ווסט האם 2005/06

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rudess, ‏13/7/05.

  1. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן, זה אני בKumb.

    ארז, אני חייב לציין שבגלל חבר'ה כמוך שתופסים טרמפים על גבי הקבוצה בכל פעם שהיא קושרת את גורלה בישראלי, השמחה ממעברו של בניון איננה שלמה. אני לא מבין איפה הסתירה בשתי ההודעות שלי? אין טענות כלפי היכולת המקצועית של ברקוביץ' בתקופתו בווסט האם, הוא עשה את העבודה והיה חלק בלתי נפרד מסגל מופלא של שחקנים שהובילו אותנו למקום החמישי בפרימיירשיפ, הבעיה שלי היא באופי שלו, בליכלוכים על שחקנים אחרים, הצהרות הרצון שלו לעבור לקבוצות אחרות וכו'. ברקוביץ' לעולם יזכר בווסט האם כשחקן מצויין- בנאדם חרא, רבים מהאוהדים מקשרים את האופי שלו ללאום הישראלי (ואי אפשר ממש להאשים אותם כשהם נתקלים בישראלי המכוער פעם אחר פעם כתיירים בלונדון) ומכאן הרצון שלי שבניון יתקן את הרושם הלא מחמיא שיש לנו באפטון פארק. יוסי לא שחצן כמו אייל ובטח שלא פרובוקטור.

    אייל השאיר מן רושם (ישראלי טיפוסי) שהוא גדול יותר מהמועדון, כשהאמת היא שהוא לא מתקרב לקצות הציפורניים של חלק מהאגדות שצמחו במועדון הנפלא הזה.
     
  2. erez Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/04
    הודעות:
    168
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Hammers Fan אני לא מתכוון לתוכן הדברים שלך.

    אני מתכוון לעובדה שאתה ביקשת לא להפוך את הדיון ליוסי מול אייל והנה אתה בעצמך רושם בדיוק את אותם הדברים, ומשמיץ את אייל באתר בחו"ל.

    לא ראיתי מישהו אחר באתר משמיץ אותו, וחבל שדווקא ישראלי הוא זה שמעלה את הנושא ומשמיץ את אייל. לא היית צריך להכניס לאייל בכדי להלל ולשבח את יוסי. הייתי יכול לעשות זאת יפה מאוד מבלי להשמיץ את אייל.

    אם כבר, אתה צריך להודות לאייל שהמליץ ליוסי לבוא לווסהטאם ולא ללכת לבולטון. אם כל מה שאתה חושב עליו ועל ההתנהגות שלו היה נכון, אין שום סיבה שבעולם שהוא היה ממליץ ליוסי ללכת לשם, אחרי כל מה שהוא עבר בקבוצה.
     
  3. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארז
    "אם אתה חושב שאתה פוגע בי או מעליב אותי בצורה כלשהיא בזה שאתה אומר שאני אוהד של שחקן אז אתה טועה לחלוטין"

    לא אני לא מנסה להעליב או לפגוע אבל איך אפשר בכלל להשוות אהדה לקבוצה לזו של שחקן?

    "איך אמר במאי חדשות הספורט בהרצאה שהייתי נוכח בה, הכדורגל המודרני של היום, תרצה או לא תרצה, בנוי על כוכבים בלבד הליגה הישראלית לטענתו עומדת על 5 שחקנים בלבד, כאשר כל השאר הם פשוטו כמשמעו, ניצבים. וזה לא רק בארץ, זה קיים בכל העולם"

    איך אומרים באידיש,נוחא מיינסה(עוד סיפור)
    בנוי על כוכבים בלבד?קיים בכל העולם?

    במאי חדשות הספורט?מי זה בכלל?מהו?איזו סמכות?
    אוי ואוי אם אתה מקשיב לגיבוב שטויות שכזה ועוד מאמין לזה,כדורגל בנוי על קבוצות ואין שחקן שגדול יותר מקבוצה/מועדון,
    שחקנים/כוכבים באים והולכים הקבוצה תמיד נשארת.

    ושוב האם קנית מנוי למשחקים של מכבי ת"א?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/05
  4. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם לא היית 'אוהד שחקנים' שבודק מה קורה עם הקבוצה רק כשישראלים משחקים בה והיית קורא בפורום בתדירות יום-יומית כמוני, הייתי מגלה איזה שפע של קללות אייל ברקוביץ' חוטף כששמו עולה בדיונים. אני בין האחרונים שמשמיצים את ברקוביץ' בKumb. בסך הכל ציינתי שהוא לא התנהג כשורה, זו שפה מאוד עדינה ביחס למה שמשתמשים אחרים כותבים. לא גיליתי לאף אחד את אמריקה בזה שציינתי שהוא פרובלמטי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/05
  5. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי גם איזה חבר שגם מעריץ את ברקוביץ' בדיוק כמו הארז הזה,מבחינה עולמית ברקוביץ' הוא שחקן בינוני מינוס עם אישיות מעפנה (ואל תזיינו לי את השכל "הוא אמיתי..".),אז למה לעשות ממנו כזה סיפור.
     
  6. erez Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/04
    הודעות:
    168
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה ז"א איך אפשר להשוות אהדה לקבוצה לאהדה של שחקן http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dunno.Xxx

    תאמין לי שההשקעה והאנרגיה שהקעתי באהדה לאייל עולה בהרבה על אהדה של רבים אחרים לקבוצות שלהם.

    תאמין לי שתמצא הרבה אוהדים של רונאלדיניו, זידאן, בקהאם, מייקל ג'ורדן שאוהדים רק אותם ולא אף קבוצה.

    אני לא הייתי צריך לשמוע את הבמאי של חדשות ערוץ הספורט בכדי לחשוב את מה שאני חושב. אני רק רוצה להראות לך, שיש עוד כאלה שחושבים כמוני. הוא למשל אמר, שכשריאל מדריד משחקת, הוא מסתכל רק עם זידאן משחק. ברגע שזידאן לא נמצא על המגרש הוא מעביר תחנה.

    אני לא חושב שמה שאני אומר סותר את העובדה שהשחקן לא גדול יותר ממועדון. אני מסכים לאמירה הזו לחלוטין. שחקנים מתחלפים אבל המועדון הוא היחיד שנשאר.

    בנוסף לאהדתי לאייל אני אוהד את מכבי הרצליה ורוצה בהצלחתה מאוד. שיחקתי שם במחלקת הנוער ואני תמיד יאהד אותם. האהדה שלי אליהם היא לא גדולה כמו האהדה לאייל, אבל היא בהחלט קיימת.

    לדוגמא בגמר גביע, שמי שמכיר אותי חשב שאני ארצה שמכבי ת"א תיקח בגלל שהיא תשתתף בגביע אופ"א בעונה הבאה עם אייל, רציתי בכל מאודי שהרצליה תיקח.

    לשלאלתך, לא אני לא עושה מנוי במכבי ת"א. סביר שאני אלך לכמה משחקים, אבל לא לכולם. בטח אם התנאים המצויינים שיש לאוהדים במגרשים בארץ. הספיקו לי כמה ביקורים באיצטדיונים האלה כדי להבין שזה פשוט כמו לזרוק כסף. גם בבלומפילד, לא הצלחתי לראות את המשחק כמו שצריך. לא ישבתי במקום שהיה רשום על הכרטיס שלי. לא יכולתי להיכנס לשירותים וחזרתי אחרי 4 שעות הביתה. ועל כל התענוג הזה שילמתי מחיר סמלי של 80 שקלים. בהחלט חווית צפייה שגורמת לך לחזור למגרשים שוב ושוב.

     
  7. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, עם כל הכבוד לעובדה שאתה נמנה בין גדולי האומה שאוהדים את רונאלדיניו ומייקל ג'ורדן, אני משוכנע שקיים דיון ליגיונרים בפורום הישראלי שיתאים לך בול. כאן זהו דיון של ווסט האם יונייטד, ולא דיון "הקבוצה של בניון". אני מתכוון לדאוג אישית שכך ישאר המצב.

    אני מעדיף דיון מצומצם ואיכותי על המועדון ומסע ההשרדות שלו בפרימיירשיפ מאשר דיון מפוצץ בהודעות "ראיתם את הבישול של יוסי אתמול?!". אם אתה יכול לתרום מהידע שלך הודעות רלוונטיות לנושא אני אשמח לקרוא ולהגיב כמובן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/05
  8. ScottishGunner Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    355
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה לו משהו שאין להרבה שחקנים בעולם וזה המסירות, בעונה השנייה שלו בסיטי היה לו אחוזי דיוק של 82 אחוז בתוך החצי של היריב, ורק להנרי היו יותר בישולים ממנו (נכון, סטיסטיקה, תסיקו ממנה מה שאתם רוצים). והוא לא היה בינוני מינוס, כי הוא שיחק בפריימרליג והיה בולט גם נגד קבוצות כמו יונייטד וארסנל, בכלל תמיד הוא היה בולט. וכמובן שהוא הצליח באנגליה ארץ הקודש, וזה בונוס גדול לישראלי ובכלל לכל אחד.

    אני מדבר על ברקוביץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/05
  9. erez Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/04
    הודעות:
    168
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Hammers Fan- הדברים שאייל כתב על ווסטהאם בספר הם הסיבה המרכזית לשנאה של האוהדים של כלפיו, וזה ברור לחלוטין לאור מה שהוא רשם על הקבוצה.

    בנוסף, כאחד שעבר לא מעט בפורומים של קבוצות בחו"ל, אני יודע טוב מאוד כמה שחקנים גדולים שתרמו רבות למועדונים שלהם, קיבלו קללות ונאצות ברגע שהם עזבו את המועדון. דוגמאות כאלה לא חסרות.

    אפילו לארסון, שאני לא חושב שהיתה כלפי שחקן כלשהוא בעולם הערצה כפי שהיתה לו בסלטיק, זכה למטר גידופים וקללות בפורומים של סלטיק כשהוא עזב את הקבוצה.
     
  10. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארז,
    כנראה שהבמאי של חדשות הספורט היה עסוק מדי בלהיות באולפן בשנים האחרונות ואתה עסוק מדי באייל ברקוביץ ובמה הארי רדנאפ אמר עליו!
    בזה שאתה חושב בדיוק כמו הבמאי של חדשות הספורט ושוב אני מביא את הציטוט:
    "איך אמר במאי חדשות הספורט בהרצאה שהייתי נוכח בה, הכדורגל המודרני של היום, תרצה או לא תרצה, בנוי על כוכבים בלבד הליגה הישראלית לטענתו עומדת על 5 שחקנים בלבד, כאשר כל השאר הם פשוטו כמשמעו, ניצבים. וזה לא רק בארץ, זה קיים בכל העולם" ואני אוסיף לו את הציטוט הבא שלך:
    "שכשריאל מדריד משחקת, הוא מסתכל רק עם זידאן משחק. ברגע שזידאן לא נמצא על המגרש הוא מעביר תחנה"

    אתה והוא וכל מי שחושב כמוכם פשוט פוסלים את כל המיליונים שמשחקים וצופים בכדורגל בליגות הנמוכות בכל העולם!
    אני מציע לך ללכת למשחק כדורגל בליגה נמוכה באנגליה או אפילו בישראל(וקח איתך את הבמאי של חדשות הספורט)ושם היכן שאין טלוויזיה,אין הרבה כסף,אין את זידאן,בקהאם או ברקוביץ(הכוכבים)אין תנאים כמו בליגת האלופות אבל אתה תחוש שם שהכדורגל הוא לא פחות זוהר ותראה בדיוק את אותה תשוקה,להט ורצון לנצח,את אותה שמחה של אחרי ניצחון ואת אותם דמעות של הפסדים!

    ואם אתה לא מסוגל להבין זאת אז אתה אולי אוהב את אייל ברקוביץ אבל ממש לא אוהב כדורגל!
     
  11. erez Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/04
    הודעות:
    168
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ב-4 השנים מתוך ה-5.5 שנים שלו בפרמייר ליג (אחת בסאות'המפטון, 2 העונות עם ווסטהאם ועוד אחת עם סיטי) אייל היה בכל הפרמטרים שאתם יכולים להעלות על דעתכם כמעט, בין עשרת הקשרים הטובים בפרמייר ליג בכל אחת מהעונות האלה.

    הפרמטרים האלה כוללים בישולים,מסירות עומק מוצלחות, הולכות כדור מוצלחות(דריבלים), אחוזי דיוק במסירה ואפילו ציונים בעיתונים.

    בעונה שלו בפרמייר ליג בסיטי הוא היה מקום שני באנגליה בממוצע הציונים שלו בעיתון האינדפנדנט ונבחר לנבחרת העונה, כשהוא דוחק את פול סקולס ועוד שחקנים טובים אחרים, אל מחוץ לנבחרת העונה של הפרמייר ליג.

    רק פטריק ויירה הקדים אותו בממוצע הציונים מבין הקשרים.
     
  12. erez Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/04
    הודעות:
    168
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי סטרטפורד שאני אוהב כדורגל לא פחות ממך.

    אני הלכתי למשחקים של מכבי הרצליה עוד שהם היו בליגה א'. אני ואחי היינו היחידים מהקבוצה שלנו בהרצליה שהלכנו לראות את הקבוצה, כשאת אף אחד אחר מהשחקנים זה לא עניין.

    בשנים האחרונות שהם פיספסו 3 פעמים עלייה בדקות האחרונות, בכיתי והתעצבנתי כמו כל אוהד אחר של הקבוצה הזו.

     
  13. daniel_haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/05
    הודעות:
    876
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואו נחזיר את הדיון בחזרה לווסטהאם.
    יש הסוברים שבובי זאמורה צריך להמשיך, אך יש כאלה שחושבים שהוא לא מספיק טוב לפריימיר ליג.
    מה אתם חושבים, ואם כן הייתם צריכים להביא חלוץ איזה חלוץ הייתם מביאים, כמובן בהתאם למגבלות הכספיות.
     
  14. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/05
  15. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום ספק שבובי חלוץ פנטסטי עבור הצ'מפיונשיפ, לעבור את רף 100 השערים בגיל 23 זה הישג אדיר. בפרימירשיפ הוא לא קיבל צ'אנס ראוי, טוטנהאם לא ממש בנתה עליו והעדיפה לבטוח בפוסטיגה המאכזב. אולי עכשיו הוא בשל יותר.

    יש שני דברים מאוד חשובים שמאפיינים את בובי:

    א) הוא שחקן של בטחון. כאשר יש בו מספיק בטחון עצמי והקהל מאחוריו הוא לא מפחד להכנס לדריבלים מול הבלמים החסונים ביותר, לא חושש לנסות דרייבים מחוץ לרחבה, מעורב הרבה יותר במשחק, מרים את הראש, מחפש את השותף שלו לחוד (לטעמי, הרווד השותף הטוב ביותר שלו בהתקפה, אפילו יותר מטדי, ולראייה משחקי הפלייאוף), יורד לשתף פעולה בקישור כשצריך ולא מתעצל בלחץ על הבלמים בהגנה.

    ב) הוא חלוץ של משחקים גדולים. כשבאמת צריך אותו- הוא שם. השער החשוב ביותר של העונה- נגד סטוק בחוץ, שבעצם הפך את הקערה ושינה את כל המומנטום בצמרת לטובתנו היה מבצע ענק של בובי- וכמבן שארבעת השערים שלו בפלייאוף שבעצם העלו אותנו ליגה (כולל שער אחד מהסרטים נגד איפסוויץ' בחוץ, פשוט שלמות, אני לא יכול להפסיק להריץ אותו על המחשב) וזה סימן מאוד מעודד לקראת הפרימיירשיפ, כי כל משחק מעתה הוא משחק גדול למעשה.

    אסור לשכוח שמדובר בחלוץ מטרה, פארדיו ניסה מספר פעמים להציב אותו על הכנף השמאלית כשאת'רינגטון היה פצוע, ונכשל נחרצות. בובי חלוץ שצריך לקבל את הכדור עם הגב לשער, זה היתרון שלו בנוסף לתנועה המצויינת שלו ללא כדור. אם פארדיו הולך לתת לו את הבמה בעונה הבאה הוא יצטרך שחקן טכני מאחוריו- או בניון/ריאו-קוקר כחלק מהקישור ההתקפי, או חלוץ טכני בסגנון של שרינגהאם.