חצי גמר המונדיאל: צרפת פוגשת את בלגיה

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Sarek, ‏10/7/18.

  1. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    בלגיה עשתה טורניר אדיר. זו הנבחרת הכי חזקה במונדיאל הזה חוץ מצרפת , למרות שהיו לא פחות טובים מהם אתמול וזה היה יכול ללכת לכל כיוון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/7/18
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא קראתי את כל התגובות וכתבתי את דעתי, לא חושב שיש עליהום על בלגיה, בסופו של דבר הפסידו במשחק צמוד יחסית(לא מתייחס לכל המצבים של צרפת מהדקה ה-80 ומשהו כשבלגיה הפקירה) נגד הנבחרת הכי מאוזנת, חזקה ומוכשרת במונדיאל כשהם סופגים ממצב נייח, יש להם בזיכרון את המשחק נגד ברזיל כמשהו לדבר עליו וחצי גמר זה בסדר גמור. לא הצלחה מטורפת אבל לא כישלון או משהו קרוב לזה, לחלוטין. קורטואה העלה את המניות שלו בחזרה בטורניר והאזרד גרם לי לחכות לרגע שיגיע לריאל מדריד, אמן.
    צרפת בגדול מתבנקרת ויוצאת למתפרצות כמו אתלטיקו רק שיש לה יותר איכות, אבל גריזמן לא מספיק טוב, אתה גם מודד שחקן התקפה במספרים ושני שערים הוא כבש בפנדלים שלא נעשו עליו ועוד שער אחד היה מבירטוז של מוסרלה שעשה קריוס. מקבל את זה שהרמה שלו משתפרת. גריזמן הוא גם שחקן יוצר הרבה יותר מכריסטיאנו למשל שבבירור הוא רגל מסיימת.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    האמת שאין לי יותר מדי מה לומר על אתמול. כמו מול ברזיל, פעם המזל איתך ופעם המזל נגדך ולפעמים לא צריך יותר מזה בטורנירים מהסוג הזה.

    המשחק אתמול בקלות גם יכול היה להיראות אחרת לגמרי. לא מעריך את מרטינז, אבל קטסטרופה לא הייתה כאן. רחוק מכך.
     
    oranfu, גלץ ו-יאן קולר אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אני חייב להודות שיש דבר נפלא שנקרא שמחה לאיד. לא מתבייש להגיד שאתמול העדפתי את צרפת של דשאן הפחדן מאשר בלגיה. התגובות של קורטואה והזאר אחרי המשחק מצחיקים אותי. הם נורא עצבניים על צרפת ש"לא רצתה לשחק", אבל לדעתי עד השער המשחק היה שקול. בלגיה שהיתה זקוקה למנה של מזל רציני מול ברזיל (מה היה קורה אילו הכדור לא נחת בפתיחה על הקורה, אבל בשער של קורטואה...) מתעצבנת עכשיו על נבחרת שלא מממשת את הפוטנציאל שלה. השוער הבלגי קורא לשיטה של היריבה שלה "אנטי כדורגל", אבל כשחקן של צ'לסי הוא בטח משחק ככה כל העונה...קווין דה ברוינה היה הרבה יותר שקול בדבריו ואמר בין היתר שכשחקן של הסיטי הוא רגיל לשחק נגד קבוצות שמסתגרות. אולי קורטואה והזאר היו צריכים להסכים לדברים האלה....

    ברור שאני מבין את התסכול הרי בלגיה אולי לא תקבל עוד הזדמנות שכזאת בעתיד. למרות שמהללים אותה אני בדיעה שיש להם נבחרת לא מאוזנת מבחינת כשרון. במצב שספרד וגרמניה נראו ככה אז ברור לי שהאכזבה עוד יותר קשה. בעוד שנתיים ביורו סביר להניח שהנבחרות האלו ירצו לחזור לקדמת הבמה.

    אין לי שום בעיה להגיד שהולנד היתה פחות טובה לפני ארבע שנים, אבל השכנים שלי לא הצליחו להראות שהדור הזה יותר טוב משום נבחרת בכתום. בברזיל נהנינו מרובן בשיאו שלמעשה לבד הביא אותנו למקום השלישי. בשנים האחרונות יש פה אווירה של תמיכה הולנדית בשכנים שלנו. טובי אלדרווירלד אמר לפני שבוע שהוא מאמין שכל אוהדי אייאקס בעד השדים האדומים. מצטער, אבל למרות שהבלם שיחק בקבוצה שאני אוהד אני לא הייתי בעד בלגיה. לא אתמול, לא היום ולא מחר. אני אשמח אולי בשבילו אם הם היו אלופים, אבל לא הייתי שמח בשביל דריס מרטנס (פ.ס.וו) או צ'אדלי (טוונטה). גם לא בשביל שאר הבלגים. למה לי? אני הולנדי גאה ואני לא מעודד שום נבחרת אחרת. ישראל גם ככה לא מגיעה לטורנירים הגדולים אז לשמחתי אין בי משבר זהות בימים שכאלה. :lol:

    מילה אחרונה על צרפת.
    אמרתי כבר לא פעם שדשאן הוא הבעיה של הנבחרת הזאת, אבל ברגע שמגיעים לגמר אז מי אני שאגיד שהם צריכים לשחק בצורה אחרת? נכון, זה היה יכול להיות אחרת אם הנבחרת הזאת היתה מעיזה "להשפיל" נבחרות אחרות במקום ללכת אחורה אחרי כיבוש שער, אבל דשאן כבר לא ישנה דבר. ובינינו, כמו שזה עבד עם מוריניו כך דשאן מאמין בדרך הזאת. לא יפה בשביל האוהד הניטראלי, אבל זה כנראה יביא להם גביע עולמי...והדבר הכי מצחיק, מול ברזיל זו היתה נבחרתם של קורטואה והזאר ששיחקו ככה וניצחו...אז אולי כדאי להם להסתכל במראה.
     
    Gass12 ו-גלץ אוהבים את זה.
  5. יאן קולר Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/16
    הודעות:
    232
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    לגמרי. באופן כללי רוב הזמן במשחקי נוקאאוט אנחנו מקבלים משחקים שקולים שיכלו להסתיים בכל תוצאה אפשרית בלי שזאת תהיה הפתעה. אבל אז כדי שיהיה על מה לדבר אז מתייחסים לכל הפסד לאסון וקטסטרופה ומתחילים עם אובר-ניתוח על הבעיות של הנבחרת המפסידה, ניתוח שכנראה לא היה מופיע אם הנבחרת הזאת הייתה מנצחת. זה בלט בעיקר במקרה של ברזיל, וגם עכשיו.
     
    אלעד ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    @יאן קולר
    לחלוטין מסכים איתך. מה שקרה עם ברזיל מאד כואב מבחינתה, אבל לדעתי אין שום סיבה לפטר את טיטה. מה שקרה מול בלגיה גם קשורה הרבה מאד עם מזל רע. כדור שניתז בפתיחה בקורה, שוער מצוין שהדף הרבה וכמובן שופט שגם היה צריך לתת בחצי השני פנדל.

    ברזיל פתחה את הטורניר מאד בינוני, השתפרה בהמשך, אבל מול בלגיה הדברים לא הסתדרו לה. מבחינתי יותר בגלל חוסר מזל מאשר הכנה לקויה של מאמן.

    בלגיה צריכה להמשיך בדרך הזאת ואין סיבה להחליף מאמן. דווקא בגלל שהשדים האדומים נבחרת שמבחינת כשרון לא מאוזנת היא עשתה את המקסימום. מול ברזיל הכל הלך איתם, אתמול לא. צרפת לא גנבה דבר, אבל פשוט הצליחה לשבש את משחק היריבה שלה.

    פשוט צריך להמשיך הלאה. בספרד ובגרמניה המשברים הרבה יותר קשים. שלא לדבר על הולנד ואיטליה שאפילו לא הגיעו למונדיאל....
     
    Gass12 ו-יאן קולר אוהבים את זה.
  7. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,309
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    ממה שראינו עד כה בטורניר:
    מבין ארבעת המאמנים שעלו לחצי הגמר - האם מרטינז הוא הכי טוב (או הכי פחות גרוע) ?
    כן או לא?

    אני אומר כן ובהפרש ניכר.
     
  8. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לגמרי כן.
    וגם הנבחרת שלו הגיעה מוכנה טיפ טופ לטורניר.
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    נקודה שעלתה אתמול בשידור: אלמלא הפציעה של קיסיילני, ההגנה של צרפת לא היתה כזו חזקה.
     
  10. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    הכי טוב אפשר להתווכח, בפער ניכר? לא חושב. מלבד ההפתעה שהוא הכין לברזיל (וגם פה צריך לזכור שברזיל במחצית שנייה אדירה יכלה להעיף אותם) לא ראיתי ממנו משהו מיוחד. מול יפן הייתה הפקרות גדולה שבסוף היפנים היו נאיביים לנצל, ובבתים אני מודה שבלגיה הרשימה אותי אבל לא פה נמדדת העבודה של מאמן (לא מול תוניסיה ופנמה בכל אופן), ובעיקר - אתה לא יכול לעשות כל כך הרבה שינויים במערך במעמד כזה ומול יריבה כמו צרפת.

    חייב להגיד שככל שאני שומע את קורטואה יותר ויותר, הוא מתברר כאפס לא קטן . מקצועית אין עוררין, אבל יותר מדי התבטאויות ובעיקר איך הוא יכול להתלונן על אנטי כדורגל ובונקר שאת רוב הקריירה הבוגרת שלו הוא העביר תחת סימאונה ומוריניו? כזה לוזר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    שמע, ברגע שהשופט היה מאשר שער חוקי של באס דוסט במוקדמות מול שבדיה הסקנדינבים לא היו בכלל במונדיאל...

    אין טעם לדבר על אם. ההגנה של צרפת מצוינת ויש לצרפתים ככל הנראה את הסגל הכי טוב בטורניר. לעולם אין לדעת מה היה קורה אם קוסלני היה משחק.
     
  12. DaveTheSave Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/18
    הודעות:
    1,317
    לייקים שהתקבלו:
    629
    מין:
    זכר
    בכי לא מוצדק בעליל, צרפת אנטי כדורגל? כי לבנות על הגבהות לראש של פלאייני ולוקאקו זה התהוות הכדורגל היפה
     
    oranfu, סיונרה ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    כמו שאין "שחקן הכי טוב בעולם" ככה זה עם המאמנים. ברגע שהשחקנים עולים לדשא הם אלה שמכשילים את המאמן או ההיפך. לארבעת המאמנים יש איכויות שאין לשני. מרטינס מאמן מצוין, אבל דשאן צריך לשלוט על חבורה מוכשרת מאד. צרפת מאד ממושמעת דבר שלא תמיד קל להגיע אליו. לסאותגייט והמאמן הקרואטי היה גם הרבה מזל עם ההגרלה.