חוק ה 6 + 5

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Rosner, ‏12/10/09.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה לא הבנת אותי....לא דיברתי על המשכורת....אם לקולומביה יש שחקן כישרוני שיכול להתפתח בקבוצה אירופאית היום כמו פרדי גוארין מפורטו למשל ותסכים איתי שבפורטו הוא יתקדם הרבה יותר מאשר קבוצה זניחה אחרת באירופה, עם החוק הזה פורטו יחשבו פעמיים אם לרכוש צעיר כישרוני מקולומביה או צעיר כישרוני מארגנטינה ואז אותו גוארין יגיע לנבחרת מאיזה בלנשש ולא מפורטו שם הוא גם משחק בצ'מפיונס....אתה רוצה להגיד לי שנבחרת קולומביה לא יכולה להפגע מדבר כזה?? אני לא מדבר על בראזיל ארגנטינה ואפילו אורוגואי, שם הזרים כנראה ישחקו תפקיד עם או בלי החוק. אבל מנצ'סטר תחשוב 400 פעמים לפני שתחתים שחקן כמו אנטוניו ואלנסיה האקואדוריאני, אם תהיה לה מגבלה. ואז ואלנסיה ימצא עצמו בקבוצה אחרת, פחות טובה מיונייטד וסביר להניח שההתקדמות לא תהיה אותו דבר....כמובן שישנם גם מקרים הפוכים, אבל אתה לא יכול לבוא ולומר לי שמהלך כזה לא יכול לפגוע בנבחרות הקטנות שהכוכבים המעטים שלהם משחקים באירופה. קולומביאנים טובים שיוצאים היום לאירופה, לא בהכרח ייבחרו על ידי אותן קבוצות עם החוק הזה יתפוס ואז הם ינדדו בליגות הדרום אמריקאיות וסביר להניח שלא יתקדמו מקצועית כמו שיכול לקרות להם באירופה...שום קשר לגבי השכר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/09
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה שכולנו רוצים לראות יותר שחקני בית והכל,החוק בסופו של דבר יפגע בשחקנים עצמם והוא לא ייתן להם שיווין הזדמנויות,כמו שכל אחד מאיתנו היה רוצה את ההזדמנות לעבוד בחו"ל במקצוע שלו אם יתאפשר לו ככה גם הכדורגלנים.
     
  3. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אני בעד החוק ,הוא יחזיר את השפיות לכדורגל.
    אני רק מציע טיפה לשנות את החוק הזה ,מה שאני מציע בעצם הוא שבליגה יעשו שבכל משחק בית ישחקו 9 שחקני מקומיים ו 2שחקני זרים ,במסגרת האירופאית אני מציע 7 שחקנים מקומיים ו4 זרים.
    שואלים למה ,אז ככה זה יתרום למקומיים יותר ,המקומיים יזכו ליותר חשיפה ,זה יביא גם יותר קהל ,לקהל יהיה קל יותר להתחבר לקבוצה שלהם ,למרות שיש ניגוד אחד משמעותי והוא שקבוצות אם כסף והמון כסף ,יקנו את השחקנים המקומיים הכי טובים במדינה שלהם וזה בעצם אולי יגרום להשארות של המצב עכשיו.


     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אולי היא יכולה להיפגע, למרות שגם בזה אני לא משוכנע לגמרי, אבל לא הבנתי מדוע מהסיבה המסויימת הזו שהצגת הארגנטינאי יזכה לאיזשהו יתרון על פני עמיתו הקולומביאני.

    אני חושב שמדובר במהלך בריא מאוד, שיחייב את הקבוצות לבנות על חומר מקומי. המדינות המובילות בתחום הכדורגל יהיו אלה שמטפחות את הכשרונות הגדולים ביותר ולא אלה שיש להן את הכסף לקנות אותם. ואותו הדבר לגבי איכות הקבוצות בליגות המקומיות שלהן.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    כמה סוציאליסטים יש בפורום!!!
    אז בואו גם נחייב את המועדונים הגדולים להתחלק בנקודות. נגיד, על כל ניצחון ברסלונה תקבל 2 נקודות. הנקודה שלישית תלך לקבוצה שסוגרת את הטבלה.