חבר של מי אתה?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Ampelmann, ‏1/8/06.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לישראל עצמה יש אינטרס שהמוסלמים לא ישרתו בצבא. אתה קולט מצב שבו חייל מפלוגה מחליט ברגע של החלפת יריות עם החיזבאללה להחליף צד???

    לא יהיה חייל מוסלמי בצה"ל וזה אינטרס שלנו!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/8/06
  2. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקמפוס שלי מפוצץ בערבים (קמפוס חיפה). כמו שלירן אמר, רוב הנוצרים לא פאנטים ואפשר להעביר איתם שיחות בכיף על דת פוליטיקה וכו'. אבל זה מיעוט, ורוב הערבים שחיים לומדים ומתפרנסים בארץ ישראל דוגלים ברעיון של ''יהודים לא צריכים לחיות פה''. ואין פה מקום לאפור מבחינתנו זה צריך להיות שחור ולבן, אנחנו או הם.
    בכפר ערבי קטן ליד נהריה רצים וצוהלים כל המוסלים אחרי כל הפגזה, עם אנשים כאלה אפשר לחיות בשלום ?
    אין פלא שיש שנאה כלפי הערבים מגיל קטן.
    אחי בן השבע יושב אתמול בסלון ואומר לנו, ''שאני יהיה גדול אני יהיה חייל ויהרוג את כל המחבלים ואף פעם לא נצטרך לעזוב את נהריה''.
    אי אפשר לגדול בלי התפיסה הזאת, שפותחים חדשות ורואים מה שהולך במדינה טבעי ולגיטימי ללחלוטין לפתח שנאה כנגד אותם מרצחים.

    מה גם שתרצו או לא, הילדים בעזה, לבנון או איפה שלא תרצו. מתחנכים על אידיאולוגית הטרור. מגיל קטן נותנים להם רובה ביד ומלמדים אותם שלהרוג יהודים זה קדושה, נו אז מה אפשר לצפות מיהודים שנלחמים נגד זה.

    לשבת לראות טלויזיה ולשמוע אב לבנוני שמסתכל על הילדים שלו ואומר פנינים כמו '' אני מוכן לזרוק את הילדים שלי על ישראל למען החיזבאללה''
    אלוהים ישמור אותנו מהם. שהם יחיו בשלהם ואנחנו בשלנו.
     
  3. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הציטוט המדויק היה "אם יגמרו לנו הזילזל והפאג'ר אני אזרוק את *** ואת ***(שמות הילדים שלו) במקומם. אנחנו לא מפחדים מכלום, החיים לא חשובים לנו, ניתן את החיים שלנו ושל הילדים שלנו למען השייח נסראללה"
    וזה לא היה איש חיזבאללה, סתם אב לבנוני פשוט.

    עכשיו אני רוצה לראות שמישהו יגיד לי לא לפתח שנאה מגיל 0 לאנשים כאלה
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    גוטה עניין חוסר השויון באכיפת החוק בארץ בכלל מטריף אותי. למה כשמתנחל בונה לעצמו קרוואן על גבעה שלא שייכת לאף אחד כל העם פה קם ומזדעק ומפנים אותו משם בכוח צבאי (ובצדק, חוק זה חוק) וכשכל המגזר הערבי בונה לעצמו כנורמה בתים על שטח עצום מבלי לשלם עליהם כי האדמות האלה הן לשיטתם של המשפחה שלהם זה בסדר ועובר בשתיקה?!

    אבל עזוב את זה, זה באמת לא שייך לכאן, רק רציתי להביע הזדהות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx

    בערך ממצה את מה שאני חושב, שבענו כבר מהם, הגיעו מים עד נפש, תנו לי חברה יהודית דומיננטית בלי הפרעות מצידם ושהם יפתחו "תרבות" ו"חברה" משלהם.

    אגב הפתרון היחיד שעוד איכשהו יכול להציל את ישראל שבגבולות הקו הירוק מלהפוך לפלסטין 2 עוד 100 שנים זו תוכנית ה"קו הציוני" שאם אני לא טועה בני הציג פה פעם, שמציעה חילופי שטחים בעלי אוכלוסיה ערבית גדולה כמו המשולש וואדי ערה עם המדינה הפלסטינית שעתידה לקום בתמורה לגושי התנחלויות גדולים. חובה לשמור על רוב יהודי לעתיד הרחוק, חובה!
     
  5. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני שהמלחמה התחילה, השתתפתי בהרצאה מאוד מעניינת על ממשל ופוליטיקה. דנו שם בסוגיה שממוצע הילודה בקרב האוכלוסיה הערבית עולה בהרבה על הממוצע בקרב היהודים. שחושבים לטווח הרחוק, לא יהיה פה רוב יהודי עוד מספר לא רב של שנים.
    בעיה גדולה.
     
  6. GUTE Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/06
    הודעות:
    1,300
    לייקים שהתקבלו:
    1
    רוב רובה של אוכלוסיה ערביי ישראל הם נגד הציונות, והם רואים בנו עם שגנב להם את האדמות. הם לא נאמנים למדינה, ויורקים על הדגל ועל ההמנון. הם 20% מכלל האוכלוסיה והם מעורבים ב50% מסך הפשיעה במדינת ישראל. הם מתלוננים על קיפוח , שיתלוננו ל"""נציגים"""" שלהם בכנסת (אחמד טיבי ושות', ימך שמם), במקום לייצג אותם הם מייצגים את העם הפלסטיני, הלבנוני, האיראני ומה לא, רק לא אותם.

    צריך לחוקק חוק במדינה שבגיל 16 , בשביל לקבל תעודת זהות, אתה צריך חתום על הצהרת שבועת אמונים למדינת ישראל ולדגלה. כל מי שרוצה להוציא תעודת זהות , יהיה חייב לעבור הליך כזה.

    בעיה העיקרית שלנו היא המוסלמים מבית. בעוד כמה עשרות שנים הם יהיו נתח גדול מאוד מהאוכלוסיה והמצב פה יהיה קטסטרופלי. הם רוצים 2 מדינות ל2 עמים, אין בעיה. אבל שלא יווצר מצב שיהיו פה מדינה וחצי לערבים וחצי מדינה ליהודים.
    צריך להחזיר את ישובי ואדי ערה והמשולש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/06
  7. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    אין לי דבר נגד אף אחד משום לאום, אבל שתי קבוצות אתניות - יהודים וערבים, לא יכולות לחיות יחד. זה לא עובד בשום מקום בעולם, זה לא עובד גם כאן, והיום עוד המצב בסדר - בעוד פחות מ-30 שנה נהיה על סף מלחמת אזרחים לדעתי.

    לגבי תוכנית "הקו הציוני" - המפלגה היחידה אשר רוצה לבצע את התוכנית הזו היא ישראל ביתנו של ליברמן, גם קדימה התעניינה אבל כנראה שאולמרט מעדיף לבצע את ההתכנסות שלו.
     
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לא בכדי הצבעתי לאיבט...

    אנשים מנסים להציג אותו כפנאט אבל הוא אמר פעם בראיון שהוא מוכן לוותר על הבית שלו בהתנחלות נוקדים ולחזור לגבולות הקו הירוק אם מבטיחים לו שבמדינת ישראל יהיו רק יהודים!

    2 מדינות ל-2 עמים, לא מדינה וחצי לערבים וחצי מדינה לנו שלאט לאט (או מהר מהר) תהפוך לפלסטין 2.

    גל אני יודע שחרגנו קצת מנושא הדיון המקורי שלך, אבל זה רק מכיוון שכולנו לא רואים אופציה לשני העמים להתקיים זה לצד זה (או ליתר דיוק זה בתוך זה) בשלום.
     
  9. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההפך, ידידי, בדיוק הוכחתם את הטענה שלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/8/06
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מה דעתך בנושא? אתה חושב שיש סיכוי לחיי אחווה, דו-קיום וצמצום הילודה הערבית ל-2.4 ילדים למשפחה?
     
  11. GUTE Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/06
    הודעות:
    1,300
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אין שום סיכוי, הסכסוך הזה בין יהודים לערבים הוא בן 100 שנה, והוא עמוק. המצב היחידי שבו יהיה אפשר לחיות בשקט (לא בשלום , רק בשקט) הוא שתי מדינות לשני עמים, אבל , אני מדבר על מדינות מנותקות אחת מהשניה. שימו חומה, מצד אחר כל הערבים, מצד שני כל היהודים. מדינת ישראל תהיה 100 אחוז יהודית ומדינת פלשתין תהיה מדינה מוסלמית. אסור שיהיה מצב שתהיה מדינה פלשתינית למוסלמים, ומדינה יהודית גם ליהודים וגם לערביי ישראל. רק ככה נוכל לשמר את הזהות היהודית במדינת ישראל.
    אנחנו והם זה לא סיפור אהבה וככה זה יימשך, זה סכסוך בין דתות. לנצרות לקח 2000 שנה בכדי לטהר את היהדות מאשמת הצליבה של ישו, בשביל לאחות את הקשר עם המוסלמים נצטרך כנראה הרבה יותר.