וייה חוגג על רוסיה, 4-1 לספרד

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י לירן, ‏10/6/08.

  1. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל ההתרחשויות מצביעות על כך שלא, ססק לא יהיה היום בהרכב. באימונים המסכמים של נבחרת ספרד תורגל מספר פעמיים בדיוק ההרכב המשוער אותו העלה דור בפריווי. בנוסף, ססק דיבר לתקשורת והצהיר במפורשות שאת התרומה שלא הוא מקווה לתת מהספסל. משמע שלא צפוים הפתעות בהרכב.

     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היורו מתחיל היום מבחינתי, מצפה בקוצר-רוח למשחק, על אף אי זימונו של ראול.
    יחסי הכוחות ברורים וכל תוצאה פרט לניצחון תיהיה בגדר אכזבה גדולה מאוד. רוסיה משחקת ללא שני השחקנים המשמעותיים שלה בחלק הקדמי. פוגרבניאק היה שחקן מרכזי בזכייה של זניט בגביע אופ"א ואני מאוד שמח שהוא לא יישחק, הנבחרת של הידינק הופכת לאפורה מאוד בהיעדרותם, ולא אמורה לסכן אותו, אבל אי-אפשר לדעת על איזה צד יקום קרלוס מרצ'אנה. למרות שגם אם צמד החמד היו משחקים, הייתי מצפה מההגנה שלנו לעשות את המלאכה. אנגליה לדוגמא הצליחה לשמור את הרוסים על אפס שערים במשחק בין השתיים בוומבלי במוקדמות היורו.
    אני צופה משחק עם שליטה מרובה של הנבחרת בכדור, אך מעט תאכלס. זה מה שקורה כאשר הקיצוניים לא מספיק טובים. השאלה הגדולה היא האם טורס וויאה יהיו בשיאם ואם יצליחו לעשות משהו מהמעט שייקבלו. לגבי השני, הוא אמור לשחק באגף מידי פעם כפי שכתבתי בפריוואי שלי, ואולי זה יהיה טוב בסופו של דבר. ויאה שחקן טכני שמסוגל להשפיל כל שחקן הגנה בעולם ואולי הוא יכין את המצבים בצד שמאל, ואינייסטה יעבור למרכז. כאשר משחק הכנפיים חלש, התרומה של המגנים להתקפה חשובה ואני מקווה שראמוס יעלה הרבה קדימה בניגוד להוראות של ארגוניס שחושש לספוג במתפרצת. גם מהצד השני תבוא עזרה מקאפדוויליה שהוכיח שהוא יעיל התקפית בויאריאל.
    אם המצב יהיה לא טוב אז תמיד אפשר להכניס את ססק מהספסל(חבל), או את סאנטי קאסורלה, אבל רצוי לגמור את המשחק מהר בלי התקפי לב מיותרים.

    אני באמת לא יודע מי תסיים שנייה בבית הזה, כל אחת משלוש האחרות יכולות לזכות בכרטיס לרבע הגמר. לשבדיה יש היתרון גדול על פני השאר - זלאטן איברהימוביץ, אבל השאלה כיצד הוא יגיע לטורניר. הוא ביחסים לא טובים עם התקשורת, הוא עצבני, לא בטוח שכשיר במאת האחוזים ובנבחרת הוא לא משחזר את היכולת הטובה שלו ממדי אינטר. עוד שחקן בשבדיה שהוא מנייה לא בטוחה הוא ליונברג, שירד מאוד ברמתו ורחוק שנות אור מהיכולת הטובה שלו בארסנל. אני בעד השבדים בכל מקרה כי אני לא רוצה שום הפתעות בטורניר הזה, הספיק לי מה שקרה בפורטוגל.
     
  3. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מרכוס סנה מועדף על פני פברגאס...
    יש לי אחלה שאלה -
    מי יותר דביל:
    1.ארגונס.
    2.דומאנק.
    3.מקלארן.
    4.יותר מדי דבילים בשאלה אחת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/08
  4. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה האמיתית שגם שהוא נותן לססק פאברגס לשחק, הוא משחק איתו קשר התקפי כאשר הוא קשר מרכזי בכלל. מאמן דפוק.
     
  5. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    4.

    לא רואה את ספרד מנצחת את רוסיה היום, בטח לא עם יכולת משכנעת, אולי עם שער בפוקס.

    אגב, מי שראה את האולפן אתמול לפני איטליה - הולנד, דנו שם על סוגיית ראול. רביבו אמר שבכושר הנוכחי דויד וייה שווה ברמתו לראול. ואני שואל, איך? ולנסיה כמעט ירדה ליגה, בעוד שראול נתן את העונה הטובה ביותר שלו בשנים האחרונות. ליצן רביבו הזה.
     
  6. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    דונאדוני
     
  7. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    על הנייר אם מסתכלים על הבית הזה אפשר בטעות לחשוב שעבור ספרד זה בית די קליל ושהיא תעבור אותו בקלות. בפועל יש את הידינק הגאון שמסוגל לעשות ניסים עם כל קבוצה שתתנו לו, ויש גם את רהאגל הטקטיקן שתהיו בטוחים שישתה דם לכל נבחרת שיוון תפגוש. כמובן על שבדיה כל מילה מיותרת (אמנם פחות אימתנית מהשנים עברו, אבל עדיין ההתקפה שלהם נדירה ביותר).
    קיצר אני לא פוסל שספרד תישאר מחוץ לרבע הגמר. אחד הבתים היותר מסקרנים לעקוב אחריהם.
     
  8. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    סטיב מקלרן בכלל ביורו כמאמן?וואלה?
     
  9. אחד_מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    993
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקדמת אותי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עם כל האהבה שלי לראול, דויד ויאה שחקן יותר טוב ממנו. צריך לקחת בחשבון את הפוטנציאל של השחקנים שאותם מזמנים ליורו. ויאה בנבחרת פקטור משמעותי ותמיד מספק את הסחורה, הוא הבקיע הרבה גולים במוקדמות, שבעה שערים. טורס לדוגמא כבש רק שניים. עצם זה שעונה שבה ראול מוצא את הרשת 18 פעמים, מקבלת כותרות כמו 'עונה אדירה שלו' ולעומת זאת, עונה בה דויד ויאה כובש 15 שערים, נקראת 'עונה מאכזבת שלו' מראה על משהו מסויים, על הציפיות בין השניים.
    מה שכן אפשר להגיד, זה שראול בניגוד לויאה, הופיע לכל המשחקים הגדולים. הוא כבש נגד ברצלונה, ויאריאל, אתלטיקו מדריד, סביליה, סנטאנדר ומאיורקה - נגד כל החלק העליון, וגם נגד וולנסיה ועוד קבוצות.
    מצד שני, ויאה סבל העונה מפציעות רבות ושיחק רק 2075 דקות, בהן כבש 15 שערים. ראול לעומת זאת, כבש אך ורק שלושה שערים יותר ממנו בדקות רבות יותר - 3113.
    הטענה המרכזית שלי היא שראול לא זומן לסגל גם לא כחלוץ רביעי.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/08
  11. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולייבש אותו על הספסל?
    אפילו גרוע יותר מלא להזמין אותו בכלל התעללות כזאת בשחקן כזה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראול הוא השחקן האחרון שאפשר לומר עליו שהוא בעל אגו גדול ומנופח, למרות כל מה שהשיג בקריירה.
    רואים את זה גם מצפייה בדברים הכי קטנים - איך בכל פעם הוא עולה למגרש במטרה להוכיח לכולם מה הוא שווה, למרות שאת הרזומה הנהדר שלו כולם מכירים(אם זה בתנועה בלתי פוסקת או בלחץ על שחקני ההתקפה, ראול עולה לאכול את הדשא).
    ראול אמר בעצמו לתקשורת שאין לו בעייה לא לשחק דקה ביורו, העיקר שארגוניס יזמין אותו כדי להיות שם על הספסל עם השחקנים. ראול הוא לא סתם שחקן שולי בסגל, הוא דמות והוא מנהיג, הוא אחד שמשפיע.
    בנוסף, הנבחרת מתכננת לשחק במערך של שני חלוצים ובסגל יש ארבעה. ראול לא יכול להיות הרביעי? אגב, לא בטוח שהוא לא היה זוכה לדקות. קחו סיטואציה שבה אחד החלוצים נפצע חלילה והוא לא בסגל, ובמשחק עצמו ארגוניס לא מרוצה מחלוץ אחר ורוצה חילוף. למשל, סיטואציה פשוטה יותר: ספרד משחקת ברבע הגמר נגד צרפת. היא נכנסת לפיגור והנבחרת חייבת גול. לא בטוח שמאמנים רבים היו מכניסים את גויזה, על אף היותו הפיצ'יצ'י והעונה המדהימה שחווה, במקומו של ראול, שהבקיע כבר כל-כך הרבה שערי הבקעה.
    אבל זהו ארגוניס...
     
  13. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    עם כל האהדה שלי לארסנל ולפאברגאס,אני חושב שאינייסטה עדיף עליו לצד צ'אבי.
    ברצלונה לא הראתה כדורגל יפה העונה.
    אחרי שרונאלדיניו ירד מהמגרשים העונה,אינייסטה לקח עליו את התפקיד שלו,והטכניות שלו הייתה מדהימה,לגבי צ'אבי אין מה לומר, באנקר באנקר באנקר בהרכב.
    מה גם השיתוף פעולה שלהם יחדיו טוב משל פאברגאס אחד מהם.
     
  14. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סנה הוא לא השחקן שהועדף על פני ססק, אלא אינייסטה. במערך המסתמן, ובעת שארגוניס בונה על צ'אבי כבאנקר וכשחקן מוביל, אין שום סיכוי שססק יועדף על פניו. כמו כן, הגרזן שיקבל עדיפות מאחורי צ'אבי,(אלונסו, סנה, דה לה רד.. אחד מהם)גם הוא, יהווה באנקר בהרכב מעצם היותו השחקן שיצטרך להביא קצת כוח ותעוזה. תוריד את סנה ותציב את ססק = מרכז שדה רך ועדין שלא יעמוד במעמסה מול נבחרות אגרסיביות. מה שניתן להסיק מכך זה שהשחקן היחיד שיכל ססק לקבל על פניו עדיפות במערך בו דוגל ארגונס, הוא אינייסטה שישחק בפועל במרכז השדה .
     
  15. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראול יכול להיות פקטור מעולה מהספסל.
    ונראה לי שבסוף ספרד יצטערו שהם לא זימנו אותו.