הפועל ת"א 2019/20 - איצטדיון חדש, מאמן חדש, בעיות ישנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏17/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לקחת את הפועל ת"א היום זה לא כמו לקחת את בית"ר ירושלים בקיץ שעבר לדוגמא, הפועל עם מיתוג בשפל אחרי עשור כושל מקצועית, נכון שבלומפילד הוא נקודת אור אבל הנקודה ברורה. מעבר לכך מרחף סימן השאלה של הפירוק ובעלים שלא רוצים באמת למכור וגם לא יכניסו את היד לכיס לעולם אפילו לא מעט.

    טביב בא בזמן נכון והריח את הפוטנציאל והבעלים הכי טוב שהיה לנו כנראה הוא סמי סגול (אחרי שתאומים ואורנשטיין הצילו אותנו ב-1996/97). אגב, מהמעט שקראתי בתור ילד - הפועל סיימה את המסע ההיסטורי באירופה ב-2001/02 עם הפסדים גדולים משום שהלכה לקראת הקהל אם זה באוניות, טיסות ועוד. מעבר לכך אסור לשכוח גם משהו לחובתו של סגול כמו הקפאת שער הדולר\ווטאבר באמצע עונת 2002/03 מה שהשפיע רבות. המועדון החל באמת לגסוס ב-2012.
    אני חושב שזה מאוד לא מסובך להיות טוב מהניסנובים, הם חושבים שהם יודעים לנהל וכל ההחלטות הפוכות - כאילו בכוונה, ולא שמים שקל. גם אני יכול
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,108
    נתחיל מכך שהקהל של הפועל לא אמור להרחיק אף אחד. לא הקהל של בית״ר בעונה שעברה, ולא הקהל של ב״ש בזמנו, היו עם תדמית ציבורית יותר טובה מזה של הפועל (ההפך הוא הנכון האמת). אם ירצו לשווק את הקהל של הפועל בצורה חיובית, זה פשוט מאוד וכל אחד יכול לעשות זאת.

    הניסנובים יכולים לזיין בשכל עד מחר. כרגע הדבר היחידי שטיפה אטרקטיבי לרוכש זה הקהל של הפועל ולא שום דבר שהם עשו. לדעתי הפועל של עכשיו במצב יותר גרוע מהימים הכי שחורים של כבירי.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני ציפיתי אחרי הבוקס הזה לפנים - מאה מיליון ש"ח פירוק, וירידת ליגה (לא שאני מתלונן - הגיע לנו, מינוס 9 נקודות זה נראה לי אפילו עונש מגוחך) - שבנקודת הזמן הזו נהיה במקום הרבה יותר טוב מכל הבחינות - סגל שחקנים, שאיפות ומטרות, האווירה במועדון וגם החובות. מי יודע עד מתי יימשך המשפט הזה מול אופ"א ואיך נצא מזה בכלל. הקהל של הפועל הוא לא הבעיה העיקרית אבל היו אירועים שהייתי מוותר עליהם, אני לא קובע את דעתי לפי השטויות של הניסנובים. נקודת האור היחידה היא הנאמנות של הקהל וכמובן בלומפילד הרי יש פוטנציאל לקהל גדול גם אם לא במימדים של מכבי\בית"ר\חיפה.

    חוגג בא לבית"ר כמתנה משמיים ויש לו הרבה כסף, אני אסתפק גם באחד כמו מוני הראל שלא היה לו מעולם כיס רחב והוא היה אפילו אוהד אבל כן שקול לעומת כבירי האידיוט. בקיץ 2005 אחרי עונת האשפתות - החזירו את קשטן, הגיעו ברוך דגו, אליניב ברדה, וואליד באדיר וגילי ורמוט בין היתר.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני כרגע אסתפק גם בזה שהמשתמש ראוליטו ינהל את הפועל במקום הכושלים האלה.

    ראוליטו, אצלך הפועל היית מביאה חלוץ במחזור 4? אצלך היו עושים עסקה מושחתת עם דודו דהאן ומביאים חלוץ מוייטנאם? אצלך קובי רפואה היה מפוטר?

    הדבר היחיד שזהה בין הניהול של הכושלים האלה לניהול שלי ושל ראוליטו זה שבשני המקרים הבעלים לא ישים שקל מכיסו.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    למה את כל ההצגה הזו על 'אמונה עיוורת במאמן' לא עשו עם קובי רפואה? למה הוא לא קיבל חוזה לחמש שנים? מאמן שהיה מחובר למועדון ולקהל, תחתיו הפועל נראתה כמו קבוצת כדורגל (ב-2013/14 לא היינו קבוצה, היו לנו את גילי ורמוט ובעיקר עומר דמארי וממש לא עמדנו בציפיות) שיודעת מה היא רוצה מעצמה וכזו שעם עוד קצת ליטוש יכולה לחזור לצמרת. כי לקובי יש חרא של יחסי אנוש? כי הוא מעביר מסרים בתקשורת? כי הוא לא בובה? אני בטוח שכל שחקן תפס את הראש אחרי שפוטר. אני לא מצפה מהם להבריק, להנחית פה שחקן רכש יוצא דופן, לא יקר ולא זול, אבל לפחות שלא יעשו נזק. אם הפועל הייתה בידיים שלי? מכין תוכנית מגירה לעזיבתו של גוטליב - קוראים לתוכנית הזו דוד מתיאוס שהיה שחקן חופשי, את בוזגלו אולי הייתי מביא אבל גם את לוסיו וקאניוק. אני בטוח שאצל קובי גם עאבד לא היה עובר את ההתעללות הזו.

    וכן ברור לי שרפואה הוא לא מוריניו אבל אף מאמן גדול לא היה רוצה לבוא אלינו וכמובן שעצם הובדה שיש אוהדים שכותבים שהוא הצליח זה מוכיח עד כמה המועדון הזה התדרדר אבל הכל יחסי. מניח שעם קובי על הקווים זה היה מתחבר ואולי עם קצת יותר מזל שלא היה בעונה שעברה - יכולנו להילחם על הפלייאוף העליון. בוזגלו לדעתי הוא לא טעות, אבל כל הזרים האלה בשקל וחצי - בהחלט כן (אז מה אם בואטנג הוא בסדר) וגם אלטמן ואינברום.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אה, וואלה, משהו פה מסריח?
    מה אתה חושב שאולי מדובר פה בעסקה מושחתת זה צמד האחים יחד עם סוכן הבית דודו דהאן?

    לההה לא נראה לי.
     
  8. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    נתק מוחלט בין ניסו אביטן ועומר דמארי

    מעניין איך זה תמיד קורה שמגיע מאמן שהיה בעברו כוכב בקבוצה ותמיד הוא מוצא את אחד ממובילי הקבוצה כבעייתי ומנסה לנדות אותו -
    לנדאו- אבוקסיס
    איווניר - אלברמן
    רוני לוי - בניון
    קלינגר - נמני ובנין
    לוזון (ללא עבר בבית"ר) - ערן לוי
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    לא חושב שאפשר להאשים את ניסו בנושא דמארי. הוא לא מתאים לשחק יותר בליגת העל.
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    1.לא מסכים שלדמארי במצבנו הנוכחי אין מקום על הספסל.
    2.גם אם שחקן לא מתאים, למה זה לגיטימי שהמאמן יתעלם ממנו ולא יודיע לו פרסונלית על מהלכים כמו לקיחת סרט הקפטן והוצאה מהסגל למשחקים?
    3.גם אם דמארי בן זונה גדול שעשה דברים שמצדיקים את היחס הזה מאביטן - איך מאמן שנמצא בקבוצה ארבעה חודשים ועוד לא יצר את החיבור לשחקנים, חושב שזה רעיון טוב לצאת ככה מול אחד השחקנים החזקים בחדר ההלבשה? כמו שאומר המשפט, "אל תהיה צודק, תהיה חכם". וניסו בטוח לא יוצא חכם בסיטואציה הזאת.
     
  11. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    עזוב אוהדי הפועל תל אביב, זה לא שאלונה ברקת אהדה את הפועל באר שבע או שחוגג אהד את בית"ר ירושלים.
    אבל למצוא איש עם מאות מיליונים או מיליארדר שמטורף על כדורגל זה סיפור בפניי עצמו.
    הייתי מנסה במקום הניסונובים לעניין את איזי שירצקי ברכישת המועדון.
    גם לעזוב את קרית שמונה, גם להגיע למועדון עם שם.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכל יחסי, בכל קבוצת כדורגל, איזה שחקנים טובים יותר יש לנו? כאלה שהגיעו לפני דקה וחצי? ואל תגידו לי 'שחר הירש!' אני מחבב אותו אבל הוא חלוץ ליגה לאומית. עומר דמארי חלש פיזית אבל שחקן חכם, איך הוא יוריד חלודה וייכנס לכושר משחק אם לא ישחק? עזבו הרכב, הוא חייב להיות ב-18 שלנו. אני שומע כל מסיבת עיתונאים וזה אותו החרא מחדש, לא מבינים שהבעייה היא לא התוצאות - נניח שנגד אשדוד לא הגיע לנו להפסיד - אלא היכולת. הצגנו משחק אחד טוב מתוך חמישה, ועדיין לא פגשנו יריבות חזקות באמת חוץ מאחת.
    אני גם חושב שניסו מנסה לעשות כאן שריר כביכול והנה הוא מקבל אפשרות מההנהלה לקבוע דבר אחד בקבוצה כי בשאר הוא לא קובע.
     
  13. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    לא עדיף כבר להריץ ילד מהנוער?
    דמארי לא מסוגל לעשות שום פעולה חיובית,אפשר להבין את ניסו שדוחק אותו. מקצועית הוא לא מתאים,והמעמד שלו בקהל רק יפגע בו בעתיד.
     
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אין חלוץ מבטיח בנוער.
    אין ממש הבדל בין הירש לדמארי, חוץ מזה שדמארי אחרי פציעה ויש תקווה שהוא יצליח לשחזר בקצת את הדברים הטובים שהראה לאורך הקריירה.
    ניסו יכול לא לרצות את דמארי, היה לו את כל הקיץ לעמוד על שלו ולדאוג שדמארי לא יהיה בסגל. כל עוד דמארי בהפועל, ניסו בחר בדרך הכי גרועה לטפל בסיטואציה. כמו שאמרתי, עוד צעד גדול בדרך לאיבוד חדר ההלבשה.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל ת"א יוצאת למשחק חוץ נגד הפועל רעננה היום (19:45, שידור ישיר בספורט4), משחק שכתוב עליו במקרה הטוב תיקו, כמו במחזור הסיום של עונת הירידה (למרות שגם ככה זה לא היה עוזר לנו).
    - התלונה הקבועה על כך שעומר דמארי לא בסגל - יש לנו חלוצים כאלה גדולים ושכחו לספר לי? מה יקרה אם יעלה לרבע שעה?
    - מאור בוזגלו גם כן לא בתמונת ההרכב, אם שחקן כזה על הספסל זה כביכול גורם לזעזוע אבל הלו, אין שחקנים טובים ממנו, הדקות היחידות של שחקן כדורגל העונה בהפועל היו ממנו במשחק נגד אשדוד. בהקשר זה, לא חושב שהפועל לא נלחמת, הקבוצה פשוט אבודה.
    - אני תוהה מתי עומרי אלטמן יפסיק לדבר ברשתות החברתיות ויתחיל לדבר על המגרש, כמה נחכה לשער בכורה שלו?
    - חבל שאוראל דגני לא יכול לשחק, ככה אי אפשר לצוות את אבו אביד כמגן ימני ולגרום לשינוי כלשהו, עידן פתח חלש את העונה.

    חייב לשתף כאן במשהו, אוקטובר 2013, חזרתי ממדריד לאחר הטיסה הראשונה שלי לסנטיאגו ברנבאו, אחרי דרבי גדול בליגה וההמנון המצמרר של ליגת האלופות - זה היה המעבר הכי קשה בהיסטוריה - למשחק בשבת בצהריים נגד הפועל רעננה ומנחם קורצקי. דווקא הגיע הרבה קהל, הפועל ניסתה אבל זה נגמר בתיקו 0:0. זו העונה האחרונה בה היו ציפיות מהפועל, עם ורמוט שחזר לקו הבריאות, עם שכטר שחזר מחו"ל, עם דמארי. מאותו משחק בערך, מאותה עונה, אני כבר לא מאמין שהקבוצה הזו מסוגלת לתת גול אלא רק להניע את הכדור לרוחב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.