השוער הטוב בעולם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י dkaro, ‏4/7/06.

  1. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    קאבנגי, על מה אתה מדבר? שים את בופון מאחורי ראמוס, קארלוס, הלגרה וסאלגדו ואולי תראה אותו סופג כמות כפולה מזה שסופג קסיאס. כמה כבר פעמים העונה בופון היה תחת מתקפה כאשר מלפניו משחקים טוראם, זמברוטה, קאנברו, נסטה? איקר הוא האיש הכי עסוק של ריאל בכל משחק ומשחק, אז ברור שפה ושם הוא יעשה טעויות ו/או יספוג כמות מוכפלת של שערים מזאת שסופג בופון. כמה שערים ריאל ספגה השנה? 40? 50? בלי איקר בין הקורות היא הייתה סופגת לפחות כמה עשרות יותר ומפחיד בכלל לחשוב איפה הייתה ריאל בלעדיו. הוא לא אשם שבריאל החליקו על השכל בשנים האחרונות ומביאים כל מיני עגלאקטיקוס שלא תורמים בשיט לעבודת ההגנה. אני מקווה בשביל איקר שקאפלו יעשה שם קצת סדר ותהיה לראשון קצת פחות עבודה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/06
  2. TheLane Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/05
    הודעות:
    2,861
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני זוכר.
    לא הייתה העונה הכי טובה שלו בליגה, היו לו כמה טעויות מוזרות.

    כמו הגול המטומטם מול פולהאם למשל.
     
  3. Pirlo59 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/06
    הודעות:
    585
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/06
  4. W.Rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/06
    הודעות:
    4,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקומפליקציה כזו אתה יכול להציג גם את איציק קורנפיין כשוער מס' 1 בעולם.

    ואלדז משחק בקבוצה גדולה, אבל שוער ענק הוא ממש לא.
     
  5. Pirlo59 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/06
    הודעות:
    585
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אמרתי שהוא שוער ענק, אמרתי שעשו ממנו אפס והוא לא אפס.
     
  6. W.Rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/06
    הודעות:
    4,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמובן שואלדז לא אפס. מי שאמר פה דבר כזה הוא כנראה ילד בן 10 שאוהד ברצלונה מאז הניצחון 2-1 על ארסנל בגמר ליגת האלופות השנה.
    ואלדז עשה כמה וכמה טעויות מגוכחות העונה שלא מתאימות לשוער ברמה הזאת. למרות המשחקים הפושרים מינוס שהציג בעונה החולפת, הוא עדיין מקבל את אפודת השוער הראשון בבארסה.
    אני מאמין שאם בעונה הקרובה ואלדז לא יציג יכולת ראויה לקבוצה כמו בארסה, שמתיימרת לזכות בכל התארים גם העונה, הוא יוחלף בשוער טוב ממנו.
     
  7. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עאלק השוער הכי טוב בעולם זה בופון, עזוב שקסיאס צעיר יותר וכבר עם יכולת טובה יותר ממנו הוא פשוט הרבה יותר ממנו. תאמין לי שראיתי משחקים של יובה ובופי בקושי זז כל המשחק. קסיאס בכל מסירה של בפסטיטה לגוטי בקו האחורי הוא צריך להיות מרוכז כי יש מצב שאלברו מחייה יתפוס ג'ננה ויבעט לו לשער.

    עכשיו עם קנבי, ועם בלם אחר בדמות מקסה או קיבו אם יגיעו, ראמוס מגן ימני וRC מגן שמאלי, נראה כמה המלך/גאון/קדוש יספוג, אבל שוב, זו לא תהיה אופציה להשוואה כי נגד מי בופון יצטרך להתאמץ? נגד חלוצים של ליגה שניה.
     
  8. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמנם זה נכון שיחסית לקסיאס בופון עושה מעט תנועה, אבל חייבים לציין שזה לא מקרי. האיטלקי פשוט גורם להצלות לא נורמליות להראות שגרתיות, בעוד קסיאס מעופף מקורה לקורה. בכל זאת, אני בדיעה שהספרדי הוא הטוב מכולם כיום.
     
  9. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    לדעתי ריקרדו של פורטוגל אולי אין לו כל כך שם אבל את היכולת שהוא הציג אף שוער במונדיאל לא הציג כמעט שום שער לא נכנס אליו לרשם גם בפנדלים כמעט כלפנדל הוא עצר ואם לא אז הוא נגע בו
     
  10. Robin Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/05
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמנם המשחק על מקומות 3-4 לא חשוב אבל בכל זאת הוא ספג לפחות גול אחד מצחיק שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/8/06
  11. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין בכלל ספק שבופון.
     
  12. Man4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/05
    הודעות:
    26
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקשיבו לדעתי ואלדז זה שוער פוזה פשוט ככה... אני שם לב שכל כדור פשוט שאפשר לקחת הוא פשוט עושה פוזה... זה נחשב אצלי לשוער לא לעניין... לא מתאים לרמות האלה... בין בופון וקסיאס אי אפשר להשוות שניהם גדולים בופון פשוט התברך בהגנת ברזל אבל אל תזלזלו הוא שוער ענק... שימו לב לרקורד שלו... קסיאס אין מה לעשות מה שיש לו זה הגנה שויצרית.. מחוררת מכל הכיוונים אבל הוא זה שעוד איכשהו משאיר אותם בחיים עכשיו נראה מה יהיה עם אמרסון וקנאברו... שניהם גדולים אבל הניסיון עושה את שלו.. בופון בן 28 קצת יותר גדול מקסיאס אבל בעוד כמה שנים קסיאס יהיה הגדול מכולם ללא ספק...
     
  13. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די כבר עם הקסיאס הזה כל הזמן קופץ מתעופף ועושה פוזות... מצטער בופון לוקח בענק, כנראה שחלקכם לא ראיתם משחקים בליגה האיטלקית כדי להבין ולהפנים את זה... לשער של קסיאס בועטיםהרבה יותר בגלל ההגנה החלשה של ריאל (בעונות הקודמות) אז יש לו יותר אפשרויות לעשות את הזינוקים ה"אדירים" שלו ולהארות כמה הוא תותח...
     
  14. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    נו, אז אם בועטים לו כל-כך הרבה והוא הודף את הבעיטות האלו אז הוא תותח. אני לא אומר שבופון לא תותח, אבל לבופון לא קורה הדברים שקרו לקסיאס, כי לבופון הגנה יותר טובה. בופון לדעתי עם הגנה כמו שהייתה לריאל לפני שנה וכו' אני מאמין שהיה סופג יותר מקסיאס. בכל אופן, לדעתי השוער הספרדי הוא הטוב בעולם. הוא פשוט ממשחק למשחק מציג יכולות יותר טובות, ובלעדיו אני לא יודע איפה הייתה עכשיו ריאל מדריד.

    עכשיו, עם ההגנה החזקה שיש במדריד, יהיה לו סוף כל סוף קצת שקט, אחרי העונה המפרכת שעברה עליו בעונה שעברה.
    כנראה שאתה לא ראית משחקים של ריאל כדי להפנים את זה שהשוער שקסיאס הוא השוער הטוב בעולם. תבין, ליובנטוס הייתה הגנה הרבה הרבה יותר טובה משל ריאל מדריד, ובגלל זה הם ספגו פחות שערים. אם היה ליובנטוס הגנה כמו שהיה לריאל עונה שעברה, הוא היה סופג לדעתי יותר שערים ממה שספג קסיאס.
    אולי גם תסבירי את עצמך מדוע את חושב ככה?
     
  15. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    גם כשלקסיאס הייתה הגנה טובה הוא חטף בכמויות(02\03, 42 שערים, בדיוק אותה כמות שבופון חטף כאשר יובנטוס חוותה את העונה הגרועה ביותר מאז תחילת שנות 2000, בלי קשר אחורי ראוי ועם הגנה מצחיקה), כך שכל הטענות ש"קסיאס טוב יותר בגלל שלבופון יש הגנה טובה יותר" הן מגוחכות.