ה-11 שלכם! דיון 11 הגדולים שראיתם בקבוצותיכם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏7/10/21.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    הכי גדולים שראיתי במכבי חיפה (3-4-3):
    דוידוביץ, חרזי, בנאדו, מסיללה. זאוטטאוטס, רוסו, בניון, ברקוביץ. רביבו, קולאוטי, יעקובו.
    על הקשקש: עידן טל, יניב קטן, שרי, בוקולי, קאנדרורוב.

    הכי גדולים במכבי ת"א:
    אובארוב, אלון ברומר, גדי ברומר, בן חיים, סאבוריט: נימני, אלברמן, מדוניאנין: זהבי, דריקס, פריצה.

    הכי גדולים בהפועל:
    אניימה (במילימטר עם שביט), אנטבי, גרשון, דה סילבה, פנסטיל. נאתכו, פישונט, טועמה. זהבי, סימרוטיץ, תמוז.
    בטח יהיו ריקושטים על תמוז אז אפשר דמארי/בלילי/חרזי/ורמוט.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אולי דעה לא פופולארית אבל אני חושב שאפשר למצוא משהו קצת יותר טוב מקולאוטי, כלומר הוא שיחק עם שחקנים גדולים וקבוצה שגדולה על הליגה. הוא נתן עונה אחת פסיכית באמת והשאר 'עונות טובות', נקרא לזה ככה. אפילו הייתי דוחף את פראליה למשל כדי לעשות הרכב מאוזן יותר או עוד בלם, נניח דקל קינן (כי אין משהו טוב יותר. צ'וצ'ליץ' היה נראה כמו פפה בחודש הראשון, ז'אנו היה קצת שחקן משלים, לא?). שרי מזכיר את הזרים של שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, נהדר.

    לגבי ההרכב שלך בהפועל תל אביב - פנסטיל זו בחירה יפה, הוא פשוט היה בקבוצה קצת סתמית שהצליחה להינצל מירידה ובהמשך עשתה עונה סולידית של גביע ומקום שני. פרק ב' שלו ב-2012/13 היה כושל מאוד. בכר נתן שלוש עונות גדולות והיה כוח התקפי. אומרים שפישונט בהפועל היה הרבה-הרבה מעבר לשיא וזוכרים לו החמצה בשער ריק במשחק במושבה, התקופה שלו לא הייתה כמו בבית"ר או בגול נגד פארמה. סימרוטיץ' היה יכול לקחת כדור ולעבור כל שחקן שהוא רוצה. אבל הייתי שם את עומר דמארי בכל מחיר.

    מכבי תל אביב - לא זוכר את ההרכבים שציינו פה אבל אם היה מדד למשל ל'עונה אחת' אז ברוך דגו 2002/03, כל הלחץ שהיה עליו כי הוא כביכול גרם לספסול של אבי נמני, מכבי הייתה קבוצה פחות טובה ממכבי חיפה והפועל תל אביב ועדיין הוא הוביל אותה נהדר והציג מספרים נהדרים. לא היית שם את ראדי במקום מדוניאנין?
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    יפה, לא זכרתי שפנסטיל היה בקבוצה חלשה דווקא זכרתי אותו בקבוצה טובה שלכם. עוד יותר מחזק אצלי את הבחירה. זכור לי שדרככם גם הגיע למונדיאל עם גאנה שהיא נבחרת בסך הכל איכותית ובטח לא פשוט להיות שם שחקן הרכב. בעיניי ממש לא התלבטות.

    כן ברור לי שדמארי סופר ראוי אבל תמוז בעיניי מהפיספוסים הגדולים בארץ (יכל לעשוץ קרייריה אדירה - והוא האשם הבלעדי בכך שבקושי זוכרים אותו). ברמת הכישרון הוא היה ממש בצמרת. אולי לא בניון או סולומון, אבל קצת מתחת.
    אצלכם ולדעתי גם בביתר היה פנטסטי.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הבחירה שלך מעולה! אני פשוט אומר שפנסטיל היה אצלנו שנה וחצי בפרק א', הגיע ככה די בפוקס לקבוצה המתה של 2004/05 שטסה למסע היחלצות עם שייע. שנה אחר כך זכה בגביע ואכן הציג מונדיאל מרגש עם הדגל. ב-2012/13 היה נראה הרבה-הרבה מעבר לשיאו ולא סיים את העונה לדעתי. אני גם חושב עוד על אותה עמדה שדני בונדר אנדרייטד רציני כי הוא עוף מוזר, לא משהו התקפית, לא ילד אינסטגרם ולא עושה צחוקים כמו קנדה. לשים אותו במשחק שצריך להגן - ויהיה בסדר.

    אם הזכרת את תמוז, אלי טביב סיפר שאלי גוטמן רצה את עידן שריקי מאשדוד אבל לחצו עליו לקחת את תמוז שעזב את בית"ר בטונים צורמים והיה צריך שינוי אווירה והוא כמובן שחקן צעיר יותר והגיע בסכום לא רע בכלל. הוא היחיד מהפועל שזכה בתואר מלך שערים - 2010/11. אולי לדמארי הייתה חסרה קצת מהחוצפה והאגואיסטיות של תמוז ותחושת ה-"מגיע לי" (לאו דווקא עם הכדור).