ויאריאל-ולנסיה-סביליה 2009/10:

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י REAL MADRID, ‏10/7/09.

  1. noamvcf Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה בסדר, לא נעלבתי.

    זה לא אומר שהוא פחות טוב אבל לפי דעתי זה גם לא מראה בהכרח שהוא יותר טוב.(בהפרש כמו שאתה ציינת אז אולי כן אבל לא בכל המקרים).

    אוקי אז אם זה ככה איך זה שעונה שעברה מסי זכה מלך השערים באירופה למרות שסוארז כבש יותר שערים ממנו? לפי מה שאתה אומר סוארז היה אמור לזכות בנעל הזהב.

    הנקודה שלי הייתה שלמדוד שחקן רק לפי הסטטיסטיקה זאת טעות כי היא לא באמת אומרת משהו. יש המון חלוצים שכובשים כפול מחלוצים אחרים אבל זה לא תמיד אומר שהם יותר טובים מהם. אם זה בגלל הליגה או בגלל הקבוצה שהוא משחק בה (אתה מסכים איתי שלחלוץ יהיה יותר קל להבקיע כשצ'אבי ואינסייטה מוסרים לו מאשר שרפאלוב וקטן משחקים מאחוריו).
    גם לפסול שחקן לפי סטטיסטיקה יבשה זה לא נכון. תראה את מסי במונדיאל, הוא לא כבש אפילו לא שער אחד ולמרות זה הוא היה אחד השחקנים הבולטים של ארגנטינה.
    אז כן לפי דעתי מאזנים וסטטיסטיקות יבשות לא אומרות כלום כי הן לא מראות באמת את היכולת של השחקן ואת התרומה שלו לקבוצה.
     
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממש לא. מסי היה זוועתי במונדיאל. אני לא יודע באיזה סרט אתה חי, אבל אם שחקן כובש מס' שערים יותר גדול מהשני-זה אומר שהוא תרם יותר, והיה יותר טוב. נקודה. עם מספרים אתה לא יכול ממש להיתווכח. זה כמו שאנ יגיד שברצלונה קבוצה התקפית יותר מריאל, או שולנסיה קבוצה הגנתית יותר טובה מברסה...הרי הסטטיסטיקה מראה שזה לא נכון פשוט. כמו שהסטטיסטיקה תראה שסוארז העונה היה סקורר יותר טוב ממני. נכון שזה בליגה יותר קלה וכו' וכו'-אבל שוב, הוא כבש יותר. לכן סקורר הוא היה יותר טוב ותרם לקבוצתו יותר מאשר מסי תרם לנו.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לואיס פביאנו קרוב מאוד למארסיי, לפי כל העיתונות הספרדית נציגים של מארסיי הגיעו לספרד למסע ומתן על פביאנו, דל-נידו דורש עליו 18 מיליון יורו, בעוד הצרפתים מוכנים לשלם 15.

    אני פשוט לא מבין איך סביליה מוותרת על חהלוץ מספר אחד שלה, נכון שההצעה של מארסיי היא הצעה טובה, ובהתחשב בעובדה שפביאנו מסיים חוזה בעוד שנה, זה אפילו סביליה צריכה את פביאנו למאבקי הליגה ובמיוחד לליגת האלופות, ובמיוחד לצמד המשחקים נגד בראגה בשבוע הבא.

    מדברים שעם פביאנו יעזוב, יגיע מחליף ראוי, אבל עדיין אני חושב שפביאנו צריך להשאר.
     
  4. rooney-7 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי הם בונים על נגראדו.הבנתי שהוא היה אדיר במשחקי ההכנה.ואור האכזבה ממנו שנה שעברה כנראה שיש על מה לדבר.
    סביליה מהמרת פה כמובן,אבל זאת עסקה טובה.פביאנו מסיים חוזה,והוא בטוח היה מנסה את מזלו בקבוצה כמו מילאן שנה הבאה אם לא היו מוכרים אותו.
     
  5. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לסביליה אף פעם לא הייתה בעיה עם חלוצים. תמיד היה לה חלוצים טובים. נגרדו לדעתי העונה יתפתח ויהיה אף יותר טוב מפביאנו, לכן עדיף למכור את הברזילאי ולהרוויח עליו קופה עכשיו.
     
  6. noamvcf Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז למה מסי קיבל את נעל הזהב, לפי מה שאתה אומר, סוארז הבקיע יותר לכן הוא תרם לאייאקס מאשר מסי לבארסה.
    אז שוב אני שואל, איך זה שסוארז לא קיבל את הגביע?!?הרי הוא זה שהסטטיסטיקה שלו יותר טובה

    אתה בטוח שראית את המשחקים של ארגנטינה?? כי מסי היה מהבולטים הוא יצר מצבים ותמיד בנה את ההתקפות. תשאל את חברים שלך או אנשים אחרים ותראה את דעתם בקשר ליכולת של מסי במונדיאל כי אני לא חושב שזה רק אני.

    חוץ מזה, הנקודה שלי היא שלא צריך להחליט על יכולת ותרומה של שחקן רק לפי הסטטיסטיקה היבשה צריך גם לראות אותו משחק ולראות באמת מה היא הרמה שלו. אם היה אפשר לשפוט שחקן לפי הסטטיסטיקה אז למה לקבוצות יש מערכי סקאוטינג בכל העולם? הרי לפי מה שאתה אומר הם יכולים פשוט להסתכל באתרי הסטטיסטיקה של האמריקאים.
     
  7. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה משנה מה הרמה שלו אם הוא לא מייצר ממה כלום? אתה צריך תוצר מוגמר, בישולים\שערים, או אם אתה שחקן הגנה תיקולים ועצירת התקפות. יש לך שחקנים כמו קוארזמה שיש להם רמה כ"כ גבוהה, פי כמה וכמה משחקים אחרים, אבל כשהם על המגרש הם לא נותנים תפוקה של שערים או בישולים. אז מה שווה בהם?

    לואיס סוארז לא קיבל כי לדעתי עשו חישוב שגולים בליגה ספרדית לדוגמא לא שווה כמו גולים בליגה הולנדית, כי הרמה יותר נמוכה. אני זוכר שבזמנו היה שחקן שכבש באיזה ליגה נידחת משהו כמו 70 שערים והוא לא נבחר, כי עשו שכל שתיי גולים שלו שווה גול אחד. כנראה שגם אם סוארז זה אותו מקרה, אבל זה לא מכחיש שסוארז מבחינת תרומה לקבוצתו תרם יותר מאשר מסי תרם. כמו שבמונדיאל הוא תרם פי כמה וכמה ממסי.
    מי שאמר שמסי היה מהבולטים במונדיאל לא רואה את מסי יום יום. הוא בקושי הגיע למצבים, ואם כן זה היה ניסיון נואש לבעוט מחוץ לרחבה. רק מול ניגריה הוא נתן משחק סביר, כל שאר המשחקים הוא לא היה קיים. לא באשמתו אומנם, אבל הוא לא היה קיים.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לנו.

    ואני מכיר שחקן בנערים ב' שכבש יותר מסוארז, אז הוא סקורר יותר טוב מסוארז? אתה פשוט מגוכח, יש הבדל בין הליגה הספרדית לליגה ההולנדית, לפני שנתיים היה שחקן בליגה האוסטרית שכבש 37 שערים הגיע לליג האיטלקית ובקושי כבש 2 שערים.

    סטטיסטיקה זה דבר חשוב אבל זה לא תמיד אומר הכל, לאיינסטה יש סטייסטיקה פחות טובה משל אנזו מארסקה בסביליה, אז זה אומר שהוא שמארסקה יותר טוב? ברור שלא.
     
  9. rooney-7 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/07
    הודעות:
    211
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטטיסטיקה מאפשרת לראות תמונה חלקית לגבי יכולתו של שחקן.בהגדרה.
    אין כמו לראות את השחקן בכמה שיותר משחקים.רצוי כל פעם בתנאים שונים כדי לבודד את המשתנה-יכולתו של שחקן.
    מסי היה בסדר גמור במונדיאל,בלעדיו ארגנטינה עפה לפני.היגוואין לעומת זאת היה גרוע ברמות.למרות שהבקיע 4 גולים.לעומת 0 של מסי.
    אחוז המצבים של שערים בטוחים שהוא ניצל מאוד נמוך.גם זה נתון סטטיסטי.
    xavi 6 איך בדיוק מכמתים לנתון סטטיסטי את זה שמסי מקבל המון תשומת לב מההגנה היריבה,ומאפשר לשאר השחקנים חופש פעולה?
     
  10. noamvcf Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה רמה גבוהה בדיוק יש לקוארזמה????? זה שהוא היה כישרון בתור ילד לא אומר שיש לו רמה. הוא לא תורם כלום בלי קשר לבישולים ושערים הוא סתם מאבד כדורים, זה שוהא יודע להקפיץ כדור ולעשות שטויות כאלו זה לא מראה כלום. אבל זה כבר נושא אחר.
    השאלה על נעל הזהב וסוארז הייתה שאלה רטורית, אני יודע שבספרד כל גול נחשב יותר מגול בליגה ההולנדית. העליתי את נושא סוארז כדוגמא לזה שסטטסיקה לא תמיד מביאה לגביעים-סוארז הבקיע יותר ממסי ולא זכה בגביע. אני מקווה שעכשיו הבנת את הנקודה שלי, כי אתה סתם הולך עם הראש בקיר.

    מה הקשר?? הוא יכול להיות השחקן הכי גרוע ביום יום ובמונדיאל לשחק ממש טוב (מקרה דוס סנטוס) או להיות ממש טוב ביום יום ובמונדיאל להיות חלש (ווין רוני). מה הקשר ליום יום לבין היכולת במונדיאל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/8/10
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עמי, אתה מתחיל לעלות לי על העצבים. אם אתה לא יכול לסיים משפט בלי העלבה, סתום ת'תחת ותתחפף. לך תזרוק חצים עם תמונה של דל בוסקה.

    וכן, דביל, זה אומר שמרסקה יותר סקורר מאיניסטה. לא יותר טוב, יותר סקורר. זה לא נכון לדעתך? אז אתה טיפש. למרות שגם בלי זה אתה טיפש. אני אמרתי שהליגה ההולנדית יותר חלשה, אבל זה עדיין לא אומר שהוא לא תרם לאיאקס יותר מאשר מסי לברצלונה. אין פה קשר לליגה, או לרמה, יש פה קשר של כמה כל שחקן תרם לקבוצתו, ולכן סוארז תרם לאיאקס יותר מאשר מסי תרם לברסה. נקודה.

    אני לא והלך עם הראש בקיר, אתה פשוט מנסה להמציא את הגלגל ולקבוע דברים לא נכונים. סטטיסטיקה לא אומרת כלום. איפה לעזאזל הבאת את זה? אז ריאל תחתים שחקן מליגה ג' כי מה אכפת לה שהוא לא יודע לתקל? היא ראתה אותו משחק אחד והיא התרשמה לטובה במשחק אחד. צריך שיהיו לשחקן סטטיסטיקה טובה, כי הסטטיסטיקה מראה המון דברים, בעיקר על התרומה שלו. אתה אשכרה לוקח עובדה והופך אותה לחסרת משמעות. זה כמו שבבית משפט ימצאו את הדי אנ איי של הנאשם על הגופה והרובה והסנגור יגיד "זה לא אומר כלום". אם שחקן כובש 30 שערים בעונה זה לא אומר כלום? זה לא אומר שהוא יותר סקורר משחקן שכבש 5 שערים באותה עונה?
    זה ששמרו על מסי 10 שחקנים, זה לא אומר שהוא תרם. הוא צריך לעשות מזה משהו. כמו לבשל יותר-כי במידה ושמרו עליו יותר, סימן שחבריו היו יותר פנויים, ועדיין הוא לא ניצל את זה לזכותו. אז הוא לא באמת תרם. מי שרואה את מסי יום יום יודע למה הוא מסוגל, ומהי רמתו הרגילה. הרמה שהוא הציג במונדיאל הייתה זוועתית.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ירדן, לא אמרתי שסטיסטיקה לא אומרת כלום. אמרתי שהיא כן אומרת, אבל לא תמיד זה מדד למשהו. למשל הבאתי לדוגמא את הסטיסטיקה המצויינת של פביאנו בעונה שעברה(21 שערים ב22 משחקים), ובנבחרת, ברור שאני יעדיף חלוץ שכבוש 20 שערים בעונה על פני חלוץ שכבש 5 שערים.

    מארסקה אכן סקורר טוב יותר מאיינסטה.
     
  13. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה.
     
  14. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,345
    לייקים שהתקבלו:
    798
    יהיה דיון חדש לסביליה ו-ויאריאל? ראיתי שאת ולנסיה הפרידו מהשלישיה.
     
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אני מאוד מקווה שלסביליה יהיה, מגיע לה דיון נפרד.

    עם המנהלים ירצו אני יעשה.