ככל הנראה זה מבוטל, רוב העיריות בארץ הודיעו שארגון ההורים לא מייצג אותם והלימודים בערים שלהן יתקיימו כסדרם.
להאבק על חשבון ההשכלה של התלמידים שלכם זה כבר פתאטי. בתור אחת שגם אוכלת חרא בקטע הזה של השלמות מטורפות של חומר שעות על גבי שעות בספריה אני אומרת לכם שזה אחד הדברים היותר קשים שיש. תחשבו על קורסים שלמים שאתם כן תבחנו עליהם ויקצו לכם מספר שיעורי עזר מעטים בלבד בסמסטר כדי לחזור על החומר. ועוד משלמים על זה. צריך לדעת להלחם על עקרון לא בדרך שמתנגשת באותו עקרון. בבסיס של הכול אתם רוצים משכורת טובה יותר גם בשביל ללמד יותר טוב, ובכן התלמידים שלכם הם אלו שנזרקים ברחובות כל יום ומפספסים בגרויות.
שלא יגמרררררר לעולם http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx אחח אני כל כך ניהנה בשביתה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx אני מספיק לעשות דברים שאני לא עושה בימים רגילים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
אני כיתה י"ב אבל הבגרויות לא יפגעו לי כי אני הולך לי"ג וי"ד כך שלא תהיה לי בעיה להשלים את הבגרויות בשנה הבאה. חוץ מזה שאומרים שככל שהשביתה ארוכה יותר ככה כמות החומר של הבגרויות מצטמצמת במיקוד http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
קרא לי שקרן כי אני יודע שיש לי בגרות בלשון, היסטוריה, מתמטיקה, אנגלית וכרגע אני לא לומד בערך 40 יום. וואי, איזה ליגה זה להיות בבית ספר עד 4 כל יום, ללכת לקורסים ולשלם למורות פרטיות..איזה ליגה!!! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx
אני דווקא מהמר על כיתה י"א אני יודע שהעבירו את לשון לי"א ואנגלית לפי מה שאני זוכר רק מתחילים לעשות בגרויות בי"א
למה אתה לא לומד מתמ'? האמת שגם בי השביתה לא פוגעת יותר מדי, כי יש לי בגרויות בתנ"ך, ספרות, פיזיקה, אנגלית (E) ועיצוב תוכנה (מדעי המחשב, 2 יח"ל אחרונות מתוך 5). אנגלית מדעי המחשב אני לומד כי המורות בהסתדרות, והאמת שהייתי מצליח ב-E גם בלי ללמוד, זה שאלון ממש מגוחך... תנ"ך וספרות זה שני מקצועות שאני שונא -במיוחד ספרות- כי זה לא יותר מזיון שכל מתוכנן ואני מקווה שככה יורידו לנו חומר מהבגרות. פיזיקה זו המכה הקשה, יש לי יחידה וחצי מתוך 5, והמורה שלנו גם ככה רוסי ומלמד נורא לאט. קשה לראות איך אני משלים את הפערים האלה. חוץ מזה, את כל המקצועות שלומדים בבית ספר אפשר ללמד בשליש מהזמן, חלק אפילו בפחות, חבל שהמורים כל כך איטיים. אני מאמין גם שאם היו מלמדים בקצב יותר מהיר, התלמידים היו יותר מאותגרים ומתעניינים במקצועות ואז גם נרדמים פחות בשיעורים ומנסים להבין. דוגמא לביזבוז זמן: בכמה שיעורי ספרות שהיו לנו, המורה בין היתר גם הקריאה לנו סיפורים באורך של כמה עמודים וכל סיפור חיסל לנו שיעור כפול ולפעמים אפילו יותר. למה לבזבז על זה שעה וחצי מהחיים אם אפשר לקרוא בבית בשקט ב-10 דקות? אני מאמין שכל אחד יכול למצוא את הזמן לזה.