הפתח-תיקוואיות, סכנין, עכו, אשדוד והפועל רמת גן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏10/7/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ירון הוכנבוים זה אבידה גדולה לעכו ועם כל הכבוד אלי כהן לא ברמה שלו, למרות שהוא לקח גביע מדינה עם הפועל ר"ג http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx אני חושב שירון הוכנבוים מאמן מצוין והוא האחראי בלעדית להישארותם בליגה.
     
  2. ENGLAND Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/06
    הודעות:
    684
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה די צפוי האמת בתור אוהד רמת גן, שיעלו על הקטע של החוזים הכפולים, ברוב הקבוצות בליגה יש את זה, היה את זה ויהיה את זה.
    אבל זה לא החשוב,הקטע הוא האם נקבל עונש חמור יותר או שההתאחדות תתחשב ברמת גן, עקב מינוי של בן עמי מטעם ההתאחדות ותבטל את ההורדה של הנקודות.
    דבר נוסף שנחסף היום לציבור זה החשדות שקוריס משךף בין 3-5 מיליון מהחשבון של הקבוצה לכיסו הפרטי. דבר זה היה ידוע וברור במיוחד אחרי שמכרו את סוארס לבאר שבע בשני מיליון שקל, וכל הכסף על כרטיס השחקן שלו הלך לכיסוי חובות של קוריס במאפיה. דבר נוסף שידענו הוא שכביכול הכסף שקיבלה הקבוצה (סכום מטופש של 2.3 מיל) על פיצוי על מכירת המכתש, הלך ישר לכיס של קוריס.

    האשמות של קוריס הם דבר ראשון עבירות פליליות ואחרי כן הם עבירת על חוקי ההתאחדות והבקרה. כך שאם ההתאחדות תתחשב בקבוצה, יהיה רק האשמת פליליות על קוריס.
     
  3. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    תחנה שביעית בקריירה המתדרדרת של זנדברג שכבר הרבה מעבר לשיאו, לא חושב שיש לו הרבה מה להוסיף למכבי פ"ת כי יש להם שחקן מוכשר כמו דני פרדה על העמדה של זנדברג ומה גם שפרדה הרבה יותר מהיר מזנדברג שבעונה שעברה אחרי כמה ספרינטים כבר תפס את הצד, ככה זה שחקן שלא חי חיים ספורטיביים, איפה זנדברג שקרע את הליגה במכבי חיפה ובבית"ר ואיפה זנדברג של היום, הבדלים של שמים וארץ וגם בחירת הקבוצות לא עזרה לו במיוחד, אחרי בית"ר הוא כבר רץ להפועל ת"א איך שנגמר לו החוזה, המעבר שלו לבני יהודה היה הזוי ולא מובן וגם מכבי פ"ת זאת קבוצה שלא מתאימה לו, לדעתי חזרה הביתה להפועל ר"ג הייתה יותר מתאימה לו מאשר להעביר עוד עונה עד הפרישה(ומה שמצחיק זה שזנדברג יהיה העונה רק בן 31).

    לא הבנתי את ההתעניינות של מכבי פ"ת בעומר גולן, אני מבין שהוא שחקן בית וברמה גבוהה ואשכרה שחקן יחסית בכיר שעוד מסכים להגיע למכבי פ"ת אבל הגעה שלו רק תפגע בהתקדמות של עומר דמארי וטל בן-חיים שעשו עונה טובה אשתקד, אני זוכר מה הם עשו בטדי לבנאדו וגרשון הצבים ולדעתי יש להם עוד עתיד, רק חבל שעל כל אחד מהם הלוזונים ידרשו מינימום 2 מיליון יורו כמו כל שחקן שמחבר שם פס.
     
  5. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זנברג לא הולך להוסיף שום דבר למכבי פ"ת כפי שלא הוסיף כלום לבני יהודה בעונה שעברה. מאז העונה העלובה שלו בבית"ר, היה ברור שהוא לא אותו שחקן שזכה באליפויות עם מכבי חיפה או שנתן עונה ענקית בבית"ר ירושלים, זה כבר לא זה וכיום הוא לא יכול להוסיף לאף קבוצה שום מימד נוסף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/10
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מסכים ומחזק. אין מה לבנות על מיכאל זנדברג בתור שחקן מוביל, כי אין לו את האופי לסחוף אחריו. במקרה הטוב, הוא יכול להיות עוד שחקן בקבוצה עם שחקנים טובים סביבו, שמסוגלים לנווט את המשחק. חבל מאוד שדקות המשחק שלו ינתנו לו על חשבונם של שחקנים צעירים ומוכשרים.
     
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    עזוב את זה שאין לו את האופי, גם אם היה לו, זה פשוט כבר לא זה. הוא כבר קרוב לפרוש והוא רק בן 31, אולי הוא הגיע לשיא מוקדם מדי או שכבר מיצה את עצמו בכדורגל הישראלי כאשר זכה בכל תואר אפשרי, אם זה דאבל, אליפות, גביע, ליגת האלופות או שחקן העונה, יש לו כבר הכל ואולי זו הבעיה כי כדורגל ראינו שיש לו, אם זה במכבי חיפה או בעיקר בבית"ר ירושלים שם היה פשוט מעל כל הליגה אבל הוא איבד את זה מוקדם מדי וחבל.
     
  8. שגיא Guest

    מכבי פתח תקווה זה עוד יחסית גבוה למה שחשבתי שהוא הולך להגיע. מאז המעבר להפועל תל אביב הקריירה שלו הלכה ודעכה. היה לי ברור שיש לו קשה להשתלב שם בהרכב, וכך גם היה, אחרכך הירידה לבני יהודה, עונה סבירה בשכונה והעונה נשאר בלי קבוצה. האמת אני הייתי בטוח שהוא יחזור דווקא להפועל פתח תקווה, שכנראה לא חפצה בו, ובהתחלה היו דיבורים על הפועל אשקלון ובסוף הוא חזר לפתח תקווה, אבל למכבי. אין ספק שהקריירה שלו לא תוכל להתרומם, גם אם יתן עונה טובה יחסית, הוא בהחלט צריך להגיד תודה לקבוצה שלקחה אותו במצבו. חבל.
     
  9. ENGLAND Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/06
    הודעות:
    684
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד פרסום בהארץ לגבי המעורבים בהפועל רמת גן.
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1180933.html


    היה ידוע לאוהדי רמת גן שהחברה האלו קנו את רמת גן בשביל הלבנות הון וכו....
    לפני 4 שנים שהייתה 2 קבוצות של מתחרים לקנות את הקבוצה, אחת של אוהדים ואחת של קוריס, הקבוצה של קוריס איימה בטלפון של אוהדי רמת גן לרדת מהקנייה.

    אם יגידו את השמות, אתם תראו שמעורבים חלק מראשי ארגון במרכז הארץ.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני מאמין שיורידו להפועל רמת גן יותר מ-4 נקודות ואין מהה לעשות כשמנהלים קבוצה ועושים עבירות פלילית יש עונש, בתווך הקרוב זה הורדת נקודות, בתווך היותר רחוק זה ירידה ללאומית ובתווך הרחוק באמת זה התפרקות אלא אם האוהדים יקחו את הקבוצה אליהם.
     
  11. ENGLAND Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/06
    הודעות:
    684
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני די בטוח שיורידו לנו במקרה הרע מאוד מעל 9 נקודות, ואם ירחמו עלינו אז כנראה נסתפק רק ב4.
    נתיחס לטווח הבינוני , אם יורידו סכום גדול אז ירדנו ללאומית בלי ששיחקנו משחק 1.
    אבל עומר, בטווח הרחוק תמיד יהיה מי שיציל את הקבוצה, עכשיו הספונסר של רמת גן ומי שנותן את הכסף וההחלטה הגדולה היא משפחת ארקין , שמעדיף להגיד שהיא תורמת, אבל בפועל היא הבעל בית.

    עבירות פליליות מה שדווח הם עבירות רק של הבעל בית שהיה בקבוצה-קוריס, עבירה על חוקי המס, ועל זיוף מסמכים, היא עבירה רק של קוריס ואין בה קשר לקבוצה עצמה.כך שאם יתחשבו בסעיף הזה אז תהיה הורדה נק' מינימלית ואת קוריס יכולים לתבוע מס הכנסה וכו..
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    שמע בטווח הרחוק ארקין או מי שזה לא יהיה יהיה חייב להיות בעלים ולא ספונסדר
    עוד דבר היא סוגיית מגרש, האם להפועל רמת גן יהיה מגרש אמיתי שבו היא תוכל להתאמן וגם לשחק? ומבחינתי וינטר והשיקמה זה לא מגרש זה ברירת מחדל, מבחינתי מגרש זה מה שהציעו פעם על קרקע מדרום לתל השומר, שמבדיל אותה מהכח ומהכל ואולי ייתן לה אפשרות לפתוח כקבוצה נקייה, השאלה היא איזה מגרש יבנו שם? רק מתקן אימונים או מגרש עם יציעים בשביל לשחק?
     
  13. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א, מועדון גדול יותר מהפועל ר"ג, לא זכה עד היום לאצטדיון משלו ומשחק בבלומפילד יחד עם הפועל ת"א ובני יהודה. הפועל ר"ג לא צריכה אצטדיון משלה כדי לפתוח בצורה נקיה, היא צריכה מגרש סביר. מה זה משנה אם היא מתאמנת עם הכח? זה רק עוד תירוץ לכשלון עתידי.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מגרש משלה לא חייב להיות בבעלות הקבוצה, הרי בלומפילד הוא מגרש ברמה מספיק גבוהה לשרת את מכבי והפועל יחד.

    מה שכן למכבי ת"א יש את קרית שלום שהוא שייך לה ואין שום אפשרות להוציא אותה משם, להפועל רמת גן אין שום דבר, ותאמין לי שאם יהיה לה מגרש לשחק בו ולא רק מתקן אימונים זה יהיה פלוס אדיר.

    הפועל רמת גן לא יכולה לשחק בוינטר וגם לא בשיקמה כי זה לא מזוהה איתה, היא צריכה מגרש משלה, מגרש שמגיע מאפס, שיהיה לאוהדים שלה לאן לבוא, אין לי ספק שזה שמשחקים בוינטר מול 400 צופים זה בעיה אבל אם היה מגרש נקי מאינטרסים שששייך להפועל רמת גן היו מגיעים לכל משחק מינימום 1,000 איש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/10
  15. ENGLAND Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/06
    הודעות:
    684
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתמול נחתמה עסקת הטיעון בין הבקרה והפועל רמת גן שבהמהלכה רמת גן תפתח את עונה עם 4-.
    זאת הירושה של קוריס, והעונש הוא סביר וריחמו עלינו.למרות שבמקרים אחרים היו אמורים וצריכים להוריד יותר.