ויירה נשאר, אואן הולך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏17/7/04.

  1. bristolrovers_fan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/04
    הודעות:
    188
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל הודו לאחרונה שהם פנו לויירה כנארה שהעסקה הזאת באמת הולכת להתבצע
     
  2. ScottishGunner Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/04
    הודעות:
    355
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכל הפרשה הזאת אני מסיק שהעיתונות הספרדית יותר גרועה מהאנגלית, כל דבר קטן המארקה מנפח בלי בושה. הנה מה שאומר בוטרגניו היום- http://www.4thegame.com/club.d/afc/news/157783/?cC=1
     
  3. the gunner_14 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/1/04
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/04
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ייגמר מתישהו?

    המצב הוא ממש גרוטסקי למסתכל מהצד. כל שעה יש דיווח אחר. עוד רגע הוא במדריד לפי העיתונות הספרדית ה"אמינה", ו-12 שעות אחר כך הכחשה גורפת. ונגר אומר "הוא יישאר", אבל בעצם הוא גם אומר שזה לא תלוי בו. דיוויד דין מגיע לשיחות משבר באוסטריה לפי הדיווחים, אבל בעצם לפי הדיווחים גם כולם רק צוחקים ומתבדחים על הנושא בקבוצה והכל טוב ויפה. 4-5 מילים מהאיש במרכז הסאגה הדבילית הזו, היו פותרות את הכל: "אני רוצה להישאר בארסנל" או "אני רוצה לעזוב את ארסנל" או "אני שוקל את האפשרויות לפניי". אבל למי אכפת מהאוהדים שנמצאים כבר עוד מעט חודש במתח וחרדה? זה פשוט מוציא אותנו מדעתנו, וכל מה שהקפטן שלנו אומר זה "תעזבו אותי, זה לא הזמן".

    אם הוא רוצה- שיעוף למדריד, רק שייגמר כל הסיפור המחליא הזה. אני כבר לא בטוח שאחרי החודש האחרון אני ארגיש טוב יותר אם הוא יישאר.
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    גם אני שותף לתחושות שלך בנוגע לפאדי עדי, ואני שוקל להחליף את הכינוי גם במידה ועיסקה עם המדרידאים לא תיחתם בסופו של דבר.

    מה שחורה לי הוא שהעונה כבר ממש עומדת בפתח, וכל הסחבת הזו עם ויירה די דופקת את ארסנל בשוק ההעברות, מכיוון שאי-הודאות סביבו לא מאפשר לארסנל לחפש תחליף הולם בשוק ההעברות (ואני לא מחשיב את הילד פלאמיני לתחליף הולם, בטח שלא בעונה הקרובה). אמרסון ששמו נקשר לקבוצה כבר חתם ביובה, ואן-בומל מועמד למספר קבוצות מרכז טבלה מהפרמיירשיפ וכנראה יעבור לאחת מהן בשבוע הקרוב, ועוד מחליפים פוטנציאליים הם לא ממש ברי-השגה. רק אני רואה את ויירה עובר לריאל יום לפני משחק הפתיחה ומשאיר אותנו עם ג'ילברטו כברומטר של הקבוצה לכבוד פתיחת העונה החדשה? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/unsure.Xxx
     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פלמיני הוא אולי מחליף לויירה, אבל בטח שלא לטווח הקצר. ואן בומל?! מה אנחנו, טוטנהאם?

    לפחות גם ונגר ודיוויד דין מודעים למצב, ורוצים לסיים עם כל הסחבת כמה שיותר מהר. בכל זאת, בשבוע הבא כבר אנחנו בקרדיף, ואי אפשר לגרור את זה לתוך העונה. אני אגיד אפילו משהו חריף יותר ממך: השבוע לא נכנסתי לאינטרנט כמעט בגלל שהייתה לי אתמול בחינה. כשראיתי ביום רביעי בעיתון את הכותרת "פטריק ויירה סיכם בריאל מדריד" (מה שהתברר כמוקדם מדי. אולי), הייתי מופתע מהתגובה שלי. לא הייתי בשוק, לא נכנסתי למאניה דיפרסיה שהפריעה לי בלימודים, אפילו לא רצתי לאינטרנט לראות את כל המהומה. הרגשתי תחושה מוזרה של הקלה מסוימת, ואני חושב שאני ארגיש ככה גם כשויירה יעזוב אותנו. קודם כל בגלל שנגמר כל הסיפור המרגיז הזה שנמשך on again off again כבר ארבע שנים, אבל יותר חשוב מכך- איכשהו, נמאס לי מהציפיות מהקבוצה, מהדיבורים על כיבוש אירופה ושאר הפטפוטים. אני מעדיף להגיע לעונה נטול כל ציפיות מהקבוצה להשיג את האליפות בכל מחיר או להצליח באירופה. מי יודע? אולי נפתיע. ואם לא- אז לא נורא. אני אדע לפחות שהקבוצה ממשיכה לשחק את הכדורגל האטרקטיבי באנגליה ושאחרי תקופה מוצלחת מאוד, היא עוברת שלב חשוב ומהפכני לקראת דברים טובים יותר עם המעבר לאיצטדיון החדש ועם קבוצה צעירה ומבטיחה שונגר בונה לשנים הקרובות, ושבסך הכל מדובר בשחקן- אמנם קפטן ושחקן ענק- שעוזב את המועדון שלעולם יהיה גדול מויירה בעשרים מידות.

    ולא, אני לא מרגיש שום דבר שונה כלפי ויירה בניגוד לאוהדים אחרים, הוא תמיד יהיה אגדה עבורי ועבור כל אוהד ארסנל אחרי שמונה שנים מדהימות שבהן הוא היה שחקן וקפטן למופת. אם הוא רוצה לעזוב- בבקשה, אני אפילו אבין אותו. שיהיה לו בהצלחה, ואני תמיד אוהב אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/7/04
  7. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הערה קטנה על הדיווחים הנוגעים בויירה בתקשורת הספרדית. כמו כמעט כל דבר בעיתונות הכתובה של ספרד, גם עניין זה הפך למלחמה בין התקשורת הקטלונית למדרילנית. זאת אומרת, ה"מארקה" וה"אס" יעמלו קשות כדי לבחור את האמירות ה'אופטימיות', וב"ספורט" וב"אל מונדו דפורטיבו" יחפשו דווקא את ההפוכות. לכן, כל דיווח הוא מעורפל.
     
  8. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתמול יצא לי לחשוב על זה קצת (שמירה, אתם יודעים), ואני חושב שארסנל נכון להיום נחותה לצ'לסי ואפילו יונייטד ברוב האספקטים הקיימים. ממש קשה לי לראות אתכם לוקחים עוד תואר, אם ויירה הולך אז באמת חבל על הזמן שלכם.
     
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    הייתי שמח לשמוע למה אתה חושב ככה על קבוצה שבעונה שעברה היתה נהדרת ולא נחלשה העונה (נחותה ליונייטד, בקשר לצ'לסקי אני מסכים).
     
  10. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה? כי אחרי עונת מלפפונים מוזרה כזאת, ובעיקר לאור המוטיבציה העולה במנצ'סטר והסגל הבלתי נגמר של צ'לסקי, תחכה לארסנל עבודה מאוד קשה יותר בצמרת.
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אליפות לוקחים נגד פולהאם וצ'רלטון לא בקרבות ישירים נגד מאן יו וצ'לסי.

    הקבוצה שרצה בעונה שעברה בגשר הייתה צריכה לקרוע את הליגה ולא עשתה את זה, מורינו יצטרך להוכיח הרבה דברים כדי שצ'לסי תהיה אלופה העונה...

    סר לוזר אומנם הביא רכש אבל נשאר בלי כלום באגף הימני (שזה אותו אגף שהביא לו את כל התארים בשנים האחרונות).

    קשה לי לראות את ארסנל לא מפסידה שוב פעם כל העונה, גם לא עם ויירה. אבל בכל אופן אי אפשר להגיד שארסנל מועמדת לתואר פחות מצ'לסי או יונייטד. סך הכל הם שמרו על הקבוצה שלהם והביאו את ואן פרסי. מה רע?
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    ההרכב הראשון של ארסנל כרגע טוב יותר מזה של יונייטד, בעונה שעברה סיימנו מעליהם 15 נקודות בטבלה, לא נחלשנו מבחינת שחקנים... אין שום סיבה שלא נוכל להתמודד עם יונייטד, אולי אפילו עם צ'לסי.
     
  13. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Wishful Thinking.

    גם שנה שעברה לא ספרו את התותחנים,כל הקלישאות האלה של "לא עשו מספיק רכש" "קישור גרוע,הגנה גרועה,ברגי זקן..."בלה בלה בלה..זה לא עובד על וונגר.
    כבר 7 שני ארסנל מסיימת בצמרת (או מקום ראשון או שני) עם פחות תקציב משל צ'לסי,טוטנהאם,יונייטד וגם ניוקאסל לפעמים...

    הסוד של ארסנל הוא בכדורגל שלה,לארסנל יש שחקנים טובים בגלל שהם משחקים בארסנל (העובדות מדברות-פטי,אוברמארס,אנלקה וכו'...כולם פיקששו מתי שעברו לקבוצה גדולה יותר)...

    קצת מוקדם מידי להספיד את ארסנל לפני שכדור אחד נבעט בעונה החדשה?

    Hotspur,נראה לי שההגעה של 'ספאדס' חדשים לפורום קצת שיבשה לך את השכל.
     
  14. Mokesh Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/04
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק מה שרציתי להגיד....
    מוקדם מכדי להספיד את ארסנל, וממש מוקדם להכתיר את צ'לסי. בסדר, נהרות של שחקני רכש נוצצים מגיעים לסטמפורד ברידג', אבל אסור לשכוח שזו רק העונה הראשונה של מוריניו בצ'לסי ובכדורגל האנגלי בכלל, וזה לא קל בעונה ראשונה להביא אליפות, גם אם יש לך את רובן, דרוגבה וקראבליו.
     
  15. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא קשור לרכש, זה לדאוג לסגל רחב, תחליפים הולמים במקרה של היעדרות ותחזוק עמדות חסרות. כל אלה לא נעשו בארסנל, ואם החבר'ה של מוריניו יתחברו ארסנל יעמדו מול משימה מתישה ביותר לעצור אותם.

    אם ויירה הולך אז באמת, תשכחו מאליפות העונה. לא יודע את מי תביאו במקומו, איבוד שלו ככה יפגע בכם לאין שיעור, בעיקר לאור האופציות המוגבלות במרכז השדה.