חצי גמר: הכתום חוזר לגמר

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י לירן, ‏6/7/10.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה יודע מה, תוציא את גרמניה, למרות שלא נפלתי מהם בשלב הבתים. מול אנגליה וארגנטינה הם נראו אחרת לגמרי. אבל עדיין, זה המונדיאל השישי שאני רואה ואולי להוציא את איטליה 90', יכולת לראות שהאלופה הראתה יכולת טובה לאורך רוב הטורניר ובכללי, הרמה היתה טובה יותר מאשר אנחנו רואים במונדיאל הזה, אולי בגלל שרוב ה"גדולות" פשוט לא הופיעו לטורניר.
     
  2. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עשו מברזיל איזה נבחרת חלומות, בסה"כ חוץ מקאקא שכבר מזמן מעבר לשיא ורוביניו שחזר לברזיל אחרי בעיות מנטליות אין לה חלק קידמי (עם כל הצער לפאביאנו, הפלופ).
    איפה ברזיל של 2002 ואיפה של 2 המונדיאלים האחרונים.

    חשבו שהולנד פראיירים, ואכלו הדחה שיכלה להיגמר גם ב4 חתיכות אם לא הנאיביות של קוייט והונטלאר.
    אומנם היא לא נראת מפחיד כמו גרמניה, ויש חוליות חלשות אבל זו בהחלט נבחרת שיודעת לעשות צרות לכל נבחרת באשר היא.
    רצף הנצחונות של ההולנדים לא הגיע במקרה.
    אנשים מקצוע רבים, ואפילו השחקנים עצמם מעידים שזו הולנד שונה עם חוסן מנטלי ומרכיבים ייחודיים.
    שוב , גם אם היא נראת אפורה ביחס להולנד שהתרגלנו לראות, עדיין יש משהו ברוח ההולנדית ובמסירות על שטחים קצרים שמאפיינת את האוראנג' המסורתי

    אורוגוואי בחצי גמר זו הזדמנות חלומית, רק שלא יבעטו בדלי כמו מול הרוסים ביורו הקודם
     
  3. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חוסן מנטלי לא חוסן מנטלי,בסה"כ ציינתי שלא ראיתי כדורגל מרשים מהולנד,הם לא הלהיבו אותי באף דקה בטורניר ולדעתי ברזיל נבחרת טובה ומעניינת יותר.לדעתי.
     
  4. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אותי לא הלהיבו, אבל להגיד שהיא עברה את ברזיל בטעות (מי ישמע מי זו ברזיל) יש מרחק גדול. הולנד בזכות בחצי הגמר, לא בחסד של אף אחד.
    במחצית הראשונה מול ברזיל אחד השחקנים באמת ציין שרעדו להם הרגליים, אולי בגלל ההיסטוריה, המעמד (ההגנה של הולנד מורכבת משחקנים שלא משחקים בקבוצות גדולות) או המפגש הראשון מול נבחרת חזקה. לא יודע, הכי חשוב שלמחצית השניה ראינו את הולנד האמיתית, לוחצת, לא מפחדת ללכת קדימה, לא מרפה גם אחרי השיוויון (שוב שער מקרי, אבל כתוצאה ממהלך שבלבל את ההגנה, לא נבדל ולא חסד של השופט).
    השער השני שקוייט נגח וסניידר המשיך זה תרגילים שהשחקנים עובדים-קרנות- עליו באימונים שעות (אחרי המשחק סניידר דיבר על זה).
     
  5. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני פשוט חושב שלברזיל יש פוטנציאל הרבה יותר גדול.
    המחצית הראשונה של ברזיל נגד הולנד הייתה לטעמי המחצית הכי טובה של קבוצה בטורניר.הסגירה בהגנה,הארגון,היציאה להתקפה,ממש תענוג.
    לא ראיתי מהולנד דברים גדולים.לא הגנתית ולא התקפית...ברזיל פשוט פירקה את עצמה.שער ראשון שייך אך ורק לברזיל,האדום של מלו שלא קשור לכלום מלבד זה שהוא אידיוט,אחרי זה כבר הם שיחקו בלי מוח והפקירו את כל ההגנה ודפקו את עצמם.
    האם מגיע לברזיל להיות בחצי גמר? ממש לא,לקבוצה שנמצאת עם הגב אל הקיר אסור לתפקד ככה.אבל אני בהחלט חושב שהיכולת שלהם גבוהה יותר משל ההולנדים.
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    גרמניה הרשימה ועוד איך בטעוניר הזה, להוציא את ההפסד נגד סרביה שגם הוא הגיע אחרי שקיבלה כרטיס אדום לא מוצדק, והחטיאה פנדל היא הראתה עליונות על כל היריבות שלה, היא הפציצה רביעיה נגד אוסטרליה, רביעיה נגד ארגנטינה ואנגליה מה אתה עוד רוצה שיעשו? איטליה 06 לא הרשימה יותר מהם, וגם ברזיל 02 לא.

    גם להגיד שהולנד ניצחה בטעות את ברזיל זה שטות, הולנד זה לא צ'ילה שלא יכלה לחזור למשחק נגד ברזיל ואפילו ל הייתה קרובה, היא כבשה שער ומאז כל ברזיל לא נראתה על המגרש, היה משחק טקטי מעולה של הולנד ושיש לך שחקנים ברמה של סניידר, רובן ואן פרסי אתה יכול לנצח כל נבחרת. מה גם שיש לה מאזן מושלם של 5 ניצחונת מ5 משחקים.

     
  7. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    להולנד היה הרבה מאוד מזל במשחק הזה, במחצית הראשונה ההולנדים היו צריכים לרדת עם 2-0 לפחות ולמזלם הם ירדו רק עם 1-0, עד השער הראשון שלהם ההולנדים בכלל לא סיכנו יותר מדי את השער והיו מאוד מאוד אנמים ככה שלהגיד שהולנד ניצחה בלי איזה אלילת מזל ששיחקה לטובתם ונתנה להם גול מקרי זה גם לא נכון להגיד, מאז השיויון אין ספק שלהולנדים הגיע להבקיע את השני כי הם היו טובים יותר יחסית מברזיל.
     
  8. רמי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/05
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הולנד!.

    אורוגאוי חסרה את סוארז, פוסילה ואת דייגו לוגאנו (בוודאות?), לדעתי אלה חסרונות בולטים מדי עבור נבחרת מהסוג שלהם. זו נבחרת בינונית שבנתה תלכיד מצוין אבל גם נבחרת מהסוג הזה זקוקה לשחקנים המובילים שלה, ה"כוכבים" שלה. שניים מהם בוודאות לא עומדים לשחק ואני חושב שזה פשוט יותר מדי עבורם.

    גם להולנדים יחסרו היום את ואן דר ויל (חצי שני אדיר מול ברזיל), ואת דה יונג (לטעמי קשר אחורי הטוב ביותר בטורניר), אבל המחליפים שלהם ברמה מספיק טובה.

    אי אפשר לומר את זה באמת, ואם אורוגאי תנצח אז יגיע לה להיות בגמר, אבל לטעמי אין לנבחרת מהסוג הזה מקום אמיתי בגמר, והאמת גם לא בחצי. הם זכו להגרלה יחסית נוחה (מבחינתם הם עשו מה שהם צריכים והייתה יכולה להיות גם הגרלה קשה יותר), אבל אני מאוד מקווה שנגמר הפרק של הנבחרת הזו בטורניר הנוכחי.

     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עמי, חבל שאתה כרגיל לא קורא עד הסוף. אני כתבתי שהולנד ניצחה בטעות? הולנד נתנה מחצית שניה טובה וניצלה את השאננות של הברזילאים, שחשבו שה-0-1 יספיק להם. וכן, בלי הטימטום של מלו, אני בכלל לא יודע אם הולנד היתה כובשת שער אבל מה זה חשוב, הם ניצחו וכל הכבוד. אני דיברתי ששום נבחרת, להוציא את גרמניה, לא מרשימה בטורניר הזה וזה לא משנה איך תהפוך את זה. ולהולנד יש 5 מ-5 כי 4 מהנבחרות הן בינוניות לפי ההגדרה שלך ובצדק. אני אישית לא התרשמתי מהם יותר מדי בשלב הבתים, זכותי. וחוץ מזה, ההבדל הוא שבראזיל 02 ואיטליה 06 זכו בטורניר, בוא נמתין שגרמניה תעשה זאת ואז נוכל להשוות.

    אני גם לא מבין את השטות הזו של "אורוגואי זכתה להגרלה קלה".....אורוגואי לא זכתה בכלום, היא הגיעה לאן שהגיעה בזכות ולא בחסד של אף אחת. היא אשמה שצרפת נראית פח? שהיא סיימה ראשונה ונמנעה מלקבל את ארגנטינה בשמינית ואת אנגליה ברבע כפי שהיה "אמור להיות"? מספיק להתעסק עם זה כמו שלא מדברים יותר מדי על ההגרלה של בראזיל בדרך לזכייה שלה ב-2002. זה נראה מוזר כי אורוגואי לא נוצצת כמו האירופאיות, אבל באמת שנמאס לשמוע כמה לאורוגואי יש מזל וכמה לא מגיע לה להיות בחצי. רק בגלל זה אני מקווה שהאורוגואים יזכו בגביע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/10
  10. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי הולנד עולה לגמר. לאורוגוואי חסרים 3 שחקני הרכב חשובים והם פשוט לא יוכלו מול ההולנדים. דרך אגב לפי "תמנון העתידות" הגרמני שצדק בכל המשחקים עד עכשיו, ספרד עולה לגמר.
     
  11. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גמר ספרד-הולנד?

    http://winewriter.files.wordpress.com/2008/08/olympic-pool-in-beijing.Xxx
     
  12. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    הפעם האחרונה שנבחרת אוורוגואי סיימה את המונדיאל כהדרום אמריקאית שמגיעה הכי רחוק היה במונדיאל 1954, גם אז זה היה היא ו3 אירופאיות, גם אז נגדה שיחקה הקבוצה שניצחה את ברזיל ברבע(אז הונגריה), גם אז הייתה את גרמניה(מערב גרמניה דאז), גם אז הכוכב של הקבוצה שניצחה את ברזיל ניפצע לפני/במונדיאל(רובן היום, פושקש אז) אז היא הפסידה בחצי וסיימה מקום רביעי(לפי זה גם הגמר היה גרמניה- הולנד, הולנד תוביל 2-0 וגרמניה תנצח 3-2 ). היום היא תקווה לא לשחזר את 1954 אלא להגיע יותר רחוק ולנסות לשחזר את 1950 ולזכות במונדיאל לראשונה אחרי 60 שנה, אך ההולנדים שכבר ניצחו את ברזיל לא יתכוונו לוותר בקלות כזו, הם רוצים זכייה ראשונה בהיסטוריה ועם דור הזהב של קרויף וואן באסטן ניכשלו אז דור העכשיו של רובן וואן פרסי יכול . האוורוגואים באים בלי ציפיות ומקווים להפתיע. הם יצליחו? נראה...
     
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,552
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    לפי אלקס פרגוסון השילוב עם ואן ניסטלרוי לא עבד.
     
  14. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פורלאן הוא לא סופרמן (למרות שלפעמים אני חושב שאולי הוא כן) והוא לא יכול לסחוב חבורה של נגרים לניצחון על נבחרת רצינית כמו הולנד.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכישלונות החוזרים של הולנד בפנדלים הם משהו מאוד מוזר(מה שהיה ביורו 2000 מול איטליה פשוט בלתי ניתן להגדרה), למרות שבנבחרת חושבים שהם שברו את הנאחס אחרי שגברו על שבדיה בפנדלים ברבע גמר יורו 2004. קשה להאמין שאורווגואי תעביר זמן במשך שעתיים ותנסה לגרור את המשחק להכרעה מהנקודה הלבנה, אבל הם בטח מודעים לחוסר ההצלחה של הולנד בעניין הזה. אם הולנד כן תגיע לפנדלים, הנה החמישייה שלי: סניידר(אני בוטח בו), רובן(הוא זה שכבש את הפנדל המכריע מול שבדיה), ואן-פרסי(שמאלית קטלנית וקראתי שהוא החמיץ רק פנדל אחד בקריירה, נגד אסטון וילה) - שלושת הבטוחים, ועוד שניים מתוך ואן-בומל, ואן ברוקונסוט וקאוט.

    אם נלך אחורה בדפי ההיסטוריה קשה לזכור בטורנירים האחרונים נבחרת שהרשימה לאורך כל הדרך. אין כבר מקרים כמו ברזיל ההיא של פלה. איטליה פתחה בצליעה גדולה את מונדיאל 2006 עם תיקו מול ארה"ב, ברזיל של 2002 ניצחה את תורכיה רק בגלל הצגה של ריבאלדו ופנדל בדקה האחרונה, צרפת ב-1998 התבססה בעיקר על אופי. דווקא בספרד קשה לי למצוא משהו מיוחד. אם הולנד תזכה במונדיאל זה יגיע לה כי עברה את ברזיל בעזרת אופי ולא הפסידה באף משחק. אם גרמניה תזכה אז יזכרו את הרביעיות שחילקה לאוסטרליה ובעיקר לגרמניה וארגנטינה. אין לדעת איך היה מתפתח המשחק בין גרמניה לסרביה ללא האדום הלא-מוצדק של קלוסה למשל ואז גם המשחק מול גאנה היה יכול להיות טיול, אבל נעזוב את זה..

    גמר של ספרד נגד הולנד יכול להיות מצויין וזו השאיפה שלי.