חוף השנהב, האפריקאית הגדולה אי פעם?

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Obafemi, ‏28/5/10.

  1. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    מה הכוונה בכל המונדיאל? הרי זה לא שהם הולכים להגיע עד הסוף. מספיק שיפסיד עד השמינית וככל הנראה הוא יחמיץ את כל המונדיאל. שלא נדבר שבלעדיו אני לא חושב שהם יעלו משלב הבתים (אני הימרתי עליהם כעולים יחד עם ברזיל לפני הפציעה, עכשיו כבר לא).
     
  2. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם ארגנטינה נראית זוועה במוקדמות ועדיין היא אחת המועמדות. איך שלא תהפוך את זה לפורטוגל יש סגל מצוין,עם הגנת ברזל קישור מעולה והתקפה מפחידה עם רואנלדו,נאני וליידסון. הם היו פייבוריטים לעבור את חוף השנהב גם כשדרוגבה היה כשיר,ועכשיו הסיכוי שלהם קלוש (של חוף השנהב).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/10
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לארגנטינה אף אחד לא קורא "מצויינים" ואם הם היו במקומה של פורטוגל, אף אחד לא היה ממהר להעלות אותם מהבית הזה בוודאות.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    יואב, בונוונטורה קאלו?!? אפילו לליגה ההולנדית הוא כבר לא התאים...

    אני עדיין בדיעה שגם עם דרוגבה לחוף השנהב לא היתה מובטחת דבר בעיקר כי בשנים האחרונות הנבחרת לא הראתה שיפור רציני ואפילו לא זכתה בגביע אפריקה. היא ממשיכה לקבל קרדיט כי יש בנבחרת הרבה כוכבים, אבל זה פשוט לא הבטיח דבר. יכול להיות שהפציעה של דרוגה דווקא תועיל כי היריבות אולי יתחילו לזלזל בנבחרת האפריקאית. אם המאמן מצליח לגבש את החבר'ה היא בהחלט יכולה גם לנצח את פורטוגל כי בסה"כ גם שם הכוכבים לא ממש מביאים את הסחורה.

    צפוי לנו בכל מקרה בית נחמד.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אם לא הוא מתאים לליגה ההולנדית, זה אומר שהוא לא מתאים לנבחרת חוף השנהב? להזכירך בסגל של חוף השנהב יש שחקנים מליגות הרבה יותר קיקיוניות.....
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    האמת, כשדרוגבה נופל לקרקע במשחקים ונאנק מכאבים כאילו הוא מת, רק כדי לקום כעבור דקה ולחזור כאילו כלום, אתה צוחק. עכשיו זו שיא הבדיחה, והדרמה קווין הגדול בהיסטוריה של הכדורגל אמור להיות כשיר למשחק הראשון במונדיאל. איזה ליצן.
     
  7. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא פוסל אופציה שזה טריק פסיכולוגי של הנבחרת. אולי טיפה לפגוע בהכנות המנטליות של פורטוגל במהלך השבוע.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    חוס הידינק לא היה אמור להגיע לנבחרת הזאת לפני המונדיאל? במקומו בחרו שם דווקא בבול עץ אריקסון? שהיה בדרך להיכשל במשימה עם נבחרת מקסיקו?

    לא מבין את זה, חוף השנהב מלאת פוטנציאל, אבל זה זועק לעין שזו נבחרת לא מאומנת, יש לנבחרת הזו צדדים חזקים, שלא באו לידי ביטוי, רק בגלל שיטת ודרך משחק שנראית ללא כל כיוון. איך ז'רביניו יושב על הספסל ולא פותח במקום דינדאן או טיוטה או כל מי שפתח שם? לא מבין את אריקסון, שכל פעם רק מאבד מהמוניטין שלו אבל בכל זאת מקבל הצעות קוסמות... חוף השנהב לא איבדה לחלוטין סיכוי, אבל הייתה צריכה להוציא יותר מ-2 המשחקים הראשונים שלה.
     
  9. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם הידינק לא היה מביא את הישועה. חוף השנהב צריכה מקצוענות, אם יש לה כסף לשלם אריקסון היא בקלות הייתה יכולה למצוא סכום הוגן למאמן קצת פחות גרגרן לטווח ארוך. דור הזהב הזה פספס את ההזדמנות הגדולה שלו, בעוד 4 שנים דרוגבה יהיה על תקן קמע אם בכלל, וכך גם שחקנים נוספים. התשובה לשאלה בכותרת ניתנה - לא.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא יודע אם הם פספסו הזדמנות גדולה... כי הזדמנות גדולה זה שאתה נופל לבית פשוט וחייב לעלות ממנו, מה שבטוח זה שהם היו צריכים להראות הרבה יותר כדורגל, לא משנה אם היו מוציאים נקודות יותר ממה שהוציאו בפועל.
    בסך הכל חוף השנהב מייצרת ב-5-6 שנים האחרונות שחקנים ברמה עולמית, לצערם הרב ב-2 המונדיאלים בטווח זמן הזה היה להם ביש מזל רציני בהגרלות. מכל בית אחר, למרות היכולת הלא משכנעת אתמול, אני רואה אותם עולים.