ווסט האם 2005/06

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rudess, ‏13/7/05.

  1. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי הסוכן שלו לפחות, היה מגעים עם ולנסיה ודפור אבל הוא עדיין נחשב לזר, עד כמה זה אמין? לא יודע..

    ובכן, אז בסוף כן תהיה לי מועדפת בליגה השנה, תמיד הייתי די נייטרלי באנגליה עם העדפה קלה עתיקת זמנים למנ' יונייטד, השנה בכל אופן, ווסטהאם מעל הכל!

    מילאנזי, גם ווסטהאם יכולה להתקדם, ברקו עלה ליגה עם הסיטי והם נתנו עונה יפה מאוד בפרמייר ליג אחרי זה, גם יעקובו הלך מליגת האלופות לפורטסמות', עלה איתם ליגה ותקע יתד ועכשיו התקדם למידלסברו, לדעתי ליוסי בגילו חשוב יותר לשחק כמה שיותר, בבולטון היה לו את אוקוצ'ה שבטוח היה מקבל יותר קרדיט לפחות בהתחלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/05
  2. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    עוד חדשות משמחות לאוהדי ווסטהאם!
    מת'יו אטרינגטון חתם על חוזה חדש לארבע שנים. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלוואי שיעשה התקדמות אבל מי איתו בקבוצה, מהסקירה שעשה HAMMER FAN אני לא רואה מישהו עם שם בכדורגל העולמי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/05
  4. juventiner Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/05
    הודעות:
    636
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ממש ה-יום של ווסטהאם...
    נקווה שיהיו לה עוד הרבה כאלו במהלך העונה..
    נכון נכון.. כל קבוצה יכולה להוכיח את עצמה בפריימרשיפ במפתיע.
    אבל, אל תשכחו עד כמה הליגה הזו קשה. יש הרבה קבוצות שלא מוותרות בגרוש..
    יש לכל קבוצה על מה לדאוג אז אל תבטיחו ככה ביד חופשית שהקבוצה הזו והזו תצליח השנה.. ואל תזלזלו ביריבות
     
  5. RedWhiteArmy Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    559
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי אני מעדיף ליראות בכייף את ווסטהם מאשר את הדבר המגעיל הזה שקוראים לט סאנטאנדאר או אייך שלא מבטאים את השם המוזר הזה....
    וככה לפחות גם נוכל להנות משידורים של הליגה הכי איכותית בעולם :aaa15: :aaa15: :aaa15:
     
  6. RedWhiteArmy Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    559
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טדי שרינגהם לא שם גדול מספיק ? :aaa031: :aaa031:
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/7/05
  7. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טדי ללא ספק היה חלוץ טוב בזמנו, היום לא הייתי קורה לו "שם" בכדורגל העולמי ...
    בכלל הראש שלי שטוף במילאן אז שאתה בא אליי עם טדי שרינגהאם עכשיו זה קצת מצחיק עם כל הכבוד לטדי, צריך לשים פרופורציות, לא יודע עד כמה הוא יכול להוביל את וסטהאם השנה!!
    אגב לאוהדי הכדורגל האנגלי לא להשחף, ליגה טובה אבל לא הטובה בעולם...גם האיטלקית הוספרדית זה לא שכונה כך שצריך לתת כבוד לכל אחת מה-3....אגב מה שקורה באלופות בשנים האחרונות עם מונאקו,פורטו,איינדהובן וליברפול וגם יוון ביורו 2004 רק מראה שיש שינוי בכדורגל העולמי...אני עדיין לא החלטתי לאיזה כיוון השינוי אבל זה לא רע שקבוצות מראות אופי ונחישות מול הכסף של הגדולות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/7/05
  8. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חדשות לא פחות טובות: מאטי את'רינגטון חתם על חוזה חדש עד 2009. הווינגר השמאלי, שזכה כבר בעונתו הראשונה בקבוצה בתואר "פטיש השנה" של האוהדים, נראה כמו אחת מהמניות הבטוחות למעבר החד בין הצ'מפיונשיפ לפרימיירשיפ. ווסט האם הצילה לו את הקריירה לפני שנתיים כשלקחה סיכון בהחתמתו מטוטנהאם, וכיום הבחור נחוש להחזיר לנו בכל פעם שהוא עולה על הדשא. שחקן מהיר, לוחמני ומלא בטריקים מלהיבים עם הכדור.

    חבר'ה, אני אשמח אם לא תהפכו את הדיון הזה לדיון הישראלים באירופה, ווסט האם חשובה לי הרבה יותר מכל אינדווידאול, זה או אחר. אני מאושר שביון חתם כי אני בטוח שהוא השחקן היצירתי שיכול להעניק לנו יתרון על פני קבוצות התחתית האחרות, לא בגלל שהוא ישראלי. מאוד יהיה לי חבל אם יתחילו להשוות בינו לבין ברקוביץ', הוא אדם אחר, שחקן אחר, וכולי תקווה שיגיע לאפטון פארק גם בגישה אחרת. הלוואי שיאמץ את הגישה של טל בן חיים, שנשבע אמונים לבולטון. בניון יכול להפוך ליקיר האוהדים אם רק ישחק נכון עם הקלפים שלו וישמור על מערכת יחסים טובה עם האוהדים.
     
  9. RedWhiteArmy Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    559
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טדי של היום זה לא טדי של פעם צודק מאוד,
    פשוט אמרת שאין שם שחקנים בעלי שם עולמי אז רק הזכרתי אותו וזהוא..
     
  10. daniel_haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/05
    הודעות:
    876
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את'רינגטון הוא נכס לווסטהאםת וההחתמה שלו תתברר כאחת ההחתמות הנכונות בהמשך העונה לדעתי.
    האגף השמאלי פורח בזכותו עם מהירותת טכניקה וגם דריבל(הכל במידה).

    אני שמח שהוא יוכל להוות חלק מחוליית הקישור, ביחד עם יוסית ראו קוקר ונובל שמסומן כאחת ההבטחות הגדולות של הכדורגל האנגלי.
     
  11. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי ריאו קוקר יעבור בסוף העונה לקבוצה גדולה ותזכרו שאמרתי לכם.
    הכח של ווסטהאם אכן יהיה בקישור אבל הם חייבים חלוץ רחבה רציני ולחזק את ההגנה.
    בכל מקרה כיף תמיד לראות משחקים מהאפטון פארק ולשמחתי נראה פחות אאוטים בבולטון ויותר אוירה וכדורגל התקפי ממזרח לונדון.
     
  12. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יהודי אחד נכנס- יהודי אחר יוצא.

    כריס כהן, שפרץ לקבוצה הבוגרת בעונה האחרונה עם 21 הופעות על הקו השמאלי (מין מגן אופנסיבי שכזה), נשלח לשנת השאלה בבורנמות', מועדון שביחסים מצויינים איתנו. בעבר שלחנו עיריית החוף הדרומי את ג'רמיין דפו ואת ריו פרדיננד ישר לאחר שעלו לקבוצה הבוגרת והצ'ריז חוללו פלאים איתם, נקווה שכך יהיה גם עם כהן.
     
  13. erez Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/04
    הודעות:
    168
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה ל-Hammers Fan:

    נדמה לי שאתה רשמת את זה באתר של ווסטהאם:

    And most importantly, it's a fantastic opportunity for an Israeli footballer to fix the bad Israeli reputation Eyal Berkovic's behavior has left in England and West Ham in particular. Yossi is a decent, modest young lad, he's no provocateur, and a great Israeli ambassador in sports. I'm sure the fans will fall in love with his charming personality and special technical abilities from the very start against Blackburn.

    מוזר שאתה מצד אחד רושם את הדברים האלה ומצד שני מבקש לא להשוות בין יוסי לאייל.

    אני לא בא להגיד שאייל הוא טלית שכולה תכלת ואני יודע טוב מאוד שההתנהגות שלו לא היתה תמיד מופתית וכפי שצריכה היתה להיות. למרות זאת, אני דווקא זוכר טוב מאוד איך בפורומים של אוהדי ווסטהאם הם בפירוש התחננו שאייל לא יעזוב אותם מכיוון שהם ידעו כמה הוא קריטי וחיוני לקבוצה. בחודשים האחרונים שלו בקבוצה הוא נתן תצוגות מדהימות כמו הניצחון 2-1 בווייט הארט ליין על הספרס שגרר מרדנאפ מחמאות שלא שמעתי ממנו עד היום לגבי אף שחקן אחר, וכמובן המשחק האחרון שלו בקבוצה בניצחון 4-0 על מידלסבורו שבו הוא בישל את כל 4 השערים וקיבל ציון 10 בעיתונים ובאתרי האוהדים. לא סתם רדנאפ אמר עליו שבשנתיים שאייל שיחק שם הוא היה מעורב ישירות ב-75% מהשערים של הקבוצה.
    האוהדים טענו שהמחיר שבו נמכר אייל הוא פשוט בדיחה בהשוואה למה שהוא שווה באמת שזה בסביבות ה-10 מיליון פאונד. אם ניקח בחשבון ששנתיים מאוחר מכן למפארד נמכר לצ'לסי תמורת 11 מיליון פאונד, ולאמפרד של ווסטהאם היה במקרה הטוב באותה רמה של ברקוביץ' בטח ובטח שלא יותר טוב, אז המחיר שבו נמכר אייל, 5.75 מיליון, הוא בהחלט מחיר מציעה. מצד שני האוהדים הבינו טוב מאוד את העזיבה שלו בגלל כל מה שקרה סביב פרשת הארטסון וכל ההתייחסות הדי מבישה של המועדון בכל הפרשה. במקום לגנות את הארטסון ולהעיף אותו קיבינימט, המועדון ניסה לטאטא את הפרשה מתחת לשטיח ונתן להארטסון קנס כספי מגוחך. אלמלא הפרסום בטלוויזיה גם את הקנס הזה הם לא היו נותנים לו. האוהדים צידדו באייל לחלוטין בכל זמן התקרית ואף אמרו שההתאחדות האנגלית צריכה להשעות את הארטסון ממשחק פעיל.
    בכל פעם שאוהדי סלטיק באו לשאול לגביו בפורומים של ווסטהאם הם ענו להם שהם מקבלים שחקן ענק במחיר מציאה ממש. לא סתם די קאניו, שאיתו הוא יצר שיתוף פעולה יוצא דופן בעונה השנייה, אמר שלדעתו אייל ייקח את תואר שחקן השנה בסקוטלנד בהליכה.
    אלמלא הדברים שאייל רשם בספרו על ווסטהאם, אני לא חושב שהיה אוהד אחד שהיתה לו חצי טענה כלפי אייל בכל התקופה שלו שם. למעט תקרית אחת שהיתה לו עם ג'ון מונקר (שהוא בן אדם בעייתי לא פחות מאייל) לא היתה בעיה אחת עם אייל במגרש או מחוצה לו לכל אורך התקופה שלו שם. פרסום הדברים שהוא כתב בספר על ווסטהאם הם הסיבה היחידה בגללה לא זוכרים את אייל לטובה שם מבחינה התנהגותית. מבחינה מקצועית, אני יודע שעדיין מעריכים את מה שהוא נתן להם. עובדה שבעונות לאחר מכן ווסטהאם לא הצליחה לשחזר את ההישגים של העונה האחרונה של אייל בקבוצה. ג'ו קול, למרות כל ההייפ סביבו, לא הצליח להשתוות בתרומה שאייל נתן לקבוצה, למרות שהיו סביבו שחקנים לא פחות טובים, אם לא יותר טובים.

    הנה דוגמא למה שהאוהדים חושבים על אייל היום, בראייה לאחור, ועל תרומתו לקבוצה בשנתיים שהוא שיחק שם. זה נלקח מהאתר www.westhamstats.co.uk:
    A midfield playmaker of great subtlety and with precise passing skills. Brought to England by Graham Souness when he was manager of Southampton. after Eyal had impressed at Maccabi Haifa Hammers 'poached' him from the lease deal he was on there with a closed season £1.75m bid. His contribution to Hammers most sucessful campaign to date and to John Hartson's prolific goal scoring feats were immense. A big money move out of West Ham finally came in the summer of 1999 when he transferred to Celtic but a slightly unhappy career has seen him looking to move on again. Will be remembered mainly for those darting passes on the edge of the box, the close control, and getting kicked in the head by John Hartson!


    לדעתי אייל בכלל מצטער על הדברים שהוא רשם בספר על הקבוצה. אחרת לא ניתן יהיה להסביר את הדברים שהוא אמר ליוסי כשהוא התקשר אליו לשמוע את עצתו בקשר למעבר. הנה מה שהוא אמר: "יעצתי לו ללכת לווסטהאם בחום ואהבה. זה המועדון הכי טוב בשבילו מכל הבחינות. מקצועית הם משחקים התקפי, יש להם קהל נהדר, למשפחה שלו יהיה טוב בזכות החיים בלונדון. נהניתי שם מכל רגע. לדעתי ווסטהאם זה הדבר הכי טוב בשבילו. הקהל באפטון פארק יאהב את יוסי, כי הוא אוהב כדורגל התקפי. זה מועדון שמשחקים בו מרגל לרגל וזה מתאים בדיוק לסגנון שלו" .
    תהיה בטוח שאלמלא הוא היה ממליץ ליוסי לבוא לווסטהאם בכזו להיטות, יוסי בפירוש לא היה חותם בקבוצה. אם הוא היה חוזר בפניו על הדברים שהוא רשם בספרו, כמו היחס לזרים בווסטהאם וכו', יוסי פשוט לא היה מגיע. בנוסף, לאייל היתה סיבה טובה מאוד להמליץ ליוסי ללכת לבולטון. למי שלא יודע אייל מסוכסך עם פיני זהבי ותאמין לי שאייל ידע טוב מאוד שאם יוסי הולך לבולטון, זהבי לא רואה שקל מהעסקה הזאת, ואם יוסי הולך לווסטהאם אז זהבי יקבל את הנתח המכובד שלו מהעסקה. למרות זאת הוא המליץ בחום על ווסטהאם.

    אני מקווה בשבילך ובשביל יוסי שהוא יצליח לשחזר את התרומה שאייל נתן לווסטהאם. יש לו בהחלט את היכולת לעשות זאת, והוא בהחלט יוכל להחזיר את ווסטהאם לימיה הגדולים.
     
  14. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארז,
    אין כמעט פעם אחת שאני רואה את השם שלך ככותב הודעה ועוד לפני שאני נכנס לקרוא אני יודע שזה קשור לאייל ברקוביץ ולמשחק מצויין שהוא נתן ולאיזו מחמאה שהארי רדנאפ נתן לו בזמנו,
    לכן אני שואל,מה יש לך מברקוביץ?אני מבין שהוא השחקן האהוב עליך בכל הזמנים אבל כזו סגידה עיוורת לשחקן ישראלי לא ראיתי,אתה חייב לראות את הקריירה שלו גם מהצד השני של המטבע למרות שזה לא מחמיא לו,
    איך אפשר לאהוד שחקן בלבד ולא קבוצה?
    והאם קנית מנוי לעונת המשחקים הקרובה של מכבי ת'א?
     
  15. erez Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/04
    הודעות:
    168
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאה להיות אוהד של שחקן ולא של קבוצה. אם אתה חושב שאתה פוגע בי או מעליב אותי בצורה כלשהיא בזה שאתה אומר שאני אוהד של שחקן אז אתה טועה לחלוטין. לדעתי עם הרמה של קבוצות שיש בארץ, אז בכלל עדיף לאהוד שחקן כמו אייל ולא אחת מהקבוצות המסריחות שיש פה. אני מגן על אייל כמו שאתה מגן על מנצ'סטר יונייטד שלך, ולדעתי אני עושה זאת ביותר אובייקטיביות ממך ומרבים אחרים שאוהדים את הקבוצות שלהם. תשאל את eastlands מה חשבתי על כל מה שהיה עם אייל בתקופה במנצ'סטר סיטי. בהחלט לא חשבתי שהוא יצא נקי בכל הפרשה הזאת, והיה לו חלק נכבד בפיצוץ הזה. יש לי ביקורת על אייל וכפי שרשמתי אני לא חושב שהוא התנהג תמיד כפי שהוא היה צריך. גם אני, לא פעם, רציתי להגיד לו שינעל קצת את הפה שלו.
    תתפלא שיש כאלה שמעדיפים שחקנים על פני קבוצות. כשהייתי באנגליה ב-96 קניתי 4 חולצות של ליברפול, ניוקאסל מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס והדפסתי עליהן את שמות השחקנים שאהבתי באותה תקופה. לא עניין אותי כלל הקבוצה בה הם שיחקו.
    איך אמר במאי חדשות הספורט בהרצאה שהייתי נוכח בה, הכדורגל המודרני של היום, תרצה או לא תרצה, בנוי על כוכבים בלבד. הליגה הישראלית לטענתו עומדת על 5 שחקנים בלבד, כאשר כל השאר הם פשוטו כמשמעו, ניצבים. וזה לא רק בארץ, זה קיים בכל העולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/05