הקבוצות האנגליות באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏28/8/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא ממש יודע על מי לבנות כי אף שם לא עלה עדיין.
    זה שהתקשורת מזיינת את השכל עם אריקסון - חופשי. שימשיכו כל עוד זה עוזר להם למכור עיתונים.

    אריקסון ואברמוביץ בונים על איחוד מאמצים אחרי יורו 2004 - כלומר לקראת תחילת הקמפיין הבא בפרמיירליג. לפני זה אין שום סיכוי שבעולם שההתאחדות האנגלית תשחרר את אריקסון, מה גם שאני לא מאמין שהשבדי יסכים לפגוע באמינות שלו עד כדי כך. אף מאמן לא נוטש בכזו צורה את הג'וב של נבחרת אנגליה. גם לא בשביל לאמן את צ'לסי ולקבל על כך מיליונים.
    אגב, ההתאחדות האנגלית הודיעה שהיא מבחינתה מתכוונת לעמוד על קיום החוזה עד תומו (2006) אם כי לא נראה לי שאברמוביץ' יתקשה לעמוד בכנס כספי גבוה ככל שיהיה...

    מה שאומר שאם ראניירי הולך הבייתה, מגיע מישהו שלוקח על עצמו את תפקיד המנג'ר עד לסיום העונה הנוכחית. אני בכיף מחליף היום את מר ראניירי האידיוט במנג'ר כמו בראיין רובסון נניח. למרות שכמעט כל שם אחר גם הוא יהיה עדיף על האיטלקי המנופח. יש רק שני מנג'רים פנויים שלא הייתי לוקח בחיים - ג'אנלוקה ויאלי וגלן הודל.

    אבל התקווה הכי גדולה שלי היא לראות על הקווים את ג'נפראנקו זולה ואת דניס וויז. היו דיבורים לפני שלוש שנים על כך שהם יפרשו ויקבלו יחד את הג'וב, אבל איך שהוא זה לא יצא לפועל. אני לא מאמין שהם יהיו טיפשים כמו ראניירי.

     
  2. Argentina Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק קשמת קודם " אני לא מאמין שהם יהיו טיפשים כמו ראניירי" אני מסכים איתך וזה בגלל שאי אפשר להיות טיפש כמוהו הוא עובר גבולות וזה עצוב במיוחד עבור האוהדים של צלסי, למשל מאז הגעתם של ורון וקרספו לצלסי בארגנטינה יש הרבה אוהדים של הקבוצה האנגלית - אתה יודע מה הייתה הכותרת של היום בארגנטינה : מראים את ראניירי ומאחורי את קרספו ואמורים מסכן קרספו וזה בגלל המאמן החמור שבקושי נותן לו הזדמנויות, הוא עוד יהרוס אותו ואנחנו לא מוכנים לזה מצידי שיתפטר אבל הוא ממש גרוע, הוא הכניס את קרספו ל-23 דקות נגד וולבס וקרספו כבש מצד למה הוא לא המשיך עם אותו הרכב שבוע אחר כך? למה קרספו ישב 90 דקות על הספסל מול אסטון וילה כדי שיכול לשחק 45 דקות נגד בשיקטאש? אני לא מבין אותו קשה לי מאוד יש לא ראש של חמור, מצטער, קירק וכל אוהדי צלסי אם לא יהיה מאמן אחר שיבוא להחליף את ראניירי אתם תוכלו לשכוח מליגת האלופות ואני חושב שגם מהליגה האנגלית http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/10/03
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני מת כבר לשכוח את ליגת האלופות. זה מפעל מגעיל שלא מעניין לי את קצה ה_ _ _...

    מצד שני את הפרמיירליג אני לא מוכן לשכוח. זו המטרה ומן הראוי שהקבוצה גם תשיג אותה.

    ראניירי הוא טיפש. נקודה. אין מה לעשות, זו ההגדרה היחידה שמתאימה למישהו שמנסה לעשות משהו שהוא בעצו כבר ניסה ונכשל בו בצורה טוטאלית.
    גם כשהאיטלקי החליף לפני כמעט שלוש שנים את ויאלי בתפקיד המנג'ר בגשר הוא היה מרבה לבצע שינויים בין משחק למשחק. השיטה שלו נחלה כישלון והוא עצמו הודה שדרך החילופים הדחופים ושינויי השיטה שהוא ניסה בעונתו הראשונה אינה מוצלחת. בעונה שעברה ראניירי מיתן מאוד את מספר החילופים. בעיקר את שינויי השיטה ממשחק למשחק. אני חושב שהתוצאות מדברות בעד עצמן.

    אין אף מועדון כדורגל מקצועני שיכול להתנהל בשיטה של פנקסנות. ראניירי לא יכול לנהל איזה יומן ועל פי מספר הדקות של שחקן זה או אחר לקבוע מי משחק ותורו של מי הגיע לנוח. זה לא עובד.
    אפילו בריאל מדריד הגדולה שהיו עונות שהסגל שלה היה עמוק בהרבה מהסגל של צ'לסי, דאגו תמיד לרוץ עם שלד מאוד ברור של הרכב. פה ושם היו נותנים לשחקנים מנוחה. פה ושם היו נותנים לשחקן זה או אחר הופעה בהרכב על סמך שבוע אימונים מוצלח - אבל ההרכב היה מאוד קבוע.

    כדי שצ'לסי יצליחו בליגה ההרכב חייב להיות מאוד ברור. אם פעם בכמה משחקים ג'ואי קול או ג'ימי פלוייד האסלביינק יקבלו מקום בהרכב, לא יקרה כלום, זה ישמור על התחרות ועל המוטיבציה - אבל אם שחקנים כמו פטי, דסאי, באביארו והוט יקבלו דקות משחק על חשבון שחקני הרכב ושחקני מפתח דוגמת מקאללה, צ'לסי לא יגיעו לשום מקום.
     
  4. Argentina Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב, שההפסד הזה, יביא את צלסי לתקופה חדשה ומאכזבת, שתסלול את דרכו של ראניירי אל מחוץ לקבוצה. למה? ברגע שקבוצה עם סגל כל כך רחב של שחקנים מנצחת אז השחקנים שיושבים בחוץ לא מדברים, כי אלה שמשחקים מדברים על המגרש, אבל במידה שמתחילים ההפסדים, הלחץ גם מתחיל, וכך גם השחקנים נהיים מאוכזבים יותר. אני חושב שמשלושת משחקיה הבאים של צלסי - בורו, ברמינגהאם וארסנל (שלוש משחק חוץ) הקבוצה תוציא במקסימום שלוש נקודות ואני לא צוחק, אני רק מקווה עבור אוהדי צ'לסי שבמידה וראניירי אכן ייכשל במשחקים האלה הוא יראה את עצמו בדרך לאיטליה.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    מה קרה?
    מה ההתנפלות הגדולה על ראניירי?
    סך הכל הפסד בית בליגת האלופות.
    קודם קירק, קראת לראניירי טיפש, ואחר כך אמרת שליגת האלופות על ה_ _ _ שלך, או שאתה חושב שלצ'לסי אין סיכוי בליגת האלופות ולכן אתה אומר את זה, או שאתה הטיפש, כי עם כל הכבוד, להשוות את הליגה האנגלית לליגת האלופות זה פשוט מצחיק.
    אתם קוטלים את ראניירי על שינוי השיטה, אבל אתם לא מבינים שצ'לסי עדיין מחפשת את האיזון בין שחקני ההרכב.
    הבאת דוגמא את ריאל מדריד, ריאל, בניגוד לצ'לסי, בנתה את הסגל שלה שנה אחרי שנה, כל שנה הביאה כוכב אחר, צ'לסי בנתה את הסגל שלה בשנה אחת, בשנה אחת קנתה מסה של שחקנים טובים.
    נכון, לא מדובר בשחקנים ברמה של ריאל מדריד מבחינת האגו והיכולת, אבל מדובר על שחקנים טובים, והרבה כאלה.
    ראניירי עושה בינתיים עבודה נפלאה, ומצליח להביא את צ'לסי למאבק על האליפות בליגה האנגלית, ברור לכולם שצ'לסי לא תקח לא אליפות באנגליה ולא את ליגת האלופות בגלל שעדיין אין דבק בין השחקנים, אבל מה שראניירי מצליח לעשות, והיטב, הוא להגיע עם צ'לסי לשלבים הגבוהים בכל המפעלים.
    אולי צ'לסי השנה לא תזכה בליגת האלופות או באליפות באנגליה, אבל היא בהחלט תתמודד באנגליה עד הסוף על האליפות, וגם בליגת האלופות, לדעתי לפחות,היא תגיע לפחות לרבע גמר.
    אני מסכים שישנם שחקנים כמו פטי, דסאי, באביארו והוט שלא צריכים בכלל לקבל דקות, אבל בגלל זה לדרוש את פיטוריו של ראניירי? כי ברור שכשהסגל יתיצב הם לא יהיו ברוטציה וימצאו את עצמם בקבוצות אחרות.
    ובקשר אלייך אוהד ארגנטינה, אני מבין את אהבתך לארגנטינה, ורצונך הנורמלי לראות את קרספו בהרכב, אבל זה שהא לא משחק לא אומר שראניירי צריך ללכת הביתה, גדולים וטובים מקרספו היו בספסל, אני מבטיח לך שברגע שהקבוצה תתחבר ותמצא את הנוסחה המתאימה קרספו יפתח בהרכב, ואם לא, לא יקרה כלום.
    כרגע צ'לסי מנסה למצוא את הנוסחה המתאימה לא רק לכשיו, אלא גם לעתיד, ועד ועד שהיא לא תמצא את הנוסעה כולכם תמשיכיו לראות רוטציות ושינוים רבים בקבוצה, כי מי שלא מנסה לא נכשל, אבל גם לא מצליח למצות את מלוא הפונטציאל.
     
  6. SchoolBoy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/03
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק, אתה ממהר לסלול את דרכו של ראניירי החוצה מהברידג' אבל לא עלה לך עדיין אף מועמד להחליפו. זולה (הוא עדיין שחקן פעיל באיטליה לא?) לא יקבל את הכסא החם והמורכב ביותר כיום באירופה בעונתו הראשונה כמאמן. גם וויז לא מועמד ריאלי. השוק לא בדיוק מלא במציאות ובכלל- תזדקק ליותר מהפסד בליגת האלופות בכדי שראניירי יקנה כרטיסי טיסה של כיוון אחד לארץ המגף.

    אני לא יודע בדיוק מי החליט על הרכישות של צ'לסי, אם זה ראניירי אישר ואברמוביץ' פתח את פנקס הצ'קים או שהבעלים הרוסי החליט על הכל בעצמו, אבל ברור שנעשו טעויות בסיסיות בבניית קבוצה בריאה. לא מביאים עשרים שחקנים חדשים בקיץ אחד- כולם מצויינים, רבים יושבים על אותה עמדה. זה בין השאר גורם למלחמות אגו מיותרות וסיכסוכים שהורסים את הקבוצה. עכשיו כשראניירי רוצה לרצות את כל הדיירים החדשים שהגיעו בקיץ לברידג' זה פוגע בתוצאות הקבוצה וגרוע מזה- בהתקדמות שלה. אי אפשר לשנות חצי הרכב כל משחק. זה טירוף. צריך שיהיה תיאום בין שחקני ההגנה ואיך דבר כזה ייתכן כשבמשחק אחד פותח ג'ונוסון ובשני מלכיוט? או שגאלאס, טרי ודסאי עושים תורניות הרכב?

    בשורה התחתונה אני טוען שלא צריך לנהוג בפזיזות ולבקש את ראשו של ראניירי. הוא מנסה. אמנם הוא מנסה לעשות משהו בלתי אפשרי אך לאו דווקא באשמתו. לא הרבה מאמנים היו עושים יותר טוב ממנו.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ההפסד אתמול העיר אותי מחלום ורוד מדי. צ'לסי לא יכולה לדבר על זכייה בליגת האלופות.

    צ'לסי אפילו לא אימפריה עדיין באנגליה. אז כן משה, השנה הזאת הליגה האנגלית הרבה הרבה יותר חשובה מליגת האלופות.

    צ'לסי רוצה לבנות אימפריה כמו מנצ'סטר וארסנל והיא צריכה לעשות את זה בשלבים ולא בבום אחד. קודם כל צריכים לתקוע יתד כאימפריה בליגה האנגלית וזה אומר אליפות. ורק אח"כ לחלום על ליגת האלופות שזה אומר עונה הבאה או אפילו עוד שתי עונות. צ'לסי עדיין אין לה את האופי של קבוצה שמסוגלת לזכות בליגת האלופות, כמובן שיש סיכוי שזה יקרה אבל אני אם להיות לרגע אובייקטיבי לא מאמין שזה יקרה. צ'לסי קודם כל צריכה לעשות את שלה באנגליה ורק אז להסתכל על הצ'מפיונס ברצנות.
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    * משה חמוד, בא אני אסביר לך משהו בסיסי שאוהד יונייטד כמוך לא יבין לעולם - אצלי לא נקבעת חשיבות של מפעל על פי מידת הסיכויים שיש לקבוצה שאני אוהד לזכות בו. אני שונא את ליגת האלופות, מסיבות שכבר הסברתי ואם זה יעניין אותך תמצא אותם בפורום של הליגות הארופאיות, אף אחת מהסיבות הללו לא מתקרבת ללהיות קשורה להאם לצ'לסי יש סיכוי סביר להגיע לשלב רבע הגמר או לא...

    * אני דיברתי על חלום שלי לראות את זולה ואת וויז יחד על הקווים בגשר, אני ריאלי ויודע שזה לא יקרה בקרוב, אם בכלל. מצד שני, אין לי שום ספק שבראין רובסון או בראין קיד (שנייהם מנג'רים פנויים למיטב ידעתי) היו עושים את העבודה בצורה טובה יותר מאשר ראניירי.

    * ראניירי לא עושה ניסויים ולא מחפש את נוסחת הפלא. זו בדיוק הבעיה. אם ראניירי היה בא ואומר שהעובדה שהוא החליף שיבעה שחקנים מההרכב שניצח את טוטנהאם 4-2 קשורה לכך שהוא לא חושב שהקבוצה מתפקדת מספיק טוב, הייתי אומר ניחא, הוא מנסה. אבל זה לא המקרה. ראניירי (והוא מודה בזה) מנסה ליצור מצב שכל שחקן תורם את חלקו וע"י כך להגיע למצב שכל שחקני הקבוצה מרוצים. אם ראניירי היה מחפש הרכב אפקטיבי הוא היה נשאר עם ההרכב שפתח או סיים את משחק הדריסה במולינוקס. זה לא קרה, במשחק הבא הוא ביצע שישה שינויים פרסונליים והחליף שיטת משחק. ככה בחיים לא תיווצר בצ'לסי היררכיה - בלי היררכיה אין קבוצה.
    אם תרכיבו היום מסגל השחקנים של צ'לסי את ההרכב הטוב ביותר לדעתכם (ולא חשוב מהו, לדעתי) אני משוכנע שאם ההרכב הזה ירוץ במשך חודש על המגרש ובאימונים הוא יהפוך לקבוצה מגובשת וע"י כך גם יקח את צ'לסי רמה אחת גבוה יותר מבחינה מקצועית. אף חבורת שחקנים לא תצליח להפוך לקבוצה כאשר תוך שבוע המאמן מעלה שלושה הרכבים שונים לחלוטין.

    * בגלל שאני יודע שראניירי לא למד את הלקח מהפעם הקודמת, אני משוכנע ששיטת הטינקרין כמו שהיא מכונה כעת בכל חור שמדובר בו על כדורגל עומדת להיכשל וכמוה צ'לסי עצמה. אני מאוד מקווה שהכישלון יתבטא בכך שהקבוצה לא תעפיל לשלב הבא בצ'מפיונס (למרות שקשה לי להאמין היות והבית קל בצורה מביכה) ולא בכך שהקבוצה תנשור בשלב מוקדם מהמירוץ לאליפות.
    בוא נגיד ככה, אני כמעט בטוח שאם במשחק הבא מול לאציו צ'לסי מפסידה - ראניירי מקבל בעיטה בתחת מהצאר. כולי תקווה שזה יקרה. אם לא - אני די בטוח שצ'לסי לא תזכה באליפות אנגליה, וחבל כי היא בהחלט המועמדת הבולטת כרגע.
     
  9. duff beer Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/03
    הודעות:
    125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שראניירי הוא אחד המאמנים היותר איכותיים באירופה כרגע- וההוכחה לכך היא מה שהוא עשה מחבורה צעירה וכמה זקנים בשלוש שנים בצ'לסי.
    אגב, כל מי שבעד להעיף אותו ומתחיל להסחף (קירק) אחרי ההפסד המביך, הוא לא יותר מההמון ההדיוט והזועם, שרגע אחד מריע (אחרי וולבס) ורגע אחר צועק (אחרי בשיקטאש), וממהר להסיק מסקנות חסרות בסיס ושטותיות.
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תום, קירק לא ממש אוהב את ראניירי כבר הרבה זמן, לא קשור להפסד זה או אחר, במיוחד לא במפעל שהוא מעדיף שצ'לסי לא תתמודד בו.

    וקירק, שברת פה שיא... "בראין קיד" ?!?!?!?

    הוא לא שחקן פעיל בלידס או משהו? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    הקטע עם קיד היה בדיחה שמן הסתם רק אתה הבנת - אבל מצד שני, הייתי לוקח כמעט כל אחד במקום ראניירי, כולל קיד...

    אפשר לדעת מה בדיוק ראניירי עשה עם "החבורה הצעירה וכמה זקנים" שלו? עם כל הכבוד לראניירי יש כבר שלוש שנים את אחד השוערים הטובים בליגה, שני בלמים מעולים (תבחרו את מי שבא לכם מתוך טרי, דסאי, גאלאס) מגן ימני שלא עושה יותר מדי בעיות ועוד מגן שמאלי שמוכיח היום בסוטו שיש לו עדיין מה למכור בפרמיירליג. תוסיפו לזה את זולה, גרונקיאר, למפארד, ג'ימי פלוייד האסלבינק וגודיונסן בעונה משותפת שכנראה כבר אף פעם הם לא יצליחו לשחזר. מה רע? מה לעזאזל הסגל הזה עשה במקום השישי והחמישי? איך לעזאזל ניוקאסל עברה את צ'לסי בעונה שעברה? על איזה הישגים בדיוק אתה מדבר בהקשר של ראניירי? אולי על התבוסות להפועל ולבודו גלימט (נדמה לי שככה קראו לקבוצת הנגרים הנורווגית...).

    ראניירי מאמן גרוע. נקודה. מי שסופג שני שערים ועושה בפתיחת המחצית השניה שלושה חילופים ואחר כך אומר שהשחקנים לא ביצעו את ההוראות הוא אידיוט. אם הם לא ביצעו את ההוראות וההרכב וההדרכה הטקטית הייתה כל כך טובה למה להחליף שלושה שחקנים במחצית?

    אני, ואתה מוזמן לחפש בהיסטורי של הפורום לא אמרתי מילה בהקשר לניצחון במולינוקס. לא בגלל שחשבתי שהוא לא היה איכותי - אלא בגלל שידעתי שלא תהיה לו המשכיות. ההרכב שניצח בגשר את טוטנהאם 4-2 שבוע לפני וולבס היה מנצח את הזאבים בתוצאה זהה אם לא גבוהה מזו. מול התרנגולות צ'לסי שיחקה כדורגל התקפי הרבה יותר טוב מאשר נגד וולבס.
    גם להגיד שאני מצטרף לגל האידיוטים בגלל ההפסד בצ'מפיונס זו בדיחה. כבר בעונה הקודמת טענתי שראניירי לא צריך להמשיך וכאשר הצאר הגיע אמרתי שלדעתי ראניירי לא יביא את הקבוצה הזו לשום מקום. אני עדיין חושב ככה.
    ראניירי לא מבין איפה הוא נמצא. מאמן של קבוצה עם סגל כמו של צ'לסי, שלפני משחק בית מול קבוצה שבקושי מעלה מולו חלוץ וחצי מחליט לפתוח עם שלושה בלמים ושני קשרים אחוריים - הוא טיפש. ככה זה. אני מאוד מקווה שהוא יביא את הטיפשות הזו לידי ביטוי גם מול לאציו.
     
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האיצטדיון של וולבס הוא לא "מולינוקס", אלא מוליניו.

    בסה"כ עד עכשיו צ'לסי עשתה עליי רושם טוב בכל הזדמנות שראיתי אותה, גם אם היא לא נתנה משחקים מושלמים. מה שקרה בסטמפורד ברידג' ביום רביעי הייתה לא יותר מתקלה, שצ'לסי לא תתקשה יותר מדי לתקנה, ובוודאי להתאושש ממנה במשחקי הליגה.

    אני לא חושב שראניירי עד כדי כך טיפש וחסר יכולת אימון. צ'לסי תחת ראניירי הייתה בחלקים גדולים של העונה שעברה הקבוצה המהנה והאטרקטיבית ביותר בכדורגל האנגלי. היא שיחקה כדורגל מרשים, והיא ממשיכה גם העונה באותו אופן. אי אפשר לקחת קרדיט מראניירי בעניין הזה. אבל בעניין החילופים המוגזמים ממשחק למשחק אני מסכים.

    וקירק- אתה לא מחשיב את ליגת האלופות, אבל ראניירי כן, ואברמוביץ' בוודאי.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בלקבורן וסהות'המפטון עפו היום מגביע אופ"א. אני מאוכזב בעיקר מסהות'המפטון שציפיתי מהם להגיע דווקא רחוק.

    ניוקאסל, ליברפול והסיטי בסיסוב הבא.

     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הגרלת הסיבוב השני בגביע אופ"א לאנגליות:

    מנצ'סטר סיטי- גרוסלין (פולין) הגרלה נוחה מאוד.

    סטיאווה בוקרשט- ליברפול ליברפול צריכה לדלג הלאה

    באזל- ניוקאסל הגרלה לא קלה בכלל, צפויים לניוקאסל קשיים.
     
  15. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דינמו קייב- ארסנל, מחזור שלישי בליגת האלופות.

    עם כל הכבוד לעובדה שברצף המשחקים נגד קבוצות הצמרת הוצאנו 10 נקודות מתוך 12, כולל ניצחון באנפילד ועל נבחרת הכוכבים של צ'לסי, העונה כולה יכולה ללכת לעזאזל הערב באוקראינה. לא רק העונה האירופית, אלא העונה כולה, גם הפרמייר ליג. מספיק לראות את ניוקאסל שבקושי מתאוששת מההדחה לפרטיזן ואת ליברפול של העונה שעברה אחרי ההדחה בבאזל כדי להבין איך הדחה כ"כ לא צפויה וכ"כ מבזה עשויה להשפיע. והיא יכולה להשפיע רק לרעה.

    ונגר אומר שצריך לצאת עם "משהו". ה"משהו" הזה נקרא רק ניצחון. שלא יחשבו אחרת- אנחנו מגיעים כאנדרדוג מובהק, למרות הניצחון הנאה על צ'לסי. הניצחון האחרון שלנו בצ'מפיונס היה לפני 11 חודשים. קייב הוא איצטדיון שקבוצות לא מנצחות בו. דינמו קייב קבוצה מרשימה, בעוד ארסנל ביזתה את עצמה בשני משחקים. מאזן הכוחות ברור, אבל אולי אפשר לעשות את זה, בכל זאת- דינמו קייב, לא בדיוק מה שהייתה לפני 5 שנים, שלא לדבר על 20 שנה.

    אבל תכל'ס, על מי אנחנו עובדים? הרי אנחנו בלון שהתפוצץ כבר באירופה, כולם כבר יודעים שארסנל היא כרגע אחת הקבוצות החלשות במפעל, והתוצאות מדברות בעד עצמן. גם אם ננצח היום בדרך נס, הדרך היחידה בה אנחנו מסוגלים לנצח ברמות הגבוהות של הכדורגל האירופי, עד מתי ימשך הבלוף? עד שנגיע הביתה מול קייב, אבל זה לא יספיק כי ההתקפה שלנו שוב לא תסתדר עם הגנה אירופית סבירה וההגנה "תתפוס יום"? עד שנבוא לסאן סירו ונחטוף מנה כפולה? עד שנגיע לגביע אופ"א, רחמנא ליצלן?...

    ושלא יהיה ספק, הבלון הזה יתפוצץ גם בליגה, בעקבות אירופה.