ווסט האם יונייטד: 2009/2010

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י בועז, ‏17/6/09.

  1. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    אין מה לעשות. גרנט קיבל תפקיד שבו הוא לא יכל להיכשל, ובאמת הקבוצה שלו עשתה עבודה יפה בגביע (שמגיע קדיט אז מגיע...), והוא ניצל את ההזדמנות לבנות לעצמו בתקשורת תדמית של מנג'ר מעורר השראה, שנותן הכל למען הקבוצה שלו ומפיח בהם רוח תקווה כנגד כל הסיכויים (בא לי להקיא). זה קנה את התקשורת האנגלית ואוהדי פומפי, ועכשיו המניות שלו בעלייה. פגישה או שתיים עם הבעלים של ווסט האם כדי להפעיל את הקסמים שלו וזה Game Over עבור הפטישים.

    אין לי ספק שהוא ימונה לתפקיד. הבן אדם הצליח עם רזומה אפסי לתחמן את דרכו לצ'לסי של מוריניו, אז גולד וסאליבן זאת בעיה מבחינתו? אני רק מקווה בשביל הפטישים שהוא יתמנה ישר כמנג'ר, והם לא יצטרכו לעבור את התהליך המשפיל, של מינוי שלו כ"מנהל טכני" ואז כעבור כמה חודשים לראות אותו לוקח את התפקיד, כמובן Reluctantly.

    מעניין אם אוהדי פומפי יאכלו גם את הספין האחרון שלו על כך שפומפי לא שילמו לו בזמן, ושזה נותן לו הצדקה לעזוב. כזה אפס, בחיי.
     
  2. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רואה כל משחק בלוויין, ממש לא מעניין אותי מה רואים בצ'רלטון עם שני קשקשנים דוברי עברית ברקע..

    ובסוף האל ירדה ליגה.

    יוז מאמן מצויין שעשה עבודה פנטסטית בבלאקברן ולטעמי גם בסיטי (בנבחרת וויילס גם מוריניו לא יצליח לעולם לעשות משהו משמעותי) למרות שתופקד כמעיין בובה. אנחנו צריכים מנג'ר אנגלי שמבין מי זו ווסט האם יונייטד ומה הערכים שההיסטוריה הכתיבה עבורה.

    זה יפה שאברם עלה לגמר הגביע (וחוץ מהנצחון המקרי על טוטנהאם לא הייתה לו יריבה באמת משמעותית בדרך לשם, בניגוד לזכייה עם רדנאפ והנצחון הענק על מנצ'סטר יונייטד). עובדתית בליגה, גם אם מוסיפים את 9 הנקודות, הוא היה מסיים במקום האחרון ואם אתה מסתכל על הסגל, כמה שאוהבים בארץ לבכות על כמה שהוא גרוע, הוא לא פחות טוב מזה של ברנלי, האל, וויגאן או וולבס.

    מאחל לו הצלחה בכל מועדון אחר, אבל לא רוצה אותו אצלי. אני רוצה מנג'ר שיבין שזה המועדון של מור-הרסט-פיטרס ב66', שיכיר את הקסמים של טרבור ברוקינג במסע האירופי של 76', את הנצחון ההירואי בגמר הגביע של 80' מהליגה השנייה, את האגדות שהן רון גרינווד וג'וני לייל, את העובדה שחצי מנבחרת אנגליה למונדיאל זה פרי הייצור מחלקת הנוער של מועדון או בקיצור את העובדה שווסט האם היא The Academy of Football . משום מה יש לי תחושה שמי שהתחנך באורווה בפתח תקווה לעולם לא יצליח לעשות זאת..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/10
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    או יותר נכון למה אתה חושב שאברם מאמן טוב יותר ממארק יוז? הוולשי אמנם לא הצליח כמצופה עם סיטי אבל בחצי הראשון של העונה הקבוצה איתו הציגה כדורגל יפה והתקפי, הוא לקח את סיטי עד רבע גמר גביע אופ"א בשנה שעברה, העונה לחצי גמר גביע הליגה אחרי כמעט 30 שנה שבהם סיטי נעצרה ברבע הגמר ושפוטר זה היה לאחר שהעונה הוא הפסיד רק 2 משחקים והיה במרחק קטן מהמקום הרביעי, אז גרנט עלה לגמר הגביע האנגלי...אולי הוא צריך להיות המחליף של קאפלו?
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני שנתיים וחצי הייתי במשחק באפטון פארק, בעצם עשיתי סוג של Membership בווסטהאם כדי להיכנס למשחק (נגד סנדרלנד, ווסטהאם ניצחו 3:1) ומאז, והאמת שבעיקר בחודשים האחרונים מאז שסאליבן וגולד נכנסו לעניינים, אני מקבל לתיבת המייל שלי את כל מה שהנהלת ווסטהאם מוציאה לאוהדים. הרוב זה מיילים שיווקיים ותגובות של זולה למשחקים, אבל לפעמים מקבלים "פנינים" כמו המכתב המפורסם של סאליבן אחרי ההפסד לוולבס שלמעשה היה מעין מכתב פיטורים מוקדם לזולה באמצע מאבקי הישארות.
    הבוקר ראיתי שסאליבן וגולד החליטו לספק עוד "פנינה" כזו והוציאו מייל לכל אוהדי ווסטהאם עם תוכנית בעלת עשרה עקרונות: למנות את המנג'ר הנכון (גרנט? באמת?), לקנות שחקנים חדשים (אף מילה על כך שכדי לממן אותם, שחקנים בכירים יצטרכו לעזוב), לטפל בחובות הקבוצה, לעזוב את אפטון פארק לטובת האיצטדיון האולימפי (בעיניי, טעות קשה מבחינת ההאמרס) ושאר המשפטים היפים שמסריחים מכתיבה שיווקית ויחצ"נית, כאילו מומחה בעטיפות צלופן התעסק במילים האלה.

    האמת היא שבהתחלה החזקתי משניהם שבאו לאוהדים בגובה העיניים ואמרו להם את האמת על האופן שבו ווסטהאם נוהלה בצורה שערורייתית ושהם מגיעים לטפל בשוקת שבורה, אבל מאז יש הרבה יותר יחצ"נות אצלם מאשר Substance, לפחות בעיני המתבונן מבחוץ. הם גם כנראה לא מבינים את הפער שבין לקיים שיח רציני עם האוהדים (מה שאצלנו למשל מתחילים לראות בו שיפור מסוים תחת גזידיס, שלא היה בעבר, ובוודאי שבמקרה של רנדי לרנר באסטון וילה) לבין הפיכה שלהם עצמם למרכז העניינים על ידי המון ספינים. בעיניי, המניפסט הזה הוא ממש עלבון לאוהדי ווסטהאם. בטח אם כל זה לא יגובה במעשים ממשיים, בראשם כמובן מינוי ראוי של מנג'ר.


    בקיצור, זה לשון המייל, אם יש לכם כוח לקרוא.

     
  5. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדי אני מסכים עם דבריך מלבד אחד - למה הבאת שחקני רכש כרוכה במכירה של שחקני מפתח? מעבר לעובדה שהפרישה של אשטון יצרה חור לא פשוט, היא גם איבדה כל סיכוי להרוויח עליו משהו. מעבר לאשטון, את מי יש להם למכור שיכניס סכום סביר - פארקר וקרלטון קול? כמה ישלמו על נובל אחרי העונה שהוא הראה? אבל מעל לכך, אני לא רואה סיבה שגולד וסליבאן ייכנסו לקבוצה בלי להשקיע בה כסף. נכון, עיקר ההשקעה תלך לכיסוי החובות, אבל אם רוצים רכש, זה בהכרח על חשבון שחקנים מובילים. בכלל, לא חושב שלווסטהאם יש פריבלגיה לאבד שחקני מפתח כרגע אבל חשוב לזכור - רכישת שחקנים לא בהכרח מהווה השקעה עצומה. סם אלרדייס בנה על זה קריירה.
     
  6. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדי, קודם כל נחמד מאוד לקרוא את הסיפור המעניין. לגבי מה שכתבת:

    אני מסכים שבהרבה מהמיילים שלהם( גם אני מקבל אותם) יש כל מיני איזכורים שיווקיים לדברים שגורמים לך לחשוב שמדובר בניסיון נואש לסחוט כל פני מהאוהדים.

    כמי שמכיר את הסיפור שלהם קצת יותר טוב , אני אסביר למה לדעתי כל זה קורה. בבסיסם, אני בטוח שגולד וסאליבאן הם לא אנשים רעים, ואוהדים אמיתיים של ווסטהאם. החשבונות שהם חשפו בפני הציבור על חובות המועדון, והגילוי לב הגדול שבו סיפרו על איך הם לא ידעו שהחובות כל כך גדולים כשחתמו על החוזה, רק מגלים חלק די מרכזי בתמונה: ווסטהאם הייתה קרובה לאדמיניסטריישן. הם חד וחלק הצילו אותה מזה, אבל התוכנית הכלכלית שלהם להצלת ווסטהאם הולכת להיות מינימום הוצאות, מקסימום הכנסות. המניפסט שהם שלחו עם 10 הנקודות להצלת המועדון, רק רוצה לרכך את המכה שאנחנו כאוהדים עתידים לספוג. הם לא כתבו שום דבר על שחקני רכש נוצצים, רק כתבו שיגיעו "שחקנים רעבים". הם לא דיברו על העובדה שישמרו על הכוכבים (וזה רק כדי שכשייגמר המונדיאל ויתחילו למכור את הכוכבים, לא נוכל להגיד שהם אמרו שלא ימכרו, וכולנו נאמר "טוב נו, אנחנו חייבים את הכסף"). אין בעיה שהם אומרים שהולך להגיע מנג'ר עם ניסיון ואחד מרשים שיוביל את המועדון בשנים הבאות. הצרה בכל הסיפור היא שהם באמת ובתמים מאמינים שאברם גרנט הוא אחד כזה. לצערי הפרמיירליג הוא גוף שבו הכסף זה הדבר הכי חשוב, וכשאין לך אתה נדחק לשוליים ומנסה לשרוד. במקום שנבנה את עצמנו מחדש, והרי היינו בסוג של תהליך בנייה, ואז בא המשבר הכלכלי שפגע בבנק באיסלנד, שהבעלים שלו היה במקרה גם הבעלים שלנו. וכך יצא שכל מה שבנינו נזרק לפח, נשארנו עם סגל פצוע, חובות, כישלונות, עד שקיבלנו את היציבות הכלכלית לכאורה ע"י גולד וסליבאן.
     
  7. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה, אני כמובן לא אוהד ווסטהאם, אבל מה שיותר הפריע (אם אפשר להשתמש בכזו מילה למועדון שאין לי רגשות כלפיו) לי במייל הזה היא השפה הדי מלוקקת שבה הוא נכתב. אני משוכנע במיליון אחוז שהדברים האלה נכתבו קודם כל על ידי יועצי תקשורת ואנשי PR. משפטים כמו "exciting and balanced squad" זה למכור מילים בזול. רוצים להיות כנים? תבטיחו דם, יזע ודמעות. סעיפים כמו 5, 6, 7 או 10 במייל שהם הוציאו זה בגדר דיבורים באוויר וזה גם כולל בתוכו כמה סתירות פנימיות בעייתיות. כן, כדי להביא שחקנים חדשים, גם אם הם לא כוכבים גדולים אלא שחקנים "רעבים", אתה צריך כסף. כדי להפחית חובות שאיימו לגרום לפשיטת רגל, אתה צריך כסף וזה אומר להיפטר, למשל, משחקנים שמכבידים על סעיף השכר. לכן, אם כבר דוגלים בכנות, צריך לומר ששחקנים יעזבו ואת זה הם פשוט לא אמרו. אני מסכים לגבי עניין המנג'ר, מאמן שמעולם לא בנה קבוצה באנגליה ולא ידוע בטיפוח צעירים (עניין סופר קריטי למועדון כמו ווסטהאם), זה סיכון מאוד גדול. מצד שני, גרנט על כל מגרעותיו האישיות והנכלוליות שלו, הוא סוג של פסיכולוג. אחרי זולה, לא יזיק אחד כזה On board. אבל אני עדיין חושב שאתם מסוגלים להביא מישהו עם פרופיל יותר רציני מאברם.

    זה שמנסים לסחוט כסף מהאוהדים (אני מכיר את זה לא רע כאוהד ארסנל, הייתי אומר), ניחא. כל מועדון היום משתמש במה שהוא יכול כדי למקסם את קהל האוהדים שלו כצרכנים ובטח שווסטהאם לא שונה כשהיא חייבת כל פני. גם אוהדי ווסטהאם מכירים את המצב ויודעים שהתמיכה שלהם חיונית, לכן הם לא צריכים הבטחות עם מילים זולות. גם ציינתי בפירוש שגם אני בהתחלה האמנתי להם מאוד ושהם הגיעו למועדון שנוהל בצורה שערורייתית, ככל הנראה באמת ממקום טוב. אבל מאז הדברים קצת השתנו, המייל הזה מצטרף למייל אחרי ההפסד הביתי לוולבס שבכל עונה אחרת שבה קבוצות פח כמו האל או ברנלי לא נמצאות בפרמייר ליג אלא קבוצות קצת יותר רציניות, הפיטורים המבישים בפועל לזולה היו עולים להם בירידת ליגה. יש לי הרגשה שזה גם קצת ניסיון להחזיר אליהם את התמיכה אחרי אותו מקרה.
     
  8. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המייל המפורסם של סאליבאן אחרי וולבס דווקא קנה לו את עולמו בקרב האוהדים. אחרי שנים של שליטה של טרי בראון, אחד שגורם לדני דין לבלוט כמו קינג קונג, מייל של יו'ר שפורס בכתב מילה במילה את מה שכל אחד מאיתנו הרגיש אחרי אותו ערב ארור היה די מבורך.

    העניין היא שסאליבאן לא רצה את זולה מהיום בו קיבל את המפתחות, לא אחרי הפסדים לוולבס וסטוק - ונוכח לחץ מתון של חלק נכבד מהאוהדים (ששמרו לזולה אמונים עוד מימי עונת 08/09 העליזים) החליט שלא להעיף אותו כבר בינואר. העובדה שהקבוצה נראתה בדרך לצ'מפיונשיפ בתחילת אפריל, שיגעה אותו במחשבות של 'למה לא הלכתי עם האינסטינקטים שלי כשהרגע היה נכון?'. זו הייתה הדרך שלו לומר את זה לאוהדים בצורה מעודנת (עד כמה שדייויד סאליבאן מסוגל להיות מעודן).

    בין אם זה הולך להיות אברם או כל מנג'ר אחר, הדבר הראשון שצריך לעשות אחרי החתימה על החוזה היא ישיבה שלו עם שני היו'רים בה תיקבע חלוקת אחריות מסודרת והפרדה מוחלטת בין היבטי הניהול המקצועיים לבין הניהול השוטף של המועדון, כי ההתנהלות בחצי השנה האחרונה הייתה ברדק אחד גדול. לא ייתכן שעל כל סוגייה נאלץ לשמוע את דעתם של סאליבאן וגולד, עם כל הכרת התודה על כך שהצילו את המועדון מפשיטת רגל.

    אני דווקא אהבתי את המייל שהם שלחו לפני כמה ימים, יש שם כמה נקודות שאני אשמח לראות ממתמשות בשנים הבאות (בייחוד הדגש על הנוער והשחקנים הרעבים ולאו דווקא שחקנים גדולים במיוחד). בקיץ הקודם הלכנו על מטרות דימיוניות כמו לוקה טוני, גוראן פאנדב ומאנסיני ובסוף נשארנו עם כלום ושום דבר, הגיע הזמן להנהלה כנה, מציאותית והגיונית שתוציא את המועדון מהבוץ ותיקח אותו קדימה בלי לשחק מהלכים כמו של לידס יונייטד גרסאת פיטר רידסדייל.
     
  9. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    הסיבה המרכזית לכך שקשה לי לראות את ווסט האם יוצאת ממאבקי ההישרדות המתישים של הפרמיירליג בעונה הקרובה, היא העולות החדשות. ניוקאסל ו-ווסט ברומיץ' לא פראייריות כמו ברנלי ויש להן ניסיון פרמיירליג, הן ישקיעו הרבה מכספי העלייה בקיץ ויחזקו את הסגל ואני לא פוסל שבשנה הקרובה תחזור התופעה ששתיים משלוש העולות החדשות ישארו בליגה (כאשר אנחנו עוד לא יודעים את זהות העולה השלישית והאחרונה).
    לווסט האם כפי שניתן להבין אין בדיוק אפשרות להשקיע ברכש מבלי למכור שחקנים מובילים, כשלא בטוח בכלל שהכסף שיכנס ילך לחיזוק הקבוצה ולא לכיסוי החוב של המועדון (מזכיר לי משהו- YANKS OUT!!). אם ווסט האם רוצה להישאר בליגה היא צריכה להשאיר שחקנים שצלחו מאבקי ירידה ושחקנים מנוסים בכלל, לצד הצעירים הרעבים והמוכשרים שהמועדון הזה מצליח לייצר כל פעם מחדש.
    להישאר בליגה עם גרנט כמנג'ר, כנראה, זו לא משימה קלה. אבל אולי דבר טוב יצא מזה בסוף, לגרנט הרבה קשרים עם סוכנים ואנשים משפיעים בשוק ואולי המועדון יוכל להרוויח מזה עם תקציב הרכש הזעום שלו. אני עדיין מקווה בשבילכם שמארק יוז הוא זה שבסוף יקח את המשרה.
    תשלבו את כל זה ותמצאו עונה מתישה בפתח שבה קבוצת התחתית שתצליח לנצח הכי הרבה בבית ותגנוב כמה שיותר נקודות בחוץ, תישאר. לווסט האם יש איצטדיון ביתי נהדר שהשנה הנאיביות של הקבוצה במשחקים די פנתה לקבוצות בינוניות בליגה את הדרך ל-3 נקודות חוץ יקרות. וזה בדיוק אחד הדברים שצריכים להשתנות אצלכם השנה והאמת שבזה, גרנט מבין דבר או שניים.

    יש לי פינה חמה בלב למועדון הזה בשל מה שהוא תרם לכדורגל האנגלי,
    אסיים בברכת הצלחה לעונה הקרובה ומקווה שתישארו בליגה הקשה הזו.
     
  10. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
  11. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק אני אשמח לרכוש , אם כתבת אחד כזה, את הספר על איך מתמודדים לראשונה עם הצורך להקיא כשאתה צופה באהובתך בכל שבת. אני עדיין מקווה כמו ילד קטן ותמים שלבעלים שלנו יש שכל . אולי הקשרים של אברם יסדרו לנו לפחות רכש מעניין. על מי אני עובד.. מקסימום איזה אוהרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/10
  12. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'יימי אוהרה דווקא יכול להיות אחלה תוספת לווסטהאם.
    יש דברים שאני לא מאחל אפילו לשונאים שלי ואברם כמאמן זה אחד מהם. נא להצטייד בשקיות הקאה, לסובב את הראש כל פעם שהמצלמה מתמקדת בספסל ולנסות להימנע מכל אמצעי תקשורת.
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מסתבר שהמו"ל הוא יוצא אשרם - העניין טורפד לפני שהספקת לומר רוזנבורג שלוש פעמים...


    מה שכן, ההמלצה הטובה ביותר הייתה ונשארה זו של חווה אלברשטיין. הייאוש בחו"ל הרבה יותר נוח והתקשורת הרבה פחות מגוייסת. לא שזה עוזר יותר מדי, אבל בימים הקשים שעברתי גם זה היה משהו.
     
  14. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו עברנו לפה, יהיה פה חגיגות כל השנה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  15. West Ham United FC Member

    הצטרף ב:
    ‏10/11/09
    הודעות:
    57
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גרנט מוביל בכל סוכנויות ההימורים בפער אדיר מהמתחרים,זה המדד האמיתי וכנראה שגרנט באמת יחתום,אלא אם יקרה טוויסט רציני.

    האנטגוניזם באינסטינקט הוא ברור ומובן,מה לנו ולו,יכלו להיות הרבה יותר יצירתיים ולהביא את ביליץ'.