ויירה נשאר, אואן הולך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏17/7/04.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    וככל שהזמן עובר זה רק רע לארסנל. עדיף למכור עכשיו מאשר עוד שבועיים כי ככל שהליגות מתקרבות תהיה בעיה לארסנל למצוא מחליף ראוי.
     
  2. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,208
    לייקים שהתקבלו:
    407
    אבל ויירה לא יעזוב. זה די ברור בשבילי לפחות.

    גיא - לארסנל בהגנה יש כמחליפים את סיגאן, סנדרוס, קלישי והויט וגם עכשיו נבחן שחקן בעמדת המגן הימני. יש את אלמוניה כשוער מחליף, ססק במרכז השדה, פנאנט מימין, בחוד את הנרי, ברגקאמפ, רייס וואן-פרסי, שני האחרונים גם יכולים להחליף את פירס משמאל. סליחה אם אני לא סופר את ג'פרס...

    לא מתקרב לספסל של צ'לסי אבל אם זו הבעיה המרכזית של ארסנל אני לא רואה שום סיבה שלא ניאבק על האליפות... ועדיין לא השבת מדוע ארסנל נחותה ליונייטד.
     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני, ססק בן 17, הוא אמנם נחשב לכישרון ענק אבל תחליף למרכז השדה הוא לא עכשיו, זה בטוח. במרכז השדה השחקנים המחליפים אמורים להיות פלאמיני ואדו/ג'ילברטו, ובמקרה שויירה יעזוב אני מאמין שונגר יביא שחקן קישור נוסף (שבוע לפני מגן הקהילה, ועדיין אנחנו עסוקים בזה... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx ).

    בכל מקרה, זה אולי נראה שאין מספיק מחליפים, אבל יש. אלו שחקנים שונגר מטפח כבר כמה שנים, ופשוט הגיע הזמן לתת הזדמנות למחליפים צעירים יותר. הגיע זמנם של סנדרוס, קלישי, הויט (אם הוא לא יושאל לאיפסוויץ'), פנאנט ואליאדייר להיות המחליפים...
     
  4. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום נודע שסול קמפבל ייעדר במשך שש שבועות,יהיה נחמד עם ארסן יביא עוד איזה שחקן הגנה..
    מזתמרת נחמד?הוא חייב!
     
  5. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    And yet another twist in this ongoing saga...

    אחרי שבימים האחרונים נראה היה יותר שהוא יישאר (בעיקר אחרי שחבר קרוב שלו אמר ל-BBC שויירה לעולם לא יעזוב אלא אם כן ארסנל תרצה שהוא יילך), לפי מספר עיתונים באנגליה, ב-48 השעות הקרובות אמורה להגיע הצעה רשמית מריאל מדריד לרכישתו של ויירה. ריאל אמורה להציע הצעה ראשונית של כ-17 מיליון פאונד, שצפויה בכל מקרה להידחות ע"י ארסנל, שאם תסכים לעזיבה של ויירה, תדרוש לפחות 25 מיליון פאונד מריאל. ארסן ונגר אמר שהוא מאמין ב-100 אחוז שויירה יישאר, ושארסנל בכל מקרה לא זקוקה לכסף, והמטרה היא שויירה יישאר. אבל דניס ברגקאמפ היה הראשון בארסנל עד כה להודות שויירה שוקל ברצינות מעבר לריאל מדריד, אחרי המשחק מול איאקס: "אני לא יודע אם ויירה יילך או יישאר, אבל אני מאמין שהוא עדיין בשיחות עם ההנהלה. כשפטריק לא רוצה שאנשים אחרים יידעו משהו, הוא יכול להסתיר את זה, וכך הוא עושה. זוהי ההחלטה שלו ונצטרך לחכות. אנחנו, השחקנים, אמרנו לו להישאר, ואף אחד לא מעוניין לראות אותו עוזב".

    אני לא יודע מה עוד צריך כדי לראות שויירה פשוט מחזיק את הקלפים קרוב לחזה בכדי שהוא יוכל לעזוב בצורה לא מלוכלכת, ובכדי שארסנל תוכל להרוויח עליו כמה שיותר כסף. עד עכשיו הוא לא הגיש בקשה רשמית לעזוב את הקבוצה, כי הוא יודע שאם הוא יעשה את זה הוא סוגר לעצמו את כל הדלתות בהייבורי, וגם הוא וגם ארסנל מפסידים הרבה מאוד כסף, לנוחיותו של דון פלורנטינו.

    יאללה, שייגמר כבר הסיפור הזה, רצוי תוך כמה ימים, נגיד יפה שלום ותודה על שמונה שנים גדולות בקבוצה, ושיטוס למדריד (שם באורח פלא הוא יתגבר על ה"פציעה" שמונעת ממנו לפתוח את העונה בארסנל...). לפחות נזכה למעט שלווה אחרי החודש המרגיז הזה.
     
  6. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על איזה שלווה אתה מדבר? לפתוח את העונה עם חור גדול במרכז השדה??
     
  7. the gunner_14 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/1/04
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי שגם אם הוא ישאר כבר לא יהיו לו את אותם מניות אצל האוהדים אחרי כל הסחבת הזאת, הוא פשוט מראה עד כמה הוא שוקל ברצינות לעבור לקבוצה המגעילה של ריאל שמתבססת על גניבת שחקנים גדולים וההפך הגמור מארסנל.
    מענין יהיה לראות את יחס האוהדים אליו אם ישאר, אני די בטוח שלא יהיו כבעבר.
    אני חושב שהגיע הזמן להעביר את סרט הקפטן לתיירי הנרי, לעולם אני לא אשכח אותו אומר בפה מלא:אני לא עוזב את ארסנל לטובת שום ריאל מדריד.
    זה שחקן אמיתי!

    דרך אגב מישהו הולך לעצור את דון פלורנטינו(קורליאונה) פרז???!
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שאתה קורא, שלווה. אני מאמין שאני אהיה רגוע יותר אם הוא יעזוב. אני לא מתכחש לכך שיהיו לעזיבה של ויירה השלכות מקצועיות קשות על הקבוצה, ברור שזו היחלשות דרמטית כשאתה מאבד את אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל במקום לחזור על עצמי- פשוט תקרא את מה שכתבתי לפני כמה ימים:

     
  9. the gunner_14 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/1/04
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחינה מקצועית אתה צודק.
    אבל מבחינה נפשית, נדע לפחות איפה הקבוצה עומדת מה שייתן קצת שקט נפשי.
    ארסן יצטרך בפרק זמן קצר להביא מישהו והוא גם יביא תותח עם הכסף שיבוא מויירה.
    מה שבטוח אי אפשר להיות שקטים כשתלויים ככה באוויר שבועיים לפני הליגה.
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה טועה, ובגדול. הנושא הזה עולה ללא הפסקה בשבועות האחרונים בפורומים השונים, ולמרות שיש אכזבה מההתנהלות של ויירה בפרשה, אצל החלק הארי של האוהדים הוא עדיין נחשב לאליל, גם אליל יותר גדול מהנרי, ובין אם הוא יישאר או יעזוב- היחס אליו לא ישתנה, והוא תמיד יישאר פופולרי מאוד. בכל זאת, לא מדובר באיזה חלאה כפוי טובה כמו ניקולה אנלקה. רק צריך היה להקשיב לשירי האהדה בטורניר אמסטרדם בימים האחרונים כדי להבין בדיוק למי הם מכוונים, אפילו שהוא לא שיחק דקה. אגב, אני ממש לא כועס עליו אם הוא רוצה לעבור לריאל מדריד, בניגוד אלייך.

    ולהעביר את סרט הקפטן לתיירי הנרי זו שטות גמורה. אם הוא עוזב, אני נוטה להאמין שדניס ברגקאמפ ימונה לקפטן לעונה האחרונה שלו בקבוצה, וסול קמפבל יהיה סגנו, שבעצם הוא יתפקד רוב הזמן עם סרט הקפטן.
     
  11. John Barnes Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/04
    הודעות:
    2,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המצב הנוכחי כ"כ טוב למדריד. ארסנל פשוט לא קולטת את המשחקים המלוכלכים של דון פרז וחבריו.
    הרי בסופו של דבר ויירה יעזוב, ריאל מושכת ומושכת את הלונדונים בסאגה הזו עד שימאס לארסנל והיא תמכור את ויירה בפחות כסף.
    ככל שעובר זמן, הערך של הצרפתי יורד.
    לפני שבוע- שבועיים דובר על סכום של 30 מיליון, הסכום צנח להצעה של 17 מיליון ככל הנראה , אני מאמין שהעיסקה תיסגר על סכום שבין 17-20 מיליון פאונד. ארסנל נפלה בפח הספרדי.
     
  12. the gunner_14 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/1/04
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קפטן שלא משחק חצי עונה זו לא שטות??
    עם כל הכבוד לברגקאמפ הוא לא מנהיג ברמה של הנרי.
    כשהנרי משחק כושר המנהיגות שלו וההשפעה שלו על אחרים היא מדהימה, הוא צועק ומתעצבן ובכל זאת לא שחצן ולא דיקטטור בקבוצה.
    הוא הסופרסטאר הכי גדול באנגליה ודמות ההערצה מספר אחד בארסנל אחרי וירה, אין שום סיבה שלא יקבל את סרט הקפטן, במיוחד לאחר שסירב בניגוד למישהו אחר להצעה קוסמת מכל הבחינות.
    זאת העונה השישית שלו כבר בקבוצה-הגיע הזמן!

    בקשר לוירה ככה לפחות אני מרגיש, אני לא רואה למה הוא מוותר על ארסנל אלא בגלל משכורת אסטרונומית מריאל.
     
  13. E-tam-R Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/04
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומי אמר לך שבסופו של דבר ויירה באמת יימכר?

    אבל אם אתה באמת צודק אז ארסנל עוד יותר נדפקת כי כבר לא יהיה לה זמן לרכוש מחליף לויירה
     
  14. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרתי, להערכתי דניס ברגקאמפ ימונה לקפטן באופן רשמי (הייתי אומר שלאחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון, שתרם עשר שנים מהקריירה שלו לארסנל, מגיע הכבוד הזה בעונת הפרישה שלו), כשבפועל מי שיתפקד כקפטן רוב הזמן הוא סול קמפבל. אני מניח שבמסגרת הצעת החוזה יובטח לו התפקיד לעתיד, ואסור לשכוח שיש לו ניסיון כבר כקפטן.

    אני לא יודע מאיפה הגעת למסקנה שלתיירי הנרי יש כושר מנהיגות, אני עד היום לא ראיתי שום דבר כזה ממנו. שחקן גדול ככל שיהיה, הוא טוב בלהכניס מוטיבציה לקהל- לא לקבוצה. פטריק ויירה "הוכשר" ע"י טוני אדאמס להיות הקפטן במשך תקופה די ממושכת, אני לא חושב שיש כיום מישהו בארסנל עם יכולת הדירבון והמנהיגות שיש לויירה. ומי אמר שתיירי הנרי לא יעזוב גם הוא בעוד חצי שנה, שנה, שנתיים או שלוש...?

    אתה נותן מעט מדי קרדיט ליכולת המו"מ שלנו. ברור שאם ויירה מחליט לעזוב, אנחנו די אבודים, אבל זה לא אומר שלא ננסה להוציא כמה שיותר כסף מריאל. סביר להניח שההצעה הראשונית של ריאל שעליה מדברים, כ-17 מיליון פאונד (לא בדיוק סכום קטן), תידחה על הסף. משם המחיר רק יכול לעלות.
     
  15. the gunner_14 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/1/04
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0