדוד במשחק בו הפועל תוכל לעשות צעד גדול לעבר הבטחת ההישארות, לאחר שני הנצחונות הרצופים.

    - קצת נתונים על ההגנה של הפועל ת"א העונה: לאחר ההפסד של בני יהודה אתמול, הפועל מציגה את ההגנה השנייה בטיבה בליגה עם 23 ספיגות בלבד. הפועל שמרה על שער נקי כמעט במחצית ממשחקיה - 12 מתוך 26| ספגה שער אחד ב-7 משחקים| ספגה יותר משער אחד ב-7 משחקים.
    אפשר לומר 'ההגנה הטובה בליגה', בליגה נורמלית בלי מכבי, וזה קורה למרות שהפועל רוב העונה כן שיחקה התקפי(שיטת המשחק, כמובן, לאו דווקא כבשנו). יש תמימות דעים על הרצון להשאיר את הרביעייה הבאה: עידן כהן-דגני-גוטליב-פירסמן, כאשר יש גם סיכוי גבוה שגוטליב יעזוב בקיץ, אחרי סיבוב שני טוב.

    - הפועל מימשה את האופצייה על עמנואל בואטנג שהפך לשחקן הרכב די קבוע אצל רפואה. שכרו של הקשר ימשיך להיות צנוע והוא יטפס משנה לשנה. אופיר חיים היה הראשון ששיתף אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/3/19
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום לפני 17 שנה: הפועל מנצחת 1:0 את מילאן ברבע גמר גביע אופ"א במשחק בניקוסיה, "משחק בית" שהועתק בשל המצב הבטחוני בישראל. אחרי צ'לסי-לוקומוטיב-פארמה, גם מילאן סבלה מהאדומים. יוסי אבוקסיס הרים לרחבה וקלצ'נקו שלח וולה נהדרת לרשת של אביאטי בדקה ה-31 הקסומה. את הפועל ליוו לא פחות מ-2000 אוהדים ביציע ובגומלין בסאן סירו הגיעה כמות כפולה. זה היה משחק שביעי בו הפועל שומרת על שער נקי והיא ניצחה לפחות פעם אחת כל יריבה גדולה.

    בסיקור של 'ידיעות אחרונות' כתבו אז: "אפשר להגיד שכבר התרגלנו. הפועל תל אביב שוב עשתה זאת בגביע אופ”א, הפעם מול מילאן. האדומים מתל אביב ניצחו 0:1 את מילאן הגדולה, בתום המשחק הראשון בין הקבוצות..."

    ההרכב: שביט אלימלך, אילן בכר, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, גאבור הולמאי, דניס אונישנקו, אישטוואן פישונט (סלים טועמה – 69), סרגיי קלשצ’נקו (פיני בלילי – 81), מילאן אוסטרץ.


    ******
    ניצחון שלא מספיק הוערך ועם בלומפילד מלא והזלזול מצד מילאן אולי היינו משיגים יתרון מבטיח. בגומלין ספגנו משגיאה של שביט האדיר וגם שער עצמי אם כי היינו עייפים כבר. מסע מרגש שלא יחזור. זה היה ההפסד הראשון שלנו באירופה אשכרה באותה עונה. חוליית ההגנה הטובה בהסטוריה של הכדורגל הישראלי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום שאחרי הניצחון על מ.ס אשדוד:

    https://img.wcdn.co.il/f_auto,w_700/2/7/3/1/2731784-46.Xxx

    - הפועל מחברת ניצחון שלישי ברציפות לראשונה מאז עונת 2013/14, וכובשת 12 שערים, כמעט 1/3 משעריה במשך כל העונה. הפער מהקו האדום עומד על 12 נקודות ואפילו המאמן קובי רפואה הודה מול המצלמות לאחר המשחק - "הבטחנו כמעט בוודאות את ההישארות בליגה, אני חושב שכן".
    - עוד במסיבת העיתונאים, רפואה הזכיר את המשחק נגד אשדוד בסיבוב הראשון ואמר שתוצאה כמו הערב (אתמול) הייתה משקפת את אותו משחק. "הפועל שיחקה כדורגל טוב כל העונה אבל הכדורים לא נכנסו והלחץ פגע בנו".
    - "אם קובי לא מפוטר - הפועל הייתה בפלייאוף העליון", אמרו בהנהלה, ועידן כהן הוסיף - "ראו את האיכות שלנו בהרבה משחקים. הכל התחבר רק בסוף העונה אבל אני שמח שהתחבר".
    - החלוץ ואלסקסיס כבש בשעה טובה את שער הבכורה שלו בהפועל ת"א, במשחקו השמיני בקבוצה, והוא זה שפתח את הדלת לשערים ולהצגה. אחמד עאבד כובש שלושה מחזורים ברציפות.
    - מלך השערים של הפועל ת"א העונה: רמזי ספורי עם שישה כיבושים בליגה. עד המחזור ה-16, במהלך הניצחון נגד בני סכנין, לא היה לו אף שער.
    - נוהל חדש בהפועל לאחר המשחקים - צילום החגיגות בחדר ההלבשה, והנה זה הפעם:

    *******

    המטרה החדשה: המקום השביעי, לראות קצת חיוכים ולסיים את העונה בטעם טוב. מבחינתי ניצחון נוסף על בית"ר, הפעם במושבה - זה Must.
    לא להסתנוור: בשנה הבאה שוב יהיו ציפיות ולחץ, עד סוף העונה לא בכל משחק ניתן בראש אבל שלא ייטעו וישאירו את שחקני ההתקפה הלא טובים האלה. גם זקרי וגם עאבד זה יותר מדי, ויש את גנדה שנותר בחוץ לאחרונה, ושחר הירש שהוא מעט בינוני, ועוד ועוד ועוד.
    תנו לקובי לעבוד: אני מאוד רוצה לראות את ההנהלה שמה את מבטחה בקובי ונותנת לו חוזה של יותר מעונה אחת, שיבוטל רק אם הפועל יורדת ליגה. שייתנו לו לבחור את השחקנים שהוא רוצה בקיץ ויצרפו שחקן אחד נורמלי. שיוציאו יותר משקל מהכיס. הוא מאמן טוב
     
    Jakur אוהב/ת את זה.
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עונה מוזרה.
    מרגיש שבתכלס היינו אמורים לסיים בפליאוף העליון את העונה הזאת.

    טוב שזה הלך בשבועיים שלושה האחרונים לכיוון הזה והלחץ של ירידת ליגה נגמר.
     
  8. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,234
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    בלי לזלזל חס וחלילה בחדרה, הפלייאוף העליון היה יותר מעניין עם הפועל תא בפנים.
     
  9. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    לא חשבתי שאפרגן להפועל בעונה כזאת. היא משחקת משוחרר וקובי רפואה עם כמה שהוא אפור וקלישאתי מגיע לו מילים טובות.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בליגה נגד חדרה עשינו ותיקו והפסד.
    בגביע הפסדנו להם בבית.

    אין לנו לגיטימציה לספר כמה לנו מגיע ולהם לא.
     
    abcd ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. מאז שרפואה חזר הפועל עם 60% הצלחה: 5 נצ', 3 תיקו ו-2 הפ' ועם 21 שערי זכות. חןץ ממכבי, הריצה של בלבול, נתניה ואולי באר-שבע - יש לנו מאזן מעולה ושיחקנו נגד כל החזקות כולל ובעיקר הדרבי. רפואה בסדר גמור.
    2. לא אומר שהפועל חד וחלק ראויה לפלייאוף עליון אבל לא רק נגד אשדוד בתיקו ההוא פישלנו והחמצנו, גם חדרה במשחקים 2 ו-3(גביע) שדדו אותנו
    3. סתם השוואה מעניינת - בזמן שרמזי ספורי באנקר בהרכב ושיחק הכי הרבה דקות משחקני הקישור ומעלה, לוקח מנהיגות והתקדם, השחקן הכי טוב בהפועל, וכל זה אחרי שהיה לו קשה ממש עם הקהל וסבל מחוסר ביטחון - שגיב יחזקאל, מי זוכר אותו בכלל? איפה הוא משחק? מתי הבקיע פעם אחרונה?
    4. החשש שלי לצד הכיף שיש גולים, שהפועל תפרק עוד יריבות בפלייאוף ושישכחו מזה ש-20 מחזורים זו הייתה עונת סבל עם שחקני התקפה עלובים ושכולם יישארו. מצד שני אין לנו כסף להשתדרג אז נקווה שדמארי יתרום מעט ושעאבד יהיה טוב בעונה השנייה. אולי לשם שינוי בלי מהפכה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    בספורט1 כתבו שבהפועל מרוצים: עומר דמארי עשוי לשוב לאימונים בשבועיים-שלושה הקרובים ויהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה. כתבו שבהפועל עוקבים אחריו מקרוב. כזכור דמארי גמר את העונה בשל פציעה בברכו.

    ******
    אני לא מנתח בצורה קרה, תרתי משמע, ושמח מאוד על החדשות. כאב לי על העונה שלו. להפועל אין כסף גדול לשינויים מה גם שהסקאוטינג שלנו לא מדהים. יש את ואלסקיס והירש והייתי שמח למשהו טוב מהם, לחלוץ נוסף שיקודם מהנוער וגם דמארי שלא היה טוב אבל לא נתנו לו טיפול רפואי ראוי וגם סבל משחקני התקפה נוראיים לידו.
     
  13. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    שדמארי נפצע אמרתי שזה יעשה טוב להפועל ואכן זה עשה. לא בטוח שחזרה שלו תועיל להפועל ת'''א.
     
  14. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,234
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    מסכים. מה שלא שבור אל תתקן.
    אבל אם הם רוצים שם להסתמך על החמצות מסמרות שיער זו הבעיה שלהם.
     
    Jefecito אוהב/ת את זה.
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    גם אם תחבר את כמות השערים של ולאסקיס ומוליץ' שהיו החלוצים שלנו בהעדרו של דמארי - אז לדמארי יש יותר גולים העונה. והוא שיחק פחות מהם מן הסתם.

    הצעד המתבקש לשנה הבאה הוא להביא חלוץ נורמלי ושדמארי יתחרה איתו על מקום בהרכב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.