ווסטהאם- מה יהיה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏16/5/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,314
    ווסטהאם הקבוצה הכל כך מוכשרת הזאת ירדה בסופו של דבר לליגת המשנה למרות תוצאות טובות שהשיגה במחזורים האחרונים של העונה.

    ווסטהאם הודיעה שהיא משחררת 10 שחקנים. 3 הבכירים מבניהם הם פאולו די קאניו, לי בוייר ונייג'ל ווינטרברן שחוזהם תמו. שאר השחקנים הם ג'ון מונקר, גארי ברין, ריימונד ואן דר חאו, סקוט מינטו, אדוארד סיסה ושני צעירים שישוחררו ללא תמורה.

    בווסטהאם רוצים מאוד לחזור מהר מאוד לפרמייר ליג ורוצים להשאיר בקבוצה את ג'ו קול, טרבור סינקלייר, דיוויד ג'יימס ולז פרדיננד. ג'רמיין דפו הביע רצון לעזוב אבל בקשתו נדחתה ובשבוע הבא יהיו איתו שיחות בקשר לעתיד.

    אני מאוד מקווה לראות את כל השחקנים האלה נשארים ואם זה יקרה אז אני מאמין שווסטהאם לא תתקשה לעלות חזרה כבר בעונה הבאה לפרמייר ליג.

    מה לדעתכם יהיה?
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי מועדון שממנה את גלן רודר למאמן צריך לאכול את הדייסה שהוא בישל.
     
  3. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וודקה יש לי שאלה אליך- איזה מאמן באנגליה (חוץ מונגר) הוא מאמן טוב? כי פשוט אתה יורד על כל מאמן שיש ומעניין אותי מי כן טוב.
    בקשר לווסטהאם מצד אחד אני מקווה בשבילם שהכוכבים ישארו ושהם יחזרו כמה שיותר מהר אבל מצד שני הייתי מאוד מאוד רוצה לראות את קול באנפילד בעונה הקרובה.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שעוד שחקנים יעזבו את ווסטהאם..ג'ו קול יעזוב בטוח..
    ווסטהאם גם צריכים להתחזק בשביל לעלות..לא נראה לי שהם יעלו כי יש להם כרגע סגל חלש שעוד ייחלש ואין להם תקציב לקנות שחקני הגנה..
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,751
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    הפעם אני מסכים עם וידוקה(כן כן גם אני לא מאמין).
    אבל באמת מאמן ווסטאהם הוא אחד מהגרועים באנגליה.
    אחרי הויה הוא מקום שני,לרדת עם קבוצה כל כך טובה,שיש בה גם צעירים נפלאים,גם ותיקים,וגם כמה שחקנים שלא יבישו אף קבוצה זה בזיון.
    ראינו כשהוא היה מאושפז,והאימון עבר לעוזרו איזה יכולת ווסטאהם התחילו להציג,מאמן פשוט גרוע.
     
  6. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי רודר אתם צודקים ב100%, צר לי שהבן אדם קרס, אבל כאיש מקצוע הוא פשוט על הפנים.

    מה שמוזר לי הוא איך אותו מנג'ר עם פחות או יותר אותו סגל הצליח לסיים במקום השביעי בעונה שעברה?

    ווסטהאם קבוצה נפלאה, אני לא מדבר בציניות, זו באמת אהבה או התמכרות. אני אדבוק בקבוצה גם שנשחק ברות'רהאם, אולדהאם וכל דירי החזירים שבהם נבקר בעונה הבאה. בפרימיירליג קל לאהוד קבוצה ולומר שהיא נפלאה, אבל רק עכשיו, כשהיא ירדה ליגה הבנתי למה אני כל כך מכור לבורדו ותכלת.

    שאני שומע שחקנים כמו ג'ו קול, פרדריק קאנוטה, תומס רפקה וגלן ג'ונסון אומרים בגלוי בעיתונות שאם זה תלוי בהם הם נשארים, אני מתמלא גאווה.

    אם נצליח להשאיר בסביבות ה60% מתוך הבאים: דייויד ג'יימס, תומס רפקה, איאן פירס, כריסטיאן דיילי, רופוס בראביט, גלן ג'ונסון, סבסטיאן שמל, טרבור סינקלר, ג'ו קול, מייקל קאריק, סטיב לומס, דון האטצ'ינסון, פרדי קאנוטה, לס פרדיננד וג'רמיין דה-פו, אנחנו נעלה חזרה, מי שיעזוב יוחלף בצעיר כשרוני מהנוער. כי אל תשכחו, אנחנו בניגוד לארסנל, יונייטד וכל החבר'ה העליזים האלה, מייצרים את הכשורונות ולא קונים אותם.

    דה-פו לא יעזוב, ההנהלה נחושה להשאיר אותו כי יש לו חוזה. לא יקרה שום דבר אם הוא ישחק שנה אחת בדיוויז'ן 1, קצת נאמנות לא הרגה אף אחד.

    חבל על לי בוייר, חשבתי שכאוהד הוא יראה קצת יותר נאמנות ויסכים לוותר על כמות מסויימת בשכר. כנראה שכל מה שמעניין אותו זה כסף. נראה מי תקח אותו עכשיו, כי ארבעת החודשים שלו בווסטהאם רק הורידו לו את המחיר וקנינו אותו ב100,000 ליש"ט 8) .
     
  7. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קאנוטה כבר הצהיר יותר מפעם אחת שהליגה הראשונה באנגליה היא לא המסגרת שלו.
     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אני אוהד ווסטהאם, אני מתפלל שייתנו לאו'לירי להגיע. המאמן המתאים ביותר לסיטואציה.

    ריינמן, יש להם סגל חלש מדי??!?!? מה אתה מדבר... עם מאמן נורמלי, זו קבוצה לאופ"א, לפחות. וזה כבר הוכח עונה קודמת.

    וערן, מצטער בשבילך אבל אין לי מה לומר חוץ מ - מגיע לך. מי שמאמין שחלאה הזאת, בוייאר, דינו להענש ולהידפק. האמנת שהשחצן הזה יישאר אתכם? הוא לא תרם כלום חוץ מטרארם תקשורתי, ולחלק מהאוהדים של ווסטהאם להתעצבן על הקבוצה, ועכשיו הוא עוזב, למרות שאם הוא אוהד, אז שיישאר וינסה להנהיג את הצעירים...

    אבל לא... לא לרמה שלו.
     
  9. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא באמת עלה לכולם על העצבים. כולם היו בטוחים שהוא יהיה מבין הראשונים שירצו להשאר, בעיקר בגלל שהוא בחר לבוא אלינו לתחתית ומכיוון שהוא אוהד.

    כנראה שהוא פשוט רצה את מענק מיליון הליש"ט, וכשראה שהכסף אבוד, פשוט לקח את הרגליים והלך, הוא מאוד איכזב אותי.

    אני לא יודע אם נעלה חזרה או נתקע עוד עונה. אבל בדבר אחד אחם יכולים להיות בטוחים, ווסטהאם יונייטד תמיד תשאר קבוצה גדולה ובתוך חמש-שש שנים שוב תחזור לחצי העליון של הפרימיירשיפ.

    לנו יש נשק שלמעט קבוצות יש, מחלקת הנוער מייצרת שחקנים על ימין ועל שמאל. כוכבים יכולים לעזוב, אני יודע שיבואו אחרים במקומם. אם פעם אחת ולתמיד יבוא מנג'ר רציני שיחליט שהוא יותר לא מוכר שום כשרון בשביל להגדיל את האצטדיון, לבנות מלונות, מוזיאונים וכו', אז אנחנו נחזור למקום הטבעי שלנו, שהוא בניגוד למה שוידוקה AFC אומר, הפרימיירשיפ.

    האוהדים הם מהטובים באנגליה, אתם לא יכולים לתאר כמה הם היו בסדר עם כל העניין הזה של הירידה. אתם לא ממש תאמינו, אבל במשחק הירידה האוהדים עמדו על הרגליים, מחאו כפיים ושרו West Ham till I die עם דמעות בעיניים. פשוט לא מגיע לחבורה הזו לנדוד בין נוריץ' ואיפסוויץ' במקום בין אולד טראפוד ואנפילד.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא יודע, לי נראה שאתה טיפל'ה מפריז באיכות ובעיקר בחשיבות של מחלקת הנוער של ווסטהאם.
    גם אם נניח שהרמה של מחלקת הנוער של הקבוצה היא גבוהה, זה לא אומר שום דבר לגבי העתיד, להיפך. בשנים האחרונות ראינו לא פעם קבוצות עם מחלקות נוער איכותיות יורדות ליגה ונתקעות בדיוויזיון 1. נוטינגהאם פורסט, דרבי, קובנטרי ואיפסוויץ' הן הדוגמאות הטריות. כולן ירדו ובנו סגלים שהתבססו על שחקני הבית, תוך שתי עונות כולן ערכו מכירות חיסול ששלחו את כל הצעירים לפרמיירליג תמורת כסף גדול.
    ווסטהאם לא יכולה להתבסס על שחקני הבית שלה, לדעתי, אין שם אף שחקן שמסוגל למשוך את הקבוצה לבד. אני כמובן מדבר בהנחה שג'ו קול ימצא לעצמו מועדון חדש. אם קול נשאר העניינים יהיו יותר פשוטים אבל עדיין ווסטהאם תיצטרך להילחם.
    אני מניח שלמרות האופטימיות דיוויד ג'ימס, קול, די קאניו, אולי אפילו סינקלייר יעזבו, בלי השחקנים הללו ובלי רכש מסויים ווסטהאם תסתובב כמה שנים טובות באורוות של דיוויז'יון 1.
     
  11. Alessandro Nesta Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/03
    הודעות:
    38
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך לעזאזל ווסטהאם הגיעה למצב שהיא יורדת ליגה ???
    עם שחקנים כל כך מוכשרים כמו ג'ו קול, ג'רמיין דפו, פרדריק קאנוטה, וסינקלייר,
    פחות ממקום באופ"א זאת צריכה להיות אכזבה בשבילם.
    אבל מצד שני, עם כזאת הגנה........אין להם מקום גם בליגת המשנה !!
    קבוצה שסופגת 59 שערים פשוט לא יכולה להשאר בליגה. ואם לפחות ההגנה לא מתפקדת, אז לפחות שההתקפה תכפר על כך (כמו לידס, שספגה 57, אבל הבקיעה 58)
    אבל במקום זה, גם ההתקפה חלשה במיוחד עם 42 שערים.
    חבל לי על הקבוצה הסימפטית הזו, ואני בטוח ששנה הבאה היא תעלה בחזרה, אבל בכל זאת.......אולי זה הדרך לבית הקברות, לאן שהרבה קבוצות שירדו ליגה הגיעו בסופו של דבר.
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    איזו התקפה? ג'רמיין דפו? מי זה? מי שמע עליו? מתי הוא שם גול שלא נבע מערבוביה ברחבה ודחיקת רגל?
    לווסטהאם אין התקפה ועכשיו המצב עוד טוב, לז פרדיננד שהובא באמצע העונה שיפר את המצב - אני חוזר, לז פרדיננד, שיפר את המצב :!: זה אומר הכל.
    לווסטהאם היו יותר מדי שחקנים ששיחקו בשביל עצמם ולא בשביל הסמל. לי בוייר בראש ובראשונה, פרדי קאנוטה (כבר שנתיים שהוא מדבר על רצון ללכת), ג'רמיין דפו (כל יומיים מדבר על כמה הוא רוצה להיות בקבוצה גדולה) - ככה אי אפשר להצליח.
     
  13. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שמדהים אותי הוא החוסר נאמנות של חלק מהשחקנים בווסטהאם (ומה שראינו עד עכשיו זה כלום). מצד שני אני לא יכול לומר באמונה שלמה, שאם לידס הייתה יורדת זה לא היה קורה. עצוב.


    אני חייב להסכים עם קירק (זה קורה כל הזמן), יותר מדי קבוצות שירדו ונחשבו לקבוצות בעלות נוער שעשוי להספיק כדי לעלות, נשארו שם. עצוב.

    והכי גרוע... לז פרדיננד??!?!?!!!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!!!! הוא נשאר מכולם? א. הוא אפס. ב. הוא זקן. ג. אתם בליגת המשנה. אין ספק - מתכון להצלחה. למה יש לי הרגשה שבקצב הזה רודר יישאר? עצוב.
     
  14. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מותר לדעת מי היה נשאר אם לידס היו יורדים? קיואל בטוח, וידוקה אין סיכוי שהיה העוזב, רובו נשאר לנצח, וכל השאר לא ברמה של הפריימרליג. אני מניח שגם ריד היה עוזב. 8)
     
  15. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק, שכחת את האל, פאולו די קאניו.

    מי שאומר שלווסטהאם אין התקפה כנראה לא ראה את הקבוצה בזמן האחרון. הקבוצה היא התגלמות משחק ההתקפה, וזו אחת הסיבות לירידה, רודר ניסה ללא הרף לשחק יפה, ולא לשחק קשוח. הבקענו שערים, אבל עדיין הפסדנו (4-3 ללידס, 4-2 לצ'רלטון, 3-2 לטוטנהאם ועוד ועוד).

    לז פרדיננד נקנה בגלל פציעות מאוד קשות של די קאניו וקאנוטה באמצע העונה.

    אל תשכחו שווסטהאם שיחקה יפה דרך האמצע עוד בתקופה שארסנל לא ידעה מה זה יצירתיות, ושכל הפרימייר שיחק דרך האגפים. תמיד, אבל תמיד ווסטהאם שיחקה יפה. זה התחיל ממש מזמן בשנות ה60 עם מור, הרסט, פיטרס, ברוקינג. זה המשיך לשנות ה80 עם פול אינס, טוני קוטי, פראנק מקאבני, שנות ה90 עם ריו, לאמפרד, ברקוביץ', הארטסון ועד היום עם קול, די גודיו, קאריק ודה-פו.

    מי שאומר שאין לנו התקפה, טועה בגדול.

    הבעיה היא הגנתית, ויש לומר שמאוד התאכזבתי בתחילת העונה הנוראית מג'יימס, תומס רפקה שנשפך עליו המון כסף מפיורנטינה, וסבסטיאן שמל. שימו לב שמאז שהתחלנו לשחק הגנה, התחלנו לנצח. מפברואר פתאום התחלנו לשמור על רשתות נקיות ואיתן הגיעו נקודות. חבל מאוד שזה לא הספיק.

    ועוד משהו, עם כל הכבוד לאיפסוויץ' וקובנטרי, הן לא רואות ממטר את האקדמייה של ווסטהאם, קלאסה אחרת לגמרי, ווסטהאם לקחה אין ספור אליפויות אירופה לנוער וכל הזמן מעלה כשרונות לקבוצה הבוגרת.

    ואגב איפסוויץ', הכוכב הגדול שלהם (עד העונה) מאט הולנד, הינו פליט ממחלקת הנוער של ווסטהאם 8) .