חצי גמר האלופות:ניצחונות מינימליים ליונייטד וצ'לסי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏24/4/07.

  1. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שאתה מדבר על מאור אחר שניהל את הפורום של אוהדי יונייטד בארץ וכתב גם פה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/07
  2. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    חבל, החזקנו 90 דקות ודווקא בשנייה האחרונה ספגנו את הגול המטומטם הזה, שוב טעות של דידה שפשוט לא סגר את הפינה. שוער כל כך לא יציב. מצד אחד הצלות פנטסטיות ומצד שני טעויות מגוחכות כמו השער הראשון שפשוט בא מכלום.
    היינו ביתרון 2-1 וזה מתסכל מאוד לחזור למילאנו בפיגור שער, אבל אם להסתכל על התמונה הכוללת, 2 שערים באולד טראפורד ו1-0 קטן במילאנו עושה את העבודה. אני די מרוצה מהתוצאה ואופטימי מאוד לגבי הגומלין.
    הפציעות של מאלדיני וגאטוסו (מה חומרת הפציעות???) הרגו אותנו במחצית השנייה. נראה היה כאילו אנחנו מצליחים בקושי להוציא את התיקו אבל אז הגיע השער הבאמת מיותר הזה משום מקום אחרי שאפילו מנצ'סטר כבר השלימה עם התוצאה.
    קאקה? אין מילים. מה שהוא עשה בשער השני זה לא דבר שניתן לנתח או להסביר. זה דבר שלא לומדים בשום בית ספר לכדורגל ואפילו לא ברחוב בברזיל. קאקה הוכיח לעולם איזה שחקן חכם הוא והיה קל ופשוט להבין את ההבדל בין קאקה לכריסטיאנו רונאלדו. קאקה שקט, צנוע, עושה את המהלכים הטובים שלו וכובש 2 שערים. מולו רונאלדו שכל הזמן מדרבל על האגף, עשה כמה מהלכים טובים. אבל עם כל הכבוד, אם הוא ימשיך לשחק ככה הוא לא יגיע יותר מדי גבוה.
    עד היום חשבתי שפאולו מאלדיני הוא בלם ענק, אבל יש כיום טובים ממנו כמו קנבארו, נסטה, טרי, פויול ופרדיננד. היום בפעם הראשונה שאני מבין שגם בגיל 39, פאולו מאלדיני הוא הבלם הכי טוב בעולם ושחקן ההגנה הכי טוב בכל הזמנים. אין לי מילים יותר לתאר את השחקן והספורטאי הענק הזה, אגדת כדורגל במלוא מובן המילה.
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אין מה לעשות, קצת קש למצוא מחליף לשבה. יש להם את רונאלדו אבל הוא לא יכול לשחק בליגת האלופות העונה.
    ג'ורג'י, עם כל הכבוד לאופי של השחקנים של יונייטד כל זה קרה בגלל הפציעות של מלדיני וגאטוסו, שאיזנו את מצב יחסי הכוחות במגרש.
    הלו, הלו זה כדורגל, המשחק הכי לא צפוי בעולם! מישהו ציפה שיונייטד ומילאן יתנו כזאת תצוגה מרהיבה? אני בטוח שלא.
     
  4. The-Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    3,207
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הקשר, ערן?
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאמין שיש יותר אנשים שהאמינו שיהיה משחק טוב היום מאשר מחר. בכל זאת, ליברפול וצ'לסי. אתה יודע.
     
  6. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    ג'ורג'י, עם כל הכבוד לאופי של השחקנים של יונייטד כל זה קרה בגלל הפציעות של מלדיני וגאטוסו, שאיזנו את מצב יחסי הכוחות במגרש.
    [/quote]
    אז? ליונייטד היו יותר פצועים שכולם שחקני מפתח, שבלעדיהם תיהיה בטוח שהתוצאה היום 3-0.
    וידיץ', פרדיננד, אברה לא כשיר במעט האחוזים, גארי נוויל, גם סאהה בהתקפה.

    אילן- כן ירבו משחקים כאלה. אכן כן. היית צריך להוסיף רק שבסיום המנצחת לא תנקוב בשמה של מנ' יונייטד
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אני חושב שקצת נשחפת, זה לא היה אחד המשחקים הגדולים בתולדות הצ'מיפונס ליג, בהחלט משחק נפלא ומהנה לאוהד הניטרלי, אבל צריך לקחת דברים בפורפרציות.

    מילאן תעבור.
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    כשמילאן הניעה כדור והיה לה את גאטוסו היא נראתה נהדר,אבל שגאטוסו יצא וסקולס לקח צעד אחד קדימה במגרש הוא וגיגס פשוט היו גדולים,לא רונאלדו,אפילו לא רוני שנתן משחק טוב(2 שערים אחרי הכל) אבל הנצחון הזה שיש יותר מכל לגיגס ולסקולס,אדירים ענקים בלתי נלאים ואפשר להמשיך עד מחר.
    מאלדיני כנ"ל מילאן איתו ובלעדיו זה משהו אחר.מאלדיני הוא פשוט המנהיג הכי גדול בתולדות המשחק,הקפטן הכי גדול בתולדות המשחק ושחקן ההגנה הטוב ביותר בתולדות המשחק.
     
  9. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רציתי להגיב לך סרג'יניו, אבל ערן הוציא לי את המילים מהפה וענה לך בצורה מושלמת.
    מחר ליברפול תבוא לעשות בונקר, אני לפחות צופה עוד שני משחקים מצ'עממים, הלוואי שאני טועה, אבל כדורגל כמו של היום לא תקבל גם אם ליברפול וצ'לסי ישחקו עוד 2000 משחקים, בטח ובטח שזה משחק ראשון של חצי גמר ליגת אלופות.למה?כי ליברפול תבוא להרדים אותנו.
     
  10. W.Rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/06
    הודעות:
    4,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה משחק ! יונייטד הראו יכולת אדירה, במיוחד במחצית השניה בה מילאן פשוט נעלמה, וההגנה עצרה כל מתפרצת של קאקה לעבר השער.

    רוני יוצא מן הכלל, גיגסי ממשיך להשתבח, פלטשר ממשיך להראות יכולת מצויינת, רק רונאלדו צריך למסור מעט יותר והכל יהיה הרבה יותר טוב.

    אחד המשחקים הגדולים שלנו בשנים האחרונות, כפיים לשחקנים שנתנו את הכל. גם בלי אברה אפשר לעשות את זה.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    משחק ענק, תענוג היה לצפות.

    משחק מלא תהפוכות, דרמות.. משחק ענק. למנצ'סטר יש איכויות, למילאן יש רק את קאקה אבל יש לה חוסן וחוזק עצום, חוזק שהיה כל כך קרוב לתת לה פה לפחות תיקו גם בלי לעשות יותר מדי. קאקה שחקן פנומנלי, אם רק היו לידו את מסי ואטו או את רוני למשל היו רואים ממנו הרבה יותר דברים. למילאן היה היום חלוץ חלש ביותר, לא לרמות האלה, וקאקה לקח ועשה הכל בעצמו והיה אדיר, 2 שערים אדירים והפציעות ברמות האלה הם בכלל לא תירוץ.

    הכל יכול להיות, אף אחת לא הייתה פייבוריטית לפני, בטח שגם עכשיו הסיכויים הם 50-50 מובהק.


    מחר זה נראה שיהיה משחק שונה מזה של היום, אבל ברור שהכל יכול להיות. צ'לסי בבעיה ללא אסיין אבל בגשר הכחולים חייבים לתת את כל הכוח להוציא תוצאה טובה. יש לנו חשבון פתוח עם המציקים מליברפול ואנפילד זה לא גן הילדים של מסטאייה. חייבים להגיע לשם עם תוצאה חיובית.
     
  12. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק פשוט מדהים, למרות שאני ממש לא אוהב את שתי הקבוצות.

    הגול השני של קאקא היה תענוג לעיניים, וראיין גיגס פשוט לא נגמר.

    כן ירבו משחקים כאלו.

     
  13. W.Rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/06
    הודעות:
    4,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כולם מזכירים את קאקה (שלדעתי הוא מס' 1 בעולם כיום), אבל שוכחים שלולא פירלו וגאטוסו (שלא שיחק במשך מחצית שלמה, וראינו למה קאקה מסוגל בלעדיו), הוא שווה הרבה פחות. שני שערים ענקיים שלו, השני במבצע סולו, אבל יונייטד כמו יונייטד של העונה, עושה את זה ובגדול. אני כבר לא יכול לחכות למלחמה בסן סירו.
     
  14. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אני מצפה היום, היום שאדון סילביו ברלוסקוני הבין שהוא חייב לעשות את ההחלטה החשובה ביותר למועדון שלו ולפטר את קרלו אנצ'לוטי. אם לא מחר אז בסיום העונה כי לי ולאוהדים לא מעטים פשוט נמאס ממנו היום.

    טקטיקן אדיר? ליצן לוזר ולא יותר מכך, היום אנצ'לוטי העלה הרכב עם 9 שחקנים בלבד. דידה לא כשיר? בוא נעלה אותו! הרי בשביל מה הבאת את סטורארי? בשביל מה אתה מתעקש על הטלטביז הענק הזה? בשביל מה החתמת את פיורי עד 2010?! אם שחקן לא כשיר אז לא מעלים אותו וגם אם זה שוער אתה לא עושה את השטות הזו במיוחד שיש לו מחליפים לגיטימים. כיצד ההגנה יכולה להיות רגועה ששוער פצוע משחק לפניה? איך?!

    ולשחקן האחד-עשרה שלא שיחק היום והוא הדחליל, היום איבדתי את האמון בו סופית ואחרי שנותרתי אחד מחסידיו אני מצפה שהוא יחזור לפארמה (אני אשמח לטרייד עם רוסי) או יילך למי שעוד מאמין בו בפירנצה כי לי באמת נשבר ולי כבר לא מעניינים משערים נגד אסקולי או נגד אמפולי אני רוצה תוצאות מידי פעם, אני רוצה שערים מכריעים ולפחות אני מבקש נוכחות אבל כנראה שאני מבקש דברים קשים מידי נכון אנצ'לוטי? יש לך חלוץ מנוסה שעושה תנועה, שלפחות מעסיק את ההגנה ומול הגנה עלובה שכזאת הפסדת! לי נמאס להגיע לבאר ולעשות פרסה חזרה עם ראש שפוף למילאנו, לי נמאס לשמוע כמה חזקים אנחנו ולצאת שפנים. נגד ליברפול (ימח שמם) הצגת טקטיקה מבישה, נגד ברצלונה יצאת קטן ועכשיו אני חושב שהצגתי את מחשבתי. הגיע הזמן לשים לזה סוף, תודה רבה על השנים הללו אבל מספיק. תואר אלופות אחד בפוקוס ואליפות עם כזה קאדר שחקנים אלון חזן יכול להשיג.

    וסילביו, אחרי שתפטר את אנצ'לוטי וגליאני בבקשה קח את 100 מיליוני היורו ששמעתי ששמרת במיוחד עבור רונאלדיניו ותביא לי מחליף ראוי למלדיני, תביא לי מחליף ראוי לגאטוסו, תביא לי מחליף ראוי לבוגד האוקראיני כי עם כל הכבוד את הברזילאי מספר 1 יש לנו אבל הוא צריך עם מי לשחק, אני כל כך מרחם עליו באמת שכן. מי יעזור לו? ברוקי? ג'ילבלוף? סידורף? יש גבול למה שהוא יכול לעשות וראינו את זה הערב.

    גישה כמו שלך מיכל אימץ אנצ'לוטי וזה כל מה שפסול בכדורגל, ברגע שאתה מסתפק בתיקו שאתה ביתרון אתה מפסיד משחק וזה מה שקרה הערב, אני כל כך עצבני על מה שהיה הערב, החריב לי את החג, את השבוע ועכשיו אני צריך להתמודד עם כל הגלורי האנטרס של היונייטד שתעבור את מילאן החלשה הזו, היונייטד לא הבריקו יותר מידי אבל לצערי לא צריך יותר מזה מול קבוצה חסרת מנהיג אמיתי כי קאקה הוא עדיין לא זה. אוי פאולו, חבל שאתה לא יכול לשחק לנצח כי שיגיע היום והוא מעבר לפינה אני בטוח שאוהדי מילאן בכל העולם יזילו דמעות.

    כל הכבוד ליונייטד שידעו לעקוץ כמו שצריך, כל הכבוד לרוני ולשאר ואני מקווה שיהיה לכם בהצלחה נגד הסיוט או הבוגד וחבריו, אני מבקש הסקנת מסקנות כי גם אם יקרה הנס ונעלה זה יחפה על בלוף גדול מידי שחייבים לטפל בו ואתם לא צריכים לנחש כמה אני חושב באמת שנעלה לאתונה.

    פאולו ורינו, אתם הגאווה של מילאן! פורצה מילאן!
     
  15. The-Gunner Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    3,207
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא דיברתי על המנצחת, דיברתי על איכות המשחק, כל אוהד נייטרלי (ואני מאמין שגם אוהדי אחת הקבוצות) נהנה מהמשחק הזה, וכן, כן ירבו משחקים כאלה, כי עדיף לראות משחקים בקצב כזה (וכמות שערים כזאת), מאשר 240 דקות של שעמומון של ליברפול-צ'לסקי בעונה שעברה. וחוץ מזה, התוצאה הזאת היא לטובת מילאן.