הקבוצות האנגליות באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏28/8/03.

  1. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אני לא מתכוון לריב איתך על השטויות שלדעתי אתה אומר פה על אמואבי.. לדעתי אם הוא ישפר תסיומת הוא יהיה חלוץ ענק.. יש לו כמויות של כשרון טכניקה נתונים פיזיים תנועה נכונה בדרך כלל. אני לא חושב שאתה ראית אותו משחק מספיק בשביל להגיד שאין לו כשרון.
    נחיה ונראה. ותיזכר מה אמרו על הנרי בעבר כשהיו לו תקופות רעות... לא שאני אומר שאמואבי יהיה ברמה של הנרי...

    דרך אגב זה רק אני או שהכתבה הזאת על הנרי שיש עכשיו בשם המשחק כבר נטחנה יותר מדי פעמים, ולפי מה שאני זוכר כמעט אותה כתבה הייתה לפני שנה ...
     
  2. NewcastleFan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/04
    הודעות:
    1,429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא הושאל לפורסט בפברואר אבל רק לחודש,מאז לא שמענו ממנו.
    העונה הזאת מזכירה לי את העונה של דלגליש,כדורגל משעמם,הגבהות כדורים לשירר,חלאס נמאס כבר,צריך לרענן דחוף את הסגל ,התקפה כל כך עלובה, אפילו ההתקפה של הפועל חיפה נראת יותר טוב, שיקנו מצדי את טוטאנה הזה............
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איתי באמת הגזמת. אני לא יודע כמה פעמים ראית את אמאובי משחק, אבל להגיד עליו שהוא מוגבל ולא יודע כלום וכו זה באמת שטויות.
    אמאובי הוכיח העונה ובעונה שעברה מספר פעמים שכדורגל יש לו. הוא ניחן בטכניקה גבוהה, רק שהתיאום שלו עם שירר לא משהו כמו של בלאמי. הוא מכין לו המון מצבים אחרי עבודה נהדרת רק שהם לא מסתיימים בשערים. אמאובי הוא שחקן גדול, שעוד צפוי לו עתיד.
    לגבי לואה-לואה - גם העונה וגם בשנה שעברה עם כל הפציעות של בלאמי רובסון פתח לעתים עם לואה-לואה בחוד ולעתים עם אמאובי (ולא כמו שראניירי עושה, אלא בתקופות, לא משחק משחק אלא חודש חודש משהו כזה), ומה לעשות שאמאובי הוכיח את עצמו הרבה יותר. השער האחרון של לואה-לואה במדי ניוקאסל בפריימרליג היה מול ווסט האם שנה שעברה, במחזור הפתיחה. אמאובי כבש לעתים קרובות, וגם הכין לשירר המון מצבים.

    והסיבה שרובסון העדיף להשאיל את לואה לואה היא פשוטה - הוא חשב שמייקל ברידג'ס יכול להביא לניוקאסל יותר תועלת מלואה-לואה. טוב, ראינו מה קרה, נקווה שהמסקנות יוסקו ושעונה הבאה נראה את הקונגולזי שב להתרוצץ על הדשא בסט.ג'יימס פארק.