הפלייאוף מתחיל: מכבי חיפה מפסידה, הפועל ת"א מנצחת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏21/4/11.

  1. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    Mellow29, לצורך העניין יש לי תחושה שאתה מאוד ציני כלפי התרומה הבאמת אדירה של ניר דוידוביץ' למכבי חיפה. לצורך העניין יש לי תחושה גם שאתה חי בשנות ה-60 אם אתה חושב ששחקן כדורגל כלשהו שם את המועדון לפניו, ככה שלבוא בטענות כלפי קטן ודוידוביץ' אתה לא יכול.
    בעניין המקצועי, ניר דוידוביץ' הוא השוער הישראלי הכי טוב בארץ (אניימה הוא זה שגרם לי להוסיף את ה"הישראלי" במשפט שם). מספר הנקודות שהוא הביא לקבוצה גדול פי כמה וכמה ממספר הנקודות שהוא לקח, אבל אם אתה רוצה להסתכל על הכדורגל בשחור ולבן אז היו צריכים להוציא להורג את ניר אחרי מאלמו. למזלנו, את מכבי חיפה מנהלים אנשים הגיוניים שמסתכלים על התרומה של דוידוביץ' לאורך זמן ולא באופן נקודתי.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    קטן מחרב את סיכויי הקבוצה לאליפות כבר עונה שנייה ברציפות.
    זה פשוט חוסר סבירות מובהק לבנות עליו שוב בפליי אוף כשהוא לחלוטין לא כשיר. אני באמת לא מבין מה אלישע חושב לעצמו. מילא תכניס אותו ב- 3:0 מתוך כבוד.
    יניב "אבי נימני" קטן.

    עוד לא נולד השחקן שיהיה יותר חשוב מהמועדון הירוק.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608

    אני לא כל-כך ציני כמו שנדמה לך. אני באמת חושב שראוי לארגן לניר איזה משחק פרישה יפה, לתת לו חולצה ממוסגרת שיתלה בבית וגם לשלב אותו במערך ההדרכה במועדון, בנוער או כעוזר למערך הסקאוטינג של חרזי. אני לא מציע לזרוק אותו מכל המדרגות, חס וחלילה, כמו שאני חושב שמכבי ת"א למשל צריכים לעשות לשטראובר...
    אני לא בא בטענות לדוידוביץ' וקטן, סתם הזכרתי את זה כי לאנשים יש נטייה להגיד שהנ"ל שמים את עצמם לפני המועדון ומקריבים את הבריאות שלהם כדי לעזור לו. אני טוען שזה לא צריך להיות כך, הם צריכים לדאוג לעצמם קודם כל - אבל שלא ישתמשו במנטרה הזאת של "המועדון יותר חשוב ממני" כדי לתרץ החלטות שהם מקבלים.
    זה לא משנה כמה נקודות הוא הביא בעבר, ואני גם לא מתייחס לטעות שלו ספציפית פה או נגד מאלמו כשהוא היה יותר צעיר ויותר בריא (הרי טענתי שכבר מתחילת העונה היה ברור שצריך למצוא לו מחליף, אני לא מתיימר לחזות טעויות שלו בעתיד) - השאלה היא האם מכבי חיפה כמועדון צריכה, אם נשאיר את הסנטימנטים בצד, לבנות על ניר דוידוביץ' כשוער ראשון. צירוף של היכולת שלו בשנים האחרונות (בעיקר היציבות) והמצב הבריאותי שלו (הברכיים והכתפיים שלו עשו בעיות עוד לפני עשר שנים, ומאז הוא לא נעשה צעיר), מביאים אותי למסקנה שאי אפשר לבנות עליו כשוער ראשון. אם הוא רוצה, אני חושב שמגיע לו הכבוד לעזור לצוות המקצועי לבחור את מי שיירש אותו באפודה הראשונה. אם לא, צריך למצוא דרך להיפרד ממנו יפה. אבל לא להגיע למצב שבחודש ספטמבר מגלים שהוא יחזור רק בינואר ועד אז נסתדר עם אמיר אדרי - כי זאת לא התנהלות מקצועית.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    הפאניקה הזאת הייתה אצל השחקנים בצורה כל כך בולטת, חמד שאחוז ניצול המצבים שלו היה קרוב למושלם מאז חזר להרכב, פתאום פעמיים ממצבים של 100% גול לא מצליח לפגוע אפילו במסגרת. אין לי טענות לרפאלוב כי הוא ניסה, הבעיה הייתה שבגלל החילופים הנוראיים האלה לא היה לנו מרכז שדה. כבר היה עדיף את גאדיר עם המהירות שלו והעייפות של שחקני נתניה, מאשר גולסה החלוד.

    כל העונה אנחנו מדברים על זה שכשיגיע המאני טיים מול הפועל בקרית אליעזר, המבחן שלנו יגיע. בזכות התצוגה היום גם תיקו בשבוע הבא יהיה טוב להפועל, מה שאומר שהפעם באמת כל תוצאה מלבד ניצחון תשאיר את הפועל במקום הראשון בטבלה. האמת? אם נספוג מול הפועל, אני לא רואה אותנו עושים מהפך, בטח שלא כשאניימה יחזור לשער של הפועל וייתן את משחק חייו.

    לגבי דוידוביץ, ויכוח מטומטם ומיותר. זה כבר ידוע שהוא יישאר בקבוצה עד לסוף העונה הבאה, שם נגמר לו החוזה ואז הוא גם ייפרוש ויעבור לתפקיד בצוות המקצועי במועדון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/4/11
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אחרי שקריית שמונה הורידה הילוך קצת בתקופה האחרונה, נתניה הפכה ללהיט של הליגה. פשוט כיף לראות אותם.
     
  6. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    אלישע לוי שוב הוכיח שקרבות הצמרת גדולים עליו. חילופים מוקדמים מדי שיצרו פאניקה, ושיבשו לחיפה את המערך, (להוציא בלם דקה 65? בשביל מה?), העלאת שחקנים בעלי כושר גופני בסימן שאלה (קטן, גולסה, מסיללה שלא בטוח שהיה כשיר ל90 דקות), בכלל לא נראה שנלמד שום לקח מהתיקו בקופסא לפני ימים אחדים בלבד.
    כל עוד אלישע על הקוים, מכבי חיפה תהיה בנויה על התלהבות, ועל יכולת אישית של שחקנים. זה יכול לעבוד כמו בדרבי החיפאי, וזה יכול לקרוס כמו היום. לקראת שבוע הבא אני פאסימי, מלבד משחק האליפות בעונת 08/09, וצמד המשחקים מול זלצבורג, אלישע תמיד נכשל במשחקים גדולים.
    ומשפט על דוידוביץ'- למרות הטעות, השוער הכי טוב שחיפה יכולה להרשות לעצמה, לכל מי שמציע לתת את המושכות לרם שטראוס, או לשוער מהליגה שלנו סטייל איינוגבה ודומיו יש לי רק בקשה אחת- תנו לי גם ממה שאתם לוקחים.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    ומי רץ ראשון להגיב בתקשורת? אבי נימני, סליחה יניב קטן.
    הקפטן מנייר אומר "ככה לא ניקח אליפות". ואי, באמת גילית אמריקה.
    קטן הוא גדול האוברייטדים של הכדורגל הישראלי. חמש שנים עברו מאז הוא חזר לארץ ומתוכם הוא עמד בציפיות והיה מנהיג רק שנה אחת + כמה משחקים בעונה שעברה(לא במאני טיים).
    יניב, תפרוש כבר. לא במקרה כשהוא לא היה בסגל, הקבוצה רצה.

    אתם תגידו, אבל מי שמרכיב אותו או מכניס כחילוף, זה המאמן. ותהיו צודקים לחלוטין, אבל מבנאדם שהקבוצה חשובה לו באמת ויודע שהוא לא מסוגל לתרום גופנית, הייתי מצפה לא להדחף בכוח לסגל ולשבת בחוץ. אף אחד לא היה כועס עליו כי כולם יודעים איזה גב יש לו.
    קטן נוהג בחוסר אחריות. פשוט פוגע בקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/4/11
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה בשורות מקריית-אליעזר! הייתי בטירוף בגול-טיים אחרי ששמעתי שמכבי נתניה מובילים, אבל אנחנו עוד לא עשינו את שלנו אז אסור להתלהב יותר מידי, מה גם שאנחנו משחקים חרא. מה שכן, מנצחם שאם ננצח נעלה למקום הראשון ונגיע בצורה אחרת לגמריי למשחק העונה.

    לא חדש עבורי שניר דוידוביץ' לא מספק ערך מוסף למכבי חיפה. קשה לי לזכור מתי בפעם האחרונה הוא הביא להם נקודות במו ידיו. כולם יורדים על שטראובר אבל גם דוידוביץ', שהוא ספורטאי טוב הרבה יותר אבל לא מגיע לו הנחות על כך מבחינה מקצועית - אבל גם דוידוביץ' לא עושה את המעט שהוא צריך לעשות ובמשחקים בהם ההגנה קצת פחות טובה - חיפה משלמת על כך ביוקר.
    מפתיע אותי שמכבי חיפה השמיטה יתרון ועוד במשחק בית.

    כל הכבוד למכבי נתניה שהפגינה הרבה אופי ולקחה ממכבי חיפה העונה 4 נק' - בכל-זאת יש למכבי חיפה מן מנחוס מסוים נגדה. מכבי נתניה מעפילה למקום הרביעי ובצדק! נדמה לי שמאז ההפסד להפועל ת"א בבלומפילד במחזור ה-20 - נתניה בלתי-מנוצחת וזה כולל שני משחקי גביע. ראובן עטר עושה שם עבודה יוצאת דופן! הגול השני של נתניה היה אדיר.

    ק"ש מזייפת בזמן האחרון והניצחון של מכבי היום היה צפוי. הגיע הזמן שמכבי תפסיק לבזות את עצמה. בגלל הקיזוז היא עדיין לא הבטיחה את המקום השלישי אבל תצוגת הנפל של ק"ש מעידה על כך שנגמר לה האוויר או שהראש של השחקנים אך ורק בגביע. הבנתי שישראלביץ' יצר מצבי הבקעה היום - הגיע הזמן. בכפר-סבא הוא היה הרבה יותר משחקן שרץ 90 דקות - היה לו קסם וברק.

    המינמום שבאר-שבע יכולה לעשות הוא לנצח את כל משחקי הפלייאוף האמצעי ובכך להשכיח את העונה המזעזעת שעברה עליה.

    כנ"ל לגבי המשחק המצויין של אשדוד נגד אשקלון - יוסי מזרחי פשוט תפור על המועדון הזה.

    כל הכבוד לבית"ר שטיטאה יפה את הפועל רמת-גן. לא הבנתי על מה ולמה התקרית בין ברוכיאן לקהל של בית"ר? עד שברוכיאן כובש גם אז הוא לא מסוגל לשמוח?
     
  9. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    יניב קטן לא אבי נימני, אבל הוא גם לא אלעד צחקו. ובתור קפטן הקבוצה הוא זה שאמור להתראיין ראשון ככה שאני לא מבין מה הטענות, באמת שאתם מגזימים. אם היה מפורסם בתקשורת שקטן לא משחק בגלל פציעה אז אחרי הפסד היו באים ואומרים "איפה יניב קטן כשצריך אותו?".
     
  10. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    איפה אלעד צחקו היום באמת? אמרו עליו שהוא כשרון גדול
     
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,374
    גם אמרו שמשומר השתפר, אמרו הרבה דברים. להוציא אולי התקפה אחת של נתניה שהוא עצר, כל המשחק ימפולסקי ובן הרוש שרפו את האגף הלוך ושוב, עברו אותו כאילו לא היה. אותו החתימו לארבע שנים? מדובר בתעודת עניות למועדון המפואר הזה.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    בקריית אתא מליגה א'.

    קטן לא צחקו מבחינת המעמד, אבל ההתנהלות שלו היא לא כמו של קפטן אמיתי.
    לא סובל שחקניםשרצים לתקשורת אחרי שהיו הכי גרועים במגרש, לא רק במשחק הזה, מתחילת העונה.

    טופימן, שכחת מה המדיניות? אתה בכלל שמעת מה משודר מלמעלה כל הזמן. שחר מבחינתו כבר מזמן נתן את האליפות להפועל. זה בכלל סוג של הישג איפה שאנחנו נמצאים.
    אני אומר את זה בכנות. יש קשר גדול מאוד למציאות החובבנית של ליגת לוזון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/4/11
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי נתניה הוכיחה בפעם המי יודע כמה שיש כאן קבוצה גדולה. נכון, מכבי חיפה הגישה לנו את הנצחון על המגש, אבל כמה קבוצות באמת היו לוקחות את זה ולא מתבטלות בדרך לעוד הפסד 'מכובד' מול קריית אליעזר מלא? אנחנו עשינו את זה - ועשינו את זה אחרי שקיבלנו שער שהגיע חצי דקה אחרי מצב ודאי לכיבוש שער שלנו.
     
  14. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אלכס, הקבוצה שלך מפסידה במחזור אחד כנראה 6 נק' בליגה של לוזון ואתה שוב מדבר על דברים קטנוניים שלא מעניינים אף אחד. הוא הקפטן, את מי ציפית שירצו לראיין ומה ציפית ממנו כבר שיעשה? יש לי איזשהן תקוות שמול הפועל יקרה איזה קסם וקטן יפתח והוא והקבוצה עצמה יתאפסו על עצמם ויקחו את המשחק הזה, אבל זה מין שאיפה שמרגישה לי כרגע בגדר פנטזייה...מעין הפי אנדינג שלא באמת יתרחש.

    אני מקווה שנקבל את נתניה בגביע דווקא בגלל שהפסדנו להם היום. יש לי הרגשה שכמו אז שהם ניצחו אותנו איזה 4324 פעמים בליגה ובסוף קיבלו ממשומר בראש בגביע.. עדיף לנו לקבל קבוצה שיהיה לנו קשה לא לקחת נגדה 3 משחקים בעונה.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    זה שקטן מעל המועדון, זה לא קטנוניות. זה פגיעה חמורה בקבוצה. זה שהוא מדבר בתקשורת סתם מעצבן.
    ברור לחלוטין ששוב צריך להביע תמיהה מוחלטת מהתנהלות ההיסטרית של אלישע.

    משחקו המאה של אלישע בליגה כמאמן הירוקים יהיה גם סוג של משחק צומת הדרכים עבור הקריירה שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/4/11