חלומו של כל גבר - גירסא 2 .

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏23/11/04.

  1. בית"רי מלידה

    בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,191
    לייקים שהתקבלו:
    1
  2. ofer16

    ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואיך קוראים למותק הזאת? [​IMG]
     
  3. ראול

    ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    [​IMG]

    אחיייי מההודעות הטובות אי פעם

    ארתור, שיין און
     
  4. Gianzola

    Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    7,972
    לייקים שהתקבלו:
    1,124
  5. שבצ'נקו

    שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
  6. קופירוק

    קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה חלום?? קיבלתי כזאת הפתעה ממקדונלדס
     
  7. YYY

    YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    7,413
    לייקים שהתקבלו:
    263
  8. בית"רי מלידה

    בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,191
    לייקים שהתקבלו:
    1
    תשובות למתעניינים ( העצלנים... ) :

    נעים מאד: פרארי סופר-אמריקה

    יצירת האמנות החדשה של פרארי, הסופר-אמריקה, מחזירה לחיים שם היסטורי של היצרן, ורעיון וותיק ומקורי של פורשה. רק 500 מאושרים יזכו לחוויה
    אלי שאולי

    פרארי ממשיכה ברומן שהיא מנהלת בשנים האחרונות עם שמות נשכחים. כעת מגיע זמנה של הסופר-אמריקה, וזה קורה פחות או יותר 40 שנה לאחר הפסקת הייצור של המכונית האחרונה שנשאה את השם האגדי. בינתיים הפכה אותה מכונית ישנה לאגדה של ממש בקרב אספני מכוניות קלאסיות, ולא רק בגלל שהיא אחת המכוניות היקרות והמהודרות שיצאו את שערי המפעל האיטלקי, אלא גם בגלל מספר המכוניות שיוצר אי פעם.

    שתי גרסאות של הסופר-אמריקה יוצרו בין השנים 56' ל-64', תחת השמות 410 ו-400. הכמות הכוללת עמדה על 92 יחידות בסך הכל. אגב, מספר נמוך משמעותית מה-500 שמתכננים בפרארי לייצר הפעם.

    רומן ישן

    במקור הייתה הסופר-אמריקה חלק ממשפחת דגמים שזכתה לשמות כמו "אמריקה", או "קליפורניה", תוך הבנה כי ארץ כל האפשרויות היא-היא שוק הייצוא החשוב ביותר של היצרן. הסופר-אמריקה הראשונה, שהחליפה את סדרת ה-340/342/375 אמריקה, הייתה האחרונה במכוניות הכביש של פרארי עם מנוע ה-V12 של אורליו למפרדי - יחידה שפותחה במקור עבור מכוניות המירוץ של האיטלקים.

    בהתאם, בתחילה היא נחשפה רק כשלדה ומנוע, שלושה חודשים תמימים לפני שהוצג הגוף ותא הנוסעים, שעל רובם חתום היה בית העיצוב של פינינפארינה. אחרי הכל, זהו היה אז בדיוק סדר העדיפויות שייצג את רוח פרארי אז, ובמידה רבה גם היום.

    חלום, חדש

    הסופר-אמריקה החדשה יורשת למעשה את ה-550 ברקטה , או במילים אחרות, תהיה מעתה הגרסה הפתוחה הצפויה של ה-575. אז נכון, מרבית הסופר-אמריקה שיוצרו אז היו עם מרכב קופה, אבל גם קבריולה יפהיפיות הוצעו ללקוחות בודדים.

    בניגוד ל-550 ברקטה, המצוידת בגג רך עם שתי קשתות התהפכות, עבור הסופר-אמריקה נבחר פיתרון שונה לגמרי, עם גג קשיח נפתח-מתקפל. המרכב עצמו מציג דווקא את רעיון הטרגה, שהומצא למעשה על-ידי פורשה בשנות השבעים. זה אומר שללא קשר לגג, יש קורות אחוריות. למעשה, רק החלק ביניהן לנקודת השמשה הקדמית, נפתח.

    הגג עצמו, כך מבטיחים בפרארי, נפתח תוך עשר שניות בלבד. על פיתוח המערכת המעניינת חתומה סדנת העיצוב האיטלקית פיורבנטי (Fioravanti), שהשתעשעה ברעיון הגג המעניין בדגמי תצוגה שלה בשנים האחרונות. לחיצה על מתג חשמלי מניעה מערכת הדואגת לקיפול הגג לאחור ב-180 מעלות, תוך שהוא נכנס לאזור בין הקורות ומעל תא המטען. הגג עצמו בנוי משילוב של זכוכית וסיבי פחם, ויאפשר בחירה בין חמישה מצבי סינון אור - משקוף לחלוטין ועד אטום לגמרי.

    בכל זאת 575

    למרות השינויים בחלק האחורי, המידות זהות לאלה של ה-575. גם מנוע ה-V12 בנפח 5.75 ליטר דומה בעיקרון, למעט נתון הספק גבוה יותר של 540 כ"ס, לעומת 515 "בלבד" בגרסה הסגורה. אגב, גם המכונית הראשונה שנשאה את השם, לפני 40 שנה להזכירכם, לא סבלה ממחסור בכוח. בין 340 ל-400 כ"ס...

    הסופר-אמריקה הנוכחית הוצגה ללקוחות פרארי מועדפים כבר לפני כחודשיים, וממש היום נפתחת ההרשמה לציבור ה"רחב". מדוע במרכאות? כי כאשר פרארי מודעה

    אומרים רחב, הם מתכוונים במקרה זה רק ללקוחות מועדפים ומוכרים. וכדי שהתמונה תהיה ברורה עוד יותר, לקוחות מוכרים אינם רק כאלה שיש בידם את סכום העתק שיידרש עבור הסופר. כדי להיות לקוח מועדף, כך מצהירים פרארי, עליך להציג בעלות על מספר מכוניות הנושאות את הסמל. האם מיכאל לוי, בעל סוכנות סמל"ת והבעלים המאושר של הפרארי היחידה בישראל, אכן עונה לקריטריון? כלל לא בטוח.

    (23.11.04, 16:40)

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3008490,00.html

    _____________________________________

    ובשביל לתחזק אותה, צריך מכונאי צמוד.....

    הפרארי הכי יפה לדעתי, היתה ה BB 512 !

     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!